Saab 900S, 1994, Reinart

Vasta
Reinart
Postitusi: 87
Liitunud: T Okt 21, 2008 18:38
Asukoht:
Auto:

#1

R Juun 18, 2010 18:25

Tere foorumlastele!

Jõudis kätte aeg, et osta omale esimene auto kuna sügisel on ülikooli minek ning kamba peale on autoga Tallinna ja Pärnu vahet odavam liikuda kui bussiga. Vaatamas sai käidud paari autot veel (tegu oli kohati lausa halenaljakate sündmustega), kuid hinnaklassis, mis mulle sobinud oleks, eriti midagi silma ei hakanud kuni leidsin siinse foorumi kasutaja Molaf kuulutuse auto24'st Saab 900S kohta. Käisin isaga koos seda Paides vaatamas ning ära ta toodud saigi.

Tegu siis täpsemalt Saab 900 S 2.0 16V 98kW, kolmeukselise variandiga. Varustuse poolelt kliima, elektrilised aknad, elektrilised välispeeglid, hele nahkpolster, 2x istmesoojendused, Clarion CD Box jne.


Mõtlesin, et see foorum oleks üks hea koht, kuhu kirja panna ning silma peal hoida sellel, kui palju ma siis autosse raha sisse panen. Ehk on kellelegi kasuks ja endalegi oleks hea ülevaade.

Paidest Pärnusse jõudes oli läbisõidu näidikul ees täpselt 325000 kilomeetrit (viimane õlivahetus 323000 km). Kuna auto sai ära toodud pühapäeva õhtul, siis arvele sain selle enda nimele alles teisipäeval. Ja ARKist kohe ka isa töökotta autot puhastama ning nipet- näpet korda tegema.

Auto vigadest nii palju, et esiklaasis oli juhi vaateväljas mõra. Mitte küll läbiv ja oleks tõenäoliselt ka ülevaatuselt läbi saanud, aga sõita oli ebamugav. Siis juhi ukse sisemine link oli katki, jahutusvedeliku temepratuuri näidik ei näidanud midagi, ABSi tuli läks põlema, kui august läbi sõita, tuled näitasid ees natukene valesti, esimene parem parktuli ei põlenud. Mõningad iluvead on kah, kuid see ei sega sõitmist.

Mis siis tehtud sai? Kontrollisin visuaalselt kõik pidurid üle ning samal ajal vaatasin ka ABSi andurid üle. Ees paremal anduri juhe tilberdas suht lõdvalt ning fikseerisin selle korralikult ära. Hetkel ei ole seda viga enam esinenud (fingers crossed).
Õhufiltri boksi kinnitustest oli vaid üks kinni, ühel oli mutter kadunud ning üks kinnitus oli üldse puudu- see sai korda tehtud.
Parktuli ei põlenud kuna tule tagustel juhtmetel oli suht imelikke lahendusi kasutatud. Kunagi on see auto esimese otsaga avariis olnud, 2008 aastal sõitis sisse 2007 aasta Škodale ning tõenäoliselt sellest ajast oli see juhtmestik nii nagu oli. Kohati oleksid paranduse meetodid natukene paremad olla, aga elab üle. Tõenäoliselt avarii järgsest parandusest saadik näitasid tuled kah natukene mööda ning tavapärasest reguleerimisest ei piisanud, tuli natukene kinnitusi "modifitseerida". Juhtmed said korralikult fikseeritud.
Kuigi siinse foorumi kasutaja Motorhead käest sai juba lingi kohta uuritud, siis ukselingi sain siiski Pärnust romulast- tahtsin selle korda saada ning ei teadnud, millal tekiks võimalus lingile Tallinnasse järgi minna. Minu õnnetuseks maksin üle, kuna pool tundi hiljem helistas Motorhead ning ütles, et ta liigub Pärnu poole, et kas võtab lingi kaasa. (Sellegi poolest, suur suur tänu Motorheadile!)
Käigukasti küljest oli puudu üks polt ja mutter, mille sinna külge panin. Kuuldavasti on sinna pandud üle-eelmise omaniku poolt mingi sportsidur. See ei ole küll eriti rõmustav tõsiasi, kuid eks saab hakkama.
Temperatuuri anduri kruvisin küljest ning mõõtsin testriga üle, takistus oli null. Natukene sai juhet muditud ning takistus oli jällegi olemas. Panin külge tagasi ja toimis. Täna natukene kalas jälle. Tõenäoliselt pean sellele veel korralikult pilgu peale viskama.
Loomulikult sai seest ja väljast puhtaks tehtud. Peaks veel korraliku pesu ja vahatuse ette võtma lähiajal. Ning pagasniku põhja puhastasin naftaga üle ning katsin õrnalt roostetavad kohad esialgu õliga. Sellega peab kah midagi tulevikus ette võtma. Või noh, kuigi sel on suht vähe roostet nii vana auto kohta, tuleb suve lõpul roostega üleüldiselt midagi ette võtta ning korda teha.
Uue klaasi sai kah eile ette, lasin seda teha Remit Autos, igati meeldiv koht. Meeletu vahe on ikka sees kui normaalne klaas ees on.

Tõenäoliselt midagi on veel tehtud, aga hetkel meelde ei tule rohkem.

Ise pole jõudnud veel pilti teha, seega panen siis ühe müügikuulutuse pildi.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Autoga mingit tuuningut vms plaanis ei ole, tahaks lihtsalt auto heas sõidukorras hoida ja võimalikult murevabalt sõita.

Kui nüüd idealistlikuks minna, siis tegelikult oleks vaja leida kuskilt veel esimesse stangesse udutule aukude katted, juhi peegli raami oleks vaja, sigaretisüütaja välimist osa, bensinnipaagi korki (hetkel on kork olemas ainult poolikult, alumine keermega osa) ja tungrauda. Kindlasti on plaanis roostetõrje teha.
Kui kellelgi on puudu olevaid osasid pakkuda, siis oleksin huvitatud! Esmajoones peaks vist tungraua kuskilt saama, ülejäänuga väga kiiret pole.
EDIT: Ning nahksisu tahaks kah natukene hoolt saada ning ühe auguga peab kah tegelema, mis juhi istmel on.
EDIT2: Tuli meelde, et parempoolse esitule tagumine must ümmargune kate on kah puudu.

Molafist on alles jäänud selle poole aasta jooksul, mis ta seda autot omas, tehtud tööde tšekid summas 13300 krooni.

Senised minu kulutused:
Auto ise 16500
ARKis ümber registreerimine 900
Kindlustus aastaks 1400
Tulekustuti ja ohukolmnurk 400
Ukselink 100
Uus esiklaas koos vahetusega 2300
Kokku: 21600 krooni

Proovin hakata järjest kirjutama siia, kui midagi vahetusse läheb- ühesõnaga auto päevikut pidama.

Parimat,
Reinart
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#2

R Juun 18, 2010 18:35

Noh kui see on sul esimene auto siis ma ütleks et vägev start :head:
Reinart
Postitusi: 87
Liitunud: T Okt 21, 2008 18:38
Asukoht:
Auto:

#3

E Juul 19, 2010 13:51

Noh, ega alguse üle just väga kurta ei saa :)

250 krooni eest tungraud ja sigaretisüütaja. Vahepeal sai ka auto puhtaks pestud ja ära vahatatud ning nahk hooldusvahendiga üle käidud. Kulutus sinna 170 krooni. Hetkel kulutused 22020 krooni.
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#4

E Juul 19, 2010 14:25

Kuidas ülevaatusega on, nad vist neid tühje auke seal pamperis küll näha ei taha. Klaasikojamehed ka üle visanud kellelgi või, minu arust on neist töötavana ikka pagana palju abi küll, aga kipuvad jah jukerdama. Jõudu!
tõh
Postitusi: 767
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: 9-3OG

#5

E Juul 19, 2010 14:36

Need kojamehed on paljudel ära visatud. Pole kuulnud küll, et kellelgi ülevaatusel seepärast noritaks.
Reinart
Postitusi: 87
Liitunud: T Okt 21, 2008 18:38
Asukoht:
Auto:

#6

E Juul 19, 2010 15:20

Sel kuul vaja ülevaatus ära teha, eks siis näeb, kas hakatakse nokkima. Kas need kojamehed on standardvarustuses üldse sees muidu?
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#7

E Juul 19, 2010 17:06

Ei ei, ma ikka udutulede auke silmas pidasin ja siis veel tulekojameestest juttu tegin. Kuuldavasti on jama olnud ja osad ka niisama läbi saanud ilma et neid tulesid oleks. Katteid sinna ka vist väga lihtne leida pole. Ei usu, et puuduvad varred huvitaks kedagi.

