HHO
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 904
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Kuidas garanteerite, et pürolüütilise põlemisega plokki kõveraks ei lase või mootor muud moodi detoneerima ei hakka?HHO gaasi lisamisel õhk-kütus segule meie aparatuuri abil, mille tulemusena saame püroliitilise põlengu silindrites, mis viib süsinikujääkide eemaldumiseni.
Kuidas garanteerite, et katalüsaator ikkagi lõplikult umbe ei lähe kogu selle tõrva ja tahma peenosakeste jääkide peale?Peale mootori puhastamist HHO gaasiga, väljuvad pehmendunud tõrva ja süsinikjääkide põlemata osad väljaheitesüsteemist 500 km läbisõidul.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
H-H -O gaas.......
Ikka uskumatu kuhu me oleme jõudnud ja kuidas ja mida müüakse!
Vesi gaasistatud olekus peaks olema veeaur mitte ha-ha-o või ha-ha-ha gaas, või mis see oligi.. tegelt ha-ha -ha gaas on hoopis N-N-O.
Ikka uskumatu kuhu me oleme jõudnud ja kuidas ja mida müüakse!
Vesi gaasistatud olekus peaks olema veeaur mitte ha-ha-o või ha-ha-ha gaas, või mis see oligi.. tegelt ha-ha -ha gaas on hoopis N-N-O.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Nojah... veeauruga pole otseselt siiski tegu. Kui võtta 2 gaasi (H ja O) ja need omavahel segada, siiis vett sa ikka ei saa. Küll aga saad keevitada selle seguga..
https://en.wikipedia.org/wiki/Oxyhydrogen
Kuigi terminist HHO võiks eemale hoida, sest see käib rohkem parateaduste hulka. Ja kodanik, kelle nime selle gaasi puhul kasutatakse, ei ole mitte Braun vaid Brown. Kogu veebileht on ka masendavalt kirjavigu täis.. Vahepeal saab hapnikust süsihappegaas, mootoris on põlengud jms...
https://en.wikipedia.org/wiki/Oxyhydrogen
Kuigi terminist HHO võiks eemale hoida, sest see käib rohkem parateaduste hulka. Ja kodanik, kelle nime selle gaasi puhul kasutatakse, ei ole mitte Braun vaid Brown. Kogu veebileht on ka masendavalt kirjavigu täis.. Vahepeal saab hapnikust süsihappegaas, mootoris on põlengud jms...
1) Gaas põlemisel reageerib süsinikuga, temperatuur jääb muutumatuks, oleme teinud mõõtmised enne ja pärast infrapuna termomeetri abil.SoS kirjutas: ↑E Mär 12, 2018 21:29Kuidas garanteerite, et pürolüütilise põlemisega plokki kõveraks ei lase või mootor muud moodi detoneerima ei hakka?HHO gaasi lisamisel õhk-kütus segule meie aparatuuri abil, mille tulemusena saame püroliitilise põlengu silindrites, mis viib süsinikujääkide eemaldumiseni.
Kuidas garanteerite, et katalüsaator ikkagi lõplikult umbe ei lähe kogu selle tõrva ja tahma peenosakeste jääkide peale?Peale mootori puhastamist HHO gaasiga, väljuvad pehmendunud tõrva ja süsinikjääkide põlemata osad väljaheitesüsteemist 500 km läbisõidul.
2) Meile tulevad inimesed kellel katalüsaator on juba lõplikult umbes ja pärast saame siiukene pilti:
pic hosting websites
Viimati muutis HHO, T Mär 13, 2018 9:32, muudetud 1 kord kokku.
Täname tähelepanu eest, parandame esimesel võimalusel.Cyber kirjutas: ↑T Mär 13, 2018 8:34 Nojah... veeauruga pole otseselt siiski tegu. Kui võtta 2 gaasi (H ja O) ja need omavahel segada, siiis vett sa ikka ei saa. Küll aga saad keevitada selle seguga..
https://en.wikipedia.org/wiki/Oxyhydrogen
Kuigi terminist HHO võiks eemale hoida, sest see käib rohkem parateaduste hulka. Ja kodanik, kelle nime selle gaasi puhul kasutatakse, ei ole mitte Braun vaid Brown. Kogu veebileht on ka masendavalt kirjavigu täis.. Vahepeal saab hapnikust süsihappegaas, mootoris on põlengud jms...
