Põrand ujub/vaip katki

Vasta
caarel
Postitusi: 315
Liitunud: N Veebr 22, 2007 15:50
Asukoht:
Auto:

#1

K Apr 05, 2017 23:36

Märkasin, et vasaku jala juurest on vaiba nurk märg ja seda juba pikemat aega. Viskasin tooli välja ja kakkusin põrandalt vaiba üles ja selle all avanes bassein. Kakkusin vaiba (4602801) täitsa välja ja selgus, et see vasaku jala toetamise nurk (automaadi võlu) on tagantpoolt katki. Sealt siis talvega vesi muudkui põranda alla imbunud on. Kuna see vaip on tagant mingi imeliku kattega, justnagu mingi kiud, kuid klaasplast ka pole, siis kas kellegil on kogemusi, millega oleks mõistlik seda parandada? Uut vaevalt, et enam kuskilt osta saab.

Kuna vaiba alla jäävad paksud poroloonist matid, mis nagu käsnad vett täis, siis kas nende välja saamiseks on vaja kogu sisustus välja visata? Vaatasin, et need lähevad vist üle keskosa ka kõrvalistuja poole edasi, jääb otsapidi veel kliima alla ja keskkonsooli taha ka veel. Tundub ilge lammutamine. Mõistlikum vist sooja anda puhuriga ja kuivatada?

Kolmas koht mis oli imelik, otse rooli tagant läheb mootoriruumi kimp juhtmeid. Nende isolotasioon on salongi poolel täiesti märg. Mootoriruumis niisket osa märgata ca 5cm ulatuses. Mis vesi sinna sedasi sattuda on saanud?
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#2

N Apr 06, 2017 10:05

Vaiba taguse veekindlus - minu mõte läks silikoonide.hermeetikute suunas. Kas jalatsi kontsa toetamise koht on katki või kõrgemalt, kuhu päkk toetub? Kui kanna koht siis vaja paksemat kihti ja suuremat ülekatet, et kestaks.

Märgade vaibaaluste mattidega olen hädas olnud. Mul oli pisut vanem auto, käristasin-lõikasin märja osa lihtsalt välja, nõrutasin-kuivatasin korralikult ära ja panin tagasi. Fikseerisin vist teibiga, ega tal kuhugi minna pole. Liimides (lõikekohad) saaks veel parema tulemuse KUI oled kindel, et enam lahti kakkuma ei pea.
caarel
Postitusi: 315
Liitunud: N Veebr 22, 2007 15:50
Asukoht:
Auto:

#3

N Apr 06, 2017 10:30

Katki on pigem kanna koht, ehk kui täpsem olla, siis täpselt nurk. Ei tea, kas sinna kand ulatub. Talvel oli originaal kummimatt, mis kattis selle nurga ilusasti ära. Tagumine materjal on vedelaks läinud, selline pehme ja ära kulunud. Auku otseselt pole.
Paksude mattidega oli sama tunne, et lõikan vist välja nii ülevalt kui saan, kuhu vesi ei tohiks sattuda ning tehases on juba mingit teipi seal kasutatud erinevate isolatsioonide fikseerimiseks nagu ma silmasin. Teip siiani kõvasti kinni, mis on hea uudis.
Eile istus puhur autos ca 3 tundi ja puhus otse üles tõstetud mattide peale. Vesi nõrgub nendes väga ilusasti ja kõik oli ülemisest osast alla vajunud ning ülemised (üles tõstetud) otsad paberkuivad juba. Alumisest osast saab pigistada ja seda vett tuleb sealt nagu kevadisest soomättast. Täna jätkab kuivatusega.
Lugesin, et niiskuse tõttu läheb ka TWICE rikki, mis on juhi istme all. Vb see on ka põhjus, miks auto vahest lampi lõugama pistab ja puldi vajutustele isegi ei reageeri. Sellepärast pasun ka maha võetud, et ei peaks keset ööd jälle naabrite vihaseid nägusid nägema :)
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#4

N Apr 06, 2017 11:39

See esimene vaip peaks terves tükis välja tulema, kas nii ei oleks seda mõnusam parandada/kuivatada?
www.madalvee.com
caarel
Postitusi: 315
Liitunud: N Veebr 22, 2007 15:50
Asukoht:
Auto:

#5

N Apr 06, 2017 11:45

See esimene ongi terves tükis väljas. Häda nende alumistega, mis sellised ca 3cm paksud käsnad.
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#6

N Apr 06, 2017 12:01

Selge, sain valesti aru - minu soovitus auto sisu kuivatamisel on paber. Paar nädalat tagasi puhastasin heledat sisu ja jätsin auto uksed lahti tuulduma, mis andis naabri kassile signaali, et ta võib tulla mu autosse kusele. Hais oli selline, et silmad jooksevad siiani vett. Leotasin kogu esimese osa äädika lahuse ja hiljem uuriini eemaldiga läbi. Läksin kergelt hoogu ja tulemuseks oli lirtsuv matt. Kulutasin umbes 4 pakki köögipaberit, et matt surumise meetodil kuivaks saada. Päris ära kuivas alles päikese käes, aga paber tõmabab hästi niiskust sisse.
www.madalvee.com
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 887
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#7

N Apr 06, 2017 15:55

Mina kasutasin oma mattide "kuivatamiseks" tolmuimejat (mitte paberkotiga) ja pigistasin samalajal matti. Nädal aega tuule ja päikse 30+C juures kuivamist ei teinud mitte midagi.
Samas saab siit kasuliku tarkusetera ellu, et kui on pikem reis kõrbesse, siis on vajaliku vee kaasavõtmine auto põhjamatis täiesti adekvaatne tegevus.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
13piisab
Postitusi: 446
Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
Asukoht: Laagri / Saku / TLN
Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
Kontakt:

#8

N Apr 06, 2017 16:36

selgus, et see vasaku jala toetamise nurk (automaadi võlu) on tagantpoolt katki. Sealt siis talvega vesi muudkui põranda alla imbunud on.
...
Kolmas koht mis oli imelik, otse rooli tagant läheb mootoriruumi kimp juhtmeid. Nende isolotasioon on salongi poolel täiesti märg. Mootoriruumis niisket osa märgata ca 5cm ulatuses. Mis vesi sinna sedasi sattuda on saanud?


üldiselt paar korda päevas masinasse sisse istudes ja natuke ka sõites jallanõudest pärineva vähese veega küll põrandale "lompi" ei korja - see väike niiskus tuuldub ise välja.
viitad ka ise kummalistele tilkadel kõrgemalpool - pigem pärineb Su järveke sealt. Uuri seda edasi ja likvideeri ikka ka põhjus!
entson
Postitusi: 486
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#9

N Apr 06, 2017 17:02

Kui vee äravooluava tiivanurgas umbes (prahti täis),siis on võimalik,et pärast pesu on seal pisike veekogu,mis kaob läbi igasugu ebatiheduste salongi,võimalik ka soojendusmootori juurest.Edu.
Saan harva sõita SAABIGA.
caarel
Postitusi: 315
Liitunud: N Veebr 22, 2007 15:50
Asukoht:
Auto:

#10

N Apr 06, 2017 21:23

Mille neetuma heaks need ümarad kummilatakatega kaetud augud põhjaplekis veel on? ca 5 cm suured ja nende kohtade põhjapoolt on pleki pealmine kiht lahti ja ripendab. Ainult ühest sellisest väljub kliima kondents ja sellel ka voolik ilusasti küljes, teised kõik lihtsalt kinnised.
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#11

R Apr 07, 2017 7:52

Minu autol sama tõbi. Juhi poolt ka matt pidevalt märg. Kõik augud nii kliima äravool kui ka tiiva alt on korralikult puhtad. Põhja korgid ka terved. Olen uurinud kuid pole veel jälile saanud kust august see vesi sinna saab.
caarel
Postitusi: 315
Liitunud: N Veebr 22, 2007 15:50
Asukoht:
Auto:

#12

E Apr 10, 2017 21:26

3 õhtut sai masin puhurit ja kõik kuivas ära. Kakkusin kojamehed ja plastiku maha ja juhipoolne äravooluauk tõesti korraks tekitas vanni ja siis surus vee läbi. Pikemal veega survestamisel tuli sealt kõdunenud lehti välja. Kastsin autot korralikult ja kuskilt midagi sisse ei tulnud. See juhe, mis on märg rooli taga, selle isolatsioon ongi märg kuni alates mootoriruumist kuni kaitsmeteplokini välja. Selline ligane ja õline, veits määriv.
Mis aga juhipoolset ja kõrvalistuja poolset äravoolu lahti kakkudes silma jäi, oli see, et seal oli svammi laadne ollus, mis oli paksult mulda täis. Samuti tuli seda mulda kõikjalt selle renni põhjast ja esiklaasi alla jäävast osast. Kokku mitu suurt peotäit. Nii, et kui klaasipesuvedelikku asemel suvel tavalist vett kasutaks, leiaks sügiseks mõne taime ka kasvamas seal peenras:)
TWICE plokk oli kenakesti korras ja selle skeem oli korralikult (ettenägelikult) veekindla kihiga kaetud mõlemalt poolt.
Põhjavaibal oli kahjustatud osa kokku ca 20cm. Selle tõmbasin silikooniga üle, panin riide vahele ja tõmbasin veel kihi silikooni peale ja katteks jälle kulumiskindlam riie.
Loodan, et sai hea. (Saabki rahulikult väljalaske kallale asuda lõpuks)
Vasta