Parkimisanduri tuvastamine

Teemad elektroonikast...
Vasta
HHenri
Postitusi: 19
Liitunud: E Dets 11, 2017 15:23
Asukoht: Tln
Auto: '11 Saab 9-3 TTiD

#1

E Mai 06, 2019 21:20

Tere

Auto 2011 9-3 SS.
Tagurdusandur viskab villast. Paar nädalat oli nii, et R käiguga lihtsalt pinises stabiilselt (sama hääl kui oled liiga lähedal seinale) nii kaua kuni vabastasin R. Samal ajal oli mingi tekst ka ees, et Park sensor malfunction.... Ei olnud aega tegeleda sellega ja siis mingist hetkest enam seda pininat enam pole olnud, viskab R käiguga ainult sama teate mis enne.

Op-com annab sellise eepose,
park.PNG
park.PNG (50.57 KiB) Vaadatud 594 korda
Kas siit võiks järeldada, et Rear left on õhtal ja kogu süsteem on kuidagi sedasi ühenduses, et kui üks on läbi, siis on kogu ahel sassis ja sellest ka need muud teated?
...või peaks ma laskma mõne pädevama riistaga veel üle mõõta, enne kui hakkan lahti kiskuma?
Kasutaja avatar
saabu14jr
Postitusi: 901
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#2

E Mai 06, 2019 22:08

Enne kui arvutit jârgi hakkad panema, vôid proovida ka käsitsi tuvastada. Kui tagurpidi kãik sisse panna siis isegi rikke korral peaks töòtavad andurid korra signaali saama ja "tuksuma" hakkama. Lased kellelgi tagurpidi kãiku sisse-vâlja lülitada(mootor ei pea kãima, piisab süûde sees) ja ise hoiad sõrmeotsa vastu andurit ja otsid neid sellist mis ei tuksu(mitte tuksuv on ilmselgelt siis kutu). Andurid saavad senikaua signaali kuni malfunction kiri ette viskab, siis jãlle kãik vâlja ja uuesti sisse.
Vãhemalt 9-5 niimoodi sai leitud vigane andur
Kasutaja avatar
owl
Captain Slow
Postitusi: 239
Liitunud: N Sept 18, 2008 13:05
Asukoht:
Auto:

#3

T Mai 07, 2019 0:49

Minu aparaadil ka kõigi sensorite vea puhul on esialgne diagnoos mädanenud pistik või juhtmed arvatavasti tagastanges.
There ain't no way but the hard way. Get used to it.
HHenri
Postitusi: 19
Liitunud: E Dets 11, 2017 15:23
Asukoht: Tln
Auto: '11 Saab 9-3 TTiD

#4

K Mai 08, 2019 13:39

Ei tee enam üldse tuksu. Kui hakkas see probleem, siis R käiguga oli pidev tuks nagu oleks sein ees, aga nüüd ei tule üldse ega kuidagi mingit häält välja. Märkasin, et vasakpoolsel oli mingi kriips peale tekkinud nagu keegi oleks käruga otsa sõitnud.
Aga küsin veel kord, kas mõne ägedama riistaga on võimalik tuvastada milline konkreetne andur läbi on?
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 487
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Viljandi/Tallinn/Tapa
Auto: 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#5

K Mai 08, 2019 15:11

9-5'l näitab Tech2 ära mida konkreetne andur parasjagu "näeb", usun et uuem 9-3 pole kehvem selle koha pealt.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE->900 T16 MY92 + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97
HHenri
Postitusi: 19
Liitunud: E Dets 11, 2017 15:23
Asukoht: Tln
Auto: '11 Saab 9-3 TTiD

#6

N Mai 09, 2019 17:29

Tänud! Ostan ühe anduri varuks ja kui viitsin kunagi tagapamperi maha võtta, siis proovin töötava anduriga saabu14jr meetodi läbi. Paistab, et nagunii põhirõhk on lammutamisel ja see diagnost 90% tõenäosusega rohkem juurde anna, kui talupoja mõistusega kontrollida.
Vasta