Saab 9-5 1.9TiD, 2008, Crimly
Peaaegu kuu jälle SAABi roolis olnud, teen siis teema ka ära.
Üks vana müügi pilt, hetkel värskemaid pilte pole teinud.
Eelnevalt kulgesin ühe vana VW Boraga, mis oli igati OK auto, aga puudus kliima ja soojade suveilmadega tuligi teemaks uus auto. Umbes kuu aega otsisin sobivaid isendeid. Valikus oli kas "mõistlik" või "see mida tahan", ehk siis kas jätkan VAG grupi masinaga, sest varuosad on kilohinnaga või siis annan SAABi pisikule järgi.
Valik oli natuke piiratud, sest tahtsin kindlalt automaat diislit ja neid just väga palju liikvel ei ole. Käisin mõnda vaatamas, aga midagi head ei leidnud. Enamasti on kuulutustes tore muinasjutt ja reaalne olukord hoopis teine.
Olin siis juba kokkuleppinud ühte Passatit vaatama minna Peipsi äärde, kui samal hommikul tuli hall SAAB müüki. Õnneks asus see lähedal ja sain just enne sõitu vaatama minna. Paar tiiru auto ümber ja otsus oli tehtud, õhtul oli juba SAAB maja ees
Ega seegi isend ideaalne pole, aga nendest mida ma vaatamas käisin on ta ikkagi kõvasti paremas seisus. Läbisõit on veerand miljoni juures. Kosmeetilisi vigu on üksjagu, aga midagi katastroofilist hetkel silma pole hakanud.
Eelmine omanik on selle aasta sees sinna neljakohalise summa alla pannud ja siis loobus. Autol olid nimelt EGR hädad ja eelmine omanik otsustas remondikohaks valida Automaailma Need siis seal vahetasid sisselaskekollektori ja veel muud pudipadi, aga millegipärast EGR klappi nad ei puutunud ja mootorituli põles endiselt.
Mind see väga ei heidutanud, nüüdseks uus EGR klapp peal ja see mure lahendatud. Küll aga jäi ikka mootorituli põlema, siis ostsin omale OP-COM diagnostikaseadme ja vaatasin mille üle auto siis kurdab. Veaks: "P2264 Water in Fuel Sensor Circuit" Mõtlesin, et ehk siis tõesti on nii ja tellisin uue kütusefiltri (mine tea millal seda keegi vahetanud on). Uus kütusefilter käes ja hakkan seda paigaldama, kui avastan, et see sensor mille üle auto kurdab, seda lihtsalt pole Ok pole hullu, filtri plastikkaitse oli ka kinnitusest katki läinud, seega tellisin UK-st uue kaitse ja sensori. Need on nüüd ilusti autol küljes ja probleem lahendatud.
Lisaks nendele tellisin UK-st ka sellise juraka (see on täiustatud versioon, plastikut pole enam kuskil): Olgugi, et hiljuti on uus sisselaskekollektor paigaldatud, ei usalda mina neid plastikust swirl klappe ja järgmine neljapäev saab loodetavasti selle mure igaveseks unustada. Lisaks siis sinna juurde ka uus veepump ja hammasrihma komplekt.
Autot puhastades avastasin, et kõrvalistuja matt täiesti märg... Kuivatades selgus, et tegemist pole veega vaid jahutusvedelikuga. Alguses arvasin, et lihtsalt O rõngad lekivad, aga lammutades selgus, et salongiradikas ei suuda enam vedelikke hästi hoida. Tellisin siis uue radika Aeromotorsist, paigaldus oli veidi tüütu, aga ei midagi keerulist. Samuti tellisin uued riidest matid, mis peaksid nüüd lähipäevil kohale jõudma.
Hetkel on veel pooleli Android raadio paigaldus, kuna ootan mikrofoni ja antenni üleminekut. Selle paigaldus oli ka seiklus omaette Aga sellest postitan siis kui kõik valmis on.
Üks vana müügi pilt, hetkel värskemaid pilte pole teinud.
Eelnevalt kulgesin ühe vana VW Boraga, mis oli igati OK auto, aga puudus kliima ja soojade suveilmadega tuligi teemaks uus auto. Umbes kuu aega otsisin sobivaid isendeid. Valikus oli kas "mõistlik" või "see mida tahan", ehk siis kas jätkan VAG grupi masinaga, sest varuosad on kilohinnaga või siis annan SAABi pisikule järgi.
Valik oli natuke piiratud, sest tahtsin kindlalt automaat diislit ja neid just väga palju liikvel ei ole. Käisin mõnda vaatamas, aga midagi head ei leidnud. Enamasti on kuulutustes tore muinasjutt ja reaalne olukord hoopis teine.
Olin siis juba kokkuleppinud ühte Passatit vaatama minna Peipsi äärde, kui samal hommikul tuli hall SAAB müüki. Õnneks asus see lähedal ja sain just enne sõitu vaatama minna. Paar tiiru auto ümber ja otsus oli tehtud, õhtul oli juba SAAB maja ees
Ega seegi isend ideaalne pole, aga nendest mida ma vaatamas käisin on ta ikkagi kõvasti paremas seisus. Läbisõit on veerand miljoni juures. Kosmeetilisi vigu on üksjagu, aga midagi katastroofilist hetkel silma pole hakanud.
Eelmine omanik on selle aasta sees sinna neljakohalise summa alla pannud ja siis loobus. Autol olid nimelt EGR hädad ja eelmine omanik otsustas remondikohaks valida Automaailma Need siis seal vahetasid sisselaskekollektori ja veel muud pudipadi, aga millegipärast EGR klappi nad ei puutunud ja mootorituli põles endiselt.
Mind see väga ei heidutanud, nüüdseks uus EGR klapp peal ja see mure lahendatud. Küll aga jäi ikka mootorituli põlema, siis ostsin omale OP-COM diagnostikaseadme ja vaatasin mille üle auto siis kurdab. Veaks: "P2264 Water in Fuel Sensor Circuit" Mõtlesin, et ehk siis tõesti on nii ja tellisin uue kütusefiltri (mine tea millal seda keegi vahetanud on). Uus kütusefilter käes ja hakkan seda paigaldama, kui avastan, et see sensor mille üle auto kurdab, seda lihtsalt pole Ok pole hullu, filtri plastikkaitse oli ka kinnitusest katki läinud, seega tellisin UK-st uue kaitse ja sensori. Need on nüüd ilusti autol küljes ja probleem lahendatud.
Lisaks nendele tellisin UK-st ka sellise juraka (see on täiustatud versioon, plastikut pole enam kuskil): Olgugi, et hiljuti on uus sisselaskekollektor paigaldatud, ei usalda mina neid plastikust swirl klappe ja järgmine neljapäev saab loodetavasti selle mure igaveseks unustada. Lisaks siis sinna juurde ka uus veepump ja hammasrihma komplekt.
Autot puhastades avastasin, et kõrvalistuja matt täiesti märg... Kuivatades selgus, et tegemist pole veega vaid jahutusvedelikuga. Alguses arvasin, et lihtsalt O rõngad lekivad, aga lammutades selgus, et salongiradikas ei suuda enam vedelikke hästi hoida. Tellisin siis uue radika Aeromotorsist, paigaldus oli veidi tüütu, aga ei midagi keerulist. Samuti tellisin uued riidest matid, mis peaksid nüüd lähipäevil kohale jõudma.
Hetkel on veel pooleli Android raadio paigaldus, kuna ootan mikrofoni ja antenni üleminekut. Selle paigaldus oli ka seiklus omaette Aga sellest postitan siis kui kõik valmis on.
Viimati muutis Crimly, R Aug 28, 2020 12:05, muudetud 2 korda kokku.
Autol küljes nüüdsest uus sisselaskekollektor, hammasrihm, veepump ja intercooler. Lisaks lahendati eelnev geneka rullikute porno ka ära, mingi "keenius" oli liiga pikad poldid pannud
Suured tänud AAP Autole korraliku töö eest.
