900C udutuled ja mootori kortermann
Hei!
Keegi oskab suunata, milline relee võiks 1988 8V B201 kontrollida tagumisi udukaid, pirnid uued ja kaitse terve, aga tööle ei taha hakata, armatuuris tuli põleb.
Tänud ette
Keegi oskab suunata, milline relee võiks 1988 8V B201 kontrollida tagumisi udukaid, pirnid uued ja kaitse terve, aga tööle ei taha hakata, armatuuris tuli põleb.
Tänud ette
Viimati muutis jorks, E Sept 13, 2021 13:41, muudetud 3 korda kokku.
Se. Varma. Kotimainen
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 893
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Uuri kas Mustamäe Rehvikeskuse poisid võtavad sind jutule. Neil tihti vajalikke juppe kohe võtta, et proovida ka.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Parandage kui ma eksin aga kas klassikul ikka on üldse tagumised udutuled?
Millised need olema peaks, kas luugi küljes asuvatest mõni?
Mul pole küll 1988 aasta 8V auto skeeme aga 16V skeemidelt leian ainult esimeste udutulede ahelad.
Bentley 16V manuaali järgi on luugi küljes asuvad tuled: ülemine -> pidur / alumine -> park
Luugi küljes olevate tulede osas tasuks kontrollida sinna minevaid kaableid, mis saavad väntsutada igakordse luugi liigutamisega ja samuti massiühendust luugi ja kere vahel.
Millised need olema peaks, kas luugi küljes asuvatest mõni?
Mul pole küll 1988 aasta 8V auto skeeme aga 16V skeemidelt leian ainult esimeste udutulede ahelad.
Bentley 16V manuaali järgi on luugi küljes asuvad tuled: ülemine -> pidur / alumine -> park
Luugi küljes olevate tulede osas tasuks kontrollida sinna minevaid kaableid, mis saavad väntsutada igakordse luugi liigutamisega ja samuti massiühendust luugi ja kere vahel.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Targemad ehk oskavad öelda. Tagumise luugi küljes jah, alumised park ja ülemised siis peaks udukad olema? Vasakpoolses oli pirn, parempoolses mitte, vahetasin mõlemad igaksjuhuks ära. Armatuuris uduka tuli nagu on ja lülitamiseks nupp ka. Samas vaatan 2015 ÜV sama viga, et tagumine ei lülitu, kuigi 3 kuud varem MNT ülevaatusel seda märgitud pole...
Se. Varma. Kotimainen
Mu 91 aasta cabriol näiteks tagumisi udukaid ei ole.
Udukate nupp armatuuris on ja relee samuti (esitiiva kaitsmekarbis tähisega D) aga need lülitavad esimeste udukate ahelaid (mis ilmselt kunagi olid või on siis see valmidus).
Udukate nupp armatuuris on ja relee samuti (esitiiva kaitsmekarbis tähisega D) aga need lülitavad esimeste udukate ahelaid (mis ilmselt kunagi olid või on siis see valmidus).
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
https://www.saabcentral.com/threads/rea ... ry.658793/
Võib vabalt olla, et eri maadesse erinevad lahendused.
Kuskilt teemast jäi veel silma, et Bentley manuaal ei kajastagi tagumisi udukaid, kuna raamat USAst ja USA turule neid udukaid ei tehtud nii...mine võta kinni.
Võib vabalt olla, et eri maadesse erinevad lahendused.
Kuskilt teemast jäi veel silma, et Bentley manuaal ei kajastagi tagumisi udukaid, kuna raamat USAst ja USA turule neid udukaid ei tehtud nii...mine võta kinni.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Aga milline lüliti sul armatuuris on? Äkki saab sellest järeldada?
Sirged jooned - tagumine udukas
Allapoole kalduvad jooned - esimesed udukad
Lisatud pildilt võib järeldada, et klassikul on mõlemad versioonid olemas.
Sirged jooned - tagumine udukas
Allapoole kalduvad jooned - esimesed udukad
Lisatud pildilt võib järeldada, et klassikul on mõlemad versioonid olemas.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
luugi vasakul ülemine on udutuli.
Külmalt ülipikk käivitus 3-4ndal korral (starter uus, käib ilusti ringi), algul esimese/teise käiguga sureb korduvalt välja. Sooja mootoriga käivitub poolest pöördest ja kõik ok. Pump, küünlad või midagi muud?
Se. Varma. Kotimainen
Kas see eeldaks, et mootor ikka puterdab? Mul Boschi cold start valve katki, aga sellega otseühendus tehtud ja ise lülitiga reguleerin olenevalt kas mootor külm/soe, aga sellega ei tundu praegune probleem seotud olevat
Se. Varma. Kotimainen
WUR võib olla võimalik probleem küll.
- Manused
-
- E569FEC4-B5C7-4739-B0BC-8ADA8174E73A.jpeg (174.62 KiB) Vaadatud 3989 korda
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson