Saab 9000CC Turbo 1990, Ivomets
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Ostsin endale ühe saabi. Pikalt nagu otsinud ja ennäe, siitsamast foorumist leidsin. Nyyd masin kodus soojas garaazis.
Vana luukpära kerega, 143 kw turbomootoriga ja automaat kastiga. Lisaks nahksisu ja toonklaas, valuvelg.
Esimene suur emotsioon oli see 9000 lõhn, kui masinasse sisse istusin. See mõjub! Andsin müüjale taskuraha ja id koodi ja hakkasin kodupoole sõitma. Ei mingit proovimist ega muud pulli. 10 min ja kodupoole!
Esituled ei näitanud muhvigi aga niipalju sai, et täied peale ja tuled nina ette maha keerata, siis tänu teeäärsetele lumevallidele sai sõita päris normaalselt. 9000 on ikka lux . Kunagi mul 2 tk olid igapäevamasinateks aga need olid ilma selle vurrita. Aga uhked olid sellegi poolest.
Homme vaatab, mis sellega teha. Ühel tiival on roostetäpid, teisel auk ja kolmandat on korduvalt kuidagimoodi tehtud. Mõne ukse alt on ka veidi koorunud värvi. Üldiselt päris sile paistis. Näppimist vajavad veel, gaasihoovastik, spidomeeter, käsipidur, lagi, mõni absi andur ja ehk veel midagi. Aga el. antenn on terve ja töötab!
Ühesõnaga mulle võib pakkuda igasugust lahedat cc asju, mis kindlasti kellelgi olemas veel. Vaja esituled, suunad, äkki kriimuvaba esistange, mõned tiivaliistud, lisaks veel udukad, orig 9000 raadio.
Vana luukpära kerega, 143 kw turbomootoriga ja automaat kastiga. Lisaks nahksisu ja toonklaas, valuvelg.
Esimene suur emotsioon oli see 9000 lõhn, kui masinasse sisse istusin. See mõjub! Andsin müüjale taskuraha ja id koodi ja hakkasin kodupoole sõitma. Ei mingit proovimist ega muud pulli. 10 min ja kodupoole!
Esituled ei näitanud muhvigi aga niipalju sai, et täied peale ja tuled nina ette maha keerata, siis tänu teeäärsetele lumevallidele sai sõita päris normaalselt. 9000 on ikka lux . Kunagi mul 2 tk olid igapäevamasinateks aga need olid ilma selle vurrita. Aga uhked olid sellegi poolest.
Homme vaatab, mis sellega teha. Ühel tiival on roostetäpid, teisel auk ja kolmandat on korduvalt kuidagimoodi tehtud. Mõne ukse alt on ka veidi koorunud värvi. Üldiselt päris sile paistis. Näppimist vajavad veel, gaasihoovastik, spidomeeter, käsipidur, lagi, mõni absi andur ja ehk veel midagi. Aga el. antenn on terve ja töötab!
Ühesõnaga mulle võib pakkuda igasugust lahedat cc asju, mis kindlasti kellelgi olemas veel. Vaja esituled, suunad, äkki kriimuvaba esistange, mõned tiivaliistud, lisaks veel udukad, orig 9000 raadio.
Viimati muutis ivomets, R Veebr 05, 2021 21:16, muudetud 4 korda kokku.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- Manused
-
- FD2249A8-D18C-4FEF-9431-94A324C0A77F.jpeg (195.9 KiB) Vaadatud 10395 korda
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Anke mulle palun nõu, kuhu ma saaks pildid panna yles, et siia jagada?. Paneks mõned tegemise käidus tehtu kohta.
Nüüd siis 2 päeva näpitud ja esitiivad saavad uued liistualused ääred., tagatiib, mis kunagi kyllaltki hästi tehtud saab õigema kuju. Mõni väike lapp kah läks sinna. Aga üldiselt tundub päris hea.
Kiirelt leidsin autole õiged ja head esituled, samuti ka kõrvlaitujapoolse peegli.
Sumbutaja esimene ots sai sukavahetuse ja tagumine ots paistis uus, nii et asi lekkevaba.
Sõitma veel ei kipu, ennem värvime natuke masinat kah.
Tundub, et sellel masinal võtan ka lae tegemise ette. Kui keegi kinnitab, et luugist lagi välja mahub pooleks tegemata?
Veel sain teada, et pidi olema päris rariteetne masin. 2,3 T mootoriga 1990 aasta mudel, millel ees mingid sedaani esituled jamingi pikem stange jne... Tollel ajal olid enamus 2,0 mootoritega .
Samuti tuleb vaadata, kust mootorist õli lekib. Igaljuhul väike loik juba oli garaazi põrandal.
Nüüd siis 2 päeva näpitud ja esitiivad saavad uued liistualused ääred., tagatiib, mis kunagi kyllaltki hästi tehtud saab õigema kuju. Mõni väike lapp kah läks sinna. Aga üldiselt tundub päris hea.
Kiirelt leidsin autole õiged ja head esituled, samuti ka kõrvlaitujapoolse peegli.
Sumbutaja esimene ots sai sukavahetuse ja tagumine ots paistis uus, nii et asi lekkevaba.
Sõitma veel ei kipu, ennem värvime natuke masinat kah.
Tundub, et sellel masinal võtan ka lae tegemise ette. Kui keegi kinnitab, et luugist lagi välja mahub pooleks tegemata?
Veel sain teada, et pidi olema päris rariteetne masin. 2,3 T mootoriga 1990 aasta mudel, millel ees mingid sedaani esituled jamingi pikem stange jne... Tollel ajal olid enamus 2,0 mootoritega .
Samuti tuleb vaadata, kust mootorist õli lekib. Igaljuhul väike loik juba oli garaazi põrandal.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Laepolster tundub suurem, kui ta tegelikult on. Eelmisel aastal sai siit foorumist tuntud Aero 9000, mis õnnetu juhuse läbi sai doonoriks, lagi luugist välja sikutatud ja teisele tonnisele edukalt peale pandud sama teed pidi. Kusjuures see lagi mahtus transpordi eesmärgil ära isegi Toyota Aurise universaali. Kokku voltima ega isegi rulli ei pidanud vahepeal lage keerama.
ivomets kirjutas: ↑R Jaan 29, 2021 21:40Anke mulle palun nõu, kuhu ma saaks pildid panna yles, et siia jagada?. Paneks mõned tegemise käidus tehtu kohta.
Nüüd siis 2 päeva näpitud ja esitiivad saavad uued liistualused ääred., tagatiib, mis kunagi kyllaltki hästi tehtud saab õigema kuju. Mõni väike lapp kah läks sinna. Aga üldiselt tundub päris hea.
Kiirelt leidsin autole õiged ja head esituled, samuti ka kõrvlaitujapoolse peegli.
Sumbutaja esimene ots sai sukavahetuse ja tagumine ots paistis uus, nii et asi lekkevaba.
Sõitma veel ei kipu, ennem värvime natuke masinat kah.
Tundub, et sellel masinal võtan ka lae tegemise ette. Kui keegi kinnitab, et luugist lagi välja mahub pooleks tegemata?
Veel sain teada, et pidi olema päris rariteetne masin. 2,3 T mootoriga 1990 aasta mudel, millel ees mingid sedaani esituled jamingi pikem stange jne... Tollel ajal olid enamus 2,0 mootoritega .
Samuti tuleb vaadata, kust mootorist õli lekib. Igaljuhul väike loik juba oli garaazi põrandal.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Ei ole. Pane failid Google draivis ühte kausta ja kausta pealt tekita jagamise link (ainult vaatamine) ning kopi see link foorumisse.ivomets kirjutas: ↑K Veebr 03, 2021 17:42Huvitav kas nyyd on pilti näha?
https://photos.google.com/photo/AF1QipP ... PuCXL6hxeY
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 893
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
https://support.google.com/photos/answe ... ktop&hl=en
Kood: Vali kõik
Share photos & videos in a conversation
On your computer, open photos.google.com.
Sign in to your Google Account.
Place your cursor over a photo or video, and click Select Done.
Click Share Share.
Under "Send in Google Photos," select people to share with.
To share with one person, click their name.
To find someone specific, click Search . Enter their name, phone number, or email address.
To share with a group, click New group, and select multiple people.
Optional: Write a message to go with your shared media.
Click Send.
Viimati muutis SoS, R Veebr 05, 2021 22:29, muudetud 3 korda kokku.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Tänan õpetussõnade eest. Mingi aeg hakkan proovima.
Auto siis nüüd sai garaazist välja, peale seda, kui nädalake nokitsetud sai. Tundub päris kenake. Keevitatud said esitiivad. Värvitud lisaks tiibadele ka üks tagatiib ja kõikide uste alused. Veel sai keevitatud esimeste amordikannude juures olevad karpe. Aga muu tundub päris hea, kuigi ka taga pagassipõhja sisemised ääred tuleb kord ette võtta. Aga kuna auto ikkagi sõitmiseks, siis sõidame ka vahepeal.
Korda sai tehtud ka tulekojamehed. Koos uute vanade tuledega nyyd ikka näeb pimedas ka sõita. Punaseid nahast istmeid olen juba 4 korda kreemitanud ja varsti hakkavad need ka pehmeks minema.
Tä'na tuleks veel esitueld ära reguleerida. Ja ükspäev armatuur lahti võtta ja vaadata, miks spido ei tööta. Kasti juures mehhaanika on korras. Huvitav kus selle anduri pistik võiks olla, või lä'hebki otse spidoplokki?
Vaja mõningaid asju:
esisuunatuled, terved
tulekojamehe kojamehe kinnitusplastik ja vasakpoolne veepritsedüüs
parem tagumine ukseliist
parempoolne peegel, või ainult original klaas.
9000 raadio.
ukse siseääreliistude kandilise peaga tüübleid.
võib pakkuda ka ilusaid orig velgi. ilusaid ses mõttes, et värvitudf kenasti ja siledad.
Auto siis nüüd sai garaazist välja, peale seda, kui nädalake nokitsetud sai. Tundub päris kenake. Keevitatud said esitiivad. Värvitud lisaks tiibadele ka üks tagatiib ja kõikide uste alused. Veel sai keevitatud esimeste amordikannude juures olevad karpe. Aga muu tundub päris hea, kuigi ka taga pagassipõhja sisemised ääred tuleb kord ette võtta. Aga kuna auto ikkagi sõitmiseks, siis sõidame ka vahepeal.
Korda sai tehtud ka tulekojamehed. Koos uute vanade tuledega nyyd ikka näeb pimedas ka sõita. Punaseid nahast istmeid olen juba 4 korda kreemitanud ja varsti hakkavad need ka pehmeks minema.
Tä'na tuleks veel esitueld ära reguleerida. Ja ükspäev armatuur lahti võtta ja vaadata, miks spido ei tööta. Kasti juures mehhaanika on korras. Huvitav kus selle anduri pistik võiks olla, või lä'hebki otse spidoplokki?
Vaja mõningaid asju:
esisuunatuled, terved
tulekojamehe kojamehe kinnitusplastik ja vasakpoolne veepritsedüüs
parem tagumine ukseliist
parempoolne peegel, või ainult original klaas.
