Saab 900i 2.1 4D, 1992, Maailmaparandaja
- Maailmaparandaja
- Postitusi: 21
- Liitunud: N Juul 03, 2014 20:22
- Asukoht:
- Auto:
Tervitus Saabi rahvas!
Mõtlesin, et teen ka oma Saabist väikese ülevaate.
Tegemist siis 92.aasta sedaan Saabiga, sai ta toodud umbes poolteist kuud tagasi Soomemaalt.Eelmiseks omanikuks oli üks tore Soome naisterahvas ja tema jutujärgi oli auto seisnud umbes aastakese.Ostuotsus sai tehtud seejärel kui autohind langes kuu aja jooksul pea ühe kolmandiku võrra,esimene ots oli kohe üks korralik tuhat kilomeetrit kesk-Soomest Võrumaale välja, auto pidas ilusti vastu, kiirtee peal 110-120 polnud mingit probleemi.Olenemata sellest, et makk ei töödanud, nautisin igat kilomeetrit.:D
Autost nii palju, et kere on üsna korralik, mõni roostetäpp siin ja seal.Paar kriimu/täket vajaks natuke värvi.Juhi istmeriie on pisut katki kuid ei midagi hullu ja ka taga kõlarite juures asuv materjal vajab asendamist.
Kuna peal olnud makk ei töödanud sai esimese asjana tema kohe uuemat sorti tegelase vastu vahetatud ja ka originaalkõlarid läksid riiulile seisma.Tagumiselt stangelt oli ka kadunud kroomliist ja eesmine kahjustatud, neile leidsin ebay'st asenduse ja samalugu oli ka embleemidega nii ees kui taga.
Vahetatud said ka kõikvõimalikud vedelikud ja veel mõni nipet näpet asi.
Hetkel nii palju, et poritiiva plastikääred vajavad asendamist ja tagaotsa vaja jäigemaks saada, sest kui kolm inimest taga kipub koopasse käima.
u.2500km sõidetud siiamaani ja igat sõitu naudin nagu esimest.:D
Paar pilti ka:
[IMG=1024x1024]http://i60.tinypic.com/nb273s.jpg[/IMG][IMG]http://i58.tinypic.com/28var2o.jpg[/IMG][IMG]http://i60.tinypic.com/wve335.jpg[/IMG]
Parimat!
Mõtlesin, et teen ka oma Saabist väikese ülevaate.
Tegemist siis 92.aasta sedaan Saabiga, sai ta toodud umbes poolteist kuud tagasi Soomemaalt.Eelmiseks omanikuks oli üks tore Soome naisterahvas ja tema jutujärgi oli auto seisnud umbes aastakese.Ostuotsus sai tehtud seejärel kui autohind langes kuu aja jooksul pea ühe kolmandiku võrra,esimene ots oli kohe üks korralik tuhat kilomeetrit kesk-Soomest Võrumaale välja, auto pidas ilusti vastu, kiirtee peal 110-120 polnud mingit probleemi.Olenemata sellest, et makk ei töödanud, nautisin igat kilomeetrit.:D
Autost nii palju, et kere on üsna korralik, mõni roostetäpp siin ja seal.Paar kriimu/täket vajaks natuke värvi.Juhi istmeriie on pisut katki kuid ei midagi hullu ja ka taga kõlarite juures asuv materjal vajab asendamist.
Kuna peal olnud makk ei töödanud sai esimese asjana tema kohe uuemat sorti tegelase vastu vahetatud ja ka originaalkõlarid läksid riiulile seisma.Tagumiselt stangelt oli ka kadunud kroomliist ja eesmine kahjustatud, neile leidsin ebay'st asenduse ja samalugu oli ka embleemidega nii ees kui taga.
Vahetatud said ka kõikvõimalikud vedelikud ja veel mõni nipet näpet asi.
Hetkel nii palju, et poritiiva plastikääred vajavad asendamist ja tagaotsa vaja jäigemaks saada, sest kui kolm inimest taga kipub koopasse käima.
u.2500km sõidetud siiamaani ja igat sõitu naudin nagu esimest.:D
Paar pilti ka:
[IMG=1024x1024]http://i60.tinypic.com/nb273s.jpg[/IMG][IMG]http://i58.tinypic.com/28var2o.jpg[/IMG][IMG]http://i60.tinypic.com/wve335.jpg[/IMG]
Parimat!
http://www.metsaost.org
- Maailmaparandaja
- Postitusi: 21
- Liitunud: N Juul 03, 2014 20:22
- Asukoht:
- Auto:
Manuaalsest objektiivist on asi kaugel.Telefoniga tehtud pildid ja paar toredat filtrit, et pilti atraktiivsemaks muuta :D
Velgedest niipalju, et loodetavasti Septembri jooksul saan kasutajalt timutit Super Aerod kätte ja siis lähevad ka vedrud vahetusse.
Paar pilti salongist ka:
[IMG]http://i60.tinypic.com/2wgswtf.jpg[/IMG]
Taga paremal näha ka siis riiet, mis vajab asendamist
[IMG]http://i59.tinypic.com/34984co.jpg[/IMG]
Ja ka pisut katki esiiste
[IMG]http://i59.tinypic.com/1z1b32h.jpg[/IMG]
PS! Minu teada ühtegi teist klassikut Võrus ei liigu, kuid Juuli lõpus(vist) sõitsid mulle vastu 5-6 Saabi ja kõik muidugi tervitasid viisakalt, keegi targem oskab öelda, mis üritusega tegu oli või mis puhul selline kruiis ette võeti? :notworthy:
Velgedest niipalju, et loodetavasti Septembri jooksul saan kasutajalt timutit Super Aerod kätte ja siis lähevad ka vedrud vahetusse.
Paar pilti salongist ka:
[IMG]http://i60.tinypic.com/2wgswtf.jpg[/IMG]
Taga paremal näha ka siis riiet, mis vajab asendamist
[IMG]http://i59.tinypic.com/34984co.jpg[/IMG]
Ja ka pisut katki esiiste
[IMG]http://i59.tinypic.com/1z1b32h.jpg[/IMG]
PS! Minu teada ühtegi teist klassikut Võrus ei liigu, kuid Juuli lõpus(vist) sõitsid mulle vastu 5-6 Saabi ja kõik muidugi tervitasid viisakalt, keegi targem oskab öelda, mis üritusega tegu oli või mis puhul selline kruiis ette võeti? :notworthy:
http://www.metsaost.org
- Maailmaparandaja
- Postitusi: 21
- Liitunud: N Juul 03, 2014 20:22
- Asukoht:
- Auto:
Kurat, ei olnud vist see üritus.Tunne on selline, et asi toimus ikka varem, aga võibolla eksin. Pole vahet, meeldiv kogemus oli igatahes. :D
http://www.metsaost.org
- Maailmaparandaja
- Postitusi: 21
- Liitunud: N Juul 03, 2014 20:22
- Asukoht:
- Auto:
[IMG]http://i58.tinypic.com/c7vih.jpg[/IMG]
Väike areng.
Natuke Adobe Lightroomi ka kasutatud.
Väike areng.
Natuke Adobe Lightroomi ka kasutatud.
http://www.metsaost.org
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Autol hoopis teine ilme :thumb:
See must triip piki külge annab ka hea aksendi.
Nüüd veel aero pampreid vaja ;)
See must triip piki külge annab ka hea aksendi.
Nüüd veel aero pampreid vaja ;)
- Maailmaparandaja
- Postitusi: 21
- Liitunud: N Juul 03, 2014 20:22
- Asukoht:
- Auto:
Pärast teist katset said nii tagumised kui eesmised vedrud vahetatud.Algselt manuaalist lähtudes asi välja ei tulnud.Auto sai ka mõned sentimeetrid madalam(40mm).
Vahetust vajasid ka paar summuti kinnitust, sest need olid lihtsalt oma aja ära elanud.
