Nonii, ülevaatuselt esimese raksuga läbi ei saanud. Tagatules vale pirn (ainult pidurit vajutades põleb, aga mitte nii tugevalt kui peaks), suunatuli liiga heledaks põlenud ja üks numbrituli ka ei toiminud.
Tuhmid tagatuled võivad olla põhjustatud ka kehvast massist. Kehva massi tõttu säristab tuledepaneeli massi pinni mustaks.
Kuidas nad seda õlisust kontrollivad. Mul on ka mõnest kohast veidi õline, keegi isegi ei vaadanud kapoti alla. Mul üks xenon oli roosakas, mainiti ära ja sellest probleemi ei tekkinud. Ülevaatused ikka erinevad oma põhjalikkuse poolest kõvasti. Mul hoopis uuriti, miks pole põhjakorke enam omal kohal.
Visuaalselt, kui karteripõhi või mootor leemendab siis mainivad ära ikka. Ja kui lähed Saabiga mis ei leemenda siis ka mainivad seda
Erinevad jah korralikult... Swedbanki kampaaniaga sain Tallinna E-Tehnos tasuta ülevaatuse ja mõtlesin seekord sinna minna, muidu Tulikas käinud. Ise ka õlisemaid mootoreid näinud, ohtliku veana seda kirja panna tundus küll ebavajalik. Aga kuna niikuinii oli plaanis lekked kõrvaldada, siis väga vahet pole. Kordusülevaatuse eest ka raha ei küsita.
Tehti kapott lahti, vaadati ja uuriti natuke aega ja jõuti sellisele arvamusele. Eks see subjektiivne ole.
Tagumise pirni sain korda, eelmine vaevu hõõgus ja oligi läbi lihtsalt. Suunatuli lagunes laiali seda autost eraldades ja sain seda natuke kokku liimida uuesti. Prismast õiget pirni ka ei leidnud, tuleb Automaailma külastada.
Ah pole hullu midagi, pisiasjad
Kuna viimasel ajal lisaks 9-3'le ühe tonnisega ka ringi olen liikunud, siis kuigi ka see on väga sümpaatne ja hea masin, ei kahetse, et just 9-3 lõpuks valitud sai.
Nii enne kui ka peale jõule sai Trionicu töökoda külastatud. Vahetusse läksid vaakumpump ja tihend, samuti roolivõimu simmerling ja veel mingi tihend seal ka. Lisaks ka põhjalik loputus roolivõimule ja nüüd peaks seal anumas endise mootoriõlise segu asemel ainult roolivõimule mõeldud vedelik olema. Roolitunnetus läks selgelt paremaks, madalal kiirusel ja manööverdades on palju sujuvam ja loomulikum rooli keerata, enne olid mingid jõnksatused läbi rooli tunda.
Enne kordusülevaatust sai ka külgmised suunatulepirnid ja pidurituledest kaks pirni välja vahetatud, numbrimärgi kohale said ka uued pirnid. Ülevaatusel selgus, et eesmised gabariidid ka läbi põlenud, õnneks tuldi vastu - kõrvaltöökojast toodi pirnid ja siis nad kahekesi seal maadlesid Saabe kirudes päris pikalt, et pirnid paika saada.
Ehk vahelduseks auto jälle natuke paremas korras.
Vahepeal sai proovitud ka tagaukse laiali lammutamist ja lukumooduli vahetamist, kahjuks romult saadud moodul oli ka töö lõpetanud, seega läks kokku tagasi sama targalt. Ilmselt tuleb moodul lahti võtta ja proovida internetitarkuste abil parandada. Hiljemalt kevadel peaks kõrvalistuja akna ka uuesti liikuma panema. Pagasnikul vedrud üsna nõrgaks jäänud, äkki keegi oskab soovitada, kust uusi mõistlik osta?
4500km ostmisest saati läbitud, sõidab ja teenib hästi ning nurisemiseks põhjust pole. Linnasõidul olen tankimise järgselt arvutades keskmiseks kütusekuluks kuskil 12-12,5 liitrit sajale saanud. Ökotades jääb 11 liitri kanti, aga tahaks ju natuke vajutada ka. Tallinn-Tartu-Tallinn sõidul koos paari kõrvalepõike ja tiirutamisega Tartu vahel sai keskmiseks arvutatud 7,1 liitrit sajale, seejuures möödasõite tuli ikka kõvasti teha. Piisavalt head numbrid minu jaoks, turbobensuka ja automaadi kohta.
Pagasnikul vedrud üsna nõrgaks jäänud, äkki keegi oskab soovitada, kust uusi mõistlik osta?
Kui ma üritasin mingi aeg pagassi iseavanaevaks teha (ei õnnestunud), siis vedrud ostsin Tööriistamarketist, seal oli neid erinevates pikkustes ja jäikustes. Odavad just polnud, võimalik et esindusest saad ka mõisliku hinnaga.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
Linnas palju kütust ei võta? Endal 2.8T-ga pm sama küttekulu linnas, maanteel liiter rohkem vaid. Väikseid lühi sõite tehes pedaali vajutades tuleb 13.5 kätte. öko sõitu tehes on keskmine 9.5l 100le.
Mul on linearil keskmine 10,7 linnakuluks olen ka 13 saanud. Seega pole mingi ime. Samas suvel sain maanteekuluks ka 6,7, nii et pole hullu. Seda kuidas 2.8T nii madalad numbrid saab on muidugi kummaline aga ju siis on võimalik...foorumis on selle mootoriga ikka hoopis teised numbrid läbi käinud.
