Ühel ilusal sügisesel pühapäeval otsustas SoS sõbraga mõneks ajaks ära kaduda ja ilmuda tagasi printsina valges Saabis (hobused ongi liiga mainstream ).
Ma ei usu, et ma alguses oma uue cirrus white kaunitari üle väga õnnelik tundusin...
Esistanget kaunistas imeline Bob Marley kleeps, taha oli diibima sisuga mõttetera kleebitud, käigukangiks oli üliseksikas läikiv sinine käigukang (mis meenutas midagi väga muud) ja need sini-punaselt vilkuvad esituled olid ikka hoopis teisest dimensioonist.
Mu esimene küsimus oli, et kas tegu on Narva või Kohtla-Järve tuuninguga? Kahjuks olid mõlemad variandid valed .
Kuid kui nüüd need pisiasjad kõrvale jätta (peale Bobi kleepsu eemaldamist läks asi ikka tükk maad paremaks ) siis ei ajanud roosteaugud tiibadel nutma, pagassi luuk on ühes tükis (tiib unistab iseseisvalt õhku tõusmisest) ja auto läks käima ning jäi käima! Iluvigu on kamaluga ja parandamist terve talve jagu ja siis veel natukene, aga märtsiks on äkki #basicwhitemomcar valmis .
Auto ajaloost:
Eestisse on toodud 2001
kuni 2009 aastani on auto ühe omaniku käest teise kätte rännanud
2008 mootor kokku lastud
2009-2019 oli auto ühe omaniku käes - sellest ajast on ka põhjalik ülevaade Troostis tehtud töödest
aastast 2019 on masina kallal tegutsenud Kratid, katid on teadmata kadunud, pool keskmisest pütist ka, keegi ei tea, kuhu sai !
30.10.2021 Auto tõstukil ja päriselt nutma ei ajanudki! Juhipoolselt esiklaasilt kakkusid poisid toonkile maha.
01.11.2021 ülevaatuse onu ohkas raskelt kui SoS järgmise Saabirümakaga talle ukse ette sõitis, kuid oli meeldivalt üllatunud kere seisukorra üle .
Saab 9-5 S, 2.0T, 1998 või lihtsalt Bob Marley, SoS / HelenaEinmann
- HelenaEinmann
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 102
- Liitunud: K Jaan 20, 2016 21:10
- Asukoht: Tapa/Rakvere/Tallinn
- Auto: Saab 900i, 1989 e. Nunnu
- HelenaEinmann
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 102
- Liitunud: K Jaan 20, 2016 21:10
- Asukoht: Tapa/Rakvere/Tallinn
- Auto: Saab 900i, 1989 e. Nunnu
Nonii. võtsin täna siis esimese tolmuimemise ette. Leiud olid: peoga seibe, mõned kunstküüned, Skeleton fishbone kleeps, igapäevane olmemudru, 1 hoovi jagu libedusetõrje kruusa, pagassilt puuduv "t" täht ja hobuseraud .
OO, Saabigurud , mul on teie nõu vaja! Kas hobuseraua peaks alles jätma juhi istme külge?
OO, Saabigurud , mul on teie nõu vaja! Kas hobuseraua peaks alles jätma juhi istme külge?
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1891
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Taga on embleem puudu, sinna võib panna tolle raua. Ilmselgelt on mootor kohvi, sinna on terve hobune sisse topitud. Eks sellest hobesest see raud ka üle jäi.
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 918
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Huh, ma juba kartsin, et see kolin mootoris on uuesti saaledest, aga tegelikult lihtsalt kolm ülejäänud kabjarauda otsivad alles väljapääsu?
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
- AARE530
- Postitusi: 200
- Liitunud: E Okt 17, 2011 23:06
- Asukoht: Pärnu
- Auto: Saab 9-5 Aero, BMW 540i, Mercedes E350 4Matic
Vot need viimased postitused olid lõbus lugemine ja see hobuseraud ajas konkreetselt naerma, et nagu päriselt, keegi on autosse hobuseraua ära kaotanud?
A kunagi oli üsna paljudel E-mersudel hobuseraud esivõrel, ma küll ei tea, miks. Ka äkki nii paljudes autodes kaotatud/leitud hobuseraudu?
A kunagi oli üsna paljudel E-mersudel hobuseraud esivõrel, ma küll ei tea, miks. Ka äkki nii paljudes autodes kaotatud/leitud hobuseraudu?
- HelenaEinmann
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 102
- Liitunud: K Jaan 20, 2016 21:10
- Asukoht: Tapa/Rakvere/Tallinn
- Auto: Saab 900i, 1989 e. Nunnu
Vahepeal on saanud veidi aega mõtteid setitada. Mitte, et see väga palju tarku ideid pähe tõi...
Aga eluliselt oluline küsimus on, et kas temast Saab ilus harju keskmine Saab? Või me läheneme asjale loomingulisemalt ja jätkame halva tuuningu piirimail ?
Ükspäev meenustasin neid aegu, kui rate.ee oli veel elu ja mu sõbrad oma autorontidele järjekindlalt põhjavalgust paigaldada üritasid. Kass on sellesse autosse armunud. Mudaseid templeid on terve hele sisu täis ja tüüpi ei saa vabatahtlikult autost välja . Samuti peab ta alati inspekteerima,
mis me korda saadame.
Aga eluliselt oluline küsimus on, et kas temast Saab ilus harju keskmine Saab? Või me läheneme asjale loomingulisemalt ja jätkame halva tuuningu piirimail ?
Ükspäev meenustasin neid aegu, kui rate.ee oli veel elu ja mu sõbrad oma autorontidele järjekindlalt põhjavalgust paigaldada üritasid. Kass on sellesse autosse armunud. Mudaseid templeid on terve hele sisu täis ja tüüpi ei saa vabatahtlikult autost välja . Samuti peab ta alati inspekteerima,
mis me korda saadame.
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 918
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Ülevaatuse jaoks sai ühe doonori alt katalüsaator alla pandud, mille turuväärtus oleks umbes sama olnud, mis tervel autol kokku. Lisaks ei sõitnud juhiaken normaalselt alla ja üles ning pärast kahte ebaõnnestunud taskulambiga "väliremonti" läksin lihtsama vastupanu teed ja tõstsin doonorilt terve ukse seitsme minutiga ringi mõeldes, et küll ma toas soojas selle valge ukse korda teen, aga võite kolm korda arvata, mis mul juba 4ndat kuud koridoris oma aega ootab...
Elu oli lill niikauaks kuni ükshetk hoovis käivitus täiesti 0. Ei klõpsu, ei ketramist, ei mitte midagi. Natuke näpuga järge ajamist ja tuvastatud, et voolu välja antakse ja ilmselt siis starter läbi. See töökoda, kes katalüsaatori alla keevitas ei tahtnud mitte kuidagi vedu võtta. Küll on ajad täis, siis pühad, siis kollektiivpuhkus jne Eriti virilaks mindi kui küsisin, kas nad oleks nõus ka pisut karbikeevitust tegema. Suhtumine oli selline, et kui uusi originaaljuppe ei too, siis nemad tegema ei hakka. Õnneks leidsimegi palju kliendisõbralikuma koha, kes oli nõus töö ette võtma. Mul oli isegi üks doonorstarter kaasa anda, aga selle otsapuks oli täiesti läbi olnud ja seda kasutada ei saanud. Aeromotorsist oleks saanud AS-PL starteri ~56euriga, aga vana ei tahtnud ikka üldse uskuda, et see võiks õige asi olla, sest tema kataloogides kõige odavam 156€. Kuna aga pühad pressisid peale, auto oli juba liikumisvõimetuna töökojas ja selleks, et see seal teadmata aja kohta kinni ei hoiaks, tuli siiski tema pakutuga leppida. Vahepeal võttis ta ajaviiteks vana starteri lahti ja korpusest pudenes selline seis välja. Aga seni kuni juppidega kullerit tuli oodata sai juba karbis laiutavat auku keevitama hakata. Rooste järatud auk oli loomulikult kõige ebasobivamas kohas, täpselt kütusefiltri taga ja noo see oli sellist nägu, et kui kasvõi hingata sinna peale, siis rooste lendab minema ja ei jäägi midagi sellest järgi (ehk iseenesest peaaegu mõistan eelmise töökoja virilust). Õnneks ei kasvanud meistrimehel käed traditsioonilisest kohast välja ja pärast 3-4 korda üleni bensuseks saades suutis ta säilitada originaalkorpuse ja sinna uued liitmikud teha. Selleks hetkeks oli juba 2x auto väärtus remontide alla pandud.
Slepis töökotta viimisel oli vaja saada korraga väravapostide vahelt läbi, libedast mäest üles ja kirsiks veel 90 kraadine pööre vasakule. Kuna ülemine tee oli täiesti kiilakas, siis õnnestus veniva tropiga ainult "jõnksutades" 20-30cm seda tõusu võttes ja kui tõmbav auto juba piki teed oli, aga tõmmatav veel väravapostide vahel, siis juhtuski see mida osavamad oleks kaugelt ette näinud, et 45 kraadise tõmbanurga korral otsustab auto rataste suunalise edasiliikumise asemel hoopis ristisuunas läbi libiseda ja sai ilusa mütsakaga esitiivaga väravapost ära äestatud. Õnneks suuremat kahju küll ei tekkinud, aga külgmisest suunatulest sai lahti ja uks käib avanedes nüüd esitiiva pihta veidi.
Lõppu ka üks ilupilt
Lähitulede valgus oli täiesti olematu ja selgus, et mõlemad lähitulepirnid olid 180 kraadi valepidi jõuga sisse surutud... Pirnid õigetpidi ja valguspilt kohe perfektne. Samuti oli vasaku udutule valgusvoog täiesti abstraktne lärakas. Keegi oli otsustanud reflektori lihtsalt pintsliga halli värviga ära värvida. Doonorilt jälle asendustuli peale ja korras. Elu oli lill niikauaks kuni ükshetk hoovis käivitus täiesti 0. Ei klõpsu, ei ketramist, ei mitte midagi. Natuke näpuga järge ajamist ja tuvastatud, et voolu välja antakse ja ilmselt siis starter läbi. See töökoda, kes katalüsaatori alla keevitas ei tahtnud mitte kuidagi vedu võtta. Küll on ajad täis, siis pühad, siis kollektiivpuhkus jne Eriti virilaks mindi kui küsisin, kas nad oleks nõus ka pisut karbikeevitust tegema. Suhtumine oli selline, et kui uusi originaaljuppe ei too, siis nemad tegema ei hakka. Õnneks leidsimegi palju kliendisõbralikuma koha, kes oli nõus töö ette võtma. Mul oli isegi üks doonorstarter kaasa anda, aga selle otsapuks oli täiesti läbi olnud ja seda kasutada ei saanud. Aeromotorsist oleks saanud AS-PL starteri ~56euriga, aga vana ei tahtnud ikka üldse uskuda, et see võiks õige asi olla, sest tema kataloogides kõige odavam 156€. Kuna aga pühad pressisid peale, auto oli juba liikumisvõimetuna töökojas ja selleks, et see seal teadmata aja kohta kinni ei hoiaks, tuli siiski tema pakutuga leppida. Vahepeal võttis ta ajaviiteks vana starteri lahti ja korpusest pudenes selline seis välja. Aga seni kuni juppidega kullerit tuli oodata sai juba karbis laiutavat auku keevitama hakata. Rooste järatud auk oli loomulikult kõige ebasobivamas kohas, täpselt kütusefiltri taga ja noo see oli sellist nägu, et kui kasvõi hingata sinna peale, siis rooste lendab minema ja ei jäägi midagi sellest järgi (ehk iseenesest peaaegu mõistan eelmise töökoja virilust). Õnneks ei kasvanud meistrimehel käed traditsioonilisest kohast välja ja pärast 3-4 korda üleni bensuseks saades suutis ta säilitada originaalkorpuse ja sinna uued liitmikud teha. Selleks hetkeks oli juba 2x auto väärtus remontide alla pandud.
Slepis töökotta viimisel oli vaja saada korraga väravapostide vahelt läbi, libedast mäest üles ja kirsiks veel 90 kraadine pööre vasakule. Kuna ülemine tee oli täiesti kiilakas, siis õnnestus veniva tropiga ainult "jõnksutades" 20-30cm seda tõusu võttes ja kui tõmbav auto juba piki teed oli, aga tõmmatav veel väravapostide vahel, siis juhtuski see mida osavamad oleks kaugelt ette näinud, et 45 kraadise tõmbanurga korral otsustab auto rataste suunalise edasiliikumise asemel hoopis ristisuunas läbi libiseda ja sai ilusa mütsakaga esitiivaga väravapost ära äestatud. Õnneks suuremat kahju küll ei tekkinud, aga külgmisest suunatulest sai lahti ja uks käib avanedes nüüd esitiiva pihta veidi.
Lõppu ka üks ilupilt
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 918
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Tean, teisele masinale sai peale pandud ja sellepärast olekski julgenud osta seda, aga kuna tarne oli päev kauem (ja seegi mitte garanteeritud), siis sai seekord sedasi valitud. Kuna ta on üks esimesi 9-5 ehk üleminekumudel, siis on mitmed sõlmed veel "vanad" ja/või 9-3OG omad (a'la tagapidurid)
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 918
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Üks murekoht oli mitte-tagasi-keerav süüteluku starteri asend. Süüteluku põhja kättesaamiseks on vaja ikka väääga korralikutl lammutada. Eriline keberniit oli käiguhoovastiku lahti saamine käigukangi korpuse küljest, sest kartsin, et mootori poolelt seda liigendit tagasi saada on veel tülikam. Kõigest 2h, et see kinnituspolt lahti saada ja 4h, et seda uuesti tagasi saada (või oli see vastupidi aegadega, aga no ebanormaalselt palju).
Tordikirsiks oli doonori pealt võetud süütelukupõhjaga täpselt sama seis, et võti tagasi ei vedruta (doonori peal toimis). Vahetasin veel süütelukku ennast, aga mitte midagi... Frustratsiooni oli piisavalt, et see aasta mitte uuesti proovida seda põhja vahetust...
Suvel hakkasin ventileeritavaid mäludega elektriistmeid paigaldama ainult selleks, et teada, saada, et juhtmestik täiesti puudub sellise tuuningu jaoks. Nüüd ei mäletagi enam, kas istmete või süüteluku vahetuse käigus, aga emmal-kummal juhul sain airbagi tule põlema ja veel nii mõnusalt, et TECH2 ütleb süüdimatult, et SRS ajuga ühendust ei saa ja kõik. Eriti magusaks tegi veel teadmine, et tegemist on ühe esimeste seeria 9-5'tega, mis tähendab et sama koodiga aju leidmine võib tõeline õnnemäng olla. Sedasi ta põleva tulega terve suve ja sügise seisis ning mott tegeleda puudus, kuni järsku novembris tuli enam ei põlenud. Tech2 ajule jätkuvalt ligi ei pääsenud, aga äkki sai see 28 "sõidutsüklit" vms lõpuks täis??
Igatahes sobivamat ajastust oleks olnud raske leida, sest ÜV aeg oli täpselt kätte jõudnud. Ja veel sobivamalt läks selle peale puruks aknatõstumehhanismi roheline julla. Loomulikult oli masin sel hetkel kaugel Tallinnas ja pidi esimesed lumetormid poolavatud aknaga üle elama. Huvitaval kombel 2006'ndast aastast saabidega toimetanud ja mul puudus igasugune kokkupuude sellise "tüüpveaga" ja nüüd see aasta sain kolm korda tegeleda. Vähemalt oli selle eest töö nii selge, et müts näppus Mustamäe Rehvikeskusest laenatud peenikese lapiku ja T30 kruvikeerajaga oli 4 minuti pärast klaas uuesti paigas. Pärast sellise Ohtliku Vea likvideerimist sai ülevaatusele minna ja ilusasti läbitud, koos vana hea märkega "Tulekustuti kontrollimata". Kohe eriline vimm tekib sedasi võtta ametlik õiguspäring Transpordiametilt selles osas ja lasta oma sinised hüüumärgid likvideerida...
Tordikirsiks oli doonori pealt võetud süütelukupõhjaga täpselt sama seis, et võti tagasi ei vedruta (doonori peal toimis). Vahetasin veel süütelukku ennast, aga mitte midagi... Frustratsiooni oli piisavalt, et see aasta mitte uuesti proovida seda põhja vahetust...
Suvel hakkasin ventileeritavaid mäludega elektriistmeid paigaldama ainult selleks, et teada, saada, et juhtmestik täiesti puudub sellise tuuningu jaoks. Nüüd ei mäletagi enam, kas istmete või süüteluku vahetuse käigus, aga emmal-kummal juhul sain airbagi tule põlema ja veel nii mõnusalt, et TECH2 ütleb süüdimatult, et SRS ajuga ühendust ei saa ja kõik. Eriti magusaks tegi veel teadmine, et tegemist on ühe esimeste seeria 9-5'tega, mis tähendab et sama koodiga aju leidmine võib tõeline õnnemäng olla. Sedasi ta põleva tulega terve suve ja sügise seisis ning mott tegeleda puudus, kuni järsku novembris tuli enam ei põlenud. Tech2 ajule jätkuvalt ligi ei pääsenud, aga äkki sai see 28 "sõidutsüklit" vms lõpuks täis??
Igatahes sobivamat ajastust oleks olnud raske leida, sest ÜV aeg oli täpselt kätte jõudnud. Ja veel sobivamalt läks selle peale puruks aknatõstumehhanismi roheline julla. Loomulikult oli masin sel hetkel kaugel Tallinnas ja pidi esimesed lumetormid poolavatud aknaga üle elama. Huvitaval kombel 2006'ndast aastast saabidega toimetanud ja mul puudus igasugune kokkupuude sellise "tüüpveaga" ja nüüd see aasta sain kolm korda tegeleda. Vähemalt oli selle eest töö nii selge, et müts näppus Mustamäe Rehvikeskusest laenatud peenikese lapiku ja T30 kruvikeerajaga oli 4 minuti pärast klaas uuesti paigas. Pärast sellise Ohtliku Vea likvideerimist sai ülevaatusele minna ja ilusasti läbitud, koos vana hea märkega "Tulekustuti kontrollimata". Kohe eriline vimm tekib sedasi võtta ametlik õiguspäring Transpordiametilt selles osas ja lasta oma sinised hüüumärgid likvideerida...
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Tere! Ma olen oma kustuteid ise kontrollinud ,kuulan kas pulber liigub ja osuti rohelisel ,ning märgin järgmise aasta kuupäeva ja oma nime. Üle 10a. vanused võib ära visata. Kelle asi see on ,et aken ei liigu ,see on ju isiklik vara ? Aga näe ametnik on nii otsustanud, sest ka tema peab oma töökoha vajadust kuidagi õigustama !
Saan harva sõita SAABIGA.
- AARE530
- Postitusi: 200
- Liitunud: E Okt 17, 2011 23:06
- Asukoht: Pärnu
- Auto: Saab 9-5 Aero, BMW 540i, Mercedes E350 4Matic
Kusjuures minu teada peetakse mittetöötavat aknatõstukit ohtlikuks veaks ikkagi. Ja neid rohelisi vidinaid on omal ka mõned läinud, eks eriti ettevaatlik tuleb olla talvel külmunud akende puhul. Õnneks ei ole väga suur töö neid vahetada, aga kui mul korra läks, võtsin kohe mõned varuks, hiljem oli hea võtta.
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 918
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Juhiaken on ohtlik, sest võib politseionul põlve värisema võtta kui akna asemel ukse avad... ülejäänud akende mitte-avanemine on väheohtlik viga ja läbimist ei sega.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
-
- Postitusi: 431
- Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
- Asukoht: Haapsalu
- Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.
Ainult juhiaken peabki töötama,ülejäänutest on ülevaatusel savi. Ma ka kunagi läksin nii ülevaatusele,et juhiaken ei liikunud.Küsisin kohe ära,et kas nii saab läbi,öeldi et ei ning ma ei hakanud üldse sooritamagi ülevaatust,sõitsin minema ning läksin uuesti kui aken korras .
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 918
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Kui eelmine aasta oli pigem paigalseis, siis see aasta oli selle eest aktiivses liikumises (Kuna kolmandal põhimasinal oli seevastu seisuaasta olles erinevatel põhjustel 9 kuud karbikeevituses)
Eneselegi piinlikult avastasin, et ma ei olnudki õlivahetust veel teinud talle. Vähemalt tuli õlipunn lahti erinevalt mõnedest teistest juhtumistest, kus ülekeeratud peaga polt süüdimatult tagasi pannakse. Uhke kataloogistarter suutis vähem kui 2000km vastu pidada ja lendas laiali. Kuna kevade poole oli oluliselt viisakam ise auto alla ronida, siis panin ühe vana starteri külge, mille õnneks juhuslikult kuurist kultuurkihi alt leidsin. Saatsin küll uue tagasi, aga tehasest tuli lakooniline vastus, et see garantii alla ei lähe.
Ka temal kippusid tagapidurid peale jääma ja proovisin koduste vahenditega pisut järjele aidata neid. Midagi vist isegi õnnestus ja enam peale ei jäänud. Kuigi nüüd kevadlamelle alla pannes avastasin, et üks uutest piduriklotsidest täiesti lõpuni kulunud. Aga muus osas õnnestus seejärel 10kkm ära sõita, nii et midagi järgi ei andnud ja ka see uimane mitsu starter on senikaua vastu pidanud. Isegi -20C koos eluvana akuga sai iga kord käima, kuigi tunne oli, et järgmist tiiru enam ei jaksa.
Ülevaatusel oli aru saada, et liisingupilliga tegemist ei ole. Niipalju pidi tegelema, et esimene summutisukk tuli ära vahetada eelnevalt.
Total Vehicle costs 0,30€/km
Total driven distance: 12.219 km (380.362 km to 392.581 km)
Period: 31.10.2021 until 15.03.2024 (866 days)
Hobuseraud on veel jätkuvalt paigaldamata...
...ja sellepärast ilmselt õnnestus ka nüüd parem külg pisut ära rihtida kui vabariigi aastapäeva puhul pisut pauku tegin. Selgus, et liiga uljalt ei tasu päris tee pealt tugeva langusega sissesõiduteele keerata, kui viimane on jätkuvalt veel jäine. Jõudsin küll teatud koguses rooli tagasi keerata, aga reaktsioonikiirus jäi ikkagi lahjaks ja sai aiapostile musi ära teha.
Eneselegi piinlikult avastasin, et ma ei olnudki õlivahetust veel teinud talle. Vähemalt tuli õlipunn lahti erinevalt mõnedest teistest juhtumistest, kus ülekeeratud peaga polt süüdimatult tagasi pannakse. Uhke kataloogistarter suutis vähem kui 2000km vastu pidada ja lendas laiali. Kuna kevade poole oli oluliselt viisakam ise auto alla ronida, siis panin ühe vana starteri külge, mille õnneks juhuslikult kuurist kultuurkihi alt leidsin. Saatsin küll uue tagasi, aga tehasest tuli lakooniline vastus, et see garantii alla ei lähe.
Ka temal kippusid tagapidurid peale jääma ja proovisin koduste vahenditega pisut järjele aidata neid. Midagi vist isegi õnnestus ja enam peale ei jäänud. Kuigi nüüd kevadlamelle alla pannes avastasin, et üks uutest piduriklotsidest täiesti lõpuni kulunud. Aga muus osas õnnestus seejärel 10kkm ära sõita, nii et midagi järgi ei andnud ja ka see uimane mitsu starter on senikaua vastu pidanud. Isegi -20C koos eluvana akuga sai iga kord käima, kuigi tunne oli, et järgmist tiiru enam ei jaksa.
Ülevaatusel oli aru saada, et liisingupilliga tegemist ei ole. Niipalju pidi tegelema, et esimene summutisukk tuli ära vahetada eelnevalt.
- VO: aku kinnitus halvenenud
VO: Udutule kinnitus halvenenud
VO: Põhjakorkide ümbrus halvenenud
VO: Summuti seisukord halvenenud
VO: Külgmised suunatulede ühendus halvenenud
Total Vehicle costs 0,30€/km
Total driven distance: 12.219 km (380.362 km to 392.581 km)
Period: 31.10.2021 until 15.03.2024 (866 days)
Hobuseraud on veel jätkuvalt paigaldamata...
...ja sellepärast ilmselt õnnestus ka nüüd parem külg pisut ära rihtida kui vabariigi aastapäeva puhul pisut pauku tegin. Selgus, et liiga uljalt ei tasu päris tee pealt tugeva langusega sissesõiduteele keerata, kui viimane on jätkuvalt veel jäine. Jõudsin küll teatud koguses rooli tagasi keerata, aga reaktsioonikiirus jäi ikkagi lahjaks ja sai aiapostile musi ära teha.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa