Hei hei
Mõtlesin, et teen ka oma hädalisest Saabist teema ära, endal ka hea vaadata ja saavad targemad nõu anda. Sellest tundub tulevat pigem remondipäevik kui "tuuningpäevik". Auto on siiski seisnud alates 2007 aastast.
Masin ise on 1992 aasta väljalase, ehk siis esimene CS. Varustatud on ta 2 liitrise turbomootoriga, millel vihased 136kw. Imekombel polegi sellist kombinatsiooni palju näinud? Kas tegu halva isendiga või just haruldase kombinatsiooniga? Auto on iseenest hästi säilinud nii seest kui väljast. Läbisõit on originaalne 156.000 km, nahkistmed on korralikud ning mis peamine - kerel ei ole täppigi roostet ega mullitamist ka karbid on nagu uued.
Kimbutavad teda hetkel väga mitmed probleemid:
-Ei taha käima minna külmalt, kui läheb siis jääb käima kuid gaasi ei saa puutuda
-Sidurit ei saa õhutatud. Proovisin niplist imeda kui ka paagist peale suruda.
-Taga piduritesse ei jõua vedelikku, vast on lihtsalt ummistus.
Saab 9000 CS 2.0T 136kw manuaal
Tegin käivitusest videod ka.
Põhimõtteliselt on nii, käima läheb külmana pika-pika käiamise peale. Julgelt selline 2 minutit tuleb käiata. Kui kord käima läheb siis jääb käima kuid gaasipedaali ei tohi katsuda. Kui juba paar minutit käinud ning hakkab soojenema siis saab vaikselt hakata gaasipedaali meelitama. Ise vahetasin küünlad ära originaal NGK vastu.
Mis võiks veel mureks olla? Ise kahtlustan veel õhulugejat, käivituses ei olnud vahet kas õhulugeja pistik on ühendatud või lahti.
Paar videolõiku ka:
https://www.upload.ee/files/13293437/Video.mov.html
https://www.upload.ee/files/13293439/Video_1.mov.html
https://www.upload.ee/files/13293442/Video_2.mov.html
Põhimõtteliselt on nii, käima läheb külmana pika-pika käiamise peale. Julgelt selline 2 minutit tuleb käiata. Kui kord käima läheb siis jääb käima kuid gaasipedaali ei tohi katsuda. Kui juba paar minutit käinud ning hakkab soojenema siis saab vaikselt hakata gaasipedaali meelitama. Ise vahetasin küünlad ära originaal NGK vastu.
Mis võiks veel mureks olla? Ise kahtlustan veel õhulugejat, käivituses ei olnud vahet kas õhulugeja pistik on ühendatud või lahti.
Paar videolõiku ka:
https://www.upload.ee/files/13293437/Video.mov.html
https://www.upload.ee/files/13293439/Video_1.mov.html
https://www.upload.ee/files/13293442/Video_2.mov.html
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 890
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Alusta tühikäigu mootori ja segusiibri puhastamisest - https://www.saab9000.com/procedures/fuel/iac.php
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Nii. Auto sõidab ja sidur töötab. Õhutusavast õli sissesurumine andis tulemust.
Tegin ka proovisõidu ja oi kui mõnus sellega sõita oleks.
Aga... siit ka minupoolt vist piirdub selle autoga. Sissekandeid siia on täpselt nii tihti kui autoga tegelen, ehk väga-väga harva. Nüüd varsti ka külmem periood tulekul ning lisaks tööle pean kooliga hakkama tegelema. Ei tahaks masinat välja seisma jätta.
Auto on müügis!
Jutt siin kirjas ning huviline helistab 5340 8829, Madis.
Auto asub Peetris, kuhu saab tulla vaatama ja proovima.
Väga-vägea hea toorik mida taastada! Kõik on originaal: raadio, veljed, mootor jne. All on isegi originaal amordid veel. Kere on sirge, mõlke pole, roostet pole, karbid puhtad jne - eks peab ise üle vaatama.
Hinnaks mõtlesin 750?
Kuna algtoorik on tõesti hea, ja meistrimehele ei tohiks olla ülemeele keeruline super masin vormida.
Tegin ka proovisõidu ja oi kui mõnus sellega sõita oleks.
Aga... siit ka minupoolt vist piirdub selle autoga. Sissekandeid siia on täpselt nii tihti kui autoga tegelen, ehk väga-väga harva. Nüüd varsti ka külmem periood tulekul ning lisaks tööle pean kooliga hakkama tegelema. Ei tahaks masinat välja seisma jätta.
Auto on müügis!
Jutt siin kirjas ning huviline helistab 5340 8829, Madis.
Auto asub Peetris, kuhu saab tulla vaatama ja proovima.
Väga-vägea hea toorik mida taastada! Kõik on originaal: raadio, veljed, mootor jne. All on isegi originaal amordid veel. Kere on sirge, mõlke pole, roostet pole, karbid puhtad jne - eks peab ise üle vaatama.
Hinnaks mõtlesin 750?
Kuna algtoorik on tõesti hea, ja meistrimehele ei tohiks olla ülemeele keeruline super masin vormida.
Viimati muutis immadis, P Aug 01, 2021 20:43, muudetud 3 korda kokku.