targemad mehed rääkige, mis point on pildil olevatel nr3 ja nr7 torudel.

Ma nüüd huvipärast küsin, et mis probleemi sa sellega lahendada üritad? või et mis see lõppeesmärk oleks, et selline muudatus teha?v2lek kirjutas: ↑N Veebr 16, 2023 9:44Tekkis mõte, nr7 toru cobra poolne sisend pimedaks teha ja siis nr3 torul drosseli sisend samuti pimedaks.
Jaa siis nr4 kopsiku poolsed otsad, ütleme hetkel nii, et puhuvad atmosfääri näiteks.
Kuidas see tuulutust mõjutaks, selge on see, et veidi puudulik, aga kui hull see oleks?
Jaa kas sisselaskele võiks ka mingi kahju tekkida ?
Tuulutus ei toimiks siis ehk läheks ajapikku umbe. Mootor hakkab tootma "sludge" ehk pigi sarnast jura, mis kittub igale poole ning õlikanalid ummistuksid. Kondensaat ei saaks normaalselt aurustuda ja hakatakse tootma "majoneesi". Kulunud kolvirõngeste puhul hakkas kindlasti ka tihendite ja simmerite vahel õli välja ajama ja õlikulu suureneb, mootor hakkab mustalt põlema. Katalüsaator läheb pekki, ummistunud õlikanalite tõttu hävineb turbo ja saaled ning mootor läheb kotti. Täielik katastroof! Normaalses korras mootoril toimiv karterituulutus ja kuni 10k õlivahetusvälp tagab pika läbisõidu (300 000 ja kindlalt rohkemgi).
wilddog kirjutas: ↑N Veebr 16, 2023 12:25Tuulutus ei toimiks siis ehk läheks ajapikku umbe. Mootor hakkab tootma "sludge" ehk pigi sarnast jura, mis kittub igale poole ning õlikanalid ummistuksid. Kondensaat ei saaks normaalselt aurustuda ja hakatakse tootma "majoneesi". Kulunud kolvirõngeste puhul hakkas kindlasti ka tihendite ja simmerite vahel õli välja ajama ja õlikulu suureneb, mootor hakkab mustalt põlema. Katalüsaator läheb pekki, ummistunud õlikanalite tõttu hävineb turbo ja saaled ning mootor läheb kotti. Täielik katastroof! Normaalses korras mootoril toimiv karterituulutus ja kuni 10k õlivahetusvälp tagab pika läbisõidu (300 000 ja kindlalt rohkemgi).
Aga mis plaan ikkagi oli? Ja miks?v2lek kirjutas: ↑N Veebr 16, 2023 14:11wilddog kirjutas: ↑N Veebr 16, 2023 12:25Tuulutus ei toimiks siis ehk läheks ajapikku umbe. Mootor hakkab tootma "sludge" ehk pigi sarnast jura, mis kittub igale poole ning õlikanalid ummistuksid. Kondensaat ei saaks normaalselt aurustuda ja hakatakse tootma "majoneesi". Kulunud kolvirõngeste puhul hakkas kindlasti ka tihendite ja simmerite vahel õli välja ajama ja õlikulu suureneb, mootor hakkab mustalt põlema. Katalüsaator läheb pekki, ummistunud õlikanalite tõttu hävineb turbo ja saaled ning mootor läheb kotti. Täielik katastroof! Normaalses korras mootoril toimiv karterituulutus ja kuni 10k õlivahetusvälp tagab pika läbisõidu (300 000 ja kindlalt rohkemgi).
Sellest piisab, et mitte proovida, tänud vastuse eest wilddog.
Jään arvamuse juurde, et sundventileeritud tuulutus on parem kui lihtsalt avatud vollad. Jura haklab ikkagi pihta misest, et vollad lahti või lihtsalt pimedad.entson kirjutas: ↑N Veebr 16, 2023 22:54Tegelikult ei tohiks ikka umbe minna ,sest kopsiku 4 vastavad otsad jäävad ju lahti ja sealt pääsevad igasugu aurud ja kondensaadid ju otse õuepeale ,mitte ei rända sisselaskesse tagasi .Klapikambri kaanest tuleva otsa peab samuti avatuks jätma .Et asi veelgi lihtsamalt teha ,siis piisab vooliku äravõtmisest kobra küljest ja kõik õudsed gaasid pääsevad selle kaudu vabadusse.Kuidas see mootori tööle mõjub -tee proovi ! Majonees tekib ka siis kui sõita lühikesi otsi ilma ,et mootor korralikult soojeneks.
Aga selle valge ühesuunalise PCV klapi saab lihtsalt ära vahetada, kui ta mõlemat pidi läbi käib ja katki on. Tähtis on see, et boost ei liiguks karterituulutusse! Sinna saab aretada asenduseks ka näiteks 4-6mm tagasivooluklapi vms.v2lek kirjutas: ↑R Veebr 17, 2023 14:01Mõte tekkis sellest, et kuna nr7 toru ja cobra ühendus näeb välja siuke väga ebatihe, et saab sealt lisa õhku.
Kahtulustasin, et see nr3 torul olev ühesuuna klapp on ka pekkis, eile puhusin seda läbi ja tundus, et töötab siiski.
Jaa mõte oligi, et kaotaks need lekkevariandid ära üldse.
Sinna nr4 kopsiku otsa oleks ka ilmselt midagi aretanud, sest ilmselt oleks need pahad lõhnad sealt salongivendi kaudu salongi sattunud.
Jaa nagu wilddog ütles, et sundvent on parem, kui lihtsalt avatud vollad, siis tekkiski küsimus, et kui hull oleks asi, kui ta sunniviisiliselt ei ventileeri.