Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, 9-5LPT (ex vvs)
-
- Pealik
- Postitusi: 4261
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Ma ei otsinud siin lisatulega mingit iluasja vaid pigem praktilist poolt pimedal ajal mida see tuli 100% täidab
Julgen ka teistele soovitada kes sellise mõttega tegelenud on ja julgustan proovima sellist kaugtuld mis võiks vähemalt 8000LM välja anda
Julgen ka teistele soovitada kes sellise mõttega tegelenud on ja julgustan proovima sellist kaugtuld mis võiks vähemalt 8000LM välja anda
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 893
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Tohib küsida, et mitu raha selline tuli maksab?
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Mina isiklikult ei taha, et kaugtulede ja lähitulede erinevus nii suur oleks. Sa pead need lisakauged juba 3km kauguselt maha tõmbama ja siis sõidad päris kotis päris pikka maad. Saabi tuled on niivõrd head, et pole vaja lisavidinaid. Jah tuli on kallis, aga ilmselt rohkem sa seda ei vaheta kah.
-
- Pealik
- Postitusi: 4261
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Eile siis sain neid lisakaid testida päris heal distantsil ja Pärnu-Võru-Tartu ots oli väga nauditav sellele valgusküllasele teele
Lumesajus võtsin vahepeal need offi kuna helbed hakkasid silmi pimestama
Lumesajus võtsin vahepeal need offi kuna helbed hakkasid silmi pimestama
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: R Sept 25, 2015 10:18
- Asukoht: Ciudad de Estonia
- Auto: BMW 428i F36 M-Sport 2014
Lükkad kevadel Hirsch´i sumpsi alla ja korras.Jah, veits kentsakas küll aga liigub. Kevadel paras miilisõidule sellise n-pukiga minna
.::A SAAB is an animal with a thousand adjustments::.
Ma vaatan, et katus juba Hirsch tuunitudLükkad kevadel Hirsch´i sumpsi alla ja korras.Jah, veits kentsakas küll aga liigub. Kevadel paras miilisõidule sellise n-pukiga minna
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
-
- Pealik
- Postitusi: 4261
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
3 viimast päeva on möödunud Saabi südame remondi saatel
Miks see tore asi üldse ette sai võetud oli see, et külmast peast hakkas suitsema tavapärasest rohkem ja oli tunda ka sellist õli põlemise haisu selles suitsupilves.
Samuti tuli valada selle 10 000-se õlivälba juures ca 2-liitrit peale - ehk et asi polnud enam õige
Seltsimees Veikov-ga võtsime asja ette ja võib öelda, et kogu protsess oli minu jaoks huvitav ja õpetlik
Üritan siis kogu selle vägeva ettevõtmise ka Teieni tuua...
Esimene päev
........................................................
Algus oli igav, seda komplektset mootorit on ennegi nähtud
Eemaldasime segavad faktorid ja klapikambrikaane:
Küünlad olid sellised:
Summuti tuli samuti turbo küljest lahti lasta:
Saime mootori ülemise osa kogu krempliga maha tõstetud, "ilusad" kolvid vaatasid vastu:
Allesjäänud mootorit tuli natuke üleval hoida, et põrandale ei prantsataks:
Eemaldasime karteripõhja mootori küljest:
Õlivõttur koos sõelakesega peidab end seal:
Õlivõttur ise:
Alumine õlitoru:
Kolvid olid sellised - vasakpoolne (mootoris paiknes see 4-s silindris) on kuuma saanud ja ei osale enam selles projektis:
Klapi osakond oli selline:
Esimese päeva kokkuvõte:
Miks see tore asi üldse ette sai võetud oli see, et külmast peast hakkas suitsema tavapärasest rohkem ja oli tunda ka sellist õli põlemise haisu selles suitsupilves.
