Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231 - MÜÜDUD
Tänasest on auto jälle liikvele aetud.
Mootoris sai vahetatud siis väntvõll, saaled, õlid, filtrid ja kõik võimalikud tihendid.
Homme kallan roolivõimendi õli ka natuke juurde, siis peaks kõik OK olema .
Lisaks sai vahetatud õliradikas, mõningad silladetailid ja veits nodi veel.
Edit (01.01.2015):
Leidsin arvutist mõned pildid mis selle teemaga kokku käivad
Mootoris sai vahetatud siis väntvõll, saaled, õlid, filtrid ja kõik võimalikud tihendid.
Homme kallan roolivõimendi õli ka natuke juurde, siis peaks kõik OK olema .
Lisaks sai vahetatud õliradikas, mõningad silladetailid ja veits nodi veel.
Edit (01.01.2015):
Leidsin arvutist mõned pildid mis selle teemaga kokku käivad
Viimati muutis Riho1231, L Sept 09, 2017 20:38, muudetud 1 kord kokku.
Ja eelmise aasta lõpus sai toodud veel ühed korralikud veljed ka autole (jäävad suvehooaega ootama). Suured tänud muidugi kasutaja 9-5LPT-le, kes viitsis need mulle poole teepeale ära tuua :).
Pole tänu väärt, sobivad su tonnise alla nagu valatud mu arvates ja üldmulje on väga kena.
Kogenud Aeronaut.
Pole tänu väärt, sobivad su tonnise alla nagu valatud mu arvates ja üldmulje on väga kena.
Tänud, mulle meeldib ka
Ja uuenduseks ka siis juba, et nüüd nv sai lõpuks ka TGB käes soetatud tagatiib kerega ühte värvi ja uue tagastange millel pole KÄRUKONKSU AUKU SISSE LÕIGATUD :freak:
Edit (17.08.2014):
Mõni pilt veel
Viimati muutis Riho1231, L Sept 09, 2017 20:38, muudetud 1 kord kokku.
Ohh, tere jälle
Sai vahepeal veits aega teenimas käidud Sel ajal pidas Saab end ikka viisakalt ülal ja läbis vastu puiklemata ligi 14 000 km .
Täna siis tegin jälle õlivahetuse (seekord oli see õli 11 000 km :red:, kuid õli ei olnudki väga must) ja selle aasta esimese sise- ja välispesu.
Pigi oli ka ikka korralikult peale kogunenud, maale muru peale jäid siukse mustad randid, et võiks asfalt maha panna
Esisillaga peab midagi ette võtma, on hakkanud kolksuma seal :conf:
Sai vahepeal veits aega teenimas käidud Sel ajal pidas Saab end ikka viisakalt ülal ja läbis vastu puiklemata ligi 14 000 km .
Täna siis tegin jälle õlivahetuse (seekord oli see õli 11 000 km :red:, kuid õli ei olnudki väga must) ja selle aasta esimese sise- ja välispesu.
Pigi oli ka ikka korralikult peale kogunenud, maale muru peale jäid siukse mustad randid, et võiks asfalt maha panna
Esisillaga peab midagi ette võtma, on hakkanud kolksuma seal :conf:
Viimati muutis Riho1231, L Sept 09, 2017 20:39, muudetud 1 kord kokku.
:D Pildi pealt on kõik kena :)
Suvehooaeg hakkab kätte jõudma, st seda, et peaks suvistele rehvidele ja velgedel mõtlema hakkama. Aga kuna mul suvisel jooksul üks velg veidi kannatada saanud siis küsiks, et kus kohas Tartus oleks kõige mõttekam veljed korda lasta teha? Oskab keegi mõnda kohta soovitada?
Ühel veljel on serva natukene rüüstatud ja tahaks uuesti üle ka lasta lakkida.
Veel..
Kui kellegi peaks olema juhuslikult lekkevaba jahutusradiaatorit pakkuda siis võib seda teha, ühendust saab U2U kaudu.
Enda saabil lekib kahjuks. Mõtlesin, et oleks tore kui ei peaks nii tihti koguaeg juurde kallama :D
Edit: Radikas olemas.