Minul on udutulesid pamperis loksutatud üles-alla ja leitud, et pole piisavalt kinni, mille eest sain märkuse. Ega ühel oli üks kruvi sees vist küll vaid.
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#8

E Juul 19, 2010 17:48

Kas nende tuledega pole mitte nii, et udutuled pole kohustuslikud, aga kui need juba on, siis peavad töötama ja vastama nõuetele ehk kui udukaid üldse pole, siis ei tohiks ka probleemi olla.
Jürts
Postitusi: 129
Liitunud: K Sept 05, 2007 17:59
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3, 1.9 TTiD Vector

#9

E Juul 19, 2010 17:52

Peaks jah nii olema nagu napoleon räägib. Mul endal oli ülevaatust tehes üks udutuleavakate puudu ja seda küll tähele ei pandud või mainimist väärivaks ei peetud.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#10

E Juul 19, 2010 18:14

Kes tõestab, et sel autol peavad udutuled olema? Ütled lihtsalt, et õhutusavad on. Sama kehtib ka kojameeste kohta. Igal Saabil neid pole ning paljudel ka sinna asemele käivad korgid minema lennanud.
Reinart
Postitusi: 87
Liitunud: T Okt 21, 2008 18:38
Asukoht:
Auto:

#11

T Juul 20, 2010 19:49

Selline küsimus, et kas NG900 on kliima radikad kõik ühesugused või on erinevate mootoritega masinatel need erinevad?
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#12

T Juul 20, 2010 20:09

Algselt postitas: Reinart
Selline küsimus, et kas NG900 on kliima radikad kõik ühesugused või on erinevate mootoritega masinatel need erinevad?


Kõik originaalkoodiid viivad sama numbri peale, seega sama. Võid ka ise vaadata - https://webshop.nissens.com/main.asp

terv, teager
Reinart
Postitusi: 87
Liitunud: T Okt 21, 2008 18:38
Asukoht:
Auto:

#13

E Juul 26, 2010 20:13

Täna sai ülevaatus kah ära tehtud. Muidu oli kõik korras, kuid tagumine vasak pidur ei olnud päris hea. Suht piiri peal oli ja jamati päris pikalt enne, kui õiged numbrid ette saadi. Ehk siis sellega pean lähiajal kindlasti tegelema. Aga muidu oli kõik tip- top korras.

Kulutused siiani: 22520 krooni.
Reinart
Postitusi: 87
Liitunud: T Okt 21, 2008 18:38
Asukoht:
Auto:

#14

P Aug 08, 2010 11:16

Sai kiiruga üks pilt eile õhtul tehtud :P

Pilt

Vahepeal oli selline anomaalia, et raadio läks iseenesest keset ööd tööle. Hetkel rohkem juhtunud pole, aga ei kujuta ette, mis värk oli :wtf:
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#15

P Aug 08, 2010 13:05

Algselt postitas: Reinart
Sai kiiruga üks pilt eile õhtul tehtud :P
kalender... Tee veel mõni selline korralik pilt ja võimalus kalendrisse pääseda pole sugugi väike
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Reinart
Postitusi: 87
Liitunud: T Okt 21, 2008 18:38
Asukoht:
Auto:

#16

T Aug 17, 2010 20:56

Pildid peavad hetkel ootele jääma. Täna sai ette võetud keretööde algus. Hetkel võetud vajalikud asjad laiali, homme liivapritsiga kallale. Kuna ette on laks saadud ning mitte just kõige korrektsemalt parandatud, siis kapoti all on ühteist värvida. Samuti on vaja teha tagumine vasak rattakoopa äär, tagumise luugi alumine äär, bensupaagi luuk ning mõlemad uksepakud- vasakul on pindmist roostet, kõrvalistuja omal vähe sügavam. Kui kõrvalistuja uksepakk välja arvata, on ülejäänud auto vanust arvestades ikka suhteliselt heas korras.

