Soojaõhu reguleerimine ei tööta täpselt nii kuis peab.

Tonnised ja nende mured
Vasta
Kasutaja avatar
IFFI
Postitusi: 62
Liitunud: K Dets 19, 2018 10:26
Asukoht: TURKU
Auto: 9000 2.3 Turbo CD 260kw 350hj
Kontakt:

#1

Auto info leidub vasakult mu avatari alt .

Probleemi kirjeldus järgmine: sooja õhku tuleb aint siis kui temperatuur on seatud HI asendisse. Kui seadistan temperatuuri astme võrra madalamaks ehk siis näiteks 27 kraadi peale siis ei tule enam sooja õhku vaid jahe õhk! Sedasi töötab see igasuguste temperatuuri astmete peal. Tundub, et hetkel ongi aint kas seadistus võimalust HI ja LO vahepealsed temperatuurid ei tee mingeid muudatusi.
Millest alustada probleemi leidmist või lahendamist?

Automaatika töötab okei ehk siis näiteks kui olen eelnevalt käsitsi teinud omad seades siis igakord kui käivitan uuesti siis teem süsteem oma automaatsed seaded vastavalt ilmastikule ise. See osa nagu tundub töötavalt vähemasti minu arust.
Hetkel kasutangi aint HI asendit ja ventilaator on nullis ja siiski läheb nii kuumaks salong, et aeg-ajalt avan veidikeseks akna :D
Minu Saabi lugu siin foorumis | Minu Saabi BLOGI | Mu TONNISTE galerii
Kasutuses olevad autod: 9000 CD 2.3 Turbo 260kw 350hj -||- 9000 CDE 2.3 Turbo Eco-Power 125kw 170hj
Olnud autod: 9000 CS 2.0 96kw 131hj
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#2

Alustuseks vaata kas salongi nuusutaja(ventikas armatuuris) käib ringi.Süüde sisse, süüde välja, ventiaks peaks mingi aeg veel tööle jääma.
Kasutaja avatar
IFFI
Postitusi: 62
Liitunud: K Dets 19, 2018 10:26
Asukoht: TURKU
Auto: 9000 2.3 Turbo CD 260kw 350hj
Kontakt:

#3

Varsti lähen liikvele a võid sa mulle jagada vihjeid kuhu suunda või kuhu ma võiksin oma kõrva suunata, et kuulata võimalikult lähedalt seda kas töötab või ei!? Präegu vana mälu pealt ütleksin küll, et eriti vist ei mäletaks sellist eraldi ventika töötamise või tööle jäämise häält :S
Minu Saabi lugu siin foorumis | Minu Saabi BLOGI | Mu TONNISTE galerii
Kasutuses olevad autod: 9000 CD 2.3 Turbo 260kw 350hj -||- 9000 CDE 2.3 Turbo Eco-Power 125kw 170hj
Olnud autod: 9000 CS 2.0 96kw 131hj
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#4

Armatuuris kella all.Alti ei ole kuulda, siis lambiga vaata.
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 918
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#5

Võid proovida ta ka välja õngitseda, kas kompuutri (või kliima) välja painutada peene kruvikaga ja siis seda nuppu tagant sõrmega lükates lihtsalt.
Pilt
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#6

Kate tuleb väljapoole, ventikas sisse.
Kasutaja avatar
IFFI
Postitusi: 62
Liitunud: K Dets 19, 2018 10:26
Asukoht: TURKU
Auto: 9000 2.3 Turbo CD 260kw 350hj
Kontakt:

#7

Sirvisin kiirelt manuali ja leidsin selle sensori "INTERIOR TEMPERATURE SENSOR" , selline pisike ümargune must asjake on jah seal olemas. Lähen siis uurima ja vaatan mida head ma sealt leian :lol:
Pilt
Minu Saabi lugu siin foorumis | Minu Saabi BLOGI | Mu TONNISTE galerii
Kasutuses olevad autod: 9000 CD 2.3 Turbo 260kw 350hj -||- 9000 CDE 2.3 Turbo Eco-Power 125kw 170hj
Olnud autod: 9000 CS 2.0 96kw 131hj
pets
Postitusi: 183
Liitunud: R Veebr 27, 2004 16:31
Asukoht:
Auto:

#8

Paistab jah nagu salongi temp. anduri viga olevat.
Kasutaja avatar
IFFI
Postitusi: 62
Liitunud: K Dets 19, 2018 10:26
Asukoht: TURKU
Auto: 9000 2.3 Turbo CD 260kw 350hj
Kontakt:

