Saab 900i, 1986, Platinum
Noniii...auto koos ja jälle liikvel! :headbang:
Audiojuhtmed kõik nüüd viidud kenasti tekstiili alt, nii et armatuur näeb jälle kena välja Juhipoolse uksepolstri riie hakkas ka lahti kuluma, selle tegin ka täna korda.
Keegi oskab midagi öelda tulede kojameeste mootorite hingeelu kohta?
Parempoolne nimelt käib kahtlaselt ja vahepeal jääb keset tsüklit kojamees lampi seisma keset tuld...ega see mingi suur häda pole...aga noh, visuaalselt häiriv küll.
Koopaääred nüüd ka vaja veel korda teha. Klaasriidega sai veidi möllatud kuu aega tagasi, kuid pahtli ja värvini pole veel jõudnud. Värviga on üldse mingi jama, värvipoes kehitati värvi peale õlgu ja näidati üldse mingit x värvi...eks näis, mis SAAB.
Audiojuhtmed kõik nüüd viidud kenasti tekstiili alt, nii et armatuur näeb jälle kena välja Juhipoolse uksepolstri riie hakkas ka lahti kuluma, selle tegin ka täna korda.
Keegi oskab midagi öelda tulede kojameeste mootorite hingeelu kohta?
Parempoolne nimelt käib kahtlaselt ja vahepeal jääb keset tsüklit kojamees lampi seisma keset tuld...ega see mingi suur häda pole...aga noh, visuaalselt häiriv küll.
Koopaääred nüüd ka vaja veel korda teha. Klaasriidega sai veidi möllatud kuu aega tagasi, kuid pahtli ja värvini pole veel jõudnud. Värviga on üldse mingi jama, värvipoes kehitati värvi peale õlgu ja näidati üldse mingit x värvi...eks näis, mis SAAB.
Algselt postitas: Platinum
Istun praegu sõjaväes. Noorteaeg saab kohevarsti läbi, saan jälle rooli taha täiega tunnen autosõidust puudust
Jõudu paraadiks, kaasvõitleja :beer: mul puhkus reedest peal, auto juba soojaks sõidetud :love:
Päris tore effekt küll aga mind teeks selline asi pigem murelikuks. Pakun välja, et sul on kas liiga madal laadimispinge või siis liiga võimas võimendi. Igaljuhul on sul suur oht teele jääda, isegi kui bensiini peaks paak täis olema.
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 893
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Aga äkki on hoopis supakas nii vinge, et paneb bensu paagis tümpsutaktis lainetama :P
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Algselt postitas: Platinum
Supakas väristab esiistmeidki...nii et pakun, et ajab veidi bena ka paagis loksuma.
Selles osas ma küll ei karda tee äärde jääda...alati kui bena hakkab otsa saama ja mõni tümpsum lugu peal, siis tuluke blingib:D
Vaata, et see supakas Sul paagi põhjast vibraga igasugu aastate kõntsa niiviisi lahti ei peksa - aab veel süsteemi umbe! :poke:
(Kui Sa oled hiljuti paagi maha kakkund ja ära puhastand, siis seda ohtu muidugi ei ole. )
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Vanarahvas targutab: Mis kehvasti, see uuesti.:wise:
Lähtudes sellest rahvatarkusest olin sunnitud oma kalli SAABi lae jällegi välja võtma. Seekord parandasin kõik nõrgemad kohad liimi ja ajalehega ära. Uus riie on ka veidi spetsim, kui eelmine :)
Ja nagu järgnevalt pildilt näha võib, siis otsustasin koos laega käsile võtta ka tagumised küljepiilarite katted ja tagumise aknalaua:
Eileöine tuisk tegi SAABi ka veidi aerodünaamilisemaks :)
Mis veel teen ja plaanis teha?
Tule kojamehe mootori lammutasin lahti ja selle peaks varsti korda saama ja tagasi panema. Järgmiseks plaanin istmesoojenduse hingeelu uurima hakata. Saaks selle korda, oleks juba päris spets värk :)
Lähtudes sellest rahvatarkusest olin sunnitud oma kalli SAABi lae jällegi välja võtma. Seekord parandasin kõik nõrgemad kohad liimi ja ajalehega ära. Uus riie on ka veidi spetsim, kui eelmine :)
Ja nagu järgnevalt pildilt näha võib, siis otsustasin koos laega käsile võtta ka tagumised küljepiilarite katted ja tagumise aknalaua:
Eileöine tuisk tegi SAABi ka veidi aerodünaamilisemaks :)
Mis veel teen ja plaanis teha?
Tule kojamehe mootori lammutasin lahti ja selle peaks varsti korda saama ja tagasi panema. Järgmiseks plaanin istmesoojenduse hingeelu uurima hakata. Saaks selle korda, oleks juba päris spets värk :)
Uus lagi sees:
Rakendasin oma karu jõudu tahavaatepeegli paigaldamisel. Peegel andis alla. Murdsin pooleks.
Üritan uue peegli leida. Varsti ehk teen jälle kindlustuse ära ja vuran ringi:drive:
Või siis...hakkan istmesoojenduse kallal nokitsema.
Rakendasin oma karu jõudu tahavaatepeegli paigaldamisel. Peegel andis alla. Murdsin pooleks.
Üritan uue peegli leida. Varsti ehk teen jälle kindlustuse ära ja vuran ringi:drive:
Või siis...hakkan istmesoojenduse kallal nokitsema.
Eile sõitsin Häädemeeste-Tallinn otsa...ja sain küttekuluks umbes 11l/100km.....nagu wtf???
Tavaliselt tulen selle otsa mingi 200 krooniga ära...seekord läks 300 sisse ja hea, et üldse kohale jõudsin selle küttega :(
:conf::conf::conf:
Tavaliselt tulen selle otsa mingi 200 krooniga ära...seekord läks 300 sisse ja hea, et üldse kohale jõudsin selle küttega :(
:conf::conf::conf:
Ilm on külm ja kõik vead tulevad esile. Viga võib olla kütusesüsteemis,kui ka peale jäävates pidurites. Kindlasti on laagri määrded vanad ja piduri silindrid roostesed jne. - kõik need pisiasjad võivadki külmaga nii mõjuda.
Silindri mitte töötamise oleksid ikka ära tabanud.
Silindri mitte töötamise oleksid ikka ära tabanud.
Klassiku tühikäigu pöörded ju peaksidki olema 850 +/- 50 ,seega 800 p/min on veel täitsa vea piires. Aga kui muidu pöördesse minna ei taha, siis mina kahtlustaks kütusefiltrit, miski jagu vett sinna sattunud ja külmaga jäätub - mingist määrast rohkem lihtsalt filtrist ajaühikus kütust läbi ei lähe. Sel juhul aitab kütusefiltri vahetus.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P