SAAB 900 Turbo 3D Ursula, 1990, tarzic (MÜÜDUD)
Tere,
Juhtus selline asi, et sai Eestimaale üks klassikaline 900 juurde toodud :)
Nimelt olin juba mõnda aega nii siit kui sealt poolt piiri otsinud omale klassikalist 3D kerega SAAB'i, eesmärgiga pakkuda vanurile heaperemehelikku kodu ning kasutada teda suveautona. Mõne päeva eest leidsin nettiauto.com vahendusel põhjanaabrite juures huvipakkuva isendi. Seekord oli ka auto asukoht pehmelt öeldes ideaalilähedane, nimelt asus auto Vantaa's. Kiiremas korras sai autot vaatama mindud ning tunni ajaga oli auto üle vaadatud ning kaup tehtud ;)
Pisut Ursulast:
Saab 900 Turbo (LPT)
Valmistatud: 1990.a.
Mootor: 2.0L 16V / 107kW
el-aknad, el-peeglid, püsikiiruse hoidja
tumesinine veluur sisu
Nime "Ursula" pärandas mulle endine omanik (soomlasest soft-rokkar). Küsimuse peale, et miks just selline nimi? vastas somm, et ei tea, seda nime olevat auto kandnud juba enne teda. Seega hoidkem traditsiooni...
Aga mis siin ikka pikalt jahuda, vaadake parem ise...
(Piltidel on auto pisut tolmine ning pakiruumis peitub 500kg liiva )
Juhtus selline asi, et sai Eestimaale üks klassikaline 900 juurde toodud :)
Nimelt olin juba mõnda aega nii siit kui sealt poolt piiri otsinud omale klassikalist 3D kerega SAAB'i, eesmärgiga pakkuda vanurile heaperemehelikku kodu ning kasutada teda suveautona. Mõne päeva eest leidsin nettiauto.com vahendusel põhjanaabrite juures huvipakkuva isendi. Seekord oli ka auto asukoht pehmelt öeldes ideaalilähedane, nimelt asus auto Vantaa's. Kiiremas korras sai autot vaatama mindud ning tunni ajaga oli auto üle vaadatud ning kaup tehtud ;)
Pisut Ursulast:
Saab 900 Turbo (LPT)
Valmistatud: 1990.a.
Mootor: 2.0L 16V / 107kW
el-aknad, el-peeglid, püsikiiruse hoidja
tumesinine veluur sisu
Nime "Ursula" pärandas mulle endine omanik (soomlasest soft-rokkar). Küsimuse peale, et miks just selline nimi? vastas somm, et ei tea, seda nime olevat auto kandnud juba enne teda. Seega hoidkem traditsiooni...
Aga mis siin ikka pikalt jahuda, vaadake parem ise...
(Piltidel on auto pisut tolmine ning pakiruumis peitub 500kg liiva )
-
- Postitusi: 170
- Liitunud: L Nov 24, 2007 16:28
- Asukoht:
- Auto:
Korralik isend:head:
Õnnitlen:beer:
Õnnitlen:beer:
:) Mul tuleb nostalgia meelde, isal oli mingi 70-ndate lõpu 99, millega ma sõitma õppisin, hiljem oli Soomes ehitatud vist 84. aasta 99 GL, millel juba kaherealised tagatuled. Alati kui ta Pärnus mõnest autoremondist vähe nõu küsis, siis mehed jooksid hirmuga laiali. Kapott käis imelikult lahti ja hoidku jumal, mootor oli risti ees :)
Nüüd viimati kui neid rohu sees mädanemas vahtisin ng900 omanikuna, tuli siuke tunne, et tahaks ka kunagi just selle vanema 99 suveautoks teha, kusjuures kere oli kõva kui kivi tollel. Aga vat viiendat käiku pole.
See klassik juba 99 lapselaps :)
Nüüd viimati kui neid rohu sees mädanemas vahtisin ng900 omanikuna, tuli siuke tunne, et tahaks ka kunagi just selle vanema 99 suveautoks teha, kusjuures kere oli kõva kui kivi tollel. Aga vat viiendat käiku pole.
See klassik juba 99 lapselaps :)
Algselt postitas: janek555
Luks värk :headbang:. Aga hobiautoga liiva vedada... oi-oi,kas siis ligiduses mõnda liisingutünni ei olnud.:D
Perega loodust nautides jäi üks karjäär teele ning juhust kasutades sai lapsele liivakasti jagu "peenemat" kaasa korjatud ;)
Mõtlesin, et räägin pisut auto seisukorrast kah...
