Saab 9-3 SC Vector 1.9 TTiD4, 2011, owl
Tegelikult olen ma siiani positiivselt üllatunud selle masina vähese remondivajaduse üle.
Ainsad silladetailid, lisaks tagumistele piduriketastele, mis on vahetatud pea 80 kkm jooksul on undav rattalaager ja kolisev stabika kont.
Lisaks kolisemisele tundub, et see oli ka üks põhjus järjekordseks vibratsiooniks. Rool väriseb tuntavalt nüüd veel ühel keskmiselt siledamal 110 lõigul.
Ainsad silladetailid, lisaks tagumistele piduriketastele, mis on vahetatud pea 80 kkm jooksul on undav rattalaager ja kolisev stabika kont.
Lisaks kolisemisele tundub, et see oli ka üks põhjus järjekordseks vibratsiooniks. Rool väriseb tuntavalt nüüd veel ühel keskmiselt siledamal 110 lõigul.
There ain't no way but the hard way. Get used to it.
Nüüd, just pikema sõidu eel ja ajal sai mitu korda 'limited performance' kirjaga tutvutud. Ehk siis u 450 km läbitud peale eelmist DPF-i põletust ja 'limited performance' ees.
Esidiga resetid ära, aga tuleb natukese aja pärast tagasi.
Peale DPF-i põletamist jälle u 450 km rahul ja otsast peale. Hetkel põletas jälle DPF-i puhtaks.
Lahe on maanteel sõita, kui 70->90 võtab 2 minutit ja ees 85-ga liikuvast masinast möödumine nõuaks kilomeetreid tühja teed.
Enne järgmist tankimist tuleb ilmselt mingit DPF-i puhastusvahendit kasutada. Viimati kasutasin midagi sellist pea aasta ja 20 kkm tagasi.
Lisaks on miski naljakas õhulekke moodi hääl tekkinud. Kohapeal vähem, aken lahti kiirendades rohkem.
Nüüd, kus 200k autol läbitud, hakkavad siis mured tulema või?
Esidiga resetid ära, aga tuleb natukese aja pärast tagasi.
Peale DPF-i põletamist jälle u 450 km rahul ja otsast peale. Hetkel põletas jälle DPF-i puhtaks.
Lahe on maanteel sõita, kui 70->90 võtab 2 minutit ja ees 85-ga liikuvast masinast möödumine nõuaks kilomeetreid tühja teed.
Enne järgmist tankimist tuleb ilmselt mingit DPF-i puhastusvahendit kasutada. Viimati kasutasin midagi sellist pea aasta ja 20 kkm tagasi.
Lisaks on miski naljakas õhulekke moodi hääl tekkinud. Kohapeal vähem, aken lahti kiirendades rohkem.
Nüüd, kus 200k autol läbitud, hakkavad siis mured tulema või?
There ain't no way but the hard way. Get used to it.
See õhulekke hääl ja dpf-i probleemid on omavahel seotud, mingi keemia ja esidiga seda ei ravi...
Mida kiiremini remonti lähed seda väiksemad kulud tulevad!
Mida kiiremini remonti lähed seda väiksemad kulud tulevad!
Esimese asjana peale sõidust tagasitulekut sai turborõhu andur ära puhastatud. Viimati puhastasin seda u 2 a ja 50+ kkm tagasi. Ilus must koonus oli enne puhastamist.
Üllataval kombel ma peale anduri puhastamist enam õhu susinat ei kuulnud. Võib-olla polnud mootor ka piisavalt soe.
Remonti tuleb minna, aga seda peale puhkust :)
Swirli ennetavalt eemaldama ei hakka. Internet väidab, et 2010 nende disaini parandati. Kui kunagi peab sisselaskega midagi tegema, siis vaatab.
Üllataval kombel ma peale anduri puhastamist enam õhu susinat ei kuulnud. Võib-olla polnud mootor ka piisavalt soe.
Remonti tuleb minna, aga seda peale puhkust :)
Swirli ennetavalt eemaldama ei hakka. Internet väidab, et 2010 nende disaini parandati. Kui kunagi peab sisselaskega midagi tegema, siis vaatab.
There ain't no way but the hard way. Get used to it.
Praeguseks on dpf rahunenud, enam veateateid ei anna.
Õhuleket ei tuvastanud ka remont, aga võimaliku susina koha leidis üles. Sumpsi sukk narmendab ja laseb natuke läbi.
Susinat ennast pole küll enam jupp aega kuulda olnud.
Hetkel tundub, et läks lihtsalt.
Õhuleket ei tuvastanud ka remont, aga võimaliku susina koha leidis üles. Sumpsi sukk narmendab ja laseb natuke läbi.
Susinat ennast pole küll enam jupp aega kuulda olnud.
Hetkel tundub, et läks lihtsalt.
There ain't no way but the hard way. Get used to it.
Ka sel aastal sai talveks autol õhuvoolusid piiratud. Kuna mina pole senini leidnud mõistlikku viisi radikale pappi ette panna, siis siis seekord läks ülemise iluvõre taha tükk plasti. Kui palju see aitab, seda näeb ehk hiljem. Hetkel väga vahet ei tee.
There ain't no way but the hard way. Get used to it.
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 893
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Võta see plast suveks ikkagi ära radika eest
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
DPF-iga on tõesti jama - soojade ilmadega ummistub väga kiiresti. s.t. 20+ kraadidega laseb peale põletamist kuskil 200 km sõita, enne kui limited performance tuleb. Põletab üsna täpselt 500 km tagant.
Samas sellise temperatuuri saab ka kohe peale DPF-i põletamist. Kui limited performance on aktiivne, siis temperatuur nii kõrgeks ei tõuse. Siis on kuskil 40-50
Temperatuuri saab ilusti alla, kui lapats põhjas kiirendada. 2 sekundit kiirendamist ja temperatuur on 40.
There ain't no way but the hard way. Get used to it.
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Kunagi soovitati kahetaktilise õli diislile juurde valada et dpf nii sageli ei peaks vaeva nägema selle sodi põletamisega!
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Lisaks õlile on ka igasuguseid DPF-i põletamist abistavaid vahendeid. Kasutan neid enam-vähem korrapäraselt. Turbo rõhuanduri olen alles puhastanud, ei olnud väga hull. DPF-i sisse muidugi näinud pole.
Esid, mis ka sisselaske tempi näitab, näitab ka DPF-i kohta. Põleb ta tühjaks u 6-8% Sooti tasemeni. Põletama hakkab kas siis kui soot on 100% või kui kilomeetreid eelmisest põletusest 500 Talvel saab soot enne täis, Suvel enne kilomeetrid.
Enamus aastast probleeme pole, ainult kui ilmad on 20+, siis tuleb limited performance külla. Enne limited performancet näen tavaliselt kõrget temperatuuri sisselaskes ja vaikselt kerkima hakkavat rõhuvahet enne ja pärast dpf-i.
Limited performance tuleb, kui Diffp (rõhu vahe enne ja pärast dpf-i) on 12+ kpa mingi minuti jooksul. Talvel on see konstantselt 0, suvel nägin ka 45-te.
Muidugi võib öelda, et läbisõit 260k, dpf peabki surnud olema. Samas võiks ta siis ju talvel rohkem surnud olla - talvel vist tekib rohkem seda tahma, mida ta püüdma peaks.
Hetkel miskipärast arvan, et soojaga tekkivad DPF-i mured pole mitte põhjus, vaid millegi muu tagajärg.
There ain't no way but the hard way. Get used to it.
Auto sõidab. Esimesed kettad/klotsid said vahetatud. Mõned stabika kondid on ees läinud.
Selle DPF-i asjaga pole väga targemaks saanud, aga aeg sai just kirja pandud.
Värvimistööd on ka sel suvel ees. Eelmise suve kiirtööd ei pidanud.
Siiamaani ütlen, et kõige vähem remonti vajanud masin, mida olen omanud.
There ain't no way but the hard way. Get used to it.
Seekord sai üllatuseks avastatud, et masin oli alt väga õline. Katki voolik, mis turbost karterisse õil tagasi laseb.
Kood selline 93191756, leida seda kallist juppi aga ei õnnestunud.
Asendasin originaali tööriistamarketi voolikuga.
https://www.xn--triistamarket-imba.ee/e ... 19x27mm-1m
Näis kaua kestab. Vähemalt ei ole katki ja ei laota õil auto alla.
Hea on see, et eelmise aasta värvitööd enam vähem peavad. See aasta saab ehk teise tagumise rattakoopa äärt lappida.
Kui 9-5 tegemistest aega juhtub üle jääma.
Kood selline 93191756, leida seda kallist juppi aga ei õnnestunud.
Asendasin originaali tööriistamarketi voolikuga.
https://www.xn--triistamarket-imba.ee/e ... 19x27mm-1m
Näis kaua kestab. Vähemalt ei ole katki ja ei laota õil auto alla.
Hea on see, et eelmise aasta värvitööd enam vähem peavad. See aasta saab ehk teise tagumise rattakoopa äärt lappida.
Kui 9-5 tegemistest aega juhtub üle jääma.
There ain't no way but the hard way. Get used to it.
Auto on pidevas veeremises. juba 370k ees.
Nüüd siis üks suurem remont ka. Hooratas, sidur, geneka korrastamine ja hunnikus tihendeid ja simmereid ja muid pisijuppe. Mootor pidi seest puhas ja korras olema.
Vanakese kohta liikleb päris korralikult. Tagatiiva äär vajab küll keevitamist.
Nüüd siis üks suurem remont ka. Hooratas, sidur, geneka korrastamine ja hunnikus tihendeid ja simmereid ja muid pisijuppe. Mootor pidi seest puhas ja korras olema.
Vanakese kohta liikleb päris korralikult. Tagatiiva äär vajab küll keevitamist.
There ain't no way but the hard way. Get used to it.