Saab 9-5 Aero 169kW, 2001, AARE530

SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 680
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Viljandi/Tallinn/Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#101

N Jaan 14, 2021 14:22

Kas kõigis kangi asendites? I ja II režiimis käib vool otse läbi kangi, intervall meetodil läbi aju.
Võid proovida kojamehe relee välja võtta ja otse voolu sillata juhtmega, siis näed ära kas on mootoris endas probleem või mitte
https://saabwisonline.com/c4/9-5/2001/3 ... in-sensor/
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97
AARE530
Postitusi: 123
Liitunud: E Okt 17, 2011 23:06
Asukoht: Pärnu
Auto:

#102

E Sept 06, 2021 22:55

Pagan, näed, aeg lendab kiiresti, see on see, kui väga tihti foorumit ei külasta :D
Kojameeste probleemi lahendas Tormilt saadud "uus" mootor, sest uurima hakates selgus, et asi oligi nii nagu tundus- kojameeste mootor tahtis ka külmaga soojendamist saada ning põhjus oli selles, et mootori otsas olev kummikorpus oli mõranenud ning mähise ümber pääsenud niiskus külmus lihtsalt ära.

Auto on ikka endiselt alles, endiselt sõidab, kuid lähiajal tahaks esimesed piduriklotsid ära vahetada, samuti mõnda aega garaažis vedelenud tagumised stabikapuksid. Ning tundub, et mootoripadjad tuleb ikka päris uued võtta, proovisin enne kasutatutega, kuid tundub, et see ikka ei toida- käivitamisel eriti on tunda kobin.
Nokitsen ikka auto kallal, sest ikka veel ei ole otsest plaani müüa, olen küll mõelnud, et mingi aeg peaks ju uue(ma) auto võtma, aga ükspäev kargas lausa hullumeelne mõte, et äkki võtaks järgmiseks lihtsalt uuema sama kerega Aero :D Sellega on ainult see häda, et need on ikkagi juba ligi 15 aastat vanad :roll:

Ning tegin veidi "tuuningut" ka ja välja kukkus eriti omapärane "Hirschi" võre, ma arvan, et maailmas üsna haruldane :D
Pilt

Õlikulu on küll tegelt selline asi, mis häirib, kusjuures huvitav on see, et peale õlivahetust on mingi 3-4000km mureta, ei pea midagi peale kallama ega midagi, aga siis asi muutub. Ma ei ole küll arvet pidanud, kui palju ma siis olen peale hakanud valama, aga ikka üsna palju. Klapisääretihendid vahetasin ära- veidi läks paremaks. Klapikambrikaane tihendi peaks ära vahetama, sealt tuleb ka midagi, turbot ükspäev kontrollisin ja sellel oli ristilõtk minimaalne ja pikilõtku ei täheldanud üldse.
Aga ei, ta veel liigub :D
Varsti põhjust sünnipäeva pidada- 2 kuu pärast saab 10 aastat, kui see auto minu omanduses on olnud :beer: :D
AARE530
Postitusi: 123
Liitunud: E Okt 17, 2011 23:06
Asukoht: Pärnu
Auto:

#103

E Sept 13, 2021 20:56

Eile sai veidi taas auto kallal kõpitsetud- nimelt on pikemat aega häirinud tagatiibade serval olev värvialune rooste. Sai siis haljaks lastud, veits siia-sinna pahtlit ja krunt-värv-lakk peale, loomulikult mitte aerosooliga. Tegin nii, et värvisin ära tagatiiva uksest tagumise nurgalastikuni ning ülemineku tegin tagatiival oleval voldil. Iseenesest tuli hea, kuid vist tuleb igaks juhuks korra veel teha, sest teatavasti on metallikvärvil kohati see komme, et tera ei jookse ühtlaselt, kui hoolikas ei ole. Aga muidu on ikka ilus vaadata küll, kui roostet pole :D Nagu öeldakse, et mis s***sti, see uuesti ja mulle see väga meeletuid summasid maksma ka ei lähe, kui uuesti teha ja jääbki lõpuks paksem kiht ja roostel väiksem võimalus lollusi tegema hakata :gun:
Esitiiva vahetan ka mingi aeg ära, seal on ka allservas värvi all roosteplekk. Tiivaga on ses suhtes lihtsam, et sain kevadel täpselt sama värvi täiesti ideaalse tiiva. Kui see ka tehtud, peaks juhipoolne külg üsna hea olema 8-) :beer:
Otsustasin ka sellise lükke teha, et kuna sain ühe sama värvi Aero kõrvalistme nagu minu sisu on, teeks väikse ratsi ja teeks juhiistme ka uuemaks. Mul endal on juhiistmel nii seljatoel kui istmepadjal õmblus hargnema hakanud. Niipalju kui ma uurinud olen ja ka minu käes olevatelt istmetelt vaadanud olen, peaks padja vahetus üsna lihtne olema, igaks juhuks peaks vaid üle vaatama, kuidas pistikud klapivad.
Seljatoega on jah veits keerulisem ning kõige rohkem paneb mõtlema reguleernupu auk, mis seljatoe kattele jääb, kui teisele poole tõsta. Ise mõtlesin, et laseks selle võibolla kinni õmmelda, aga eks ma vaatan siis, kui ma oma asjadega sinnamaale jõuan. Iseenesest jääb see auk täpselt konsooli taha aga no päris auku ikka ei jäta :)
entson
Postitusi: 416
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#104

T Sept 14, 2021 20:34

Pistikud klapivad ,üle jääb anduri (asub istme katte all) pistik ,mis reageerib raskusele kõrvalistmel ja paneb turvavöö märgi põlama ,kuni vöö lahti.Juhi istmel puudub sellel vajadus.
Saan harva sõita SAABIGA.
AARE530
Postitusi: 123
Liitunud: E Okt 17, 2011 23:06
Asukoht: Pärnu
Auto:

#105

T Sept 14, 2021 23:26

Aitäh, hea teada, eks paari päeva pärast koju naastes tegelen asjaga :)
Tegelt oli eile õhtul juba iste põranda küljest lahti, aga kruttisin kinni tagasi ja otsustasin päevavalges ikka teha.
Vasta