Tere,
Plaanis mootorikett ära vahetada aga ei tea ketilülide arvu. Pakutakse nii 130 kui 116 lülidega ketti. Oskab keegi öelda Saab 9-5 2008a 2,0t - 110kw mootoriketi lülide arvu sellele isendile. Ja ehk ka millise firma kett on parem.
Kolasin siin foorumis ringi aga ei leidnud kuskil, et oleks keegi seda maininud ketilülide arvu või lihtsalt jäänud kahe silma vahele.
SAAB 9-5 >>>>
Saab 9-5 ketilülide arv
Mõlemad keti komplektid vaheta(tallad jne), niisama ketti pole pointi vahetada. Balanssvõllide ja mootoriketi kompl siis jutt.
Võid panna ka odava bga komplektid aga siis mootori keti pinguti jäta vana ja tutikas viska ära
Võid panna ka odava bga komplektid aga siis mootori keti pinguti jäta vana ja tutikas viska ära
Ok, tänud juhtimast tähelepanu sellele. Sai kunagi plokikaane ära võetud ja sealt vaatas vastu ainult üks kett, see nagu mällu jäänud. Lähivaatlusel uuritud internetist pilte ja jah, seal ju erinevad rullikud ja juhikud.
Ja see teine kett jookseb ju allpool.
Ja see teine kett jookseb ju allpool.
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 893
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
OEM numbrid saad siit
https://webautocats.com/epc/saab/sbe/02-25531/0280/
https://webautocats.com/epc/saab/sbe/02-25531/0310/
https://webautocats.com/epc/saab/sbe/02-25531/0280/
https://webautocats.com/epc/saab/sbe/02-25531/0310/
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Odavate ketikomplektidega ennast narrida ei tasu ja vana bal.keti pingutit alles jätta samuti ei tasuks. OEM pinguti kipub samuti päris tihti purunema, põhjuseks kulunud tallad, mistõttu pinguti on lõpuni pingutunud, kuid kett on endiselt lõtv. Sellest tulenevalt hakkab lõtvunud kett pingutit "taguma" ja selle kokkuvaltsitud tagakaas irdub, seejärel ka kogu pinguti sisu. Tavaliselt kukuvad irdunud detailid karterisse, kus nad suurt kurja teha ei saa, kuid olen remontinud ka purunenud otsakaanega isendeid. Igasugused odavad "no-name" ketid oleks nagu püksikummist valmistet.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989