Nagu vanarahvas juba teadis, et kes kannatab, sel tundub elu pikem, aga praeguste ilmadega ei tasu mitte see pikk elu ära kui konditsioneer ei tööta...
a) Tech2 näitab, et evaporator on koguaeg +5C, aga se eon kahjuks sulaselge vale. Netitarkuse ja lammutamise tulemusena veendusin et minu masinal eraldi temp. sensorit tegelikult ole (kadus ära kuskil MY04/5 kandis?) ja temp arvutatakse rõhusensori andmete põhjal?
b) Tech2 Engine alt näitab, et A/C pressure on 7.2bar olemas, aga DICE menüüst näitab, et rõhk 0bar?? Nadi googeldamise tulemusel jäi mulje, et masinal on ikkagi ainult 1 rõhusensor? Kes ja miks nüüd siis villast viskab?
Enne kui töökotta viin tahaks võimalikult palju masohistlikust huvist ise jaurata ja pead ragistada (praegu hea kärssama lasta teist).
9-5 2007 kliimasüsteem
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 893
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Lase ventiilist suts välja, siis saad teada, kas on 0 või rohkem bar-e.
Kasuta kaitseprille !
Kasuta kaitseprille !
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 490
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
Bensumootoritel on rõhuandur DICE taga, diislitel otse mootori ajusse. Kui see 7,2 on töötava süsteemiga, siis seda on vähe. Praeguste temperatuuride juures võiks ta olla 15+/-. See nagu näitaks, et ainet on väheks jäänud. Kui 7,2 on näit süüde sees ja käivitades midagi ei muutu, siis mingil põhjusel konditsioneer tööle ei hakka. Kaitse, relee, juhtmed, kompressor, kõik on võimalik. Mõned korrad on juhtunud, et Dice on mingil põhjusel ära unustanud, et tal konditsioneer üldse olema peaks. Saab vaadata/muuta: Dice-adjustment- AC configuration vms.
Samas Techi pilt näitab, et aju poolt on relee aktiveeritud, ehk siis kas ainet vähe või viga relee ja kompressori vahel.
Samas Techi pilt näitab, et aju poolt on relee aktiveeritud, ehk siis kas ainet vähe või viga relee ja kompressori vahel.
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 893
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Vot seda, et diisel mingi omapäine tegelane on ja dice "kuivale jätab", seda ei osanudki kohe kahtlustada.
Aga mida oligi tarvis tõestada, kõik oli ikkagi korras, lihtsalt ainet sisuliselt ei olnud. Sai tühjaks tõmmatud, vaakumis hoitud, täidetud ja hakkas kohe külma puhuma.
Aga mida oligi tarvis tõestada, kõik oli ikkagi korras, lihtsalt ainet sisuliselt ei olnud. Sai tühjaks tõmmatud, vaakumis hoitud, täidetud ja hakkas kohe külma puhuma.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa