Saab õnnetuses
Kere turvakonstruktsioonid on tugevad. Kahjuks ei pea auto pöhi meie talvele hästi vastu ja tehnika poole pealt surevad paljud isendid enne 200kkm läbimist. Loodetavasti oli filmivöteteks leitud just selline viimaseid hingetömbeid tegev NG 9-5.
See võib küll öelda on juba õnnetus, kui jäetakse lihtsalt vedelema, kelle oma? https://www.facebook.com/16689165667425 ... 751642817/
Everyday Regular SAAB guy!
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 13798
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
Suht suva pilt seal FB-s, artikli enda juures seda küll näha pole..que kirjutas: ↑N Okt 31, 2019 16:03See võib küll öelda on juba õnnetus, kui jäetakse lihtsalt vedelema, kelle oma? https://www.facebook.com/16689165667425 ... 751642817/

Enne oli.Cyber kirjutas: ↑N Okt 31, 2019 16:39Suht suva pilt seal FB-s, artikli enda juures seda küll näha pole..que kirjutas: ↑N Okt 31, 2019 16:03See võib küll öelda on juba õnnetus, kui jäetakse lihtsalt vedelema, kelle oma? https://www.facebook.com/16689165667425 ... 751642817/![]()
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 516
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Viljandi/Tallinn/Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
https://youtu.be/YU-iTqzYAPs?t=14
"õnnetus" jäi küll olemata, aga siiski
a) pole pädevaid pidureid (mõistusest ei räägi, LT number paistab olevat)
b) pole chipitud, et enne järgmist masinat manööver lõpetada?
"õnnetus" jäi küll olemata, aga siiski
a) pole pädevaid pidureid (mõistusest ei räägi, LT number paistab olevat)
b) pole chipitud, et enne järgmist masinat manööver lõpetada?
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5TiD
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97