Visuaalselt esineb pisut roostet nagu klassikutel ikka. Juhipoolsetel koopa servadel on märgata rebase jälgi ning ka ukse ääred (eriti kaas-sõitja poolne) on pisut ussitanud ning loomulikult ka pakiruumi luugi serv. Pakiruum ise, karbid ning kogu põhja-alune on roostest puutumata. Salong on ilus, puhas ja terve, kui just välja arvata tüüpiliselt "rippuv" lagi, mida on keegi põder üli koledalt üritanud tagasi liimida.
Tehniliselt on auto üpris korralik. Ülevaatuse läbis ilma märkusteta. Veermik oli tihe ning mootori CO igati normis, föön toimib kenasti ning mootor laulab kui lind. Nähes auto läbisõitu (371000km) punnitasid ülevaatuse härrad silmi ja ütlesid, et "pole paha". Elektri lisad (niipalju kui neid on) toimivad kenasti va. püsikiiruse hoidja, millest ma erilist puudust ka ei tunne.
Paraku leidub ka üks tõsisem probleem Nimelt läheb esimene käik raskelt sisse ning vahepeal ei taha kohe üldse oma kohta leida. Kui käik sisse ei taha minna (suru palju tahad) siis kiilub kuidagi terve käigumajanduse kinni ning peab pisut jõuga sikutama, et kang taas mõistlikult liikuma hakkaks. Pisut raskelt käib ka teine käik, kuid see on talutav. Ei tea millest sellised asjad võivad tingitud olla? Kas tuleks karta kõige hullemat, et kast puhta õhtal? või on see asi kuidagi remonditav? "Hooldus vihikust" vaatasin, et somm on lasknud kasti alles hiljuti õli lisada (ilmselt üritas probleemile lahendust leida), samas on käimari korpus visuaalsel vaatlusel päris õline. Oleksin väga tänulik, kui keegi oskaks selle probleemi lahendamiseks nõu ja jõuga abiks olla :)
Visuaalselt esineb pisut roostet nagu klassikutel ikka. Juhipoolsetel koopa servadel on märgata rebase jälgi ning ka ukse ääred (eriti kaas-sõitja poolne) on pisut ussitanud ning loomulikult ka pakiruumi luugi serv. Pakiruum ise, karbid ning kogu põhja-alune on roostest puutumata. Salong on ilus, puhas ja terve, kui just välja arvata tüüpiliselt "rippuv" lagi, mida on keegi põder üli koledalt üritanud tagasi liimida.
Tehniliselt on auto üpris korralik. Ülevaatuse läbis ilma märkusteta. Veermik oli tihe ning mootori CO igati normis, föön toimib kenasti ning mootor laulab kui lind. Nähes auto läbisõitu (371000km) punnitasid ülevaatuse härrad silmi ja ütlesid, et "pole paha". Elektri lisad (niipalju kui neid on) toimivad kenasti va. püsikiiruse hoidja, millest ma erilist puudust ka ei tunne.
Paraku leidub ka üks tõsisem probleem Nimelt läheb esimene käik raskelt sisse ning vahepeal ei taha kohe üldse oma kohta leida. Kui käik sisse ei taha minna (suru palju tahad) siis kiilub kuidagi terve käigumajanduse kinni ning peab pisut jõuga sikutama, et kang taas mõistlikult liikuma hakkaks. Pisut raskelt käib ka teine käik, kuid see on talutav. Ei tea millest sellised asjad võivad tingitud olla? Kas tuleks karta kõige hullemat, et kast puhta õhtal? või on see asi kuidagi remonditav? "Hooldus vihikust" vaatasin, et somm on lasknud kasti alles hiljuti õli lisada (ilmselt üritas probleemile lahendust leida), samas on käimari korpus visuaalsel vaatlusel päris õline. Oleksin väga tänulik, kui keegi oskaks selle probleemi lahendamiseks nõu ja jõuga abiks olla :)
Pildi peal paistab kasti õlivarras üldse puuduvat,igatahes kollektori kinnituse auk on tühi.Alust sellest.et uuri kulissi kinnitust,kui see on kinni( kolmest kohast),siis võid hoovastiku proovida regullida.Autopiloodi katsetamiseks võta pumba kjüljest voolik ära ja proovi imedes,kas vaakum tekib(gaasiklapp peab ise liikuma hakkama),kuiei,siis las keegi surub siduri ja piduri pedaali üles,kui siis vaakum tekib pole muud kui viganwe pedaal vaatluse alla võtta.
-
- Postitusi: 281
- Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.
Mul oli ka käimar õline, aga see lahenes tihendi vahetusega. Käikude jama oli ka ja vahetusse läks veovõlli ots. Hetkel käigud käivad tipp-topp. Aga lase spetsil vaadata, on kindlam.
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
see masin jäi mul laupäeval (24.05) Riia tn-l kohe silma ja sõitsin sul sabas kuni Lõunakeskuseni välja. väga kena klassik!
