Küsimused Saab 900 1988a kohta
Ostsin eile omale 88a Saab 900. Käisin ÜV-l ja läks puhtalt läbi. Pole kunagi varem ühtegi Saabi omanud ja seega on tekkinud mõned küsimused:
1) Kas see on normaalne, et võtme saan süütelukust kätte sinult siis, kui autol on seisma jäädes tagumine käik sees? Ning tagurpidi käik välja ei tule, kui süüde väljas on, seega seisab auto alati tagurpidi käiguga?
2) Kas nii vanal autol peabki sidur võtma täiesti põhjast ja viimasest lõpust, või saab selle kuidagi korda teha?
3) On see normaalne, et vahepeal jääb tagumine käik sisse kinni ja välja tuleb siis, kui autol süüde välja keerata ja siis uuesti käima pannes saan käigu vàlja?
4) Paljudel kordadel, kui autol süüte välja keeran, tahab auto uuesti käima minna, puterdab kaks sekundit ja sureb välja?
Tänan igasuguse info eest!
1) Kas see on normaalne, et võtme saan süütelukust kätte sinult siis, kui autol on seisma jäädes tagumine käik sees? Ning tagurpidi käik välja ei tule, kui süüde väljas on, seega seisab auto alati tagurpidi käiguga?
2) Kas nii vanal autol peabki sidur võtma täiesti põhjast ja viimasest lõpust, või saab selle kuidagi korda teha?
3) On see normaalne, et vahepeal jääb tagumine käik sisse kinni ja välja tuleb siis, kui autol süüde välja keerata ja siis uuesti käima pannes saan käigu vàlja?
4) Paljudel kordadel, kui autol süüte välja keeran, tahab auto uuesti käima minna, puterdab kaks sekundit ja sureb välja?
Tänan igasuguse info eest!
Tagurpidi käik peab olema jah sees, nii oli ka mu 98a 9-5l ja 2000a 9-3l, enamustel manuaalidel vast nii, samas saab 9000l pole, aga sellel võti ka tavapärases kohas rooli samba küljes.
Nr 4 tasub küll uurimist, vigane syytelukupõhi ehk?
Sidurit IMO pole mõtet enne vahetada, kui libisema hakkab.
Nr 4 tasub küll uurimist, vigane syytelukupõhi ehk?
Sidurit IMO pole mõtet enne vahetada, kui libisema hakkab.
Kogenud Aeronaut.
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Ei oska küll SAABi kohta täpsemalt öelda kuna omal kogemust pole, aga enamustel autodel libiseb sidur siis kui pedaal võtab liiga kõrgelt. Ketas kulunud ja korvi lamellid toetuvad vastu survelaagrit. Kui eksin parandage
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Kui sidur ei libise, võiks proovida õhutamist. Õpetuse leiad netist kindlasti
et r- käik jääb sisse, räägib süütevõtme pesa, et tahaks natukene määrida. mitte wd40, aga muu õliga.
et mootor peale seismajärtmist käima jääb räägib sellest et kas süüde, või küünlad või kütus on vale.
et r- käik jääb sisse, räägib süütevõtme pesa, et tahaks natukene määrida. mitte wd40, aga muu õliga.
et mootor peale seismajärtmist käima jääb räägib sellest et kas süüde, või küünlad või kütus on vale.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kas tahab käima minna või tahab käima jääda?Kas hõõgsüüde ei olegi mitte seotud küünaldega (tahab saada kas külmemaid või kuumemaid vot ei mäleta),kui süüdet saab näppida,siis võiks proovida tiba varasemaks ehk aitab sellestki. edu.
Saan harva sõita SAABIGA.
-
- Postitusi: 60
- Liitunud: N Okt 08, 2015 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 900 T16, Volvo 940 TD
Ka minul käib karpaga vahel mootor edasi vahest kui olen süüte välja keeranud. Tuleb harjuda.
See peaks olema sellega seotud:
viewtopic.php?f=20&t=20743
See peaks olema sellega seotud:
viewtopic.php?f=20&t=20743
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 893
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Viimatine info on, et originaali pole enam ammu saada, ükski tootja ametlikku sobivust ei anna, "universaalseid" õlisid on palju, kuid "sobimatust" õlist hullem on üldse ilma millegita sõita.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Ei ole hetkel manuali käepärast, aga mäletan, et ATF õli võis ajutiselt kasutada. Kui kunagi sai asja uuritud, jäin sellele õlile pidama: http://www.yacco.ee/toode/l-h-m/
Toimetab aastaid. Ilmselt polegi asi toimimises kuivõrd erinevate tihendite vastupidavuses ATF õli suhtes. Lekivad need pillid juba nagunii...
Jään vastuse võlgu, kas 8V ja 16V puhul on teema erinev. Endal 16V, latt sama, pumbad erinevad.
Toimetab aastaid. Ilmselt polegi asi toimimises kuivõrd erinevate tihendite vastupidavuses ATF õli suhtes. Lekivad need pillid juba nagunii...
Jään vastuse võlgu, kas 8V ja 16V puhul on teema erinev. Endal 16V, latt sama, pumbad erinevad.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Pane auto nii seisma et auto juhi koht oleks korgemal.. siis vajub vesi muudesse torudesse..
samas kui luuk lahti teha ja alt õhku puhuda, on luugi juures kohad leida, kust vesi peaks ära minema. Nad ummistuvad kyll
samas kui luuk lahti teha ja alt õhku puhuda, on luugi juures kohad leida, kust vesi peaks ära minema. Nad ummistuvad kyll
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.