9000 raadio.
ukse siseääreliistude kandilise peaga tüübleid.
võib pakkuda ka ilusaid orig velgi. ilusaid ses mõttes, et värvitudf kenasti ja siledad.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Tänu Zazou igivanale postitusele kus ta 9000 autopiloodi juppideks võttis ja kõik kirja pani et ära ei unustaks sain lisaks muudele paljudele asjadele ka oma masina autopiloodi korda!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Täna siis sai yks enda arust suur töö ette võetud, mida väga kartsin. Sai vahetatud ära salongi soojenduradiaator.
Tavaliselt need kuskil armatuuri all ja kättesaamiseks peab lõuna ka vahepeal pidama, aga õnneks tonnisel asi lihtne, eriti kui veel kliimaradiaatorit ja muid kliima asju pole. Mingi tehasemeeste värk andis vahetuseks terve tunni aega. Tänu Timole sain põhjaliku ülevaate, kuidas asjad käivad ja sai vahetatud see asi. Torude yhendused tuli natuke ümber teha aga see kõik oli väike töö!
Kasutatud asjade kaubamajast sai uue originaal küljepeegliklaasi ja hunniku ukselävetüübleid.
Kui mahti muude asjade vahele tuleb kisun lae maha ja hakkn uut riiet liimima. leidsin mingi uue aerosoolliili, ca 4,5 eur purk. proovisin a-piilari katted ja uksekatted sellega liimida ja tundub,et on parem, millega kunagi teinud. ehk kui läheb valesti kangas, saab lahti tõmmata ja uuesti panna. proovime
Nädalavahetusega sai 100 euri eest bensiini ka maha sõidetud. Kohe tunda, et läheb!
Tavaliselt need kuskil armatuuri all ja kättesaamiseks peab lõuna ka vahepeal pidama, aga õnneks tonnisel asi lihtne, eriti kui veel kliimaradiaatorit ja muid kliima asju pole. Mingi tehasemeeste värk andis vahetuseks terve tunni aega. Tänu Timole sain põhjaliku ülevaate, kuidas asjad käivad ja sai vahetatud see asi. Torude yhendused tuli natuke ümber teha aga see kõik oli väike töö!
Kasutatud asjade kaubamajast sai uue originaal küljepeegliklaasi ja hunniku ukselävetüübleid.
Kui mahti muude asjade vahele tuleb kisun lae maha ja hakkn uut riiet liimima. leidsin mingi uue aerosoolliili, ca 4,5 eur purk. proovisin a-piilari katted ja uksekatted sellega liimida ja tundub,et on parem, millega kunagi teinud. ehk kui läheb valesti kangas, saab lahti tõmmata ja uuesti panna. proovime
Nädalavahetusega sai 100 euri eest bensiini ka maha sõidetud. Kohe tunda, et läheb!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
tore oli näha välimuselt peaaegu identset enda esimest päris Saabi.
mul tegelikult ka 9000 originaal raadioid 2tk olemas, aga mõlemad kasutusel lauaraadiotena ja veel ei raatsi ära anda. Kui kuskilt ikka ei leia, siis ühe vast mingi hetk võiks isegi loovutada.
Mis juppi täpsemalt selle tulekojamehe plastiku all mõtled? uuema tonnise tulekojamehi on mul päris mitmeid, äkki sobib.
mul tegelikult ka 9000 originaal raadioid 2tk olemas, aga mõlemad kasutusel lauaraadiotena ja veel ei raatsi ära anda. Kui kuskilt ikka ei leia, siis ühe vast mingi hetk võiks isegi loovutada.
Mis juppi täpsemalt selle tulekojamehe plastiku all mõtled? uuema tonnise tulekojamehi on mul päris mitmeid, äkki sobib.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Kevad käes!
Masin sai uued kodaratega veljed ja suverehvid. Lisaks ilusa uue punase lae. Kuna käsi sai lae tegemisega soojaks, tegin yhe soojaga lae ka oma sinisele tonnisele. Vaatab kaua lases see riie püsib. Aga praegu on ilus!!
Mootori õlileke ei anna rahu. pesin ja vaatasin, et tuleb plokikaanetihendi vahelt, mootori otsast. Tõmbasin hermeetikut peale, vaatab, kas aitab. Selle pärast tuleb mootor laiali võtta, oleks jama kyll.
Üks kevadine päikeseline pilt ka
Masin sai uued kodaratega veljed ja suverehvid. Lisaks ilusa uue punase lae. Kuna käsi sai lae tegemisega soojaks, tegin yhe soojaga lae ka oma sinisele tonnisele. Vaatab kaua lases see riie püsib. Aga praegu on ilus!!
Mootori õlileke ei anna rahu. pesin ja vaatasin, et tuleb plokikaanetihendi vahelt, mootori otsast. Tõmbasin hermeetikut peale, vaatab, kas aitab. Selle pärast tuleb mootor laiali võtta, oleks jama kyll.
Üks kevadine päikeseline pilt ka
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Kuna masina mootoril oli mingi päris korralik õlileke, siis sai hakatud lahti harutama ja samal ajal nõu küsima, et kus ja mis jne...
Pandigi pihta, et otsakaane ülemiste poltide pingutusest kaanes mõrad. Kaas keevitaja kätte ja paari tunni pärast sai juba valmis kaane tagasi.
Mootori sees pilt näitas, et väikeseketi pinguti on lõpuni väljas ja suurel hammasrattal hambad tippudeta.
Hammakat saada ei õnnestunud aga lammutuses yhe mootori lahti võttes nägin sama pilti, et hamba tippe pole aga märgid kõik paigas, ja nii las ta olla.
Troostatost lubati vaadata, et mis on ja mingi kella 21 paiku õhtul tuli kõne, et kett on olemas. Kell 22.20 sain veel kõne, et kett on omnivaga Pärnu poole teel ja kell 8.40 oli kett juba käes. Jumalik teenendus!
Panin uue keti, mis andis pingutile taas pingutusruumi ja panin asja kokku. Mmmmmm, kui ilus hääl on nyyd masinal.
Kõik puhtaks ja vaatame, kas veel midagi tilkuma hakkab.'
PIldil vana kett koos lõpuni väljatulnud pingutiga
Pandigi pihta, et otsakaane ülemiste poltide pingutusest kaanes mõrad. Kaas keevitaja kätte ja paari tunni pärast sai juba valmis kaane tagasi.
Mootori sees pilt näitas, et väikeseketi pinguti on lõpuni väljas ja suurel hammasrattal hambad tippudeta.
Hammakat saada ei õnnestunud aga lammutuses yhe mootori lahti võttes nägin sama pilti, et hamba tippe pole aga märgid kõik paigas, ja nii las ta olla.
Troostatost lubati vaadata, et mis on ja mingi kella 21 paiku õhtul tuli kõne, et kett on olemas. Kell 22.20 sain veel kõne, et kett on omnivaga Pärnu poole teel ja kell 8.40 oli kett juba käes. Jumalik teenendus!
Panin uue keti, mis andis pingutile taas pingutusruumi ja panin asja kokku. Mmmmmm, kui ilus hääl on nyyd masinal.
Kõik puhtaks ja vaatame, kas veel midagi tilkuma hakkab.'
PIldil vana kett koos lõpuni väljatulnud pingutiga
Viimati muutis ivomets, N Mär 04, 2021 21:44, muudetud 2 korda kokku.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kurja, ei näinud varem kuulutust. Mul oleks olnud korralik hammakas ja tallad pakkuda sellele mootorile.ivomets kirjutas: ↑N Mär 04, 2021 18:32Kuna masina mootoril oli mingi päris korralik õlileke, siis sai hakatud lahti harutama ja samal ajal nõu küsima, et kus ja mis jne...
Pandigi pihta, et otsakaane ülemiste poltide pingutusest kaanes mõrad. Kaas keevitaja kätte ja paari tunni pärast sai juba valmis kaane tagasi.
Mootori sees pilt näitas, et väikeseketi pinguti on lõpuni väljas ja suurel hammasrattal hambad tippudeta.
Hammakat saada ei õnnestunud aga lammutuses yhe mootori lahti võttes nägin sama pilti, et hamba tippe pole aga märgid kõik paigas, ja nii las ta olla.
Troostatost lubati vaadata, et mis on ja mingi kella 21 paiku õhtul tuli kõne, et kett on olemas. Kell 22.20 sain veel kõne, et kett on omnivaga Pärnu poole teel ja kell 8.40 oli kett juba käes. Jumalik teenendus!
Panin uue keti, mis andis pingutile taas pingutusruumi ja panin asja kokku. Mmmmmm, kui ilus hääl on nyyd masinal.
Kõik puhtaks ja vaatame, kas veel midagi tilkuma hakkab.'
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Pilt sellest, et kui käsikaudu tööd teed.
Kes ei tea mida vaadata, siis et kuhu läheb o2 anduri juhe??
Aga õnneks mootorituli hakkas põlema ja vilgukoodiga juhatas õiget asja otsima. uskumatu, et mõni asi ikka töötab kah, nagu mootori vilgukoodid
Kes ei tea mida vaadata, siis et kuhu läheb o2 anduri juhe??
Aga õnneks mootorituli hakkas põlema ja vilgukoodiga juhatas õiget asja otsima. uskumatu, et mõni asi ikka töötab kah, nagu mootori vilgukoodid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Panin subarule talverattad uuesti alla ja saabi seisma.. Aga sain masina enam-vähem liikuma, nii et voolikud kõik kinni ja õiges kohas. veaks oli bypass klapp, mis õhku oli hakanud läbi laskma. Kuigi seda ma kõige ennem kontrollisin mingui aeg.
Tonnise ja heade rehvidega oli tänasel hommikul ikka lausa lust sõita! See on ehtne talveauto ! läheb kust iganes läbi. Nii lörtsist kui ka paksust lumest. Samad rehvid subaru all, subarust nii head stabiilsust ei saa. Saab on nagu rong, mis läheb oma teed, otse, just sinna kuhu sina tahad!
Las nüüd seisab natuke. Lugupidamisest saabi vastu , mitte just kauaks teda seisma ei jäta aga iga kahe päeva tagant paak kytust osta ,,,, no ei tea.....
Tonnise ja heade rehvidega oli tänasel hommikul ikka lausa lust sõita! See on ehtne talveauto ! läheb kust iganes läbi. Nii lörtsist kui ka paksust lumest. Samad rehvid subaru all, subarust nii head stabiilsust ei saa. Saab on nagu rong, mis läheb oma teed, otse, just sinna kuhu sina tahad!
Las nüüd seisab natuke. Lugupidamisest saabi vastu , mitte just kauaks teda seisma ei jäta aga iga kahe päeva tagant paak kytust osta ,,,, no ei tea.....
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Tänud saabu14jn-ile on masinal nyyd ees yhesugused vedrud. Ennem oli üks vedru 0,5 mm väiksema läbimõõduga ja nina oli viltu peas nagu Kihnu mehel.
Lõpuks sai ära tehtud ka ukse sisemised ääred ja sinna tihendid tagasi pandud.
Tellisin manuaalse boost controlleri ja panin selle ka vahele. Aga ikka ei ole hea. Küll läheb rõhk piirajasse, kyll jääb sinna 0,5 peale pidama. Tegin ka augu wg vooliku otsas pisikeseks, ei ole ikka see mis meeldib.
Aga muidu sõita meeldib! 15 l/ 100 km. Sellega ka lepin.
Mingi aeg sai kellelti foorumist ostetud ka teised veljed ja kui kerged need on. Koos suvekatega mingi 2 korda kergemad kui good year talvekad.
Vaja oleks üks komplekt korralikke salongimatte. Äkki kellelgi on? lisaks pagasniku parema külje sisse käivat tööriistakasti lukku. Seal mingio plastik ära murdunud ja ei seisa kinni.
Lõpuks sai ära tehtud ka ukse sisemised ääred ja sinna tihendid tagasi pandud.
Tellisin manuaalse boost controlleri ja panin selle ka vahele. Aga ikka ei ole hea. Küll läheb rõhk piirajasse, kyll jääb sinna 0,5 peale pidama. Tegin ka augu wg vooliku otsas pisikeseks, ei ole ikka see mis meeldib.
Aga muidu sõita meeldib! 15 l/ 100 km. Sellega ka lepin.
Mingi aeg sai kellelti foorumist ostetud ka teised veljed ja kui kerged need on. Koos suvekatega mingi 2 korda kergemad kui good year talvekad.
Vaja oleks üks komplekt korralikke salongimatte. Äkki kellelgi on? lisaks pagasniku parema külje sisse käivat tööriistakasti lukku. Seal mingio plastik ära murdunud ja ei seisa kinni.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Hea Saabi vaadata ja meenutada, et ise ka sellist omanud. Rõõmsat kilomeetrit
Kusagil vist mainisin, et päris esimene manuaalne rõhukontroll saigi mul 9000CC-l tehtud. 1997 kevad ja täpselt 10 aastat hiljem saabus oskus ka mingit softi vahetada, kuigi CC softi ei mõika ma siiamaani vahetada. Kõike ei peagi näppida oskama, aga isegi tol ajal tehaserõhkudega sõitsid ainult nõrgad, tuli ju midagi teha..
Selleks wastegate toru pooleks ja vahele nõukaaegne klaaspipett (mingi silmatilkade pudelilt äkki?), mahtus voolikuid ühendama, sobis üldse kuidagi hästi ja rõhku tuli ka täiesti parajalt. Silikoonvoolik selline tore asi, et isegi klaasi peal ära ei libise. Mis aga peamine, väike turbo pidas vapralt vastu, auto kihutas nii mis hirmus.
Kütet tarbib sul täiesti õigesti, võtaks vähem, teeks juba murelikuks.
Kusagil vist mainisin, et päris esimene manuaalne rõhukontroll saigi mul 9000CC-l tehtud. 1997 kevad ja täpselt 10 aastat hiljem saabus oskus ka mingit softi vahetada, kuigi CC softi ei mõika ma siiamaani vahetada. Kõike ei peagi näppida oskama, aga isegi tol ajal tehaserõhkudega sõitsid ainult nõrgad, tuli ju midagi teha..
Selleks wastegate toru pooleks ja vahele nõukaaegne klaaspipett (mingi silmatilkade pudelilt äkki?), mahtus voolikuid ühendama, sobis üldse kuidagi hästi ja rõhku tuli ka täiesti parajalt. Silikoonvoolik selline tore asi, et isegi klaasi peal ära ei libise. Mis aga peamine, väike turbo pidas vapralt vastu, auto kihutas nii mis hirmus.
Kütet tarbib sul täiesti õigesti, võtaks vähem, teeks juba murelikuks.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Täna käisin tankimas. 202 km ja 34 liitrit.. Käisin ka ylevaatuspunktis gaasi mootmas ja koik oli ylihea. See auto laastab mu kui ma seda maha ei myy.)))
Panin auto24 yles. Võib teha omapoolseid pakkumisi ka.
Panin auto24 yles. Võib teha omapoolseid pakkumisi ka.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Väga lahe auto, õnnestus isegi jäärajal talvekokkutulekul sellega üks ring teha. Täitsa sobiks mu Saabide kollektsiooni, nii nagu on puudu veel 92, 93, 90, 99 ..., aga garaazid täis jne.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Mul ka garaazi puudus. Kui ma saan selle asja lahendatud, ei myy enam midagi!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.