Kes nende masinatega rohkem kursis, jagage nüüd nõu, mida KINDLASTI vaadata
Sain bensusaabi vaatamise paika tänaseks õhtuks. Kella 19-20 vahel.. Kellaaeg on sellesmõttes küll hiline ja seega pole enam kuskile ka näitama viia. Uurin siis siit, et äkki on mõni kaasentusiast valmis pilgu peale heitma.
Ajutine teema - kes tuleb minuga täna õhtul Nõmmele Saabi vaatama? :) / abi leitud. - üle vaadatud.
Kuulutusel autoärika tunnused puuduvad, see on hea märk. Aga kuulutuses on ka hoiatatud, et kasutajaks naisterahvas, siis võib olla igasugu mõlke ja kraapse kerel ja kui sellel naisterahval pole olnud kõrval meesterahvast, kes erinevatele vigadele viitab, siis võib tehniline olukord ka kehva olla.
- annakas77
- Postitusi: 80
- Liitunud: R Jaan 02, 2015 10:42
- Asukoht:
- Auto: 2004 9-3 2.0; 2010 9-5NG; 1994 9000; 2004 9-3 2,2Tid; 2008 9-3 TTiD Aero
Telefonis sai pikalt räägitud. Kõige muuga on meesterahvas tegelenud, ainult rooli on naine keeranud. Hooldused tehtud korra aastas. Tagumistel koobastel pidi mingil määral roostet esinema aga sellepärast väga ei põe - pole kõige suurem probleem, millele lahendust ei leiaks
Siis kõlab hästiannakas77 kirjutas: ↑K Okt 10, 2018 13:29 Telefonis sai pikalt räägitud. Kõige muuga on meesterahvas tegelenud, ainult rooli on naine keeranud. Hooldused tehtud korra aastas. Tagumistel koobastel pidi mingil määral roostet esinema aga sellepärast väga ei põe - pole kõige suurem probleem, millele lahendust ei leiaks
- Viktoria
- Postitusi: 384
- Liitunud: R Sept 25, 2015 10:18
- Asukoht: Ciudad de Estonia
- Auto: BMW 428i F36 M-Sport 2014
Ma soovitan vaadata see auto üle, teha proovisõit, kuulata mootorit jne ning kui ikka meeldib, siis viia lähipäevil ka pädevasse kohta kontrolli. Niisama kontrollimata ikka ära osta.
.::A SAAB is an animal with a thousand adjustments::.
- annakas77
- Postitusi: 80
- Liitunud: R Jaan 02, 2015 10:42
- Asukoht:
- Auto: 2004 9-3 2.0; 2010 9-5NG; 1994 9000; 2004 9-3 2,2Tid; 2008 9-3 TTiD Aero
Käidud, tehtud. Nii kaugele asi ei jõua, et pädevamasse kontrolli minna. Kummaline, kuidas isegi inimesega, kes tahab autot reaalselt näha, on jutt selline..... - liiagi ilus. Paar roostetäket tähendas reaalis mullitavaid tagumisi koopaid, värvikriimud olid millegi otsa sõidetud bamper ja üle uste oli pikk valge kriim. Tuttav, kes autot kontrollis, kuulis mingit tiksu mootoris, mida seal tema sõnul olla ei tohiks. Sõidust tulnud ja sooja mootoriga auto viskas pahvakaid tossu välja, kui gaasi anda. Mootor oli õline. Time for service kiri ees. Piduriketas (vähemalt üks) oli sooneline ja kulunud - ilmselt liiga õhuke et treida. Käivitus oli ka bensuka kohta kahtlase viivitusega..
Muidu oli asi äge. Veendusin, et just sellise disainiga universaali ma tahangi. Nii, et midagi läks ikka hästi. Veendusin, et Saab on minu auto. Ainult mitte see Saab.
See jutt pole kuidagi mustamiseks vaid infoks, kui keegi peaks tahtma antud masinat vaatama minna
Muidu oli asi äge. Veendusin, et just sellise disainiga universaali ma tahangi. Nii, et midagi läks ikka hästi. Veendusin, et Saab on minu auto. Ainult mitte see Saab.
See jutt pole kuidagi mustamiseks vaid infoks, kui keegi peaks tahtma antud masinat vaatama minna
Aga kuulutuses ongi ju kirjas, et on natukene roostet ja värvikriimud. Kas sa siis lootsid, et tegelikult ei ole natuke roostet ja kraapse? Ma müün ka oma autot ja kirjutasin kuulutuses, et väikesed iluvead. Ja mu autol ongi iluvead ja minu jaoks nad on väikesed ja ma eeldan, et sellise kuulutuse peale seda tuleb siis ostma ka keegi minusugune - keegi kellel on üsna savi, et vana auto enam uueväärne välja ei näe
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 918
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
*veidi roostes* võib ka tähendada, et ei saa välistada, et mõnest kohast sõrm läbi võib minna...
isiklikult ka tundub, et kirjeldus vastas tegelikult tegelikkusele. 10a vana autost (mis on turuhinnaga) ei saa eeldada uueväärset. Jah, selliseid vigadeta masinaid täitsa kindlasti on, aga siis küsitakse nende eest ka oluliselt üle turuhinna.
isiklikult ka tundub, et kirjeldus vastas tegelikult tegelikkusele. 10a vana autost (mis on turuhinnaga) ei saa eeldada uueväärset. Jah, selliseid vigadeta masinaid täitsa kindlasti on, aga siis küsitakse nende eest ka oluliselt üle turuhinna.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Kui see vaatepilt oli midagi nagu näiteks see, siis minu vabandused. See 9-3 pildil ei ole natuke roostes, see on palju roostes ja seda nimetada natuke roosteks oleks ebaeetiline
https://img10.auto24.ee/auto24/560/915/115636915.jpg
- annakas77
- Postitusi: 80
- Liitunud: R Jaan 02, 2015 10:42
- Asukoht:
- Auto: 2004 9-3 2.0; 2010 9-5NG; 1994 9000; 2004 9-3 2,2Tid; 2008 9-3 TTiD Aero
Kusjuures, peaaegu. Minu arusaam vähesest roostest on ilmselt tingitud mu enda 2004 9-3'st, kus ühel uksel on kõksu kohas veidi roostet 1x1cm mullivaba pruuni..
Aga see selleks. Kõik muu oli muidu peaaegu tore ja mu postitus oli vaid infoks, mitte vaidluste tekitamiseks.
Uuele päevale vapralt vastu!
Aga see selleks. Kõik muu oli muidu peaaegu tore ja mu postitus oli vaid infoks, mitte vaidluste tekitamiseks.
Uuele päevale vapralt vastu!
Täitsa OT aga kui ma omale autot otsisin siis ma sattusin ka ühe sellise otsa. Kuulutuses: ilus, sile, puhas auto, kere väga hea. Reaalsus: terve alumine osa ukseliistust alla poole kehvalt värvitud, värvi all roostemullid ja kõik uksed olid sellised. Tagumisest koopaservast oleks võinud näpu läbi lükata.
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`