Nüüd veel plaanis järgmisel nädalal Krownist läbi käia, korrosiooni tõrje teha, et Eesti talve ilusti vastu peaks.
Eelmisel nädalal nägin ka esimest korda Võrus sarnast isendit tankimas aga polnud aega peatuda ja kuulsin siis, et pidi ühel tänaval parkima.Otsisin siis täna ülesse, kahjuks omanikuga ei avanenud võimalust suhelda aga pildi tegin ikka ära! :)
[IMG]http://i60.tinypic.com/2qx3wk3.jpg[/IMG]
Vahetust vajasid ka paar summuti kinnitust, sest need olid lihtsalt oma aja ära elanud.
Nüüd veel plaanis järgmisel nädalal Krownist läbi käia, korrosiooni tõrje teha, et Eesti talve ilusti vastu peaks.
Eelmisel nädalal nägin ka esimest korda Võrus sarnast isendit tankimas aga polnud aega peatuda ja kuulsin siis, et pidi ühel tänaval parkima.Otsisin siis täna ülesse, kahjuks omanikuga ei avanenud võimalust suhelda aga pildi tegin ikka ära! :)
[IMG]http://i60.tinypic.com/2qx3wk3.jpg[/IMG]
http://www.metsaost.org
- Maailmaparandaja
- Postitusi: 21
- Liitunud: N Juul 03, 2014 20:22
- Asukoht:
- Auto:
Mõtlesin, et värskendan ka natuke teemat.
Suurt midagi vahepeal toimunud pole, talve keskpaigas sai lisatud ette kollased lisatuled.Udutuledeks neid nimetada ei saa, sest lisavalgust nad peaaegu, et ei toodagi kui roolitaga istuda aga välimuse poolest viis pluss!
Illustreeriv pilt ka:
[IMG]http://i57.tinypic.com/wvdapx.jpg[/IMG]
Küsimus tegelikult selline, et kas keegi oskaks soovitada Saabisõbralikku ning mõistliku hinna/kvaliteediga sillastendi Tallinnas?:)
Parimat :notworthy:
Suurt midagi vahepeal toimunud pole, talve keskpaigas sai lisatud ette kollased lisatuled.Udutuledeks neid nimetada ei saa, sest lisavalgust nad peaaegu, et ei toodagi kui roolitaga istuda aga välimuse poolest viis pluss!
Illustreeriv pilt ka:
[IMG]http://i57.tinypic.com/wvdapx.jpg[/IMG]
Küsimus tegelikult selline, et kas keegi oskaks soovitada Saabisõbralikku ning mõistliku hinna/kvaliteediga sillastendi Tallinnas?:)
Parimat :notworthy:
http://www.metsaost.org
- Maailmaparandaja
- Postitusi: 21
- Liitunud: N Juul 03, 2014 20:22
- Asukoht:
- Auto:
Tere!
Seoses kitsega kohtumisega oleks tarvis uut parempoolset esituld. Mõlemat osa. Äkki on kellelgi pakkuda? Tänud ette!
Henri
Seoses kitsega kohtumisega oleks tarvis uut parempoolset esituld. Mõlemat osa. Äkki on kellelgi pakkuda? Tänud ette!
Henri
http://www.metsaost.org
- Maailmaparandaja
- Postitusi: 21
- Liitunud: N Juul 03, 2014 20:22
- Asukoht:
- Auto:
Tere!
Kui suunatuli on olemas, võiksid saata pildi ja hinna.
Äärmisel juhul saab Scandixist uue esitule. Suunatuld seal aga pole.
Henri
Kui suunatuli on olemas, võiksid saata pildi ja hinna.
Äärmisel juhul saab Scandixist uue esitule. Suunatuld seal aga pole.
Henri
http://www.metsaost.org
- Maailmaparandaja
- Postitusi: 21
- Liitunud: N Juul 03, 2014 20:22
- Asukoht:
- Auto:
Tere!
Tule probleem sai lahendatud. Ainuke mure, et nüüd on vasakpoolne tuli vägagi tuhm . Tuleb reflektor ja klaas ära vahetada. Küsin aga ühe sümptomi kohta. Nimelt külmade ilmadega käivitades hakkavad kaks pildil kujutatud hoiatustuld koos põlema. Kusjuures mootori tühikäik on täiesti okei ja midagi imelikku tähele ei pane. Sõitma hakates ja mootori soojenedes tuled tasapisi kustuvad. Kas on mingid konkreetsed asjad mida võiks kontrollida või võivad need tuled väljendada 10 miljonit erinevat viga? 2.1l 100kW B212i. Tänud ette!
Henri
Tule probleem sai lahendatud. Ainuke mure, et nüüd on vasakpoolne tuli vägagi tuhm . Tuleb reflektor ja klaas ära vahetada. Küsin aga ühe sümptomi kohta. Nimelt külmade ilmadega käivitades hakkavad kaks pildil kujutatud hoiatustuld koos põlema. Kusjuures mootori tühikäik on täiesti okei ja midagi imelikku tähele ei pane. Sõitma hakates ja mootori soojenedes tuled tasapisi kustuvad. Kas on mingid konkreetsed asjad mida võiks kontrollida või võivad need tuled väljendada 10 miljonit erinevat viga? 2.1l 100kW B212i. Tänud ette!
Henri
http://www.metsaost.org
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 890
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Käsipiduri tuli on imelikum, aga ! tuli peaks olema, et pidurivaakum ei ole piisav alguses kui natukese töötamisega ise ära kustub. Teine variant on pidurivedeliku tase.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
- Maailmaparandaja
- Postitusi: 21
- Liitunud: N Juul 03, 2014 20:22
- Asukoht:
- Auto:
Tervist!
Kuna juhipoolne tuli jäi ikkagi häirima, vahetasin ka selle reflektori ja klaasi ära. Välimus kohe viisakam ja mis veel tähtsam, pimedas sõites näeb teed vähemalt kaks korda paremini. Kindlasti aitavad ka Osrami "öömurdjad" sellele pisut kaasa.
Lisasin Speedpartsi tulede tellimusele ka 88 kraadise avamistemperatuuriga termostaadi ja vahetasin selle ära. Näidiku nool nüüd ilusti püsivalt horisontaalne.
Tänane pilt Taagepera lossi eest: Häid saabuvaid pühi!
Henri
Kuna juhipoolne tuli jäi ikkagi häirima, vahetasin ka selle reflektori ja klaasi ära. Välimus kohe viisakam ja mis veel tähtsam, pimedas sõites näeb teed vähemalt kaks korda paremini. Kindlasti aitavad ka Osrami "öömurdjad" sellele pisut kaasa.
Lisasin Speedpartsi tulede tellimusele ka 88 kraadise avamistemperatuuriga termostaadi ja vahetasin selle ära. Näidiku nool nüüd ilusti püsivalt horisontaalne.
Tänane pilt Taagepera lossi eest: Häid saabuvaid pühi!
Henri
http://www.metsaost.org
- Maailmaparandaja
- Postitusi: 21
- Liitunud: N Juul 03, 2014 20:22
- Asukoht:
- Auto:
Tere!
Nädalavahetusel käisime sõpradega Vanatehnika Seiklussõidul 3.0. Vaatamata kasinale lõpptulemusele jäime üritusega väga rahule . Madala ja jäiga Saabi jaoks olid olud kohati karmid aga jõudsime ilusti tervelt lõppu.
350km rada ja kütusekulu ca 10l/100km.
Pilt ühest punktist: Parimat,
Henri
Nädalavahetusel käisime sõpradega Vanatehnika Seiklussõidul 3.0. Vaatamata kasinale lõpptulemusele jäime üritusega väga rahule . Madala ja jäiga Saabi jaoks olid olud kohati karmid aga jõudsime ilusti tervelt lõppu.
350km rada ja kütusekulu ca 10l/100km.
Pilt ühest punktist: Parimat,
Henri
http://www.metsaost.org