Samuti tuli valada selle 10 000-se õlivälba juures ca 2-liitrit peale - ehk et asi polnud enam õige
Seltsimees Veikov-ga võtsime asja ette ja võib öelda, et kogu protsess oli minu jaoks huvitav ja õpetlik
Üritan siis kogu selle vägeva ettevõtmise ka Teieni tuua...
Esimene päev
........................................................
Algus oli igav, seda komplektset mootorit on ennegi nähtud
Eemaldasime segavad faktorid ja klapikambrikaane:
Küünlad olid sellised:
Summuti tuli samuti turbo küljest lahti lasta:
Saime mootori ülemise osa kogu krempliga maha tõstetud, "ilusad" kolvid vaatasid vastu:
Allesjäänud mootorit tuli natuke üleval hoida, et põrandale ei prantsataks:
Eemaldasime karteripõhja mootori küljest:
Õlivõttur koos sõelakesega peidab end seal:
Õlivõttur ise:
Alumine õlitoru:
Kolvid olid sellised - vasakpoolne (mootoris paiknes see 4-s silindris) on kuuma saanud ja ei osale enam selles projektis:
Klapi osakond oli selline:
Esimese päeva kokkuvõte:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4261
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Teine päev
........................................................
Kolbidelt tuli eemaldada erinevad rõngad
Kolb enne puhastamist - need kõrgemad mustad pinnad on põlenud õli jäägid:
Kolb peale puhastamist:
Uued kolvirõngad:
Veikol oli au need peale nikerdada
Järgmise asjana oli vaja karteripõhi ära puhastada:
Tulemus jäi selline
Seejärel ootas oma järge klapimajandus:
Vägev homemade leiutis mis töötas suurepäraselt (klapivedrusid oli vaja selle agregaadiga alla suruda et saaks nö "poolkuued" edukalt eemaldada ja klapisääretihendid kätte, samuti klapid pesadest kätte:
Klapisääretihendid on sellised:
Plokk 180". Suurem mustus sai maha võetud:
Kogu klapimajandus:
Klapid on sellised:
Klappide puhastamiseks sobis trell suurepäraselt:
Puhtaid klappe tuli oma pesades veel spetsiaalse vahendiga hõõruda, et vana nõgi ja jama ikka maha saaks:
Juba hakkab looma:
Klapid said puhtaks ja võis uued klapisääretihendid panna:
Järgmine hetk oli vaja kolvipesad ette võtta, neljandas silindris olid väiksed sooned juba sisse tulnud - teised olid head:
Kõiki silindreid tuli hoonida, et asi ikka super saaks, selle tulemusena said kõik pinnad ilusasti siledaks:
Võis hakata vaikselt kokku laduma, need on kepsusaaled:
Vastava rakisega said kolvid oma pesadesse tagasi:
Ja viimaks tuli paigaldada raamsaaled:
Vahetusse läksid ka pikilõtkusaaled aga sellest pilti ei õnnestunud teha
Teise päeva kokkuvõte:
........................................................
Kolbidelt tuli eemaldada erinevad rõngad
Kolb enne puhastamist - need kõrgemad mustad pinnad on põlenud õli jäägid:
Kolb peale puhastamist:
Uued kolvirõngad:
Veikol oli au need peale nikerdada
Järgmise asjana oli vaja karteripõhi ära puhastada:
Tulemus jäi selline
Seejärel ootas oma järge klapimajandus:
Vägev homemade leiutis mis töötas suurepäraselt (klapivedrusid oli vaja selle agregaadiga alla suruda et saaks nö "poolkuued" edukalt eemaldada ja klapisääretihendid kätte, samuti klapid pesadest kätte:
Klapisääretihendid on sellised:
Plokk 180". Suurem mustus sai maha võetud:
Kogu klapimajandus:
Klapid on sellised:
Klappide puhastamiseks sobis trell suurepäraselt:
Puhtaid klappe tuli oma pesades veel spetsiaalse vahendiga hõõruda, et vana nõgi ja jama ikka maha saaks:
Juba hakkab looma:
Klapid said puhtaks ja võis uued klapisääretihendid panna:
Järgmine hetk oli vaja kolvipesad ette võtta, neljandas silindris olid väiksed sooned juba sisse tulnud - teised olid head:
Kõiki silindreid tuli hoonida, et asi ikka super saaks, selle tulemusena said kõik pinnad ilusasti siledaks:
Võis hakata vaikselt kokku laduma, need on kepsusaaled:
Vastava rakisega said kolvid oma pesadesse tagasi:
Ja viimaks tuli paigaldada raamsaaled:
Vahetusse läksid ka pikilõtkusaaled aga sellest pilti ei õnnestunud teha
Teise päeva kokkuvõte:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4261
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Kolmas päev
........................................................
