Küsimus oleks, et kas keegi on kursis selle isendiga ,või kas kellegil oleks võimalik abi osutada täna ja õhtul vaadata see isend üle?
Oleks tänulik ! :)
http://www.auto24.ee/2226081
Saab 9-3 2.0T 129kw Tartus.
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 893
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
üks varasem kuulutus selle auto kohta http://www.auto24.ee/used/2151235
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9³ Aero 154KW
- Kontakt:
Kodanik väidab, et salong on terve, pildilt on selgelt näha, et juhiistmel on kate küljelt katki. Omast kogemusest tean öelda, et selle korralikuks saamine maksab 200€ tuuri. Lihtsalt infoks huvilisele :)
www.madalvee.com
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9³ Aero 154KW
- Kontakt:
Mhm, kindlasti saab odavamalt. Olen ise selline, kes tahab, et asjad oleks enamasti korras, kui ostja on samasugune, siis istme parandus on siiski kulutus See külg ei ole tegelikult nahast, tegemist on mingisuguse "vakstuga".
www.madalvee.com
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Ega see udutule pirni vahetus sellel nii lihtne polegi, vaja lasta lahti üks polt põhjakattest, teine polt logari alumisest otsast, siis luuk lahti painutada. Kangutada lahti ühenduspistik, siis vabastada kinnitusvedru. Tagasi panekul pessa õigesse asendisse sobitada (kulub vandesõnu) jne. Facelift mudelil pole enam H1 pirni ja sellevõrra veidi lihtsam, aga eelneval mudelil omajagu tegemist.
Väga lihtsalt tehtav tõstuki peal, kanali peal juba veidi rohkem rabelemist ja ilma kahe eelneva olemasoluta väljas pikali auto all suht jama teha. Mina täitsa mõistan inimest, kes selle ühe läbipõlenud pirni pärast ei hakka ette võtma ekstra töökoja külastust kuna tööraha ületab kordades pirni maksumuse.
Minul kulus ise kahe pirni vahetusele kanali peal kokku ca pool tundi.
Mis istme külgnaha vahetust puudutab, siis oma kevadisest analoogsest kogemusest ütleks, et selle töö hind jääb pigem sinna 60-80 euro vahele.
Ja no auto on ju lõppude lõpuks ikkagi 12a vana juba, nii et ei saagi uut autot eeldada.
Väga lihtsalt tehtav tõstuki peal, kanali peal juba veidi rohkem rabelemist ja ilma kahe eelneva olemasoluta väljas pikali auto all suht jama teha. Mina täitsa mõistan inimest, kes selle ühe läbipõlenud pirni pärast ei hakka ette võtma ekstra töökoja külastust kuna tööraha ületab kordades pirni maksumuse.
Minul kulus ise kahe pirni vahetusele kanali peal kokku ca pool tundi.
Mis istme külgnaha vahetust puudutab, siis oma kevadisest analoogsest kogemusest ütleks, et selle töö hind jääb pigem sinna 60-80 euro vahele.
Ja no auto on ju lõppude lõpuks ikkagi 12a vana juba, nii et ei saagi uut autot eeldada.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)