Saab 900i, 1986, Platinum

Platinum
Postitusi: 265
Liitunud: P Juun 08, 2008 19:28
Asukoht:
Auto:

#101

R Juun 19, 2009 20:50

Noniii...auto koos ja jälle liikvel! :headbang:

Audiojuhtmed kõik nüüd viidud kenasti tekstiili alt, nii et armatuur näeb jälle kena välja :) Juhipoolse uksepolstri riie hakkas ka lahti kuluma, selle tegin ka täna korda.


Keegi oskab midagi öelda tulede kojameeste mootorite hingeelu kohta?
Parempoolne nimelt käib kahtlaselt ja vahepeal jääb keset tsüklit kojamees lampi seisma keset tuld...ega see mingi suur häda pole...aga noh, visuaalselt häiriv küll.

Koopaääred nüüd ka vaja veel korda teha. Klaasriidega sai veidi möllatud kuu aega tagasi, kuid pahtli ja värvini pole veel jõudnud. Värviga on üldse mingi jama, värvipoes kehitati värvi peale õlgu ja näidati üldse mingit x värvi...eks näis, mis SAAB.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#102

L Juun 20, 2009 10:42

Kojamehemootorid tuleb juppideks teha, puhastada, uesti määrida ja kokku panna. Sisuliselt sama jutt, mis siin
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Platinum
Postitusi: 265
Liitunud: P Juun 08, 2008 19:28
Asukoht:
Auto:

#103

P Sept 13, 2009 16:56

Istun praegu sõjaväes. Noorteaeg saab kohevarsti läbi, saan jälle rooli taha :) täiega tunnen autosõidust puudust :D
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#104

E Sept 14, 2009 8:59

Algselt postitas: Platinum
Istun praegu sõjaväes. Noorteaeg saab kohevarsti läbi, saan jälle rooli taha :) täiega tunnen autosõidust puudust :D


Jõudu paraadiks, kaasvõitleja :beer: mul puhkus reedest peal, auto juba soojaks sõidetud :love:
Platinum
Postitusi: 265
Liitunud: P Juun 08, 2008 19:28
Asukoht:
Auto:

#105

L Okt 10, 2009 13:22

Ohjah...tagumine parem ylemine 66tshoob koos v2ikese osa kerega lihtsalt ylej22nud kere kyljest 2ra tulnud...

Seep2rast ta viimasel ajal siis maanteel ujuski...


:(
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#106

L Okt 10, 2009 13:44

Tagumine? Õõts? Ülemine? Millest ma nüüd valesti aru sain, aga Klassikul on ju taga talasild. Ja see "kiik" ei ole just õõtshoob vist nime järgi...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Platinum
Postitusi: 265
Liitunud: P Juun 08, 2008 19:28
Asukoht:
Auto:

#107

L Okt 10, 2009 13:46

Mingi pikisuunaline tugivarras peaks tegelt olema...
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#108

L Okt 10, 2009 19:44

Pikkisuunaline amort? :P
Tavaliselt läheb katki amordi ülemine kinnitus, võib ka reaktiivvarda kinnitus läbi roostetada.
Kui see teine asi läheb, siis võib vist väga veider tunne olla sõites.
Platinum
Postitusi: 265
Liitunud: P Juun 08, 2008 19:28
Asukoht:
Auto:

#109

P Okt 11, 2009 13:19

Nonii, see jurapuu nyyd kere kyljes j2lle...eks n2is, kas j6uan t2na pataljoni v6i mitte :D
Platinum
Postitusi: 265
Liitunud: P Juun 08, 2008 19:28
Asukoht:
Auto:

#110

L Nov 14, 2009 12:56

Vahetasin vasakpoolse 66tshoova 2ra....l2ksin tehnoylevaatusele ka...ja sain t2iesti puhtalt l2bi:headbang:

I'm back on the road!:drive::headbang:
Platinum
Postitusi: 265
Liitunud: P Juun 08, 2008 19:28
Asukoht:
Auto:

#111

P Nov 29, 2009 12:42

Siis, kui bena on vähe:
http://www.youtube.com/watch?v=bRoDFsF_NVQ

:drive:
Nakataja
Postitusi: 397
Liitunud: R Dets 10, 2004 10:17
Asukoht:
Auto:

#112

E Nov 30, 2009 10:26

Päris tore effekt küll ;) aga mind teeks selline asi pigem murelikuks. Pakun välja, et sul on kas liiga madal laadimispinge või siis liiga võimas võimendi. Igaljuhul on sul suur oht teele jääda, isegi kui bensiini peaks paak täis olema.
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 886
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#113

E Nov 30, 2009 10:45

Aga äkki on hoopis supakas nii vinge, et paneb bensu paagis tümpsutaktis lainetama :P
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Platinum
Postitusi: 265
Liitunud: P Juun 08, 2008 19:28
Asukoht:
Auto:

#114

T Dets 01, 2009 12:02

Supakas väristab esiistmeidki...nii et pakun, et ajab veidi bena ka paagis loksuma.

Selles osas ma küll ei karda tee äärde jääda...alati kui bena hakkab otsa saama ja mõni tümpsum lugu peal, siis tuluke blingib:D
que
Postitusi: 1408
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: 2x 9-5, 1x9-3

#115

T Dets 01, 2009 12:16

tasemel värvimuusika, peaks ka omale äkki võimsama supaka hankima :D:D
jõudu ja jaksu

terv
que
Everyday Regular SAAB guy!
Platinum
Postitusi: 265
Liitunud: P Juun 08, 2008 19:28
Asukoht:
Auto:

#116

T Dets 01, 2009 15:57

Mul 300ne rockford fosgate punch p1...ja võim vaid 200ne...:wise: nii et pole mul seal midagi nii võimast:P
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#117

T Dets 01, 2009 16:47

Algselt postitas: Platinum
Supakas väristab esiistmeidki...nii et pakun, et ajab veidi bena ka paagis loksuma.

Selles osas ma küll ei karda tee äärde jääda...alati kui bena hakkab otsa saama ja mõni tümpsum lugu peal, siis tuluke blingib:D


Vaata, et see supakas Sul paagi põhjast vibraga igasugu aastate kõntsa niiviisi lahti ei peksa - aab veel süsteemi umbe! :poke:

(Kui Sa oled hiljuti paagi maha kakkund ja ära puhastand, siis seda ohtu muidugi ei ole. )
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Platinum
Postitusi: 265
Liitunud: P Juun 08, 2008 19:28
Asukoht:
Auto:

#118

N Dets 17, 2009 10:17

Vanarahvas targutab: Mis kehvasti, see uuesti.:wise:

Lähtudes sellest rahvatarkusest olin sunnitud oma kalli SAABi lae jällegi välja võtma. Seekord parandasin kõik nõrgemad kohad liimi ja ajalehega ära. Uus riie on ka veidi spetsim, kui eelmine :)

Pilt

Ja nagu järgnevalt pildilt näha võib, siis otsustasin koos laega käsile võtta ka tagumised küljepiilarite katted ja tagumise aknalaua:

Pilt

Eileöine tuisk tegi SAABi ka veidi aerodünaamilisemaks :)

Pilt

Mis veel teen ja plaanis teha?
Tule kojamehe mootori lammutasin lahti ja selle peaks varsti korda saama ja tagasi panema. Järgmiseks plaanin istmesoojenduse hingeelu uurima hakata. Saaks selle korda, oleks juba päris spets värk :)
Platinum
Postitusi: 265
Liitunud: P Juun 08, 2008 19:28
Asukoht:
Auto:

#119

R Dets 25, 2009 14:04

Uus lagi sees:


Pilt


Pilt

Rakendasin oma karu jõudu tahavaatepeegli paigaldamisel. Peegel andis alla. Murdsin pooleks.
Üritan uue peegli leida. Varsti ehk teen jälle kindlustuse ära ja vuran ringi:drive:

Või siis...hakkan istmesoojenduse kallal nokitsema.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#120

R Dets 25, 2009 16:53

Peaks vaatama, mul äkki vedeleb üks peegel...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Platinum
Postitusi: 265
Liitunud: P Juun 08, 2008 19:28
Asukoht:
Auto:

#121

E Jaan 11, 2010 8:51

Eile sõitsin Häädemeeste-Tallinn otsa...ja sain küttekuluks umbes 11l/100km.....nagu wtf???

Tavaliselt tulen selle otsa mingi 200 krooniga ära...seekord läks 300 sisse ja hea, et üldse kohale jõudsin selle küttega :(

:conf::conf::conf:
Platinum
Postitusi: 265
Liitunud: P Juun 08, 2008 19:28
Asukoht:
Auto:

#122

E Jaan 11, 2010 8:53

A samas kui mõelda...siis...üle 3.5k pöörde ka hästi ei tahtnud minna...äkki polnud üks pütt jälle töös??? A krt sellest oleks ju ometi aru saanud:conf:
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#123

E Jaan 11, 2010 9:10

Ilm on külm ja kõik vead tulevad esile. Viga võib olla kütusesüsteemis,kui ka peale jäävates pidurites. Kindlasti on laagri määrded vanad ja piduri silindrid roostesed jne. - kõik need pisiasjad võivadki külmaga nii mõjuda.
Silindri mitte töötamise oleksid ikka ära tabanud.
Platinum
Postitusi: 265
Liitunud: P Juun 08, 2008 19:28
Asukoht:
Auto:

#124

T Jaan 12, 2010 16:48

Hmm...miskipärast tühikäigul pöörded 800 kandis....ei usu hästi seda pidurite juttu. Kusagil mujal on ikka mingi kala sees !
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#125

T Jaan 12, 2010 17:43

Klassiku tühikäigu pöörded ju peaksidki olema 850 +/- 50 ,seega 800 p/min on veel täitsa vea piires. Aga kui muidu pöördesse minna ei taha, siis mina kahtlustaks kütusefiltrit, miski jagu vett sinna sattunud ja külmaga jäätub - mingist määrast rohkem lihtsalt filtrist ajaühikus kütust läbi ei lähe. Sel juhul aitab kütusefiltri vahetus.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Vasta