Suured tänud AAP Autole korraliku töö eest.
Eks ma ise arvan sama.
Lähipäevil loodan kätte saada, siis saan täpsemalt kommenteerida.
Uus toru kahjuks letikaup ei ole ja kui teibist abi pole, siis peab natuke aega jala käima.
E: Teibist suurt kasu ei olnud, vähemalt ei pritsinud õli enam laiali vaid tuli teibi äärest. Nüüd auto töökojas, homme loodetavasti uus toru küljes ja saab jälle sõita.
E2: Uus toru küljes, ei pea enam rooliga võimlema
Lähipäevil loodan kätte saada, siis saan täpsemalt kommenteerida.
Uus toru kahjuks letikaup ei ole ja kui teibist abi pole, siis peab natuke aega jala käima.
E: Teibist suurt kasu ei olnud, vähemalt ei pritsinud õli enam laiali vaid tuli teibi äärest. Nüüd auto töökojas, homme loodetavasti uus toru küljes ja saab jälle sõita.
E2: Uus toru küljes, ei pea enam rooliga võimlema
Väike kokkuvõte raadio vahetusest.
Raadio - $112.5
Ossuret 7"Universal Quad Core 2Din Car Android 10 Radio Multimedia Player 4G WIFI 2GRAM 16GROM GPS Navigation MirrorLink Cam BT Hiinakaid on väga palju erinevaid, aga tahtsin odavalt läbi ajada ja ainuke suurem tingimus oli, et heli tugevust saaks ikka nupust keerata.
Tagantjärgi targutades oleks võinud võtta 4GB RAMiga mudeli, ehk oleks törtsu kiirem olnud.
Raadiole vaja ilusat sobivat raami ka. - £42
SAAB 9-5 2005> CD RADIO STEREO DOUBLE DIN FACIA FASCIA PLATE FULL KIT CT23SA02 EI SOOVITA SEDA KELLELEGI! Ise mõtlesin, et vägev raam kuna jääb suht clean look, aga see kohe üldse ei sobinud raadioga. Lisaks ei saa seda hiljem ilma lõhkumata kätte, sest kinnitub nelja plastik nagaga, mis kindlalt lähevad katki, kui raami kangutama hakata.
Värv ei läinud ka hästi ülejäänuga kokku, selle lahendasin musta struktuurvärviga. Kuidagi sain ikka asja paika, loodan, et ei pea seda enam kunagi eemaldama.
Roolinupud vaja tööle saada, InCarTec.co.uk aitab vajalike vidinatega:
Chinese steering wheel control input patch lead for 29-XXX series steering control interfaces - (29-000) £3.99
Steering control interface for Saab 9-5 (06-10) with original Denso Navigation - (29-632-03) £34.99
Saab 95 with DENSO NAV amplifier interface - (20-280) £54.99
Saatmine £30.00
Paigaldus oli päris tüütu, sest vajalik juhe on SIDi taga. SID pin 25 juhe Violet/White värvi. Roolinuppe saab pärast ise seadistada erinevaid asju tegema.
Android raadiole on võimalik rehvirõhu andurid ka külge toppida - $25.29
TY06N USB Android TPMS External Sensor Car Tire Pressure Monitoring System On olemas ka sellised mis rehvi sisse käivad, aga lihtsam on ventiili peale keerata + saab rehve vahetades kergelt ümber tõsta.
Bassi tundus ka törts vähe olevat, selle lahendab subwoofer DLS OA10D - 59€ Ei tahtnud palju ruumi kaotada, seega lahendus oli panna subwoofer ja võim varuratta juurde. Väga väga napilt mahtus ja esimene lõige läks ikka aia taha, aga natuke liimi ja teine katse õnnestus paremini. Mingi kole pilt ka illustratsiooniks.
Lisaks kõigele siis veel mikrofon ja antenni üleminek, mõlemad maksid mõned eurod.
Siiani väga rahul asjaga, autosse istudes umbes poole minutiga on pilt ees ja raadio mängib. Automaatselt ühendub telefoniga üle bluetoothi ja telefon teeb hotspoti. Waze on ka pandud kohe käivituma.
