Pean tunnistama, et V6 on lõpuks selline mootor, millega ka automaatkast hakkama saab, ilma, et koguaeg kiunuma hakkaks ja "valel hetkel" käike alla laksata tahaks. Kõik minekud ja möödasõidud saab vähem kui poole gaasiga edukalt ära tehtud. Kokkuvõttes võib öelda, et "kiirendust" ei ole, aga minek on mõnus

Sõbra pool sai kergelt pidureid üle käidud ja põhja alt kaks väiksemat augukest lapitud ning kivikaitsega põhi üle käidud ning saigi esimese korraga ülevaatuselt läbi. Üks käsipidur oli hoolimata tõstukipealsest regullist jõudnud "ära vajuda", seega ilmselt vaja ikkagi tross välja vahetada. Samuti sai kliima täidetud ja ei ole veel nädalaga tervenisti välja lekkinudki.... Vaadates masina ajalugu siis lausa pigem ime moodi, et ta ikka veel toimetab. Omanikke on tal olnud rohkem kui mõnel masinal õlivahetusi ja mõned kunagised kuulutused ikka üpris nukrad olnud.
1 2 3 4 Tundub, et varem pole foorumisse sattunud. Igatahes tahaks uskuda, et vanahärrale on nüüd antud veel üks viisakas võimalus vanadusepõlve nautida.

Kas ainult visuaalse vaatlusega on võimalik tuvastada, kas tegemist on uuetüübi õliradikaga või vana tüüpvealisega? Samas kui 420kkm on juba hinge all, siis vaevalt seal enam originaal on?
Nüüd vaja veel heledaid tekstiilmatte, udukaid, kaks tagumist parkimisandurit vahetada ja rihmavahetus lasta ära teha ning võikski saada hea