Uus plokikaanetihend on ilus
Samuti tuli ära vahetada üks juhtrullik mis kahises:
Otseloomulikult on tark tegu vahetada ära ka veepump, seegi tegi veits häält:
Veiko näitas nats liivapritsi veepumba teisele poolele mis asub lollis kohas ja oli lihtsalt rõve:
Mootori ülemine osa oma kohale tagasi ja lõpuks Saab hakata asju tagasi ühendama
Aamen
Kolmanda päeva kokkuvõte:
........................................................
Uus plokikaanetihend on ilus
Samuti tuli ära vahetada üks juhtrullik mis kahises:
Otseloomulikult on tark tegu vahetada ära ka veepump, seegi tegi veits häält:
Veiko näitas nats liivapritsi veepumba teisele poolele mis asub lollis kohas ja oli lihtsalt rõve:
Mootori ülemine osa oma kohale tagasi ja lõpuks Saab hakata asju tagasi ühendama
Aamen
Kolmanda päeva kokkuvõte:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4261
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Märgin ära kindlasti selle, et enne meid oli seda Saabi tehtud siin (Eestis) ja seda oli ka näha. Tookord vahetati kett ja see pool mootoris ära, oli näha et ka mootori kallal on mingeid asju ette võetud. Nimelt lahti võtmise käigus selgus palju "toredaid" asju mis ajasid veits marru - miks teha mingit tööd mis on lihtsalt tegemise pärast tehtud.
1. Kõik ühenduskohad mis eeldavad kummitihendeid oli pandud korralikult silikooni
2. Kui klappe hakkasime pesadest ära võtma siis selgus et üks "poolkuu" mis peaks klappe kinni hoidma on üldse panemata jäetud. Klapile oli ka juba sälgu sisse hõõrunud.
Aga mis oli see oli - kokkuvõttes võib öelda et nüüd sai ikka hea asi küll
Kõige suuremad kummardused ja 100 trikki Veikole tänu kellele ma olen nüüd kõvasti targem kui varem. Vaieldamatult kõige muretum Sõber kellele ma oma Saabi usaldan
Samuti pean tänama Torqued - temal oli olemas korralik kolb mis läks minu näkase ja kuuma näinud kolvi asemel masinasse ja ka "poolkuu" asenduse leidsime tema antud mootorist
Daags on ka osaline - aitäh et viitsisid sebida Sõber
Katsile ka pai juppide veol
1. Kõik ühenduskohad mis eeldavad kummitihendeid oli pandud korralikult silikooni
2. Kui klappe hakkasime pesadest ära võtma siis selgus et üks "poolkuu" mis peaks klappe kinni hoidma on üldse panemata jäetud. Klapile oli ka juba sälgu sisse hõõrunud.
Aga mis oli see oli - kokkuvõttes võib öelda et nüüd sai ikka hea asi küll
Kõige suuremad kummardused ja 100 trikki Veikole tänu kellele ma olen nüüd kõvasti targem kui varem. Vaieldamatult kõige muretum Sõber kellele ma oma Saabi usaldan
Samuti pean tänama Torqued - temal oli olemas korralik kolb mis läks minu näkase ja kuuma näinud kolvi asemel masinasse ja ka "poolkuu" asenduse leidsime tema antud mootorist
Daags on ka osaline - aitäh et viitsisid sebida Sõber
Katsile ka pai juppide veol
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4261
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Õige jah, saad ühe õlle minu pooltSilindreid hoonitakse. Sooveldamine on see, mida te seal klappidega tegite..
Muutsin õigeks
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
See auto tuli Eestisse 2-aastat tagasi katkise mootoriga ja turboga. Ja neid vahetati, turbot isegi kaks korda.
Kuidagi ruttu nad sul väsisid. Palju km läbitud sai selle ajaga?
Edasi pole plaanis võimsust lisada? Miks Wössneri kolbe ei pannud?
Kuidagi ruttu nad sul väsisid. Palju km läbitud sai selle ajaga?
Edasi pole plaanis võimsust lisada? Miks Wössneri kolbe ei pannud?
__In Boost We Trust__
kui juba grammariks kiskus siis enamik inimesi kasutab soveldamine . Ja kolvipesad asemel hülsid.Silindreid hoonitakse. Sooveldamine on see, mida te seal klappidega tegite..
Veel võimsamaks ... minu meelest on seda esiveolist pereautot isegi 184kW juures kohati keeruline ohjes hoida. Veel parem minek (kui 221kW) eeldab LSD-d ja täpsemat veermikku.
-
- Pealik
- Postitusi: 4261
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Mina nägin seda Saabi esmakordselt 14. november 2014. Siis pidi ta minema müügi ettevalmistuseks ja mis seal tehti ma ei oska öelda. Visuaalselt oli seal vaja pisut värvitöid teha, samuti esistange oli treila vend katki teinud.See auto tuli Eestisse 2-aastat tagasi katkise mootoriga ja turboga. Ja neid vahetati, turbot isegi kaks korda.
Kuidagi ruttu nad sul väsisid. Palju km läbitud sai selle ajaga?
Edasi pole plaanis võimsust lisada? Miks Wössneri kolbe ei pannud?
Mootoriga oli jah mingi kamm sees kuna ei töötanud korralikult. Siis vahepeal käis remondis ja väidetavalt tehti korda. Proovisõitu tegin siis ei olnud see küll korras Saab (boostis räigelt kuni fuel cutini ja see elamus oli juba Hirschi vääriline) - masin läks tagasi remonti.
Ostuhetkel (12.06 2015) olid mind häirivad vead eemaldatud (kett vahetatud ja kõik muu sinna kuuluvaga...) boostis eeskujulikult ja fuel cutti ei olnud enam
Väideti ka, et peal on tutikas Mitsu turbo - kui selle vahetuseks läks siis oli seal vana Mitsu millel pikilõtk oli ca 3mm. Ehk et mingit odavat remonti on sellel siin tehtud ja nii ongi... Ma ei viitsi oma energiat kulutada sellele kunagi üle lastud remondi teemale sest nüüd sai asi väga hea ja see on peamine
12.06 2015 oli läbisõit 237 265km, hetkel peale kapremonti 274 500km.
Jõudlust pole kunagi piisavalt ja siin mõned plaanid on veel peas keerlemas - eks tulevik näitab
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Uueks lisakaugtuleks sai 80W-ne LED valgusti, andmete järgi siis 8000LM
Tegemist on sertifitseeritud- ja vastavate tähistega lisakaugtulega mida tohib ka legaalselt kasutada
...
Kaugtuli (LED):
Kaugtuli ja lisakaugtuli
IRL pole näinud aga fotodelt paistab, et järelturu tootjatel ON arenguruumi. Tehase tuli valgustab kogu ulatuses ühtlaselt aga lisakauge valguslaigu keskosa on ikka täiesti üle võlli minu jaoks . Isegi liiklusmärk. Peale sellise "päikese" kustutamist vajab silm üksjagu aega harjumiseks. Karta on, et nii väikese reflektoriga (kõrguse mõttes) ei olegi võimalik (või on väga keeruline ja kallis) sama head tulemust saavutada ühtlase valgustatuse mõistes, kui suure OEM-reflektoriga.