Raadio - $112.5
Ossuret 7"Universal Quad Core 2Din Car Android 10 Radio Multimedia Player 4G WIFI 2GRAM 16GROM GPS Navigation MirrorLink Cam BT Hiinakaid on väga palju erinevaid, aga tahtsin odavalt läbi ajada ja ainuke suurem tingimus oli, et heli tugevust saaks ikka nupust keerata.
Tagantjärgi targutades oleks võinud võtta 4GB RAMiga mudeli, ehk oleks törtsu kiirem olnud.
Raadiole vaja ilusat sobivat raami ka. - £42
SAAB 9-5 2005> CD RADIO STEREO DOUBLE DIN FACIA FASCIA PLATE FULL KIT CT23SA02 EI SOOVITA SEDA KELLELEGI! Ise mõtlesin, et vägev raam kuna jääb suht clean look, aga see kohe üldse ei sobinud raadioga. Lisaks ei saa seda hiljem ilma lõhkumata kätte, sest kinnitub nelja plastik nagaga, mis kindlalt lähevad katki, kui raami kangutama hakata.
Värv ei läinud ka hästi ülejäänuga kokku, selle lahendasin musta struktuurvärviga. Kuidagi sain ikka asja paika, loodan, et ei pea seda enam kunagi eemaldama.
Roolinupud vaja tööle saada, InCarTec.co.uk aitab vajalike vidinatega:
Chinese steering wheel control input patch lead for 29-XXX series steering control interfaces - (29-000) £3.99
Steering control interface for Saab 9-5 (06-10) with original Denso Navigation - (29-632-03) £34.99
Saab 95 with DENSO NAV amplifier interface - (20-280) £54.99
Saatmine £30.00
Paigaldus oli päris tüütu, sest vajalik juhe on SIDi taga. SID pin 25 juhe Violet/White värvi. Roolinuppe saab pärast ise seadistada erinevaid asju tegema.
Android raadiole on võimalik rehvirõhu andurid ka külge toppida - $25.29
TY06N USB Android TPMS External Sensor Car Tire Pressure Monitoring System On olemas ka sellised mis rehvi sisse käivad, aga lihtsam on ventiili peale keerata + saab rehve vahetades kergelt ümber tõsta.
Bassi tundus ka törts vähe olevat, selle lahendab subwoofer DLS OA10D - 59€ Ei tahtnud palju ruumi kaotada, seega lahendus oli panna subwoofer ja võim varuratta juurde. Väga väga napilt mahtus ja esimene lõige läks ikka aia taha, aga natuke liimi ja teine katse õnnestus paremini. Mingi kole pilt ka illustratsiooniks.
Lisaks kõigele siis veel mikrofon ja antenni üleminek, mõlemad maksid mõned eurod.
Siiani väga rahul asjaga, autosse istudes umbes poole minutiga on pilt ees ja raadio mängib. Automaatselt ühendub telefoniga üle bluetoothi ja telefon teeb hotspoti. Waze on ka pandud kohe käivituma.
Viimati muutis Crimly, N Nov 05, 2020 23:51, muudetud 4 korda kokku.
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 886
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Kas telefonist BT'ga ei saa kohe netti kätte?
Kas jäi silma mõni teine raam, mis võiks "viisakamalt" ühildada?
Kas roolinupud suhtlevadki kõik ainult ühe juhtmega?
Kas jäi silma mõni teine raam, mis võiks "viisakamalt" ühildada?
Kas roolinupud suhtlevadki kõik ainult ühe juhtmega?
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Android androidiga vist üle BT netti saata ei saa, arvutiga peaks saama küll jah, lisaks on BT aeglasem kui wifi.
Alguses vaatasin aliexpressist raami, aga seal kurdeti, et augu katteid ei tule kaasa. Müüja ei vastanud ka ja seetõttu jäi see ära. Roolinupud suhtlevad pmst ühe juhtmega jah, nupud edastavad erinevat takistust.
Alguses vaatasin aliexpressist raami, aga seal kurdeti, et augu katteid ei tule kaasa. Müüja ei vastanud ka ja seetõttu jäi see ära. Roolinupud suhtlevad pmst ühe juhtmega jah, nupud edastavad erinevat takistust.
Küsimus targematele, kas kuidagi oleks võimalik aru saada millal DPF oma põletamist teeb? OpenSID?
Tean, et osad soovitavad DTE jälgida, aga see pole eriti mugav lahendus. Tahaks mingit konkreetset näitu või tulukest.
Tean, et osad soovitavad DTE jälgida, aga see pole eriti mugav lahendus. Tahaks mingit konkreetset näitu või tulukest.
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 886
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Mina oma eelmisel masinal sain vaadata selle järgi kuidas gaasi andmisel järsku londi välja ajas tagant Aga muidu ilmselt mingi OBD BT jullaga peaks saama näha vähemalt väljalaske tempi järgi põletust (norm ~400C, põletuse ajal ~600C)
Ise jälgisin ainult DTE järgi (alguses huvi pärast kontrollisin ka Tech2'ga, et mis % peale puhastas), toimus ~1200km tagant kui oli maanteesõitu enamuses ja vastavalt murphy seadusele siis enamus kordadel alustas täpselt siis kui olin kuskilt linnapiirilt sisse sõitnud.
Ise jälgisin ainult DTE järgi (alguses huvi pärast kontrollisin ka Tech2'ga, et mis % peale puhastas), toimus ~1200km tagant kui oli maanteesõitu enamuses ja vastavalt murphy seadusele siis enamus kordadel alustas täpselt siis kui olin kuskilt linnapiirilt sisse sõitnud.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Hmm väljalaske temperatuur peaks sobima küll. OpenSIDi "Exhaust.T_Calc (calculated exhaustgas temperature)" näit peaks soovitud asja tegema? Samas see näit on ECU poolt kalkuleeritud mitte mingi konkreetne number.
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 886
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Suht kõik aliexpressi müüjad pakuvad seda - https://www.aliexpress.com/item/3290490 ... hweb201603_
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Ma tean, et Aliexpressist saab seds tellida aga ja hiina koopiatest tehskse koopiaid ja müüakse seal.SoS kirjutas: ↑T Dets 22, 2020 21:44Suht kõik aliexpressi müüjad pakuvad seda - https://www.aliexpress.com/item/3290490 ... hweb201603_
Veidi aega mööda läinud.
Vahepeal vahetasin raadio vägevama mudeli vastu. Vanal suutis firmware kuidagi lolliks minna ja ma ei viitsinud leiutama hakata. Uus kiirem ja veidi asjalikum.
EGRi sai puhastatud, tundub et seda tegevust tuleb vähemalt korra aastas ette võtta. Üks puhastatud EGR nüüd riiulis ja kui auto kurtma hakkab jälle, siis saab kohe peale kruvida. Õnneks see suhteliselt lihtne töö.
Salongivalgustuse vahetasin enamjaolt LEDide vastu.
Täna sai autole õpetatud teine võti selgeks, nüüd ei pea muretsema kui üks peaks ära kaduma.
Kui ilm normaalseks läheb, siis tahaks "uue" rooli ja uue lõppsummuti külge keerata. Isetumenev tahavaatepeegel ootab ka paigaldamist.
Natuke tuleb keretöid ka suvel ette võtta, ilmselt pean ise pusima hakkama. Mingeid üüratuid summasid pole vana auto alla mõtet panna ja vaevalt mõni asutus on nõus mingit garantiid andma, et rooste poole aasta pärast tagasi pole.
Vahepeal vahetasin raadio vägevama mudeli vastu. Vanal suutis firmware kuidagi lolliks minna ja ma ei viitsinud leiutama hakata. Uus kiirem ja veidi asjalikum.
EGRi sai puhastatud, tundub et seda tegevust tuleb vähemalt korra aastas ette võtta. Üks puhastatud EGR nüüd riiulis ja kui auto kurtma hakkab jälle, siis saab kohe peale kruvida. Õnneks see suhteliselt lihtne töö.
Salongivalgustuse vahetasin enamjaolt LEDide vastu.
Täna sai autole õpetatud teine võti selgeks, nüüd ei pea muretsema kui üks peaks ära kaduma.
Kui ilm normaalseks läheb, siis tahaks "uue" rooli ja uue lõppsummuti külge keerata. Isetumenev tahavaatepeegel ootab ka paigaldamist.
Natuke tuleb keretöid ka suvel ette võtta, ilmselt pean ise pusima hakkama. Mingeid üüratuid summasid pole vana auto alla mõtet panna ja vaevalt mõni asutus on nõus mingit garantiid andma, et rooste poole aasta pärast tagasi pole.
Käisin 2-3 aastat tagasi Tartus Heiman Pointis Honda Civicu tagumisi koopaservi tegemas (vanad lõigati välja) ja kui aastapärast ühel pool keevitus mullitas, siis tehti täita tasuta uuesti ning nüüd on mõlemad pooled siiani ilusad. Kuigi jah, ega tööd tehes sellele ei mõelnud et kas või mis garantii. Pigem tuldi lihtsalt vastu.
Auto sai värsked õlid ja pidurivedeliku. Tänud Sparkmotorsile, väga asjalik suhtumine ja korralik töö
Tahtsin "uue" rooli ka külge panna, aga sinnapaika see idee jäi. Tuleb välja, et 9-3 ja 9-5 roolidel on ikka erinevusi. See on see kui ei viitsi täpselt tootekoode kontrollida, välimuselt on ju täpselt samad Mis seal ikka, uued tellimused tehtud ja ootan pakikesi. Ehk seekord viitsin enne ja pärast pildid ka teha.
Tahtsin "uue" rooli ka külge panna, aga sinnapaika see idee jäi. Tuleb välja, et 9-3 ja 9-5 roolidel on ikka erinevusi. See on see kui ei viitsi täpselt tootekoode kontrollida, välimuselt on ju täpselt samad Mis seal ikka, uued tellimused tehtud ja ootan pakikesi. Ehk seekord viitsin enne ja pärast pildid ka teha.
Vahepeal tagapidurid korda tehtud, uus esimene parem sarniir ja uus õhufilter.
Nüüd esimeste kuumemate ilmadega uus huvitav probleem, nimelt kuskil 2k rpm kandis sujuvalt kiirendades pöörded kõiguvad ja auto on kuidagi väga ebakindel ja eespoolt kuulda ka mingit imelikku sahinat või höördumist (raske seletada). Kohapeal pöördeid andes ei ole midagi viga. Korralikult vajutades liigub edasi ikka nagu peaks ja tagant mingit imelikku suitsu vms pole ka märganud. Diagnostika samas ühtegi viga ei näidanud ja siis kui temperatuurid väljas madalamad on olnud (umbes 10 kraadi kanti), siis ei olnud sõites ka nagu häda midagi
Keegi oskab vihjata mida kontrollida võiks?
Nüüd esimeste kuumemate ilmadega uus huvitav probleem, nimelt kuskil 2k rpm kandis sujuvalt kiirendades pöörded kõiguvad ja auto on kuidagi väga ebakindel ja eespoolt kuulda ka mingit imelikku sahinat või höördumist (raske seletada). Kohapeal pöördeid andes ei ole midagi viga. Korralikult vajutades liigub edasi ikka nagu peaks ja tagant mingit imelikku suitsu vms pole ka märganud. Diagnostika samas ühtegi viga ei näidanud ja siis kui temperatuurid väljas madalamad on olnud (umbes 10 kraadi kanti), siis ei olnud sõites ka nagu häda midagi
Keegi oskab vihjata mida kontrollida võiks?
Sisselaskes leke? Coolerid on nendel disladel hädakohtadeks küll, mul 2.2 diislil hakkas vaikselt häält tegema aga suitsema hakkas siis kui eriti suureks auk läks, samas see ei tohiks temperatuuri muutusega kaduda...