Tonnise armatuuri valgustus
Hea info, saabu14. Mõni aega tagasi vahetasin ka enda tonnisel need pirnid. Kuna kord juba lahti võetud, siis asendasin kõik.
Tulemuseks see, et paari kuu pärast kustus üks ja teine hakkas vilkuma. Armatuurile põrutad, süttib küll üks aga mitte teine.
Samuti lootsin, et kõlari august pääseb ligi, aga no näe, tuleb paneel millalgi taas maha võtta. Kuna toimub see tavaliselt valges,
polegi lihtne ära arvata, kas kõik ikka põlema jäid. Rääkimata sellest, et paneeli alla sai pandud mitmesuguseid "ära-krabise-kolise" - tihendeid..
Tulemuseks see, et paari kuu pärast kustus üks ja teine hakkas vilkuma. Armatuurile põrutad, süttib küll üks aga mitte teine.
Samuti lootsin, et kõlari august pääseb ligi, aga no näe, tuleb paneel millalgi taas maha võtta. Kuna toimub see tavaliselt valges,
polegi lihtne ära arvata, kas kõik ikka põlema jäid. Rääkimata sellest, et paneeli alla sai pandud mitmesuguseid "ära-krabise-kolise" - tihendeid..
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 80
- Liitunud: L Apr 27, 2013 10:56
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9000/9-5/9-3
kuna endal ka see töö peagi ees siis küsin ka, et mis pirnid täpsemalt sinna käivad. plaanis kõik mis põleb korraga ära vahetada...
One who does precision guess work based on unreliable data provided by those of questionable knowledge.
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Kui kelladeploki juba maha võtad, siis jooda ühtlasi üle kõik mida saad. See käis mul üsna sagedasti maha Ma jebisin päris kaua selle valgusega kuniks tinutuskolviga asjale lähenesin. Probleem lahenes ja on nüüdseks juba ma ei tea mitu aastat toiminud.
Seal on 4 eri tüüpi pirne.
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 893
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
See plastik tagus on "korduvkasutatav" kui ta just väga roostes ja räbal pole. Klemmid võiks igaljuhul üle käia. Suuremad olid vist T10 sokliga
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
- LPT
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 870
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
- Asukoht: Tallinn
- Auto: OG9-5, NG9-3
Leidsin päris hea video ka, kuidas lahti käib: https://www.youtube.com/watch?v=MOjXpJkgn-I
- IFFI
- Postitusi: 62
- Liitunud: K Dets 19, 2018 10:26
- Asukoht: TURKU
- Auto: 9000 2.3 Turbo CD 260kw 350hj
- Kontakt:
Kas ma olen asjast saanud õigesti aru!? Nimelt mu masinal on ka kogu armatuuris (spidomeetri, tahoka all) olevad kompuutri/info tablood ja keskmine kompuuter ikka usna ähmase valgusega mida päeva valges ei näe üldse.
Et saan siis aru nii, et tuleb ka maha lammutada kogu esimene armatuur ja v'lja vahetada kõik seal leiduvad lambid???
Tänud LPT selle video eest, minule kui täiesti amatöörile on see kui rusikas silma auku https://www.youtube.com/watch?v=MOjXpJkgn-I
Et saan siis aru nii, et tuleb ka maha lammutada kogu esimene armatuur ja v'lja vahetada kõik seal leiduvad lambid???
Tänud LPT selle video eest, minule kui täiesti amatöörile on see kui rusikas silma auku https://www.youtube.com/watch?v=MOjXpJkgn-I
Minu Saabi lugu siin foorumis | Minu Saabi BLOGI | Mu TONNISTE galerii
Kasutuses olevad autod: 9000 CD 2.3 Turbo 260kw 350hj -||- 9000 CDE 2.3 Turbo Eco-Power 125kw 170hj
Olnud autod: 9000 CS 2.0 96kw 131hj
Kasutuses olevad autod: 9000 CD 2.3 Turbo 260kw 350hj -||- 9000 CDE 2.3 Turbo Eco-Power 125kw 170hj
Olnud autod: 9000 CS 2.0 96kw 131hj