Ja kes see suslik eile õhtul lõunakeskuse rõduparklas mulle saabiklubi helkuri kojamehe vahele sokutas? :D
Ühel veljel on serva natukene rüüstatud ja tahaks uuesti üle ka lasta lakkida.
Veel..
Kui kellegi peaks olema juhuslikult lekkevaba jahutusradiaatorit pakkuda siis võib seda teha, ühendust saab U2U kaudu.
Enda saabil lekib kahjuks. Mõtlesin, et oleks tore kui ei peaks nii tihti koguaeg juurde kallama :D
Edit: Radikas olemas.
Ja kes see suslik eile õhtul lõunakeskuse rõduparklas mulle saabiklubi helkuri kojamehe vahele sokutas? :D
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 886
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Võru tn ja Kastani nurgal on üks töökoda, kus pikemat aega tegeletud velgede sirgendamisega. Asuvad Aaluxiga samas töökojas, Tartus Võru 53. Nr. 55973901
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Kas ainult sirgendavad või teevad veel miskit toredat nendega (värvimine/lakkimine jne)?
Ei tea täpselt mis veljed on, kapslite peal kirjas Ap racing vms. Hankisin need siit samast foorumist, kasutaja 9-5LPT käest.
Offseti ja laiust ei oska ja ei mäleta peast nimodi öelda Õhtul vb tuleb meelde :beer:
Edit: Tuligi meelde, veljed on AP Racing 17"x7" ET 28.
Offseti ja laiust ei oska ja ei mäleta peast nimodi öelda Õhtul vb tuleb meelde :beer:
Edit: Tuligi meelde, veljed on AP Racing 17"x7" ET 28.
Ohh johhaidii mis täna Tartus toimus :wall:.
Selline uputus tänavatel, et peaaegu oleks saabi mootorist ilma jäänud.
Läksin natuke liiga sügavale ekslema ja tõmbas mootori vett täis. Õnneks leidus mõni asjalik Volvo omanik kes kohe peaaegu põlvistsaadik veest välja ja lähimasse parklasse sikutas :D.
Kartsin juba hullemat, et nüüd on kõik selle mootoriga, aga vist vedas.
Kuna starter ringi ei jaksanud vedada, siis panin parklas käigu sisse, võtsin sisselaske lõdviku lahti ja hakkasin autot käega edasi-tagasi liigutama et vett välja pumbata :). Noo seda ikka tuli sealt mingi liiter vähemat, mingi osa kindlasti summuti kaudu ka.
Aga mõne minuti pärast juba käiias starter selle mootori ilusti käima (kuna küünlad märjad, siis tegi ta seda muidugi vähe kauem) ja sai koju tagasi mindud (seda sama teed ) enne seda muidugi tõstsin õhupuhasti toru ülesse poole et oleks vähe julgem.
Õhufilter oli ka nagu vett täis imenud käsn, homme uue järgi :).
Tegus lõuna, mis muud
Selline uputus tänavatel, et peaaegu oleks saabi mootorist ilma jäänud.
Läksin natuke liiga sügavale ekslema ja tõmbas mootori vett täis. Õnneks leidus mõni asjalik Volvo omanik kes kohe peaaegu põlvistsaadik veest välja ja lähimasse parklasse sikutas :D.
Kartsin juba hullemat, et nüüd on kõik selle mootoriga, aga vist vedas.
Kuna starter ringi ei jaksanud vedada, siis panin parklas käigu sisse, võtsin sisselaske lõdviku lahti ja hakkasin autot käega edasi-tagasi liigutama et vett välja pumbata :). Noo seda ikka tuli sealt mingi liiter vähemat, mingi osa kindlasti summuti kaudu ka.
Aga mõne minuti pärast juba käiias starter selle mootori ilusti käima (kuna küünlad märjad, siis tegi ta seda muidugi vähe kauem) ja sai koju tagasi mindud (seda sama teed ) enne seda muidugi tõstsin õhupuhasti toru ülesse poole et oleks vähe julgem.
