Et teema liiga ära ei sureks siis ka üks postitus.
Juuli lõpus sai autoga tagasi Eestisse tuldud. 14-kuune Inglismaal paiknemine läks praktiliselt probleemideta. Eelmisel sügisel ühe paagivitsa surm tänu roostele ja 1 päev (!) enne tagasitulekut ühe jahutusvedeliku lõdviku leke, mille kohalik Saabispetsialist järjekorraväliselt õnneks kohe ära vahetas ja sõit Eestisse oli seetõttu stressivaba. Imestama pani kütusekulu. Tagasi sõitsin katuseboksiga ja kuna sellel oli tehase poolt seatud maks kiiruseks 120km/h siis selle kiirusega saigi mööda kiirteid kulgetud. Ja kütusekulu kokku arvutades tuli tulemuseks 8.9 l/100. Sõida nagu diisliga! Saksamaal sai muidugi tankida 2,4EUR liiter
Paar pilti ka:
Roadtrip Walesis (muidugi sajab).

Tüüpilised Walesi teed. Väga tülikas kui keegi vastu tuli. Võis päädida päris pika tagurdamisega.

Pidavat olema maailma kõige pikem asulanimi.

Metallitööde teemapark:
Hetkel on tööde järjekorras kolm tohutut probleemi:
-Talvel puruks sõidetud peegli kate on musta värvi - ülemistel piltidel näha hallina aga värvisin mustaks kuna oli üks purk käepärast. Vaja punaseks saada (jääb ilmselt kevadesse kui läheb tagaluugi vahetamiseks - rooste teeb liiga. Sain ühe roostevaba aga musta värvi luugi).
-Kumbki peegel ei allu vasakule reguleerimise "käsklusele". Peab vaatama ja proovima kas on reguleerimisnupus viga. Mitte et ma peegleid liiga tihti sätiks, aga noh..võiks ju korras olla.
-Tagurdasin kärukonksuga vastu ühte metallposti ja kuna tegu on eemaldatava konksuga siis sai pihta konksu eemaldamine kronstein, kus mingi metallpulk pooleks läks. Ei julge selle konksuga küll enam midagi vedada.