9-5 NG aknad udused
Kuidas teistel 9-5 NG omanikel pragu on, kas aknad püsivad puhtad, kui kliima Auto peal?
Mul tegelikult algusest peale aknad talviti ja vihmaga ei taha puhtad püsida, täna tunni jagu sõitu ja ainult siis aken läheb puhtaks, kui max esiklaasile puhub. küljeklaaside puhtaks minemisest võib ainult unistada.
Jahutusvedelikku ei tohiks sisse lekkida ja matid ka enamvähem ok kuivad. Eelmiste vanemate 9-5 sellist jama pole olnud.
Mul tegelikult algusest peale aknad talviti ja vihmaga ei taha puhtad püsida, täna tunni jagu sõitu ja ainult siis aken läheb puhtaks, kui max esiklaasile puhub. küljeklaaside puhtaks minemisest võib ainult unistada.
Jahutusvedelikku ei tohiks sisse lekkida ja matid ka enamvähem ok kuivad. Eelmiste vanemate 9-5 sellist jama pole olnud.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
See kliima pole võrreldav OG 9-5 omaga. Mul on juhtunud 2 korda uduga sõites suvel, et pean auto kinni pidama ja esiklaasi soojendusel laskma klaasi puhtaks puhuda. Lihtsalt ei suuda see aparaat niiskusega toime tulla normaalselt.
Kas ac on ikka sees ja kont töökorras?
Kontrolli veel üle, et siseringluse klapp poleks valesse asendisse kinni jäänud.
Kontrolli veel üle, et siseringluse klapp poleks valesse asendisse kinni jäänud.
Kõik paistab töötavat, suvel puhus külma hästi, klapid liiguvad, filtreid ka vahetatud. korra mõtlesin, et äkki tuulutusavad umbes vms. Suvel oli paar korda sama lugu, kui hommikuse uduga sõitsin, siis pidin sisuliselt seisma jääma, et aknaid puhastada. Mingit niiskust sel ajal autos sees kindlasti ei olnud. See ei ole praeguse hetke probleem, vaid minul algusest peale NG-l st 3 aastat juba. Lihtsalt talvel (suvel uduse ilmaga) võimendub ja tuletab ennast jälle meelde. Kui nüüd osadel NG omanikel siiski nii ei ole, siis peaks ikkagi mingi probleem kuskil olema, mida tasub otsida.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
- Mundujeevitž
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 150
- Liitunud: T Okt 03, 2017 12:24
- Asukoht: Siin see on, see SAABimäe
- Auto: 900NG on ka auto!
+ MY00 9-5 Aero
Niiskusleket kuskil kindlasti ei ole? Väikest roosteauku v tihendid kuskil läbi kust vesi end veidi sisse immitseb kuskil.
Kliima hetkel selline , et niiskus koguneb igalepoole. Kui väljas külmem ja öhk oli kuivem oli kliimaseade 22 C automatika peal. Viimasel nädalal kogu aeg manuaalselt max temperatuur , et seda jalgadelt sulavat lund aurustada. Ja kui kummimatid kuivad siis see niiskus igal pool polstrite sees veel kindlalt. Mitmetunniste söitudega kuivab SAAB seest normaalselt. Linna vahel tiirutades riietega/jalgadega tassib autosse piisavalt lund. Ilusa ilmaga kodu juures aknad veidi irvakile ja Defa puhur 600 W tööle.
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 490
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
Oluline on, et ka õhu väljapääs oleks normaalselt tagatud. Mütsiriiuli kaudu pagassi ja sealt tuulutusavade kaudu välja. On olnud juhuseid kus hoitakse mingeid asju taga riiuli peal ja samuti olen näinud kus mürasummutusega on hoogu mindud ja küljepolstrite taga kõik kinni mätsitud.
Lihtsalt üks uitmõte.
Lihtsalt üks uitmõte.
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
Kui juba nn kaug-veaotsinguks läks, siis pmst kõigi masinate liigse salonginiiskuse üks kontrollpunkt on, kas vesi liigub ikka seal, kus peab liikuma. St pole ummistunud nn veekanaleid ja vesi voolab ära esiklaasi alt. Nagu ka kondi ja katuseluugi veed.
