Olenevalt olukorrast näitab auto välistemperatuuri "enamvähem õigesti", paar kraadi soojemana või üldse +25, nagu täna. Iseenesest oleks loogiline arvata, et andur lihtsalt katki, aga mootorisoojendus on indikaatorit uskudes sees, seega see osa saab aru, et väljas <=5 kraadi. Kui andur on sama, siis on viga saanud see osa juhtmestikust, mis temperatuuri kuvamisega tegeleb v kustkohast viga otsida? Andurit tõenäoliselt ei ole mõtet kohe vahetama hakata?
v mootor võtab temperatuuri õhu sissevõtust ja ei ole selle anduriga üldse seotud?
9-5 2007 1.9tid välistemperatuuri andur
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 893
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Andur maksab viieka ja on suhteliselt lihtsalt vahetatav. Ma alustaks küll sellest
OEM 9152245 - https://www.youtube.com/watch?v=iGOlxKrYel8
OEM 9152245 - https://www.youtube.com/watch?v=iGOlxKrYel8
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Andur asub kohas kus on soolalögale hästi möjutatav. Kui keegi seda näppinud juba on siis väike ebatihedus pistikus oksudeerib klemmid. Mönikord temperatuuriandur valetab ka kui on jäätunud peale lumehange söitmist. Ja ka juhtrmestik vöib olla viga saanud.