Tere foorumlased.
On mõttes soetada omale 03 aasta 9-5 3.0 diisel
Kuidas on teie kogemused antud mootoriga ja mis oleks asjad mida jälgida. Tänud info eest.
9-5 3.0 Tdi
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 890
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Korduvalt ja tihti käinud teema. Otsinguga tuleb kohe trobikond teemasid, kust peaks piisavalt infot juba olema, mille põhjal edasi otsida
viewtopic.php?f=26&t=12130
viewtopic.php?f=26&t=14609
viewtopic.php?f=26&t=26949
viewtopic.php?f=26&t=13051
viewtopic.php?f=26&t=12130
viewtopic.php?f=26&t=14609
viewtopic.php?f=26&t=26949
viewtopic.php?f=26&t=13051
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Soovitaks julgelt proovida. Need masinad ei maksa enam suurt midagi ja kui mootor korras, on sõita nauditav!
Kõige tähtsam ongi mootor, et jahutusvedeliku paak oleks puhas ja ei lekiks ja temp.püsiks jne...
Sõita on mõnus ja edasi läheb ka hästi!
Kõige tähtsam ongi mootor, et jahutusvedeliku paak oleks puhas ja ei lekiks ja temp.püsiks jne...
Sõita on mõnus ja edasi läheb ka hästi!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 44
- Liitunud: R Dets 10, 2021 12:57
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 3.0TiD
- Kontakt:
Mul on kasutuses 9-5 3.0 TiD mootoriga juba 5 aastat igapäevase sõidukina ja ei oska midagi halba öelda. Läbisõit 378000. Kõigepealt on vaja teada mootori nõrgad kohad ja arusaada, et see pole bensukas mida saab keerata taho lõppuni ja sõita 200 km/h. 5 aasta jooksul olen vagetanud hooratta ja sidurikomplekti, õli iga 7000, EGR kinni pannud, sisselase puhastus, hõõgküünlad, sisselase tihendid, küütusefiltrid, termostaat ja jahutusevedelik ja nüüd on vaja turbo maha võtta, tahan geomeetriat puhastada ja pumba scv solenoidid vahetada (jõnksutab kiirenduse ajal). Pole kordagi olnud probleeme käivitamisega, või seisma jäämisega kuskil kaugel kodust. Kui kellegil on küsimusi selle mootori kohta või on vaja hooldus ja remont teostada, siis võite julgelt pöörduda.
Ps minu saab oli müügis sellel foorumil ka, augustis 2016.
Ps minu saab oli müügis sellel foorumil ka, augustis 2016.
-
- Postitusi: 44
- Liitunud: R Dets 10, 2021 12:57
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 3.0TiD
- Kontakt:
See Isuzu mootor on veel vanakooli v6 mis ei ole sama effektiivne nagu näiteks audi v6 mootorid. Samas kui hoida õli ja jahutusevedeliku tase normis, need kaks asja on väga olulised hülside vajumise vältimiseks. Meeles pidada, et selle mootori tipp minek on 1800-3000 rpm vahel ja kasutada seda õigesti, mitte keerata pikkalt üle 3000 rpm, siis saab päris pikkalt linnas paugutada
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Mul ka üks sellise mootoriga isend, renoo bussike. Saabidel vanem plokk 701, sellel jah hülsid eriti kinni pole, uuem plokk 715 aga selle murega enam pole. Ma siin jändasin pikalt mootori remondiga, oli 5 silindri juurest kaanetihend läbi lasknud ja otse jahutussärki. Lasin Tartus kaane ära teha, ise kontrollisin lehtkaliibriga ploki pinna üle ja lekib jahutusvedelikku väljapoole. Täiesti hulluks ajas. Mitmeid mitmeid tunde interneeduses hulkudes hakkas mind lõpuks kummitama asjaolu, et veepump ju laseb vedeliku välja kui tihend läbi. Mul oli mootor täiesti pulkadeks ja näpu vahel tundus veepump olevat tip top. Ei kõrisenud (liuglaagril), ei jooksnud vabalt, ei lõtkunud. Kus sel mootoril see auk on? Justnimelt plokikaane tihendi kõrval. Seda ei näe niisama mitte kuskilt. Vahetasin pumba, done deal, enam ei leki. Sain mõnekümne kilomeetri sõitugi nautida, siis läks turbo. Igatahes kuskil saksa saabi või opeli foorumis keegi kirjutas, et kui vedelikku vähe, siis esimene kahtlusalune on veepump. Tilgad tekivad kliimapumba alla. Nii kaob surve jahutussärgist ja läheb keema, tapab mootori kiiresti ära. Muidu mulle see mootor väga meeldib, käib vaikselt ja pehmelt. Sellisel mootoril peaks tihemini vedelikke jälgima ja lõhnataju peab hea olema, võimalikku jahutusvedeliku leket mõtlen näiteks.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Seda 715 plokki annab ka Saabile vahele ajada?S9K kirjutas: ↑N Dets 16, 2021 23:26Mul ka üks sellise mootoriga isend, renoo bussike. Saabidel vanem plokk 701, sellel jah hülsid eriti kinni pole, uuem plokk 715 aga selle murega enam pole. Ma siin jändasin pikalt mootori remondiga, oli 5 silindri juurest kaanetihend läbi lasknud ja otse jahutussärki. Lasin Tartus kaane ära teha, ise kontrollisin lehtkaliibriga ploki pinna üle ja lekib jahutusvedelikku väljapoole. Täiesti hulluks ajas. Mitmeid mitmeid tunde interneeduses hulkudes hakkas mind lõpuks kummitama asjaolu, et veepump ju laseb vedeliku välja kui tihend läbi. Mul oli mootor täiesti pulkadeks ja näpu vahel tundus veepump olevat tip top. Ei kõrisenud (liuglaagril), ei jooksnud vabalt, ei lõtkunud. Kus sel mootoril see auk on? Justnimelt plokikaane tihendi kõrval. Seda ei näe niisama mitte kuskilt. Vahetasin pumba, done deal, enam ei leki. Sain mõnekümne kilomeetri sõitugi nautida, siis läks turbo. Igatahes kuskil saksa saabi või opeli foorumis keegi kirjutas, et kui vedelikku vähe, siis esimene kahtlusalune on veepump. Tilgad tekivad kliimapumba alla. Nii kaob surve jahutussärgist ja läheb keema, tapab mootori kiiresti ära. Muidu mulle see mootor väga meeldib, käib vaikselt ja pehmelt. Sellisel mootoril peaks tihemini vedelikke jälgima ja lõhnataju peab hea olema, võimalikku jahutusvedeliku leket mõtlen näiteks.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Siin väärt infot. Õlijahutus on jama ja sama ka jahutusvedelikuga ja nende juttude järgi on Opelis õli kogus suurem kui Saabil. 7.3 vs. 6.8. Vaatasin isegi, et kogu seda kapotialust katlamaja; mootori jahutusvedelikku, mootori õli ja ka automaatkasti õli jahutab üks mitte just kõige suurem radikas. Saabil on radikas veel väiksem kui renool. Käis mõte peast läbi, et madalama tempiga termostaat panna ja midagi lugesin esinduses tehtava update kohta, kus ventikad progetakse varem tööle. Lugedes tundub, et ka peaülekannet muudeti, ilmselt selleks, et pöördeid maha saada. https://www.saab-cars.de/threads/3-0tid ... tor.54412/
ja siin mingi frankenstein projekt, kajastub ka eelmisel lingil. Ehk saab siit vastuse nende plokkide erinevuse kohta. Aeromotorsis varuosa koode ja pilte vaadates on paljud asjad samad. https://www.saab-cars.de/threads/3-0tid ... tor.54412/
Ma pole ise läbi lugeda jõudnud viimast.
ja siin mingi frankenstein projekt, kajastub ka eelmisel lingil. Ehk saab siit vastuse nende plokkide erinevuse kohta. Aeromotorsis varuosa koode ja pilte vaadates on paljud asjad samad. https://www.saab-cars.de/threads/3-0tid ... tor.54412/
Ma pole ise läbi lugeda jõudnud viimast.