Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw, isekene

isekene
Postitusi: 33
Liitunud: E Dets 12, 2016 15:02
Asukoht:
Auto:

#26

N Mai 09, 2019 19:15

Sai auto viidud silla regulli, kus selgus, et tagant ei ole väga võimalik reguleerida kuna kõik nii kinni, et jube, seega tuli vahetada regull vardad, õõtsapuks ja sellega kõik seonduv. Lõpuks sai ka sild ära reguleeritud kõik kokku 549€.
Sai remondist ära sõidetud aga ei tahtnud auto väga kohalt ära minna, tuli siis uus aku soetada ja teostada ka korralik diagnost, kokku 115.80€
aeromobiil
Postitusi: 27
Liitunud: P Okt 14, 2018 16:37
Asukoht: Rakvere
Auto:

#27

N Mai 09, 2019 20:59

Vabandust, aga vaadates su viimaseid postitusi, siis iga nädal mitmesaja eurone remont :D ise viskaks küll juba püssi nurka
que
Postitusi: 1348
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: Ysi-viis ja "Model X"

#28

N Mai 09, 2019 23:51

Tavapärane on kuus paar sotti magama panna. Kordades odavam kui kokku arvestada nt mõne uuema VAG vms igakuine liising, kasko ja turuväärtuse langemine %. Investeerime ja sõidame rahulikult edasi 🤘
Everyday Regular SAAB guy!
isekene
Postitusi: 33
Liitunud: E Dets 12, 2016 15:02
Asukoht:
Auto:

#29

R Mai 10, 2019 8:55

aeromobiil kirjutas:
N Mai 09, 2019 20:59
Vabandust, aga vaadates su viimaseid postitusi, siis iga nädal mitmesaja eurone remont :D ise viskaks küll juba püssi nurka
Jah, tekkis küll mõte, et sõidan koheselt vastu seina.. Aga olgem ausad, enamus töid ei tee iga aasta. Autol lihtsalt läbisõit on kerinud sinna kanti kus tuleb sellised tööd ette võtta. Praegu olen natuke küll löödud aga loodan, et saan nüüd aastaid rahulikult sõita kuna kogu alusvanker ongi praktiliselt uus.
Tulevikus tahaksin veel ennetada ja roolivõimupumba välja vahetada ja eest siis piduriklotsid jms sellega seonduv.
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1052
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#30

R Mai 10, 2019 10:16

que kirjutas:
N Mai 09, 2019 23:51
Tavapärane on kuus paar sotti magama panna. Kordades odavam kui kokku arvestada nt mõne uuema VAG vms igakuine liising, kasko ja turuväärtuse langemine %. Investeerime ja sõidame rahulikult edasi 🤘
Aga miks võrrelda uuemaga? Sama aja vag-i peale ei kulu mitu sotti iga kuu remondina. Võta uus Saab võrdlusesse (no nii uus kui võimalik) liisinguna ja arvad, et see sõidab ainult ja midagi tegemist ei vaja ja turuväärtus püsib samana?
Kogenud Aeronaut. :drive:
sigaelmar
Postitusi: 1006
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#31

R Mai 10, 2019 10:36

Majanduslikult ongi kõige rumalam liisida omale kasutatud ilma garantiita auto. Siis maksad kõigile - liisingule, kaskole, remondi ja hoolduste eest.
isekene
Postitusi: 33
Liitunud: E Dets 12, 2016 15:02
Asukoht:
Auto:

#32

R Mai 10, 2019 12:10

Ise seadsin endale piiri, et kui aastas kulub üle 2.4k€ remondile, siis on mõistlik vaadata mingi auto liisingusse.
Kasutaja avatar
skyline
Postitusi: 952
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#33

R Mai 10, 2019 16:34

Tundub, et su auto kas eelmisel omanikul käest lastud või on siis tõesti see eluaegne Eestis sõitmine nii halvasti mõjunud veermikule ja muule.
Mul autol 217 tuh ees, sellest Eestis viimased 80 tuh km, enne seda Šveitsis ja veermikus olen juppe pidanud vahetama vaid seetõttu, et Eestis algsete originaalide asemele pandud asendusosad ei taha kuidagi kesta- stabika konte (Lemförder jne) vahetan juba sisuliselt iga aasta 10-15 tuh km järel, nüüd viimase asjana tagasilla ülemised õõtshoovad Moog kestsid vaid 24 tuh km! Samas on autol veel all originaalamordid ja enamik veermikust paistab veel originaalina. Mure on just eelkõige nende b-osade kestvusega, võta kuitahes kõlav nimi, aga ei taha kesta kuigi rallidel ei osale ja kruusateed sõidan ka suht vähe.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
isekene
Postitusi: 33
Liitunud: E Dets 12, 2016 15:02
Asukoht:
Auto:

#34

L Mai 11, 2019 9:57

skyline kirjutas:
R Mai 10, 2019 16:34
Tundub, et su auto kas eelmisel omanikul käest lastud või on siis tõesti see eluaegne Eestis sõitmine nii halvasti mõjunud veermikule ja muule.
Mul autol 217 tuh ees, sellest Eestis viimased 80 tuh km, enne seda Šveitsis ja veermikus olen juppe pidanud vahetama vaid seetõttu, et Eestis algsete originaalide asemele pandud asendusosad ei taha kuidagi kesta- stabika konte (Lemförder jne) vahetan juba sisuliselt iga aasta 10-15 tuh km järel, nüüd viimase asjana tagasilla ülemised õõtshoovad Moog kestsid vaid 24 tuh km! Samas on autol veel all originaalamordid ja enamik veermikust paistab veel originaalina. Mure on just eelkõige nende b-osade kestvusega, võta kuitahes kõlav nimi, aga ei taha kesta kuigi rallidel ei osale ja kruusateed sõidan ka suht vähe.
Jah, kardan ka, et ega eelmised omanikud vast ei viitsinud midagi väga teha. Leidsin, et teen auto korda ära aga vot kere juures käsi ei taha üldse tõusta, kallis ja kestab ainult aasta. Iseenesest olen masinaga üsnagi rahul, segab see, et on madalavõitu, et võiks ca 3-5cm kõrgem olla, siis oleks ideaalne.
isekene
Postitusi: 33
Liitunud: E Dets 12, 2016 15:02
Asukoht:
Auto:

#35

T Okt 08, 2019 12:39

218k peal sai tehtud hooldus ära Troostis 249€
Vasta