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Eks käin põhiasjad samm-sammult läbi ja näis ka on mingit efekti. Panin homseks kliima kontrolli ja paar päeva ka soojas garaazis aknad lahti seisnud, vahetan veelkod filtri ja kuivatan soojapuhuritega tuhkkuivaks.
Kui see mingit muudatust ei too, siis peab edasi kaevama, kui ikka osadel NG omanikel seda probleemi praegu ei ole, siis peaks olema lahendatav.
Korra tuli mõte, et äkki on erinevus diislil ja bensumootoriga autodel?
rantto ka need 5ng olid sul kõik bentsukad või oled sõitnud diisliga ka talvel suure niiskuse tingimustes?
Kui see mingit muudatust ei too, siis peab edasi kaevama, kui ikka osadel NG omanikel seda probleemi praegu ei ole, siis peaks olema lahendatav.
Korra tuli mõte, et äkki on erinevus diislil ja bensumootoriga autodel?
rantto ka need 5ng olid sul kõik bentsukad või oled sõitnud diisliga ka talvel suure niiskuse tingimustes?
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Mul diisliga mingeid probleeme ei ole, kuigi viimasel ajal sõidud on 10-15 km päevas. Päris kiiresti suvalab klaase, ning udu ka ei teki.
Kas põrandamatid on sul ikka kummist, mitte tekstiilist? Mõned sõidavad tekstiiliga talvel, aga sellesse koguneb kogu niiskus, ning enne kevadet ta ise kuivaks ei lähe
Kas põrandamatid on sul ikka kummist, mitte tekstiilist? Mõned sõidavad tekstiiliga talvel, aga sellesse koguneb kogu niiskus, ning enne kevadet ta ise kuivaks ei lähe
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
mul läksid sügisel 9-3 aknad kah sedasi uduseks, kui soojendusmootor polnud korralikult soojenduse küljes. Muist (külma)õhku lekkis otse armatuuri alla. Kusjuures, õhuavadest puhus välja nagu normaalselt.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
selgus, et külmaine oli osaliselt ikka plehku pannud, lisaks vahetasin igaks juhuks veel salongifiltri ja kuivatasin seest puhuriga päev läbi. Paistab et aitas.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
külmaainega niiskust seostada …..Kahtlane. See kraam aurustub välisrõhu juures sekundiga ja lekke kohale jääb õli, mis salongi akendele kuidagi ei jõua. Seda R134a puhul.
Kui aknad jäätuvad, siis on see vesi
Kui on külmaga udused, siis jahutusvedelik. Sel puhul on vastav lehk ka üleva.
Kui aknad jäätuvad, siis on see vesi
Kui on külmaga udused, siis jahutusvedelik. Sel puhul on vastav lehk ka üleva.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Enamus kaasaegsetel autodel toimub arvatavasti salongi kuivatamine just 2 radiaatori ehk siis jahutusradiaatori ja soojendusradiaatori koostöös , ehk kui külmaaine kogus on puudulik siis sissepuhutavast öhust salongi ringöhutuse teel niiskust välja ei kondenseerita. Vabandan , kui minu teadmised söiduautode kohta ei ole piisavad aga just eelnimetatud meetodil kuivatatakse veokite salongi. Ja ka minu MY 2004 SAAB OG 9-5 siristas ummistunud äravooluavade töttu kondesvee pörandamattide sisse kui kasutasin kogemata salongi siseöhu ringlust auto salongi sooja ilmaga jahutades (tegelikult lülitab kliimaautomaatika ise siseöhu ringluse salongi kiiremaks jahutamiseks).praktikant kirjutas: ↑P Veebr 14, 2021 14:08külmaainega niiskust seostada …..Kahtlane. See kraam aurustub välisrõhu juures sekundiga ja lekke kohale jääb õli, mis salongi akendele kuidagi ei jõua. Seda R134a puhul.
Kui aknad jäätuvad, siis on see vesi
Kui on külmaga udused, siis jahutusvedelik. Sel puhul on vastav lehk ka üleva.
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 893
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Ehk jah, kõigepealt niiskus kondenseeritakse kõigepealt jahutusradika peale ja siis alsoojendatakse kuiv õhk uuesti soendusradikaga üles
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa