Tonnise esiukse probleem
- LPT
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 870
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
- Asukoht: Tallinn
- Auto: OG9-5, NG9-3
Probleem siis selline, et vahetasin juhi kõrvalistuja poolse ukse ära ja tõstsin juhtmed 1:1 üle, aga nüüd on tekkinud olukord, et ukse avamisel näitab SID sulgemist ja sulgemisel vastupidist. Arvasin, et seda tablood juhib uksevalgustuse lüliti, aga tundub, et teps mitte. Kuna ma väga ei viitsiks uksepolstrit uuesti maha kiskuda, äkki keegi oskab soovitada, milles viga.
kas ukseluku võtsid ka vahepeal maha?
Ukse valgustuse lüliti on vaid ukse valguse jaoks.
Luku küljes on selline väike mikrolüliti, mis masinale ütleb, kas uks on lahti või kinni.
Sellel (netist leitud kehva kvaliteediga) pildid on see lüliti nimetatud [this is the pictogram sensor]
ebay's müügil nt. https://www.ebay.co.uk/itm/Saab-9000-Do ... 3566430059
Luku küljes on selline väike mikrolüliti, mis masinale ütleb, kas uks on lahti või kinni.
Sellel (netist leitud kehva kvaliteediga) pildid on see lüliti nimetatud [this is the pictogram sensor]
ebay's müügil nt. https://www.ebay.co.uk/itm/Saab-9000-Do ... 3566430059
Ei. Ma ei kihuta. Ma lihtsalt lendan madalalt.
- LPT
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 870
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
- Asukoht: Tallinn
- Auto: OG9-5, NG9-3
Ma hakkasin ise mõtlema, et kuna doonori uksel olid selle lüliti kaablid pooleks kaksatud, et äkki panin tagurpidi kokku? Kas on võimalik, et kui kaablid on vastupidi, siis näitabki vastupidi? Sisuliselt ju töötab, aga SID näitab suletud ukse puhul vastupidist jne. Selle pistiku hammustasin vana ukse pealt.
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Ma vahetasin hiljaaegu tagumist ust ja sama probleem. Lülitit mudisin ja vahetasin otsi- ei midagi. Seal ju lukku ka pole...
Viimati muutis ARZT, E Aug 10, 2020 22:02, muudetud 1 kord kokku.
sama jutt, aga koos piltidega.
See lüliti reageerib magnetile.
Probleem sul selles, et ukseluku mehanismi kokku pannes on luku sees olev üks liikuvatest plaatidest pandud kokku vales (vastupidiselt toimivas) asendis. Ehk siis kisu lahti ja vaata kuidas plaadid ukse sulgudes liiguvad.
Jõudu!
See lüliti reageerib magnetile.
Probleem sul selles, et ukseluku mehanismi kokku pannes on luku sees olev üks liikuvatest plaatidest pandud kokku vales (vastupidiselt toimivas) asendis. Ehk siis kisu lahti ja vaata kuidas plaadid ukse sulgudes liiguvad.
Jõudu!
Ei. Ma ei kihuta. Ma lihtsalt lendan madalalt.
- LPT
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 870
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
- Asukoht: Tallinn
- Auto: OG9-5, NG9-3
Niisiis kiskusin luku maha ja meenus, et kuna ta talvel jäätus niimoodi ära, et prõmmisin päris korralikult, siis väänasin ilmselt selle punase ringiga naga ära, mistõttu püsimagnetist kelk, mis valgest plastmassist kiige otsas, sõitis lihtsalt andurist üle ja näitas suletud asendis avatust. See andur on sisuliselt kõige primitiivsem magnetkontakt mis võib eaga ainult ära väsida, valet pidi teda sinna paigaldada lihtsalt pole võimalik. Ilmselt väsib luku mehhaanika aja jooksul ise, plastist kelk kulub ära või kelgu tihvt väändub valesse asendisse, nagu minu auto puhul. Paar tundi pusimist ja jälle korras.
Ma jäin vastamisega hiljaks, kuid on olnud juhuseid kus välimine luku osa tuleb paigaldada nö. kinnises olekus külge, et see naga läheks õigesse kohta. Tagumistel ustel on mul siiani kõigil olnud vaja niimoodi paigaldada, et naga õigesse pessa läheks ja ära ei painduks. Tulemuseks muidu vale näit pictogrammil. Võimalik, et seal on mingi teine nipp veel, kuid siiani olen niimoodi paigaldanud ja pole probleemi olnud.
- LPT
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 870
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
- Asukoht: Tallinn
- Auto: OG9-5, NG9-3
Kõige hullem kogu uksepolstrite asja juures on see, et need lollakad mutrid plekist kraedega on ära lagunenud ja mul uksesahtli omad seestpoolt külge teibitud, sest muud targemat ei osanud. Lisaks on kõrvalistuja pool lukusüdamiku tihvt, mis lukumehhanismi käitab, ära murdunud, nii, et võtmega lahti ei saa ja ei oska seda parandada. Aga nüüd pikka aega ei tahaks polstritega möllata.
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 893
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Juhul kui masohismi jagub, et uuesti polstritega mässata, siis ma võin sinaka terve uksepolstri niisama anda
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Mul leidub neid asendus plekitükke ka, kui tahad kunagi polstri korralikult kinni saada.LPT kirjutas: ↑N Aug 13, 2020 5:19Kõige hullem kogu uksepolstrite asja juures on see, et need lollakad mutrid plekist kraedega on ära lagunenud ja mul uksesahtli omad seestpoolt külge teibitud, sest muud targemat ei osanud. Lisaks on kõrvalistuja pool lukusüdamiku tihvt, mis lukumehhanismi käitab, ära murdunud, nii, et võtmega lahti ei saa ja ei oska seda parandada. Aga nüüd pikka aega ei tahaks polstritega möllata.