Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw, isekene
Sai auto viidud silla regulli, kus selgus, et tagant ei ole väga võimalik reguleerida kuna kõik nii kinni, et jube, seega tuli vahetada regull vardad, õõtsapuks ja sellega kõik seonduv. Lõpuks sai ka sild ära reguleeritud kõik kokku 549€.
Sai remondist ära sõidetud aga ei tahtnud auto väga kohalt ära minna, tuli siis uus aku soetada ja teostada ka korralik diagnost, kokku 115.80€
Sai remondist ära sõidetud aga ei tahtnud auto väga kohalt ära minna, tuli siis uus aku soetada ja teostada ka korralik diagnost, kokku 115.80€
-
- Postitusi: 37
- Liitunud: P Okt 14, 2018 16:37
- Asukoht: Rakvere
- Auto:
Vabandust, aga vaadates su viimaseid postitusi, siis iga nädal mitmesaja eurone remont ise viskaks küll juba püssi nurka
Tavapärane on kuus paar sotti magama panna. Kordades odavam kui kokku arvestada nt mõne uuema VAG vms igakuine liising, kasko ja turuväärtuse langemine %. Investeerime ja sõidame rahulikult edasi
Everyday Regular SAAB guy!
Jah, tekkis küll mõte, et sõidan koheselt vastu seina.. Aga olgem ausad, enamus töid ei tee iga aasta. Autol lihtsalt läbisõit on kerinud sinna kanti kus tuleb sellised tööd ette võtta. Praegu olen natuke küll löödud aga loodan, et saan nüüd aastaid rahulikult sõita kuna kogu alusvanker ongi praktiliselt uus.aeromobiil kirjutas: ↑N Mai 09, 2019 20:59Vabandust, aga vaadates su viimaseid postitusi, siis iga nädal mitmesaja eurone remont ise viskaks küll juba püssi nurka
Tulevikus tahaksin veel ennetada ja roolivõimupumba välja vahetada ja eest siis piduriklotsid jms sellega seonduv.
Aga miks võrrelda uuemaga? Sama aja vag-i peale ei kulu mitu sotti iga kuu remondina. Võta uus Saab võrdlusesse (no nii uus kui võimalik) liisinguna ja arvad, et see sõidab ainult ja midagi tegemist ei vaja ja turuväärtus püsib samana?
Kogenud Aeronaut.
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Tundub, et su auto kas eelmisel omanikul käest lastud või on siis tõesti see eluaegne Eestis sõitmine nii halvasti mõjunud veermikule ja muule.
Mul autol 217 tuh ees, sellest Eestis viimased 80 tuh km, enne seda Šveitsis ja veermikus olen juppe pidanud vahetama vaid seetõttu, et Eestis algsete originaalide asemele pandud asendusosad ei taha kuidagi kesta- stabika konte (Lemförder jne) vahetan juba sisuliselt iga aasta 10-15 tuh km järel, nüüd viimase asjana tagasilla ülemised õõtshoovad Moog kestsid vaid 24 tuh km! Samas on autol veel all originaalamordid ja enamik veermikust paistab veel originaalina. Mure on just eelkõige nende b-osade kestvusega, võta kuitahes kõlav nimi, aga ei taha kesta kuigi rallidel ei osale ja kruusateed sõidan ka suht vähe.
Mul autol 217 tuh ees, sellest Eestis viimased 80 tuh km, enne seda Šveitsis ja veermikus olen juppe pidanud vahetama vaid seetõttu, et Eestis algsete originaalide asemele pandud asendusosad ei taha kuidagi kesta- stabika konte (Lemförder jne) vahetan juba sisuliselt iga aasta 10-15 tuh km järel, nüüd viimase asjana tagasilla ülemised õõtshoovad Moog kestsid vaid 24 tuh km! Samas on autol veel all originaalamordid ja enamik veermikust paistab veel originaalina. Mure on just eelkõige nende b-osade kestvusega, võta kuitahes kõlav nimi, aga ei taha kesta kuigi rallidel ei osale ja kruusateed sõidan ka suht vähe.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Jah, kardan ka, et ega eelmised omanikud vast ei viitsinud midagi väga teha. Leidsin, et teen auto korda ära aga vot kere juures käsi ei taha üldse tõusta, kallis ja kestab ainult aasta. Iseenesest olen masinaga üsnagi rahul, segab see, et on madalavõitu, et võiks ca 3-5cm kõrgem olla, siis oleks ideaalne.skyline kirjutas: ↑R Mai 10, 2019 16:34Tundub, et su auto kas eelmisel omanikul käest lastud või on siis tõesti see eluaegne Eestis sõitmine nii halvasti mõjunud veermikule ja muule.
Mul autol 217 tuh ees, sellest Eestis viimased 80 tuh km, enne seda Šveitsis ja veermikus olen juppe pidanud vahetama vaid seetõttu, et Eestis algsete originaalide asemele pandud asendusosad ei taha kuidagi kesta- stabika konte (Lemförder jne) vahetan juba sisuliselt iga aasta 10-15 tuh km järel, nüüd viimase asjana tagasilla ülemised õõtshoovad Moog kestsid vaid 24 tuh km! Samas on autol veel all originaalamordid ja enamik veermikust paistab veel originaalina. Mure on just eelkõige nende b-osade kestvusega, võta kuitahes kõlav nimi, aga ei taha kesta kuigi rallidel ei osale ja kruusateed sõidan ka suht vähe.
Sai käidud Soomes, kerge 4 päevane tripp. Enne kui minek oli, siis avastasin, et rehvis oli auk, see sai nööriga parandatud ja rõhk jäi pidama. Rehvid on nagunii viimast hooaega all. Igastahes soomes kadus tee peal kütusenäidiku lugemine ehk siis kütusenäidikulugeja hakkas jamama. 3 korda viskas kohe tule põlema aga nüüd jälle toimib ehk annab märku ,et nõuab vahetamist. Samamoodi tagumised parkimisandurid annavad vahelduva eduga teada, et ei tööta ja siis jälle töötavad, ehk oskab keegi öelda, et kus kohas võiks olla andurite pistik, et puhastaks ära, siis vast toimetaksid jälle ilusti edasi. Kuna 17" suverehvid on viimast aega all, siis plaan on kolida 16" peale, ei viitsi seda ilu taga ajada vaid tahaks rohkem mugavust, seega plaan oleks 16" peale osta 205/60 vms rehv.
Novembri lõpus on plaan minna Rootsi ja sealt veel Taani, eks ole näha, kuidas auto toimetab. LS on 220k
Novembri lõpus on plaan minna Rootsi ja sealt veel Taani, eks ole näha, kuidas auto toimetab. LS on 220k
Sai käidud Rootiss ja sealt Taani, kogu pikkus oli 1944 km. Külastasin ka Saabi Muuseumi Trollhättanis. Auto pidas hästi vastu kuid viimasel päeval süttis mootorituli. Käisin Malmös kiirelt kontrollis ja selgus, et viga on taaskord kütseanduriga seotud. Pean laskma selle välja vahetada. Kogu 1944 peale maksin kütuse eest 218 EURIisekene kirjutas: ↑L Okt 26, 2019 15:03Sai käidud Soomes, kerge 4 päevane tripp. Enne kui minek oli, siis avastasin, et rehvis oli auk, see sai nööriga parandatud ja rõhk jäi pidama. Rehvid on nagunii viimast hooaega all. Igastahes soomes kadus tee peal kütusenäidiku lugemine ehk siis kütusenäidikulugeja hakkas jamama. 3 korda viskas kohe tule põlema aga nüüd jälle toimib ehk annab märku ,et nõuab vahetamist. Samamoodi tagumised parkimisandurid annavad vahelduva eduga teada, et ei tööta ja siis jälle töötavad, ehk oskab keegi öelda, et kus kohas võiks olla andurite pistik, et puhastaks ära, siis vast toimetaksid jälle ilusti edasi. Kuna 17" suverehvid on viimast aega all, siis plaan on kolida 16" peale, ei viitsi seda ilu taga ajada vaid tahaks rohkem mugavust, seega plaan oleks 16" peale osta 205/60 vms rehv.
Novembri lõpus on plaan minna Rootsi ja sealt veel Taani, eks ole näha, kuidas auto toimetab. LS on 220k
Nii, püss ei ole veel varna visatud. Autol kippus jõud ära kaduma ja tühikäigul jubedalt värises. Arvasin, et viga gaasiseadmes, pidin nagunii hooldusse viima ja seda ka tegingi. Tuli välja, et pihustid jamasid ja puhastati garantii korras. Kuid leiti veel viga.. Nimelt intercooler lekib, saigi aeg Troosti pandud, kuna ka üldhoolduseaeg tuli ja lasin siis selle käigus vahetada kliimaradika (kopp ees sauna sõidust) ja ka intercooleri. Kliimaradika vahetus paraku veel ei aidanud, tuleb lisaks vahetada ka kompressor..
LS 227200 = Uus intercooler, kliimaradikas, gaasiseadme hooldus, auto hooldus = 800Euri
LS 227200 = Uus intercooler, kliimaradikas, gaasiseadme hooldus, auto hooldus = 800Euri
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 890
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Krt seda on küll kehva kuulda, et sedasi masinat poputatud ja ikka läheb enne "keskiga" juba õhtale....
Aga noh kuidas see vanarahva tarkus oli, et toida hunti palju tahad - karu emm on ikka suurem.... ja nii see rooste ka tehniliselt kõige hooldatumaid masinaid maha murrab....
Aga noh kuidas see vanarahva tarkus oli, et toida hunti palju tahad - karu emm on ikka suurem.... ja nii see rooste ka tehniliselt kõige hooldatumaid masinaid maha murrab....
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Jah, kere detaile veel vahetad ja parandad aga amordikannud.. paraku mitte. Igastahes kõik mis masinal küljes, see töötab - sai küll algul palju raha alla pandud aga viimased 2 aastat on sõit üsnagi lihtne ja odav, kalla ja talla.SoS kirjutas: ↑E Juun 28, 2021 22:56Krt seda on küll kehva kuulda, et sedasi masinat poputatud ja ikka läheb enne "keskiga" juba õhtale....
Aga noh kuidas see vanarahva tarkus oli, et toida hunti palju tahad - karu emm on ikka suurem.... ja nii see rooste ka tehniliselt kõige hooldatumaid masinaid maha murrab....
Ei tea, küsisin kahest kohast ja seal öeldi, et unista edasi.. Selle tegemiseks tuleb kogu kapoti alune tühjaks teha.. Eks lõpuks jõuad järeldusele, et kas sellel kõigel on mõtet sedasi.
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
Küsi kusagilt, kus ei otsita imepõhjuseid asjade mittetegemiseks. Paralleeli tõmmates - sisuliselt väidetakse Sulle, et toaseinu ei saa parketti eemaldamata värvida. C'moon!
...ning mõistlik on üldse alustada küsimusest kas ja milles on probleem. 14a vanal ja mitte väga raskel masinal kostub lanseronide tõsine roosteprobleem kummaline. 9-3 eripärasid ja konkreetse isendi võimalikust korralikust nn ninalaksust teadmata kujutaks ma sellisel puhul ette üht ka kõikjalt mujalt korralikult ussitavat käkki. Mida ei ole ju - seega kas on ikka kindlasti olemas probleem, mis tähelepanu vajab?
Su teema alguspoole nn poole-aasta garantiiga roostetõrje ei ole kah normaalne. Mulle tundub, et Sul sikutatakse selle Saabi (kere) remontimisel muudkui mütsi üle silmade
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 490
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
No SS-del on see amordikannu teema tüüpiline. Enamustel rohkem või vähem mäda. Olen näinud mitmeid, millel korda tehtud. Loomulikult kui vahetada kogu detail koos rattakoopa ja lanseriga, siis on suur töö, aga kannatab teha ka nn lapitehnikas. See mäda koht ei ole tegelikult väga suur. Kõrvalistuja poolt vaja ainult õhufilter eemaldada enam-vähem. Juhi poolt tuleb natuke rohkem asju eemaldada, aga pole ka midagi üle mõistuse. Tuletekki võib kasutada asjade katmiseks. Muidugi tuleb koopa poolt ka sodi maha kraapida ja puhastada. Kui oleks noorem ja vähem väsinum teeks päevaga ära nagu sipsti. Muidugi ei tea konkreetset autot, võib-olla ongi tavapärasest hullem.
Teen pildid, siis on aru saada. Kere on ikkago suht küpse, tagakoopad on küpsed. Juhikarbi lasin eelmine suvi kõik puhtaks ja panin lõpuks bituumeniga üle, kunde oma vast sama hull.Viki kirjutas: ↑R Juul 30, 2021 17:09No SS-del on see amordikannu teema tüüpiline. Enamustel rohkem või vähem mäda. Olen näinud mitmeid, millel korda tehtud. Loomulikult kui vahetada kogu detail koos rattakoopa ja lanseriga, siis on suur töö, aga kannatab teha ka nn lapitehnikas. See mäda koht ei ole tegelikult väga suur. Kõrvalistuja poolt vaja ainult õhufilter eemaldada enam-vähem. Juhi poolt tuleb natuke rohkem asju eemaldada, aga pole ka midagi üle mõistuse. Tuletekki võib kasutada asjade katmiseks. Muidugi tuleb koopa poolt ka sodi maha kraapida ja puhastada. Kui oleks noorem ja vähem väsinum teeks päevaga ära nagu sipsti. Muidugi ei tea konkreetset autot, võib-olla ongi tavapärasest hullem.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Päris koledad augud. Kahju, et muidu korras kõigest 14a. vana suht väikese läbisõiduga Saab nii läbi roostetanud, eks kaasa ole aidanud kogu elu Tallinnas olek (sõitnud pidevalt soola lobjakas).