-
- Pealik
- Postitusi: 4261
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Reaalselt olen seda kaugtuld kasutanud mõned pikemad otsad ja ainus häiriv asi selle kasutuse juures on liiklusmärgid mis peegeldavad korralikult vastu. Seda olukorda Saab väga edukalt vältida (loe. seda ei pea jõllitama).
Metsa vahel ja maanteel on lisakaga mõnus liigelda - täielik nauding
Iga lisanurk mis valgustab võiks anda selle effekti et metsloomade silmad helgivad rohkem ja seetõttu peaks asi teoorias ohutum olema...
Miks põhjamaades lisakaugtulesid kasutatakse, edevuse pärast siis?
Metsa vahel ja maanteel on lisakaga mõnus liigelda - täielik nauding
Iga lisanurk mis valgustab võiks anda selle effekti et metsloomade silmad helgivad rohkem ja seetõttu peaks asi teoorias ohutum olema...
Miks põhjamaades lisakaugtulesid kasutatakse, edevuse pärast siis?
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Miks põhjamaades lisakaugtulesid kasutatakse, edevuse pärast siis?
Seal pannakse tüüpiliselt 3 VÄGA suure reflektoriga tuld, valgustavad oluliselt ühtlasemalt kui kõnealused. "All go" minu arvates, edevuse teemat ma ei viitsi arendada.
-
- Pealik
- Postitusi: 4261
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Kui praktikas kogemus puudub siis teoorias oleme me kõik targad
Õnneks ei ole see lambiteema sunniviisiline ja valikuvabadus on säilinud
Õnneks ei ole see lambiteema sunniviisiline ja valikuvabadus on säilinud
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Oi jeekim, kus Sul on ikka tahtmist ja võimu seda kõike teha Kadedaks teeb :)
Tore, et viitsid kõik selle siia kirja ka panna. Hea on vaadata kui keegi nii pühendunult SAABiga tegeleb ja hooldab aga mis aeg sellele kulub ja mis see kõik maksab?
Igatahes, väga ilus auto Sul ja müts maha selle eest, kui ainult neid lisatulesid seal küljes poleks...
Tore, et viitsid kõik selle siia kirja ka panna. Hea on vaadata kui keegi nii pühendunult SAABiga tegeleb ja hooldab aga mis aeg sellele kulub ja mis see kõik maksab?
Igatahes, väga ilus auto Sul ja müts maha selle eest, kui ainult neid lisatulesid seal küljes poleks...
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 329
- Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS
Ma pean lihtsalt midagi ütlema.
Sõidan igapäev pimedas ja tegelt tunnen puudust lisatuledest ja need Ledid on päris kenad seal IMHO. Endal, aga ei ole mahti lisada neid ette.
Natuke jäin mõttese pildi alla kus plokikaant lihvisite traatharja kettaga... Esimest korda näen, ise ei julgeks
Sõidan igapäev pimedas ja tegelt tunnen puudust lisatuledest ja need Ledid on päris kenad seal IMHO. Endal, aga ei ole mahti lisada neid ette.
Natuke jäin mõttese pildi alla kus plokikaant lihvisite traatharja kettaga... Esimest korda näen, ise ei julgeks
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
51960883
See led kaug pole sul kuskilt otsast legaalne, tulesid peab paarisarv olema
Sellises stiilis tule saab muuseas väga edukalt keskmise võre taha ära peita, nii et tuli näha ei jäägi. mul on paigaldus peaaegu valmis. Kui kõik kokku saan siis näitan. See eeldab muidugi tagavaravõret, sest ribid tuleb välja lõigata...
Sellises stiilis tule saab muuseas väga edukalt keskmise võre taha ära peita, nii et tuli näha ei jäägi. mul on paigaldus peaaegu valmis. Kui kõik kokku saan siis näitan. See eeldab muidugi tagavaravõret, sest ribid tuleb välja lõigata...