Õhufilter oli ka nagu vett täis imenud käsn, homme uue järgi :).
Tegus lõuna, mis muud
Proovisid vahepeal e36 tulesid külge pookida? selle lehekülje esimestelt piltidelt jäi niimoodi silma...
Proovisin küll, kusagil mujal foorumis jäi silma selline asi. Aga mul see asi proovimisega piirdus ka, vähemalt seniks :).
Kui neid ette tahaks panna, siis peaks iluvõret ülevalt poolt natukene kitsamaks tegema (u 1cm), kuna e36 tuledel see iluvõre poolne kallak on natuke püstisem.
Muidu tundus täista huvitav nendega.
Kui neid ette tahaks panna, siis peaks iluvõret ülevalt poolt natukene kitsamaks tegema (u 1cm), kuna e36 tuledel see iluvõre poolne kallak on natuke püstisem.
Muidu tundus täista huvitav nendega.
Oleks tõesti, aga polnud võtmeid kohe võtta kuskilt. Ainult nr7 padrun oli, sellega sain lõdviku maha võtta ja sealt vett välja kallata :D
Jälle aastaks ülevaatus tehtud. Lõpuks. Teise korraga, kuna kässar oli lödi mis lödi :D
Õnneks Tartus targad mehed ja sedapuhku võib suured kummardused teha kasutaja torque´le, kes timmis kässari täpselt ära, nüüd nagu kännu taga. :thumb:
Õnneks Tartus targad mehed ja sedapuhku võib suured kummardused teha kasutaja torque´le, kes timmis kässari täpselt ära, nüüd nagu kännu taga. :thumb:
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Tonnise puhul kestab see "kännu taga" umbes 2 nädalat kasutamist..:) pärast on jälle lödi. Kui ei kasuta, siis võib kauem kesta, aga siis on jälle võimalus, et kui ühe korra kasutad, siis jääb peale või tross ei liigu vms..:DJälle aastaks ülevaatus tehtud. Lõpuks. Teise korraga, kuna kässar oli lödi mis lödi :D
Õnneks Tartus targad mehed ja sedapuhku võib suured kummardused teha kasutaja torque´le, kes timmis kässari täpselt ära, nüüd nagu kännu taga. :thumb:
:D no eks paistab.
Kui väga kiirelt lödiks minema hakkab ja piisavalt ei hoia enam ilma, et koguaeg peaks peale keerama, siis tuleb hüdrokässari peale ümber ehitama :D
Kui väga kiirelt lödiks minema hakkab ja piisavalt ei hoia enam ilma, et koguaeg peaks peale keerama, siis tuleb hüdrokässari peale ümber ehitama :D
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Tonnise kässar toimib läbi samade klotside, mis tavapidur. Ma ei kujuta täpselt ette, kuidas sinna hüdrokässarit peaks lisama..:D
Mul on taga supportid ka vahetatud ja ega ta ikka väga ei kesta... loomupärane sisseehitatud värk sel süsteemil.
Mul on taga supportid ka vahetatud ja ega ta ikka väga ei kesta... loomupärane sisseehitatud värk sel süsteemil.
Mul küll kestavad,kässarit kasutan iga kord , kui pargin.
+1 Saabu jutule.
Remontisin sõbranna tonnise tagapidurid korralike ketaste-klotsidega aasta tagasi ära. Sai veel supportid ära puhastatud jne. Täisvärk. Praegugi tõmbad kässari peale ja kännu taga kinni, kui kohapealt ära minnes oled peale unustanud, siis ei lase minema autot. Selle kuu lõpus tuleva ülevaatuse jaoks pole küll vaja käsipidurit reguleerima hakata.
Remontisin sõbranna tonnise tagapidurid korralike ketaste-klotsidega aasta tagasi ära. Sai veel supportid ära puhastatud jne. Täisvärk. Praegugi tõmbad kässari peale ja kännu taga kinni, kui kohapealt ära minnes oled peale unustanud, siis ei lase minema autot. Selle kuu lõpus tuleva ülevaatuse jaoks pole küll vaja käsipidurit reguleerima hakata.