OT: võiksid mulle U2U panna, kus selline liivakarjäär asub, mul endal ka vaja varusid pisut täiendada ;)
OT: võiksid mulle U2U panna, kus selline liivakarjäär asub, mul endal ka vaja varusid pisut täiendada ;)
Vahepael on õnnestunud Ursulat pisut kohendada...
Algatuseks sai tehtud uus laepolster. Nagu enamustel klassikutel kippus vana polster "rippuma" ning seda oli keegi väga inetult ja tulutult tagasi liimida üritanud. Koristasin ära ka lisa kaug-tuled ning värvisin iluvõre mustaks. Loomulikult oleks mulle originaalne kroom rohkem meeldinud, kui juba enne mind oli keegi kandle velje-hõbedaga üle plätserdanud. Seega ei jäänud mul muud üle, kui kannel puhastada ning katta semi-gloss musta värviga.
Pildid on paraku kehvapoolsed, mobiil pole ju fotoaparaat :(
Algatuseks sai tehtud uus laepolster. Nagu enamustel klassikutel kippus vana polster "rippuma" ning seda oli keegi väga inetult ja tulutult tagasi liimida üritanud. Koristasin ära ka lisa kaug-tuled ning värvisin iluvõre mustaks. Loomulikult oleks mulle originaalne kroom rohkem meeldinud, kui juba enne mind oli keegi kandle velje-hõbedaga üle plätserdanud. Seega ei jäänud mul muud üle, kui kannel puhastada ning katta semi-gloss musta värviga.
Pildid on paraku kehvapoolsed, mobiil pole ju fotoaparaat :(
Lagi näeb välja jah nagu uus Kui kauaks, seda on muidugi raske öelda. Kangas on tavaline veniv hele-beez fliis. Liimiks sai kasutatud Motip'i spray liimi. Mis oli ikka üpris õnnetu aine.
Omaduste üle väga kurta ei saa, kuid seda kulus mul lae tarbeks 5 pudelit. Arvestades selle vedeliku hinda (140EEK/tk) ei olnud see just odav lõbu Liiga vedel ja lenduv liim on see tegelikult.
Ma väga soojalt soovitan kasutada järgneval pildil nähtavat liimi...
Seda ainet kuluks lae liimimiseks maksimaalselt 2 pudelit ning see liim on tunduvalt paksem. Lendab pihustist välja nagu spider-man'i võrk. Selline mõnus, nätske ja katab hästi.
Selle Motip'i liimiga liimisin ainult seetõttu, et olin liiga kärsitu ning ei raatsinud järgmise päevani oodata, et Tartu "Sohva meistrist" õiget asja osta :(
Samas Motip liimis riide lakke küll ning loodame, et see sinna ka püsima jääb...
Omaduste üle väga kurta ei saa, kuid seda kulus mul lae tarbeks 5 pudelit. Arvestades selle vedeliku hinda (140EEK/tk) ei olnud see just odav lõbu Liiga vedel ja lenduv liim on see tegelikult.
Ma väga soojalt soovitan kasutada järgneval pildil nähtavat liimi...
Seda ainet kuluks lae liimimiseks maksimaalselt 2 pudelit ning see liim on tunduvalt paksem. Lendab pihustist välja nagu spider-man'i võrk. Selline mõnus, nätske ja katab hästi.
Selle Motip'i liimiga liimisin ainult seetõttu, et olin liiga kärsitu ning ei raatsinud järgmise päevani oodata, et Tartu "Sohva meistrist" õiget asja osta :(
Samas Motip liimis riide lakke küll ning loodame, et see sinna ka püsima jääb...
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Sama soovitatud sprayga liimisin oma woofri kastile riide. Ostsin noorest tehnikust ja maksis 110-120.- pudel. Täitsa hea :thumb:
Enda tonnisel vahetasin laepolstrit, siis kasutasin sellist liimi. Pintsliga ajasin laiali. Lae, tagumiste uste ja siis turvarihmade juures olevate plastikute jaoks kulus kilo liimi.
Siiamaani pole probleemi olnud,et tahaks lahti tulla vms. Aga eks elu näitab.
Siiamaani pole probleemi olnud,et tahaks lahti tulla vms. Aga eks elu näitab.
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 886
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Jaaa on ikka kena masin küll kui tänaval vastu tuleb Ma ei jõudnud jalgratta pealt aint piisavalt kiiresti käppa visata:headbang:
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Vahepeal õnnestus plekist jalavarjud asendada pisut valusamate velgedega. Nimelt 15" klassikaliste kolme-kodaralistega (tänud AndrusFJR'ile). SuperAero'd oleks muidugi rohkem meeldinud, kuid midagi peab ka tuleviku tarbeks hoidma :)