Moderaatorid vöiksid ehk selle teema teisaldada sinna Plontiinide ja Keenjuste alajaotusesse. Mootor ja körbejäägid - no mis pannkoogitainast me ikka sealt läbi pumpame. Ja nagu Ivomets juba märkis - Ha Ha Oo gaas. Härrad sealt HHO.ee Imefirmast vöiksid veidi tutvuda kaasaegsete autode ehitusega - täiesti umbes katalüsaator ja pärast "HHO" puhastust nagu uus auto. Voi dääm , minul küll ei önnestunud mootorit ummistunud KAT iga käima saada.
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 904
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
1) Sellisel juhul ei ole tegemist ju pürolüütilise põlemisega kui temperatuur ei muutu või mille jaoks siis seda keevitusgaasi vaja on?
pürolüüs - naftafraktsioonide ja tahkekütuste termilisel lagundamisel tekkivate tõrvade v õlide töötlemine kõrgel temperatuuril
Peale keerulise algaparaadi ei erine siis ju kuidagi võrreldes selle protsessiga - https://www.youtube.com/watch?v=KFtp_jmLF3k
2) Ma ei saanud täpselt vastust siiski küsimusele. Kui pärast teie teenuse kasutamist katalüsaator ikkagi läheb umbe/(sooritusvõime ei parane/ÜV labi ei saa), kas siis panete garantii korras uue katalüsaatori alla?
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Jaah, eks seda vana head "klapipesu" on tehtud küll ... Aga ma siiski pean ütlema, et antud juhul on erinevus. Erinevus on selles, et ühel juhul on kasutusel vesi, teisel juhul gaas. Neid mehi on küll olnud, kes veega pisut liiale on läinud ja hüdrolöögiga kepsud kõveraks on lasknud.. Gaasi puhul sul seda varianti ei teki. Gaase annab palju paremini kokku suruda.SoS kirjutas: ↑T Mär 13, 2018 14:22 Peale keerulise algaparaadi ei erine siis ju kuidagi võrreldes selle protsessiga - https://www.youtube.com/watch?v=KFtp_jmLF3k
Aga noh, tulemuse erinevuses ma ka kahtlen..
Tere,SoS kirjutas: ↑T Mär 13, 2018 14:221) Sellisel juhul ei ole tegemist ju pürolüütilise põlemisega kui temperatuur ei muutu või mille jaoks siis seda keevitusgaasi vaja on?
pürolüüs - naftafraktsioonide ja tahkekütuste termilisel lagundamisel tekkivate tõrvade v õlide töötlemine kõrgel temperatuuril
Peale keerulise algaparaadi ei erine siis ju kuidagi võrreldes selle protsessiga - https://www.youtube.com/watch?v=KFtp_jmLF3k
2) Ma ei saanud täpselt vastust siiski küsimusele. Kui pärast teie teenuse kasutamist katalüsaator ikkagi läheb umbe/(sooritusvõime ei parane/ÜV labi ei saa), kas siis panete garantii korras uue katalüsaatori alla?
Parem üks kord proovida, kui 100 korda sellest rääkida, pakkume Teile , HHO puhastamist protseduuri tasuta.
Valige saidi peal mugav Teile aeg, www.hho.ee.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kas see ei ole siiski tagajärgede likvideerimine, mitte põhjuse likvideerimine?
Seekord teise alatooniga: Any publicity is good publicity!
Seekord teise alatooniga: Any publicity is good publicity!
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 904
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Aga proovime siis ära neljapäeval. Luban, et kirjutan ausa ja enda vaatevinklist objektiivse (ehk siis subjektiivse?) ülevaate teenusest ja järelmõjudest.HHO kirjutas: ↑T Mär 13, 2018 19:45 Tere,
Parem üks kord proovida, kui 100 korda sellest rääkida, pakkume Teile , HHO puhastamist protseduuri tasuta.
Valige saidi peal mugav Teile aeg, www.hho.ee.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Kõik kogunenud jäägid lähevad läbi turbo, kati ja DPFi summutist välja otse tänavale? See gaas peaks ikka päris peeneks selle nõgi "lahustama", vastasel juhul ei ole see ennetav tegevus vaid ennetav turbo, kati ja DPFi surm.
FSI mootori ja EGR'ga diisli, millel 300K kellal, sisselaske enne ja pärast pilte oleks siia teemasse vaja hädasti.
FSI mootori ja EGR'ga diisli, millel 300K kellal, sisselaske enne ja pärast pilte oleks siia teemasse vaja hädasti.
Mul kukkus alalõug vastu maad, kui seda siit ja nende kodulehelt lugesin.Isegi, kui nad peale maksaksid, ei annaks ma enda vara nende kätte.
Ma ei ole pessimist, vaid realist.Kui tõestatakse kuidagi ära, et see ei ole umbluu, siis usun.Elementaarne loogika ja minu arusaamine füüsikast ja keemiast ei luba seda juttu uskuda.
Eesti keelt rääkiv inimene ei saa sellest tekstist ka mõhkugi aru.Kui üritad mingit keelt kõnelevale grupile midagi müüa ja selle juures vaja tõesti midagi ka selgitada, siis võiks paluda kedagi seda keelt kõnelevat inimest see kirja panna.
Ma ei ole pessimist, vaid realist.Kui tõestatakse kuidagi ära, et see ei ole umbluu, siis usun.Elementaarne loogika ja minu arusaamine füüsikast ja keemiast ei luba seda juttu uskuda.
Eesti keelt rääkiv inimene ei saa sellest tekstist ka mõhkugi aru.Kui üritad mingit keelt kõnelevale grupile midagi müüa ja selle juures vaja tõesti midagi ka selgitada, siis võiks paluda kedagi seda keelt kõnelevat inimest see kirja panna.
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 904
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Teeme siis samuti mitte-teaduslik kokkuvõtte minu mitte-tasulisest külastusest.
Asukoha leidmine oli väga lihtne ja ekselda kuskil garaažide ning angaaride vahel ei tulnud. Maja ette jõudes tuldi kohe välja tervitama ning sai ilma järjekorrata sisse sõita. Teenuse jaoks on eraldi ruum, mis on puhas ja korralik ning VAIPKATTEGA. (palju mõnusam oli auto alla piiluda, et kust see summuti siis ikkagi lekkima on hakanud). Aparaat, mis seda maagilist gaasi toodab on CCS800 ja väidetavalt eestis ainuke omalaadne. Ohutuslisana on tal kaasas pingemõõtja, mis katkestab gaasi edastamise niipea kui mootor peaks välja surema. Sellegi poolest autot järelvalveta ei jäetud ja klientide rahustamiseks oli ka kaks suurt tulekustutit. Kui protseduuriga alustasime oli linnasõidust tulnud turbo temperatuur 350C, aga 15min hiljem 250C, seega mingit ülekuumenemist märgata ei olnud. On ka raske, kui mootor tarbib minutis tühikäigul 900liitrit õhku (interneti andmetel) ja gaasi niristatakse 15l/min (~1.6% õhukogusest). Pürolüütiliseks põlemiseks ma seda siiski nimetada ei tahaks, aga eks teadjamad täpsustavad ja harivad mind. Kuna protseduur võtab 40 minutit, siis pakuti lahkelt kliendiruumi kasutamise võimalust. Korraks tekkis tõrge mittesulguva uksega, aga siis selgitati harimatutele, et tänapäevastes töökodades ongi automaatselt avanevad ja sulguvad uksed klientidele nagu kaubamajadeski. Kui aga 2015a metsanduse ajakiri pinget ei paku ja 2016a autoajakiri läbi sirvitud saab, siis on kohe töökoja taga suurepärane võimalus värskes õhus teha pika eluea huvides kohustuslik päevane 30 minutiline jalutuskäik mööda looduslikult kaunist pirita rannapromenaadi. Tagasi tulles puhus vastu aga külm ja lõikav tuul, mis tõttu arenguruumi veel on ja ajaveetmise eest maksimumpunkte anda on raske.
