Saab 900i, 1991, farmacoma
Selgus, et see vahepuks hoova ja kasti vahel on katki, mis on hea uudis. Halb uudis on see, et ma pole kunagi seda kiilu ilma relakata kätte saanud, mis seda hoiab kasti küljes.
Kunagi keegi sai poest selle lausa uuena, veebipoest ei leia. Kes see oli, kes seda vahetas?
Kunagi keegi sai poest selle lausa uuena, veebipoest ei leia. Kes see oli, kes seda vahetas?
Ma nüüd töötlesin pagassi seest ja väljast mingi vahaga. Kuna ta vist jääbki veits kleepuvaks siis äkki tohib ta seestpoolt värvikihiga üle lasta, muidu on kõik varurattad ja muud seal olevad jubinad selle möginaga koos ja ebameeldivad kasutada? Et siis võib või ei või üle värvida roostevastast vaha?
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Varu omal autosse töökindad, paar lappi ja ongi mure murtud - kui sa tahad tingimata seda vaha seal paksemalt hoida. Ise käitusin samuti nagu Janekki. Millegagi seda vaha katta oleks jabur. Sellist konserveerimist/vahatamist ju tavaliselt ikkagi mingi perioodi tagant korratakse.
Vahetasin sidurit. Kõik välja arvatud survelaager oli kasutatud ja sellega tekkiski kohe probleem. See tundub nagu pisut suurem, kui vana ja nüüd sidur ei lahuta lõpuni Mingit sahinat tuleb ka sidurdamise ajal aga see vist on normaalne (siduri läbilibisemise hääl).
Nüüd läheb lõpuks mul ka pidurite uuendamiseks. Kõik jubinad lõpuks olemas, et 9000 esipidurid panna. Voolikud tellisin saabits'ist aga nüüd avasasin, et nad ise tellivad need sealt:
http://www.helperformance.com/create-your-custom-brake-hose.html
Edit. Asoo, see siksi pagasi tihend ikkagi ei kõlba, mõõt on sobimatu ja laseb üle mõnest kohast, vihmaga ja pesemisega ujub pagass. Pean midagi muud otsima.
http://www.helperformance.com/create-your-custom-brake-hose.html
Edit. Asoo, see siksi pagasi tihend ikkagi ei kõlba, mõõt on sobimatu ja laseb üle mõnest kohast, vihmaga ja pesemisega ujub pagass. Pean midagi muud otsima.
Tööriista marketis oli väga sarnase välimusega tihendit näha, nagu klassikul pagassil oli.
Vahetan pooltelje otsasid ja selle käigus lendas tripodi üks laager laiali. Ega keegi ei tea palju nõelu seal peab olema? Igatahes oli seal piisavalt vähe, et see nii kergelt laiali lendas. Tekitab see mingit vibra või suuremat probleemi, kui ma natuke aega pooliku laagriga sõidan?
edit. ilmselt mitte, leidsin netist palju hullema pildi http://carphotos.cardomain.com/ride_images/3/3499/4481/33747240011_large.jpg
edit. ilmselt mitte, leidsin netist palju hullema pildi http://carphotos.cardomain.com/ride_images/3/3499/4481/33747240011_large.jpg
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 890
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Klimpidest on vist õnneks jagu saadud, nii et paneme värskemat pilti ka siia
Olin parkinud nahhaalselt pea meetri joontest välja, aga tuldi kõrvale nagu peakski klassikud teistest masinatest eesrindlikumat olema
Olin parkinud nahhaalselt pea meetri joontest välja, aga tuldi kõrvale nagu peakski klassikud teistest masinatest eesrindlikumat olema
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
seal on spets 5 otsaga relee, millel ka E-täht vist oli... ma otsin kah juba 100 aastat.
edit: ma nägin mingit tagaklaasi soojenduse relee teemat, seda kommenteerisingi ?!
edit: ma nägin mingit tagaklaasi soojenduse relee teemat, seda kommenteerisingi ?!
Viimati muutis ivomets, K Sept 20, 2017 7:36, muudetud 1 kord kokku.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.