Tere
Kuidas lülitada sisse esiklaasi soojendust? Kas peaks sisse minema koos peegli ja tagaklaasi soojendusega või on mingi eraldi nupp selle jaoks?
autoks saab vector 2,3 2003 universaal
:red:
esiklaasi soojendus
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kus sa seda seal klaasi peal näed? Kui ma õieti mäletan, sii spole SAABidel kunagi sellist esiklaasisoojendust olnud, et niidid sees vms. Ikka puhutakse sooja peale ja ongi "esiklaasisoojendus"...
Mööda klaasiserva jooksvad peened triibud on ilmselt kujunduslik element..
Mööda klaasiserva jooksvad peened triibud on ilmselt kujunduslik element..
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: somekas
krt .
Miks nad selle siis klaasile peale topivad kui seda lülitada ei saa.
Tänud vastamast
Print klaasi ümber ei ole soojendus!
__In Boost We Trust__
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 904
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
maanteemuhkudel näiteks tuli ise hingeõhuga esiklaasi soojendada
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Print klaasi servades ilmselt selleks, et väljastpoolt poleks näha klaasi ja kere vahelist kinnitust, liimitud osa, armatuuri "tagumist" serva kuhu kipub prahti kogunema jne. Oleks ju suht ebaesteetiline vaatepilt. Soojendusega pole asjal muidugi mingit pistmist.
Algselt postitas: sebastian
Print klaasi servades ilmselt selleks, et väljastpoolt poleks näha klaasi ja kere vahelist kinnitust, liimitud osa, armatuuri "tagumist" serva kuhu kipub prahti kogunema jne. Oleks ju suht ebaesteetiline vaatepilt. Soojendusega pole asjal muidugi mingit pistmist.
See must riba kaitseb liimi UV eest.
Hea teadaAlgselt postitas: ill
See must riba kaitseb liimi UV eest.
(Ise kasutanud sellist liimi, mis ainult UV käes kuivabki. Tõsi, mitte autoklaaside liimimiseks. Seepärast ei tulnud selle pealegi, et UV võib klaasiliimile kuidagi kahjulik olla)
Pakun, et see nn. "printriba" on mõeldud ka otsese päiksekiirguse-valguse vastu kaitseks juhile, vähemalt tuuleklaasil. Tonnisel (võib-olla ka uuematel) on ju tahavaatepeegel kinnitatud lakke aga ometi teeb see printriba kahe päiksesirmi vahel sellise astme sisse. Ja päike kipub ikka just selle koha pealt sisse lajatama otse silmaauku.
Tagaluugil on muidugi lood teised aga eks pakub sealgi kaitset arvan ma.
Soojendusniitidega tuuleklaasi olen näinud Mondeol a 6 a. tagasi juba.
Tagaluugil on muidugi lood teised aga eks pakub sealgi kaitset arvan ma.
Soojendusniitidega tuuleklaasi olen näinud Mondeol a 6 a. tagasi juba.
-
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: AntonG
Mina olen näinud esiklaasi soojendust Nissan Pathfinderi peal. Üks vertikaalne riba klaasi keskel.
Arvatavasti see on antenn, kuna 1 riba ei suuda klaasi soojendada. Traditsiooniliselt on esiklaasi elektrisoojendus näiteks Range Roveril - väga peenikesed "niidikesed" klaasi sees, peaaegu nähtamatud, iga 1-1,5 cm järjest
Algselt postitas: 95SELaunchAlgselt postitas: AntonG
Mina olen näinud esiklaasi soojendust Nissan Pathfinderi peal. Üks vertikaalne riba klaasi keskel.
Arvatavasti see on antenn, kuna 1 riba ei suuda klaasi soojendada. Traditsiooniliselt on esiklaasi elektrisoojendus näiteks Range Roveril - väga peenikesed "niidikesed" klaasi sees, peaaegu nähtamatud, iga 1-1,5 cm järjest
On olemas ka paarist kütteniidist koosnev esiklaasi küte, mis soojendab kojameeste seismise positsiooni.
kaameraklõpsud @ phogulum.com
Esiklaasi sees olevad nähtamatud klaasisoojenduse niidid on Fordi patent, mida pole avalikuks lastud - ehk siis ainult masinatel, mis Fordi kontsernis olnud, võib seda leiutist leida - Fordi enda omad, Land Roverid, Jaguarid jne, jne.
Lisaks on mõndadel automarkidel (nt tribecal näinud) esikojameeste alla veetud samasugused niidid, nagu tagaaknal - et kojamees tuleks lahti jäätunud klaasilt.
terv, teager
Lisaks on mõndadel automarkidel (nt tribecal näinud) esikojameeste alla veetud samasugused niidid, nagu tagaaknal - et kojamees tuleks lahti jäätunud klaasilt.
terv, teager
On old Ford Mondeo universaal ja need niidid olid ikka näha küll. Eriti siis ,kui mõni auto pimedas vastu tuli siis tuledega oli näha küll ja see hakkas pikapeale häirima. Ja kui päike paistis klaasile oli ikka ka päris häiriv. Algul ei pannud tähele aga kui vaatama hakkasid siis ei saanud enam pilku pealt aga muidu talvel oli ta väga kasulik ja vajalik. Meil oli diisel ja nii ökonoomne mootor ,et sooja salongi ei jagunud (külmade ilmadega ). Praeguse autoga olen väga rahul. Kuigi kliima ei tööta korralikult.
Lisaks on mõndadel automarkidel (nt tribecal näinud) esikojameeste alla veetud samasugused niidid, nagu tagaaknal - et kojamees tuleks lahti jäätunud klaasilt.
terv, teager [/quote]
Mina avastasin alles nüüd need soojendusniidid! Tegelikult paar päeva tagasi,aga eile sain sellelel kinnituse! Töötavad koos tagaklaasi ja peeglite sisse-välja lülitamisega.
terv, teager [/quote]
Mina avastasin alles nüüd need soojendusniidid! Tegelikult paar päeva tagasi,aga eile sain sellelel kinnituse! Töötavad koos tagaklaasi ja peeglite sisse-välja lülitamisega.
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
Algselt postitas: ebe
On old Ford Mondeo universaal ja need niidid olid ikka näha küll. Eriti siis ,kui mõni auto pimedas vastu tuli siis tuledega oli näha küll ja see hakkas pikapeale häirima. Ja kui päike paistis klaasile oli ikka ka päris häiriv. Algul ei pannud tähele aga kui vaatama hakkasid siis ei saanud enam pilku pealt aga muidu talvel oli ta väga kasulik ja vajalik. Meil oli diisel ja nii ökonoomne mootor ,et sooja salongi ei jagunud (külmade ilmadega ). Praeguse autoga olen väga rahul. Kuigi kliima ei tööta korralikult.
OT kuid samuti sõidan tööauto-Fordiga ja üks asi, miks on ta teistest autodest peajagu üle, on just esiklaasisoojendus.
Eilegi pasase ilmaga, siis kui kogu lumesopp hakkas esiklaasi külge jääna kinni kleepuma, lülisin aegajalt soojenduse sisse ja mured olid kohe klaasipuhastajaga pühitud
Ja sõidu ajal ma vaatan alati kaugele ette, samuti pimedaga, tuleb vaadata kaugele, mitte auto ette, siis pole traadikesi nähagi. Aga kui mulle mõni ütleb, et kuule, sul ju traadid klaasis, siis tõesti märkan neid, muidu pole neid minu jaoks olemas.
Ei. Ma ei kihuta. Ma lihtsalt lendan madalalt.
-
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
Ta ju kirjutas, et vertikaalne niit.
Ei usu et Nissanil kojameeste seismise positsioon on vertikaalne
Ei usu et Nissanil kojameeste seismise positsioon on vertikaalne
Algselt postitas: WerdinandAlgselt postitas: 95SELaunchAlgselt postitas: AntonG
Mina olen näinud esiklaasi soojendust Nissan Pathfinderi peal. Üks vertikaalne riba klaasi keskel.
Arvatavasti see on antenn, kuna 1 riba ei suuda klaasi soojendada. Traditsiooniliselt on esiklaasi elektrisoojendus näiteks Range Roveril - väga peenikesed "niidikesed" klaasi sees, peaaegu nähtamatud, iga 1-1,5 cm järjest
On olemas ka paarist kütteniidist koosnev esiklaasi küte, mis soojendab kojameeste seismise positsiooni.