Protseduuri lõppedes anti sooduskupongi flaier, mille ma esimesele soovijale saan edasi anda Mingeid muutusi mootori töös protseduuri ajal ega pärast ma ei tajunud. Ka tagumikudüno 10km tagasisõidul muutusi ei registreerinud. Varsti on ka ülevaatus tulemas, siis saab öelda, kas katalüsaatori töö on muutunud kuhugi paremuse/halvemuse poole. Hetkel kõik igatahes toimib.
Kokkuvõttes võib öelda, et klienditeenindus oli viisakas, töökoht on korras ja on näha, et kavatsetakse põhjalikumalt sellega tegelema hakata. Mootori sisu pilte lubati kindlasti jagada, niipea, kui saavad vastava masina, millel aega sedasi tegeleda.
Asukoha leidmine oli väga lihtne ja ekselda kuskil garaažide ning angaaride vahel ei tulnud. Maja ette jõudes tuldi kohe välja tervitama ning sai ilma järjekorrata sisse sõita. Teenuse jaoks on eraldi ruum, mis on puhas ja korralik ning VAIPKATTEGA. (palju mõnusam oli auto alla piiluda, et kust see summuti siis ikkagi lekkima on hakanud). Aparaat, mis seda maagilist gaasi toodab on CCS800 ja väidetavalt eestis ainuke omalaadne. Ohutuslisana on tal kaasas pingemõõtja, mis katkestab gaasi edastamise niipea kui mootor peaks välja surema. Sellegi poolest autot järelvalveta ei jäetud ja klientide rahustamiseks oli ka kaks suurt tulekustutit. Kui protseduuriga alustasime oli linnasõidust tulnud turbo temperatuur 350C, aga 15min hiljem 250C, seega mingit ülekuumenemist märgata ei olnud. On ka raske, kui mootor tarbib minutis tühikäigul 900liitrit õhku (interneti andmetel) ja gaasi niristatakse 15l/min (~1.6% õhukogusest). Pürolüütiliseks põlemiseks ma seda siiski nimetada ei tahaks, aga eks teadjamad täpsustavad ja harivad mind. Kuna protseduur võtab 40 minutit, siis pakuti lahkelt kliendiruumi kasutamise võimalust. Korraks tekkis tõrge mittesulguva uksega, aga siis selgitati harimatutele, et tänapäevastes töökodades ongi automaatselt avanevad ja sulguvad uksed klientidele nagu kaubamajadeski. Kui aga 2015a metsanduse ajakiri pinget ei paku ja 2016a autoajakiri läbi sirvitud saab, siis on kohe töökoja taga suurepärane võimalus värskes õhus teha pika eluea huvides kohustuslik päevane 30 minutiline jalutuskäik mööda looduslikult kaunist pirita rannapromenaadi. Tagasi tulles puhus vastu aga külm ja lõikav tuul, mis tõttu arenguruumi veel on ja ajaveetmise eest maksimumpunkte anda on raske.
Protseduuri lõppedes anti sooduskupongi flaier, mille ma esimesele soovijale saan edasi anda Mingeid muutusi mootori töös protseduuri ajal ega pärast ma ei tajunud. Ka tagumikudüno 10km tagasisõidul muutusi ei registreerinud. Varsti on ka ülevaatus tulemas, siis saab öelda, kas katalüsaatori töö on muutunud kuhugi paremuse/halvemuse poole. Hetkel kõik igatahes toimib.
Kokkuvõttes võib öelda, et klienditeenindus oli viisakas, töökoht on korras ja on näha, et kavatsetakse põhjalikumalt sellega tegelema hakata. Mootori sisu pilte lubati kindlasti jagada, niipea, kui saavad vastava masina, millel aega sedasi tegeleda.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 904
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Korralikud sinised töötunked, ei olnud pintsakut, ei olnud lühkareid. Aga samas väljas päike paistis, äkki vihmaga tõesti ei oleks.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 850
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Sellest pakkutavast süsteemist ei tea ma miskit, aga miski teine värk läbi kütusesüsteemi koos heitkaaside näitude enne/pärast testimisega, toimib asi nii.