Kulu värv+ lakk+ laki kõvendi 200 krooni.

Kulu siiani kokku 22220 krooni.
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#17

T Aug 17, 2010 22:37

Hmm, kuna ma siin teist päeva keretööde kallal, siis oskan aimata, et kui tegelikult auto kallale lähed, siis alles hakkad nägema, kus roostet on:P. Näitaksin enda autost ja tööst pilte, aga eile said akud tühjaks ja laadijat pole kaasas. Mina näiteks avastasin väikse pindmise kobrutuse kui ukseliistud ära võtsin, ühel uksel oli iga augu kohal vaevuaimatav pindade erinevus, oleks ju võinud ka silmad kinni pigistada, aga kuna juba nii suur töö sai ette võetud...

Kõige roostesem koht, kus ikka auk ka läbi, on mu autol taga selle kokikepikaare klaasi ees tihendi all, see tihend mis poole ukseni jookseb. Aga noh, väljast seda pole näha, kuigi üle ma ta käin. Aaa, ja ühe tagumise ukse alumise ääre küljest amputeerisin topelt keeratud pleki, või õigemini, mis sellest alles jäänud.

Igatahes, mul on kohati selle tööpeale :wall: Aga ette sai ta võetud. Jõudu, vastupidavust ja kannatust soovin. Homme liivapaberi ja võibolla värvi järele selle "tuuninguga".
Reinart
Postitusi: 87
Liitunud: T Okt 21, 2008 18:38
Asukoht:
Auto:

#18

K Aug 18, 2010 19:13

Täna ei olnud ilmataat minu poolt ja seetõttu ei saanud väga palju ära tehtud. Kuid kahjuks oli Vallikas'el õigus- uusi rooste kohti küll välja ei tulnud, aga kohati on rooste ulatuslikum, kui tundus. Kõrvalistuja karbis on kaks auku läbi, päris suured, ja tagumisel luugil on kolm pisemat auku sees. Neid keretöid võib ka kohati tuuninguks pidada või vähemalt kaalu kaotuseks- päris hea kogus pahtlit on kellegi poolt tagumisele luugile kunagi peale visatud, mis kõik maha tuleb võtta ja korralikult teha.

Alguses oli plaan õues liivapritsiga teha, aga kuna ilm on tõsiselt kehv, siis tuli liivapritsi kamber ikkagi töökorda seada ja autoga sinna sisse sõita. Homme varahommikul liiva pritsima!

EDIT: Auto värvitud ja koos. Kuna aeg sundis takka, siis 100% ideaalne tulemus ei ole, aga samas silmal kole vaadata ka pole. Ehk siiski töövõit.
Reinart
Postitusi: 87
Liitunud: T Okt 21, 2008 18:38
Asukoht:
Auto:

#19

N Sept 02, 2010 16:32

Eile õhtul selgus kole tõsiasi, et istmesoendused ei tööta. Kumbki. Nädalavahetusel koju lähen, peab seda uurima.
Reinart
Postitusi: 87
Liitunud: T Okt 21, 2008 18:38
Asukoht:
Auto:

#20

R Okt 08, 2010 10:05

Eilne päev jääb pikalt meelde.

Kukkur on tervelt 1420 krooni jälle kergem. Nimelt eilsest lõppesid mul vahtralehed ära (kulutus tervisetõend 200 krooni + uued load 430 kroni) ja sain ka oma esimese trahvi. Nimelt parkisin TTÜ juures valesti ja auto teisaldati ära. Kõige halenaljakam oli see, et ma olin 100% veendunud, et sinna tohtis parkida ja see, et hetke, millal auto ära teisaldati ja mina auto juurde hakkasin minema, oli alla kümne minuti. AS Ühisteenused on siis nüüdseks 440 krooni ja Tallinna linn 360 krooni võrra rikkam. :wall:
Reinart
Postitusi: 87
Liitunud: T Okt 21, 2008 18:38
Asukoht:
Auto:

#21

P Okt 24, 2010 11:26

All nüüd ka talverehvid- kulutus plekkveljed 500 krooni, rehvid 2000 krooni ning nende kahe kokku sobitamine Vianoris läks 300 krooni. Samuti on vahetatud rooli lintkaabel (siinkohal taas suured tänud Motorhead'le), kulutus 300 krooni- nüüd siis töötab ka signaal korralikult ja on veel vaja SRSi tuluke armatuuris ära nullida. Huvi pärast uurisin ka, et palju tutikas osa Viking Motorsist maksaks ja sain vastuseks 2750 krooni ning jupp on neil lausa laos olemas :)

Kulu kokku siiani 25400.

EDIT: SRSi tuluke armatuuris on kustu, elu on ilus. Suured suured tänud Audacer OÜ'le!

EDIT 2: Vahepeal selgus see asi, et mootori jahutusvedeliku temperatuuri andur ei anna enam korralikult ühendust. Pornograafiat tegema ei tahtnud hakata selle parandamisega ja siis otsisin asendust. Otsisin siit foorumist kah, et kas kellelgi on kasutatult müüa, aga soovitati ikka uus osta. Uurisin Viking Motorsist uue hinda ja nad ei osanud VIN koodi põhjal mulle öelda, kas anduri hinnaks on 445 või 1400 krooni, üks kahest. Siis läksin Automaailma ja tellisin sealt jupi ära. Kuid telliti vale jupp- mul on juhtmega, telliti ilma. Lubati kahe päeva pärast uus ja õige jupp letti. Käisin siis täna seal ja jupp oli täitsa olemas. Tundus õige kah. Ühendasin pistiku ära ja sobis sinna kah. Ainukene asi, mis ei sobinud, oli keere, millega andur mootoriploki külge kinnitus. Viisin poodi tagasi ja öeldi, et tõesti, sama andurit on teist versiooni kah olemas, aga seda nad ei saa mingil põhjusel tellida. Käisin ühe tuttava juures ja tema ka ei leidnud om kataloogidest õiget asja. Ja siis pöördusin ikkagi romulasse. Esimeses ei tahetud minu murega väga tegeleda, kuid teises suudeti mu probleem lahendada. Neil ei olnud küll 2.0 mootorit sees, ent oli olemas 2.3 mootor. Õnneks selle keere sobis, ainukene erinevus oli see, et andur ise oli paar millimeetrit lühem. Korralikult jahutusvedelikku täis ja kõik toimis nii, nagu pidi. Romulas küsiti anduri eest 100 krooni.

Kulud kokku 25500. Varsti peaks arvestama, palju poole aastaga bensiini sisse valatud on, tsekid olen kõik alles hoidnud :D.
Reinart
Postitusi: 87
Liitunud: T Okt 21, 2008 18:38
Asukoht:
Auto:

#22

N Dets 23, 2010 21:09

Aeg teha poolaasta kokkuvõte :D

Arvutused on mõistlikkuse piires, ülima täpsusega tegu ei ole.

Kuid umbes poole aastaga on:
läbisõitu ca 6800 km,
autost läbi käinud ca 600 liitrit bensiini.
bensiinile kulutatud summa on ca 10500 krooni,
keskmine kütuse liitri hind on 17,05 krooni,
keskmine kütusekulu 8,8
hind kilomeetri kohta on 1,49 krooni,
hind kilomeetri kohta, kui arvestada auto hinda ja kõiki muid kulusid 5,25 krooni.

Kõige hullem vast ei olegi. Positiivne on see, et SID näitab kütusekulu üsnagi täpselt.
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 886
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#23

N Dets 23, 2010 21:55

mitte et ma noriks, aga keskmise kulu rehnut on sul valepidi tehtud...
600/6800=~8,8
...või siis ülejäänud rehnutid (nt km hind) hoopis valed
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Reinart
Postitusi: 87
Liitunud: T Okt 21, 2008 18:38
Asukoht:
Auto:

#24

N Dets 23, 2010 22:14

Jep, nii ongi. :D Tegelik kütusekulu peakski olema 8,8 ikkagi, tegin arvutusvea sisse.

See on päris hea uudis muidugi tegelikult :D

EDIT: Sai uued kojamehed külge pandud.

EDIT2: Küljes on ka uus kütusefilter. Meeldetuletuseks endale- filter on kahe erineva keermega: M14x1,5 ja M12x1,5.

