Nimelt ükshetk lõpetas pult autoga suhtlemise. Nuppu vajutades roheline tuli süttib aga auto ei reageeri. Tõin poest kaks tutikat 2032 3V patareid, aga mitte midagi. Loomkatse tulemusel selgus, kui panen tabletid jadamisi klemmi alla põleb tuli oluliselt erksemalt ja auto teeb plaksti uksed lahti ja paneb uuesti vajutades kinni ka....
Siit ka küsimus, et kas tegemist on miskise standardolukorraga või tulekski viimases hädas lahti muukida ja vaadata,mis karul kõhus valesti on.
9000 pult tahab 3+V ?
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 904
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Kas element ikka on 3V ja kas siis ka, kui nupule vajutad (ehk siis koormuse all) ?
Kaks järjestikku annab ideeliselt võimsama signaali ja ime, et pult seda üldse kannatab.
Kui see pilt sinu omast, siis sinna palju mustust sisse pääsenud. Katku lahti ja puhasta ära. Piiritusega näiteks.
Pakun umbe, et mustus on puldi "antenniosa" natuke lühistanud ja seepärast tahab kõvemat signaali, et miski üldse vastuvõtjani jõuaks.
Kaks järjestikku annab ideeliselt võimsama signaali ja ime, et pult seda üldse kannatab.
Kui see pilt sinu omast, siis sinna palju mustust sisse pääsenud. Katku lahti ja puhasta ära. Piiritusega näiteks.
Pakun umbe, et mustus on puldi "antenniosa" natuke lühistanud ja seepärast tahab kõvemat signaali, et miski üldse vastuvõtjani jõuaks.
Saab ka uue kummi panna. Kantossi lappimine??nuppude kummi saad ka ümber pöörata.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 904
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Kas Ferdinandis on seda saada mõistlikuma hinnaga kui netiavaruste 15€+post ?
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 904
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Tõesti, nüüd leian ise ka netist, et hoopis vaja 2xCR2016 sisse panna.
Sellne asi võiks küll puldi kaane peal kirjas olla
Sellne asi võiks küll puldi kaane peal kirjas olla
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 904
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Panin topelt tabletid sisse ja töötab nagu naksti.
Sirvisin ka 9000 MY95 kasutusjuhendit ja seal pole sõnagi puldi patareide kohta. Saabsite aga ütleb üldistvalt, et sisse läheb 3V patarei. - Most newer remotes are powered by a 3V lithium battey.
Kas kellelgi on siiski materjale, mille alusel saaks tõe välja selgitada, et mis aastast ja kuhu suunas see muutus toimunud on? Või tuligi läbisegi ühe liini pealt 3V ja teise liini pealt 6V pulte välja?
Sirvisin ka 9000 MY95 kasutusjuhendit ja seal pole sõnagi puldi patareide kohta. Saabsite aga ütleb üldistvalt, et sisse läheb 3V patarei. - Most newer remotes are powered by a 3V lithium battey.
Kas kellelgi on siiski materjale, mille alusel saaks tõe välja selgitada, et mis aastast ja kuhu suunas see muutus toimunud on? Või tuligi läbisegi ühe liini pealt 3V ja teise liini pealt 6V pulte välja?
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
20-aastasel autol võivad vabalt olla veel originaalelemendid.
Enda teada ma seni vahetanud pole ja ei nii teadnudki mitu elementi..
Tegin väikese mõõtmise. Elemendid nö varupuldil (mida pole pea üldse kasutatud) annavad ilma koormuseta pinge 3,207V ja 3,209V. Firmaks Renata, aga kas ka originaalid, ei tea.
Voolutarve nuppu all hoides 2,35...2,3mA. Esimene pool sekundit tarbitakse seda esimest väärtust, seejärel nati langeb.
Elementide mahutavus on ca 95mAh. Lihtne arvutus ütleb, et pidavalt nuppu all hoides kestaksid nad umbes 40 tundi. Reaalne kasutus võib olla 4 sekundit päevas ehk siis kestvus sellisel juhul umbes 100 aastat
Reaalselt on küll asi veidi teine, sest LiMnO2 (liitium-mangaandioksiid) elementidel on ka isetühjenemine, ehkki väga väike. Erinevad allikad annavad umbes 1-2% aastas.
Enda teada ma seni vahetanud pole ja ei nii teadnudki mitu elementi..
Tegin väikese mõõtmise. Elemendid nö varupuldil (mida pole pea üldse kasutatud) annavad ilma koormuseta pinge 3,207V ja 3,209V. Firmaks Renata, aga kas ka originaalid, ei tea.
Voolutarve nuppu all hoides 2,35...2,3mA. Esimene pool sekundit tarbitakse seda esimest väärtust, seejärel nati langeb.
Elementide mahutavus on ca 95mAh. Lihtne arvutus ütleb, et pidavalt nuppu all hoides kestaksid nad umbes 40 tundi. Reaalne kasutus võib olla 4 sekundit päevas ehk siis kestvus sellisel juhul umbes 100 aastat
Reaalselt on küll asi veidi teine, sest LiMnO2 (liitium-mangaandioksiid) elementidel on ka isetühjenemine, ehkki väga väike. Erinevad allikad annavad umbes 1-2% aastas.