Lugu sai alguse sellest et mõtlesin et panen rõhukella külge. Tühikäigul näitab kell -0,5 ja gaasitades kuni piirajani 0,2-0,3 bar rõhku. Asja uurima hakates selgus, et turbo solenoid on vahetatud uuema tüübi kahe klemmilise vastu. Võtsin tal prooviks pistiku tagant ära ja proovides sõita on ikka hoopis teine tera. Rõhk läheb kella järgi kuni 1,5 bar ja siis lööb ilmselt kütuse tagant ära. Asja edasi uurides võtsin solenoidi küllest ära ja lasin suruõhuga läbi. Kõige servmisest august lastes viskas solenoidi kaane maha ja sisu välja. Magneti sisu ja kolb oli nagu kerge tõrva taolise asjaga koos. Igaks juhuks puhastasin ära ja panin ka törts libestit vahele ning kokku tagasi. Mingit muutust pole, rõhk ikka 0,2-3. Veakoode lugedes tuli ainult 0000, ehk koode pole.
Mõeldes selle solenoidi enda peale siis ilmselgelt selles viga olla ei saa. Seal ei ole midagi katki minna peale mähise.
Mida võiks veel uurida ja näppida?
Turborõhk.
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 886
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Kas BPC klapi voolikud on kõik ikka õigetesse pesadesse ühendatud? Foorumis mitmel korral kajastatud seda kuidas puhudes saab veenduda klapi korrasolekus. Takistust sai ka mõõta tal vist. Otsing aitab
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Solenoid ju toimib. Pinge peal wg lahti pinge maas wg kinni. Küsimus pigem selles et miks ecu ei juhi seda?
Oletame et on pandud uuema tüübi Solenoid j jäetud ajus asjad kodeerimata. Kas siis veateadet ei peaks olema?
Voolikud on õigesti.
W-ehk wastegate C- compressor ja R ehk return.
Oletame et on pandud uuema tüübi Solenoid j jäetud ajus asjad kodeerimata. Kas siis veateadet ei peaks olema?
Voolikud on õigesti.
W-ehk wastegate C- compressor ja R ehk return.
lisaks, t7 bpc toimimisest t5 mootoril saad aimu sellega, et juba kohapeal õrnalt gaasi andes see klapp teeb suht rõvedat plärinat.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Rõhk läheb arvatavasti 1.5 bar peale seepärast, et ei ole seadeldist (BPC), mis avaks Wastegate-i korralikult. MAP anduri signaalist loetakse 1.5 bar ja ECU registreerib rõhupiigi ja ECU teeb kütuse Cut-Offi. Palju paugutada ja saad turbost/mootorist lahti. Kui Solenoid on küljes töristatakse liiga agaralt heitgaase turbost mööda ja seepärast ka madal boost.
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Ma paugutasin 11 aastat ja 195 000 km. MBC-ga. Kellaga rõhku mõõtnud ei ole, aga tehase kella sain põhja. Lugematul hulgal fuel cut-e ja kurat, ei mootor, ega turbo pole lepingut üles öelnud.