EDIT3: Soetatud ka suverehvid, Bridgestone Turanza ER300 mõõdus 205/50R16.

EDIT4: Juhtus selline kole lugu, et parem esimene vedru murdus ära :wall: (naljaga pooleks- tehase madaldus 10mm). Tellisin uue paari sellisest kohast nagu http://www.autoladu.ee/. Teenindus kiire ja korralik ja hinnad on ka OK. Nädalavahetusel lähevad alla ning ühtlasi vahetan ka mõlemad amordi tugilaagrid ära kui juba nii kui nii lahti on ja on kahtlus, et need häält teevad (täna tellisin ära samast kohast, homme hommikul peaks olemas olema).

Ühtlasi plaanis ka suvekad alla panna ning autole kevadpuhastus teha. Eks siis saab mõne pildi ka tehtud.

EDIT5: Tugilaagrid olemas. On küll erineva tootja omad, aga loodetavasti peavad vastu mõlemad hästi. Endale meeldetuletuseks: SKFi tootekood on "VKD 35032" ja Monroel "MK 006"

EDIT6: Sai auto lahti võetud vedrude ja tugilaagrite vahetuseks ning siis selgus selline kole lugu, et tugilaagrid olid siiski tip-top korras ning kolksus hoopis amort. Vasakpoolne oli täiesti korras, kuid parempoolne oli läbi. Minu üllatuseks oli korrasolev amort tehase välimuse järgi tehase amort (läbisõit 330 tuhat :freak: ). Kuid vahetatud said mõlemad ikkagi kindluse mõttes. Ehk siis nüüd on autol ees uued amordid ja uued vedrud. Auto on nõksa kõrgem kui varem ja käitub palju mõnusamalt- nagu hoopis teine auto :D. Kere keskel olevad porilapatsid ei käi ka enam vastu maad.

Kulu praeguseks hetkeks kokku 2025 eurot.
Reinart
Postitusi: 87
Liitunud: T Okt 21, 2008 18:38
Asukoht:
Auto:

#25

L Apr 30, 2011 13:49

Vahepeal sai tehtud õlivahetus @336000km, sisse läks Lotos'e 10W40.

Esisilda vasakule alla on mingi õrn kolksu moodi asi tekkima hakanud, peab selle nüüd ka üle vaatama.

Kuid noh, üldiselt on ikka kalla ja talla! :drive:


Eile klubist pildistamast koju sõites tekkis õige hetk, et paar klõpsu ka autost teha, kuid eriti ei jõudnudki midagi teha, sest nii kaameral kui välgul said akud tühjaks. Aga kaks pilti riputan siiski üles:

Pilt

Pilt


EDIT: Nüüdseks on auto minu käes plnud aasta. Läbisõitu selle aja jooksul on ligi 15400km. Keskmine kütusekulu on aasta lõikes 8,0L sajale.

Ära sai tehtud ka kindlustus aastaks.

EDIT 2: Vahetatud ka vasak esimene mootoripadi.

EDIT 3: Täna sai siis ka ülevaatusel käidud. Järgmise aastani jälle muretu.

EDIT 4: Vahepeal lõpetas töölepingu juhiukses olev kõlar, hetkel otsin uut. Täna sai vahetatud jagaja simmerling, jagaja oli alt õline natukene- simmeri hind 2,2€.

EDIT 5: Külge läksid uued luuad, ette panin talveks valmistudes Philips VisionPlus lambid- juttude järgi peaksid päris head olema, eks varsti oskan lähemalt kommenteerida. Homme vahetan ära ka salongi õhufiltri.


EDIT 6: Täna sai sponsoreeritud AS Eesti Politseid 52 euroga, möödasõidul oli kiirus 116km/h 90 alas.

EDIT7: Küljes on uus veepump ning parem pooltelje ots sai ka vahetatud, kuna hakkas häält tegema.

Samuti võin öelda, et investeering VisionPlus lampidesse oli õige otsus, kõvasti parem on pimedas sõita.

EDIT8: Läbisõit 350000km. Külge läks uus (kasutatud) õhulugeja. Mootori töö muutus kõvasti stabiilsemaks.
Vasta