Mul suht lühikesed otsad enamasti ja tipptunnil liiklemine. Tavaliselt jõuab mõõdik ainult mõni minut n-ö normi juures olla kui juba sõit sõidetud. Kui suvel auto ostetud sai, siis oli igapäevagraafik natuke teistsugune ja esimese kuu jooksul oli see linnanumber rohkem seal 11 kandis. Kütusekulu on selline suhteline asi ka, igaühel erinev ja üks-ühele võrrelda ei saa.
See maantee 7,1 on üsna korraliku vajutamisega, kuna oli ka esimene ja siiani ainuke pikem maanteesõit, oli ikkagi vaja möödasõitudel turbo korralikult tööle panna. Kuna kompuuter sõidu peale 7,3 ette keris (vs reaalne 7,1), siis ilmselt esimesel poolel, puhtalt maanteesõidul ees seisnud 6,2 võis ka üsna täpselt kirjeldada reaalset maanteekulu.
Võrdluseks, sarnase kasutuse juures oli mul aasta tagasi 1,6-liitrise mootoriga automaatkastiga Mini Cooperi linnakulu 10-11 liitrit sajale. Niiet minu kasutusharjumuste juures pisut tavapärasest kõrgem kütusekulu on täitsa ootuspärane.
Muidu kahtlustaks isegi, aga lumekiht oli nii paks ja ühtlane, et seda ka raske uskuda. Kui tõesti nii oli, siis kes kurat on selline oinas, et peab teise auto katusele ronima?
In other news, üks pagasniku vedru sai järgmisesse auku tõstetud, nüüd tuleb luuk palju rõõmsamalt lahti ja ilmselt kallaku peal seistes enam alla ka ei vaju.
Ilmselt ainuke võimalus jah, et enne lund. Sai küll õhtul käidud Saabidele -40 klaasipesuvedelikku valamas ja siis ei hakanud küll midagi sellist läbi õhema lumekihi silma, aga mine sa tea. Vähemalt hea teada, et asi pole autos endas.
Siiski, peab ikka paras tainas olema, et seda üldse teha.
Mis pirnid sul esituledes? Jube mõnusalt valged tunduvad võrreldes minu omadega... Sügisel sai pandud küll Osram 5000K aga tundub ikka kuidagi ... nõrk ... Kas see tulede poleerimine/lakkimine andis tulemusele korraliku panuse?
Ise ka imestasin, et ühest löögist lahtise käega vastu lage piisas, et välja tuleks mõlk. Algul mõlki nähes olin küll üsna nõutu.
Ausalt öeldes pirnide osas jään vastuse võlgu, pole ise neid vahetanud, kuigi ostmisest saati on plaanis olnud toonierinevuse tõttu. Rooli tagant vaadates õnneks väga suurt erinevust pole, seega ootan kuni väsimise märke hakkavad näitama.
Poleerimise-lakkimise kohta mingit asjalikumat võrdluspilti pole kui see, mis kunagi varem pandud sai, aga hakkas paremini valgus läbi paistma küll. Tuled olid ikka päris rõvedalt häguseks läinud ja kollast tooni viskas ka sisse sealt. Igatahes soovitan, hind suht mõistlik arvestades kasvõi seda, kui palju parem auto juba välja näeb selgete tuledega, rääkimata paremast valgustusvõimest.
Väike sissekanne "logisse" - kuna parema esimese rehvi väliskülg oli täitsa ära jõudnud kuluda sooja novembri ja detsembriga ning nüüd tõsisemate talveilmadega oli pidamine kinnisõidetud lumel kesisevõitu, sai jooks uueväärseid naaste (Hankook i*Pike RS) soetatud ja alla lastud panna.
Muidugi sai tehtud ka veermikukontroll, kus selgus, et eesmine parempoolne õõtshoob oli oma elu ära elanud ja läks vahetusse. Sillad said ka reguleeritud ja veermik sai päris hea, rahakott ka muidugi jälle veidi kergem.
See auto lausa kutsub kõikjale sõitma.
Vahepeal vahetas Trionic genekarihma ja pinguti välja, mis oli hakanud lärmi lööma. Muidu vaid kalla&talla, vahepeal tuleb ainult pesulat ka külastada.
Nagu ütles üks Tartu vuntsist taksoomanik - "autol peab peremees olema, raisk!"
Ehk siis väga palju sõltub ikka tehnika puhul sellest, kes seda hoiab ja kuidas. Aga vabalt võib "sidrun" olla. Mul kunagi üks mootorratas oli selline, mida parandades läks alati rohkem katki kui korda sai. Lükkasin ta kuurinurka ja vandusin, et selle ratta saatus on kas romulas või keegi teine lohistab ta ära. Aga mina teda ei puutu. Ca. 12 aastat möödas ja ei ole puutunud kah.
Kalla ja talla on hea fiiling. Pisivead pisivigadeks aga see on hea vundament auto omamisel.
Jah, see tunne on tõesti hea ja tundub, et ka varasemalt on auto head hooldust saanud. Eks ikka pisivigu leidub, aga ei pea otstarbekaks mingit ideaalkorda taga ajada - nii võib vaeseks jääda.
Mul semul läks esmalt süütepool ja küünal, sis põles aju maja. Siis läks nuka / vända andur. Siis läks balans kett, siis mootorikett. Nüüd läka uuessti vända/ nuka andur. Seejärwl turbo Täna on vile uus kuid nüüd kooles lambda, siis hakkas radikas lekkima ja esisild kolisema. Täiesti ulmevaldkond ikka. Ma hakkan ise tugevalt 9-3 vastupidavuses kahtlema juba.