Selline mure siis ongi - puhub küll aga vägaväga vaikselt.
Millest pihta hakata?
Ja pirni kohapealt olen ka veel täitsa rumal kuna antud auto on värskelt soetatud.
9000 kliima nõrk+esitule pirni vahetus
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
1. Kas mootor soe? AUT reziimis ei puhu tai tugevasti külma õhku ;)
Temperatuuri anduri proovi puhastada surveõhuga - haba see ei tee.
Või siis mootor väsinud.
2. Mis pirniga? Vahetus ei ole keeruline. Kui käed ei mahu, siis võtta maha http://www.saab9000.com/procedures/electrical/headlampremoval.php
Temperatuuri anduri proovi puhastada surveõhuga - haba see ei tee.
Või siis mootor väsinud.
2. Mis pirniga? Vahetus ei ole keeruline. Kui käed ei mahu, siis võtta maha http://www.saab9000.com/procedures/electrical/headlampremoval.php
__In Boost We Trust__
-
- Postitusi: 80
- Liitunud: R Jaan 02, 2015 10:42
- Asukoht:
- Auto: 2004 9-3 2.0; 2010 9-5NG; 1994 9000; 2004 9-3 2,2Tid; 2008 9-3 TTiD Aero
Soe mootor - külm mootor - erilist vahet ei täheldanud. Kui käsi päris sinna avade juurde panna, on tunda, et sooja tuleb aga puhub väga lahjalt.
Pirni vahetuse juhise eest aitäh! :)
Milline pirn sinna sobib? - enne käiks poes ära, kui laiali lammutaks :)
Päevatuledega tegu siis.
Pirni vahetuse juhise eest aitäh! :)
Milline pirn sinna sobib? - enne käiks poes ära, kui laiali lammutaks :)
Päevatuledega tegu siis.
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 893
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
H1 nii lähi- kui kaugtuli mõlemad
Profülaktiline küsimus, et kas jahutusveliku tase on normis? Kas külma suudab puhuda täisvõimsusel?
Profülaktiline küsimus, et kas jahutusveliku tase on normis? Kas külma suudab puhuda täisvõimsusel?
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
-
- Postitusi: 80
- Liitunud: R Jaan 02, 2015 10:42
- Asukoht:
- Auto: 2004 9-3 2.0; 2010 9-5NG; 1994 9000; 2004 9-3 2,2Tid; 2008 9-3 TTiD Aero
Ei puhu kumbagi täisvõimsusel. Olen selle auto roolis ka esimest päeva Jahutusvedeliku kohta lugesin ka välismaistest foorumitest. Homme päevavalgel kaen üle :)
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Vent ikka käib ringi? Või surub lihtsalt sõidutuulega pisut õhku läbi? Seal on nupud ju, kuskohast manuaalselt saab ventika kiirust muuta, proovi, kas toimib.
Kui jahutusvedeliku tase on madal, siis ta ei puhu sooja, aga vent peaks sellegipoolest uhama.
Juhipoolse pirnivahetusega pole ilmselt probleemi, seal on ruumi laialt. Kõrvalistuja pool on pisut keerulisem, seal on kondipump jms suht lähedal. Naisterahva käsi mahub ilmselt pareminigi sinna..:D Keeratav kork maha, siis pirni tagant klamber lahti (see on mõlemal pool pirni nagade taga kinni, algul surud pisut alla ja siis eemale pirnist ja siis tuleb lahti). Juhtme soovitan enne klambri avamist eemaldada.
Lähitule pirni jaoks pole vast vaja tuld hakata maha katkuma. Kõrvalistuja poolel pärast seda suunatule klambrit tagasi saada on paras PIA.
Kui jahutusvedeliku tase on madal, siis ta ei puhu sooja, aga vent peaks sellegipoolest uhama.
Juhipoolse pirnivahetusega pole ilmselt probleemi, seal on ruumi laialt. Kõrvalistuja pool on pisut keerulisem, seal on kondipump jms suht lähedal. Naisterahva käsi mahub ilmselt pareminigi sinna..:D Keeratav kork maha, siis pirni tagant klamber lahti (see on mõlemal pool pirni nagade taga kinni, algul surud pisut alla ja siis eemale pirnist ja siis tuleb lahti). Juhtme soovitan enne klambri avamist eemaldada.
Lähitule pirni jaoks pole vast vaja tuld hakata maha katkuma. Kõrvalistuja poolel pärast seda suunatule klambrit tagasi saada on paras PIA.
-
- Postitusi: 80
- Liitunud: R Jaan 02, 2015 10:42
- Asukoht:
- Auto: 2004 9-3 2.0; 2010 9-5NG; 1994 9000; 2004 9-3 2,2Tid; 2008 9-3 TTiD Aero
Nii - proovisin öösel töölt tulles - jah, külma uhab LO peal päris tugevalt. Seega jahutusvedelikku kontrollima?
Vaatasin - on suht Min lähedal aga kuidagi nii sogane et ei suuda tuvastada, kas punane või roheline :(
Ps! Tegu atm kastiga ja kasti käigu tuled ei põle - st, pimedas ei saa arugi, kuhu liigutada, sest valitseb pimedus miski punane indikaator seal on (valges paistab) aga kas seal peaks ehk miski tuluke ka olema?
Vaatasin - on suht Min lähedal aga kuidagi nii sogane et ei suuda tuvastada, kas punane või roheline :(
Ps! Tegu atm kastiga ja kasti käigu tuled ei põle - st, pimedas ei saa arugi, kuhu liigutada, sest valitseb pimedus miski punane indikaator seal on (valges paistab) aga kas seal peaks ehk miski tuluke ka olema?
ATM kastiga peaks olema spidoplokil ka näidik, kust saab vaadata, kuhu on kang liikund. Ise teen oma automaadil selliselt, et kui P asendis vajutan käigukangi küljel korraks nupu alla (et liikuma hakkaks), lasen nupu lahti, kui liigub juba ja siis tõmban niikaua kuni annab tõmmata, ehk jõuab ühe hooga Drive asendisse. ehk siis P-D ühe liigutusega. Kui vaja R panna, siis 2 nõksu üles üle Neutraali.
Jahutuse kohapealt ostsin roosaka Polari oma, ja kallama asudes selgus, et roheline oli eelnevalt sees. Nüüd on sellest segu tegemisest 1,5a juba möödas, ja soojendusega probleeme pole. Muidugi kui max märgist on ~1L puudu, siis peaks ka check radiator põlema minema, mis näitab et jahutusvedeliku tase on madal.
Jahutuse kohapealt ostsin roosaka Polari oma, ja kallama asudes selgus, et roheline oli eelnevalt sees. Nüüd on sellest segu tegemisest 1,5a juba möödas, ja soojendusega probleeme pole. Muidugi kui max märgist on ~1L puudu, siis peaks ka check radiator põlema minema, mis näitab et jahutusvedeliku tase on madal.
ATM kastil tõesti seal peaks üks diood põlema, mis siis käike roheliselt valgustab. Üsna lihtne vahetada - kolm torx kruvi ja natuke nokitsemist, suvel just vahetasin enda omal ära ja nüüd pimedal ajal on täitsa tore, et see valgustus sinna tekkinud on.