#9

Tänks ideede eest, proovin homme toda välja õngitseda ja vaadata mis siis selgub. Tänasel vaatlusel ja kuulamisel sealt ühtegi kõssu häält ei tulnud ning vaadates ei saanud eriti hästi aru kas seal ültse midagi on või pöörleb. Oli lamp kah suht nuttune. Kirjutan selle homsesse päevakavasse :D
Minu Saabi lugu siin foorumis | Minu Saabi BLOGI | Mu TONNISTE galerii
Kasutuses olevad autod: 9000 CD 2.3 Turbo 260kw 350hj -||- 9000 CDE 2.3 Turbo Eco-Power 125kw 170hj
Olnud autod: 9000 CS 2.0 96kw 131hj
Kasutaja avatar
IFFI
Postitusi: 62
Liitunud: K Dets 19, 2018 10:26
Asukoht: TURKU
Auto: 9000 2.3 Turbo CD 260kw 350hj
Kontakt:

#10

Uurisin ja puurisin täna seda andurit. To ventikas ei tea seal mitte midagi. Võtsin kate ka eest maha, et saada korralik pilt asjast. Ise nüüd eeldan, et ilmselt tuleb see maha võtta ja siis vaadata edasi mis annab teha sellega. Eks ma kontrollin miski aeg kaitsmed ka üle kindluse mõtes kui sellel ültse see eraldi on, ise küll ei usu nii väiksel asjal olevat eraldi kaitset.

Pilt

Ilmselt jääb see töö veidi kaugemasse tuleviku juhul kui on vajadus saada kogu see anduri kupatus kätte. Plaanis on kogu see armatuur lahti võtta, et vahetada ära erinevaid lambikesi mis valgustavad armaturil olevaid erinevaid näidikuid. Pooled naidikud on pimedad, osad on väga tuhmid, mõni näidik vahepeal põleb ja siis ei põle. Ning samas korraga vahetaks välja ka kõlarid mis ilmselgelt on juba oma aja ära elanud ja on katkised.

Samas võite ka juurde mainida siia mida veel saaks ja võiks korraga seal all ära teha kui juba see lahti kakutud saab :D Siis tean varakult asjad valmis muretseda.
Minu Saabi lugu siin foorumis | Minu Saabi BLOGI | Mu TONNISTE galerii
Kasutuses olevad autod: 9000 CD 2.3 Turbo 260kw 350hj -||- 9000 CDE 2.3 Turbo Eco-Power 125kw 170hj
Olnud autod: 9000 CS 2.0 96kw 131hj
Kasutaja avatar
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1215
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#11

Kaitset eraldi sellel pole. Juhtmed lähevad otse acc plokist andurisse(va. Mass).
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#12

Kui kate maas, võid näiteks hambaorgiga hoogu anda.Vahest hakkab vent tööle ja siis saab tempi muuta. Ainult, et seda tuleb peale igat käivitamist korrata.
Kasutaja avatar
IFFI
Postitusi: 62
Liitunud: K Dets 19, 2018 10:26
Asukoht: TURKU
Auto: 9000 2.3 Turbo CD 260kw 350hj
Kontakt:

#13

Paar päeva tagasi otsustas siis andur lõpuks ka tööle hakata :head: Oli veidi pikem teekond käsil kui ühtäkki hakkas selline krigistamine ja kragistamine armatuuris peale, vahepeal tegi krigisevat häält vahepeal ei. Esmalt ei saanud arugi mis või kust see tuli. Tegin peatuse ja kuulasin kõrvaga siit-sealt kui lõpuks sain aru, et just see sama anduri ventikas tegi seda häält, tegin väikese nõukaaegse liigutuse, rusikaga kolakas armatuurile anduri kohale ja saabus jälle vaikus. :D Muutsin siis temperatuuri prooviks 21 kraadile ja voilaaa, toimetas, proovisin vahelduseks ka teisi tempe ning asi täiesti okei.

Nüüd tuleb tiba tilgake lisada sinna kuidagi veidi õlikest, et saada selelst krigistamisest lahti ning siis võib rahulikult sõita suurema kevadise remondini välja. :beer:
Minu Saabi lugu siin foorumis | Minu Saabi BLOGI | Mu TONNISTE galerii
Kasutuses olevad autod: 9000 CD 2.3 Turbo 260kw 350hj -||- 9000 CDE 2.3 Turbo Eco-Power 125kw 170hj
Olnud autod: 9000 CS 2.0 96kw 131hj
Vasta