Turbo purunemine.
Laenasin SAABi ühele "Kalevipojale" kel ei jätkunud raha oma uhket WV Phaetoni remontida. Noorel mehel raske jalg ja ei saanud ta minu jutust aru , et autol Garreti pisiturbo aga T7 purgis Aero tarkvara. Paar päeva kestis SAAB sellist korralikku tallamist , et rehvid vilistasid kiirteel teistele autodele "koha kätte näitamist". Turbol purunes völl ja mees ei tabanud ka kohe mootorit seisata ja tee äärde parkida. Kruttisime koos pojaga teise SAABi pealt Mitsu sinna külge. IC oli ka öli ja alumiiniumitükke täis nii , et tuli ka see uue vastu vahetada. Kogu see protseduur vöttis 2 poolikut tööpäeva ja hulgaliselt vandesönu. Mootorist oli kadunud veic üle 3 l mootoriöli (juurdevalamise järgi). Peale vaevalist käivitumist oli moororis kuulda tiksumine mis möne aja pärast kadus (klappide hüdrotöukurid vist jäid ölinappusesse). Terve igaviku tuli summutist valget ölipölemissuitsu mis alles peale ca 600 km kiirteel söitmist vähemaks jäi. Nüüd ölivingu ei tundu olevat kuid kütusekulu on suurenenud. Enne katastroofi oli sel SAABil läbiroostetanud summuti asemele paigaldatud MY2009 SAAB 9-5 pealt mahakrutitud ca 200kkm kasutusel olnud DB + CB . Kas see 3 l mootoriöli rikkus katalüsaatori? Kas on mingit vöimalust mööta heitgaaside röhku , et saada aru kas katalüsaatori läbilaskevöime on piisav?
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 893
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Kas ülevaatuspunktis heitgaaside mõõtmisega ei saaks piisavat selgust? Kui näidud paigas, siis kat teeb piisavalt tööd ja viga kuskilt mujal. Kui näidud paigast ära, siis muidugi jätkuvalt erinevaid võimalusi veel kust "viga" sisse tuleb.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Seda küll , et plaanis Tehnoülevaatuspunktis SAAB ette näidata. Kui Hr. Laigar möned a tagasi selle kapitaalselt remonditud mootori ribadekslastud mootori asemel paigaldas oli katalüsaator nii umbes , et SAAB käivitus vaid peale DB ja turbo vahele väikese prao jätmist. See "algupärane" DP oli nii umbes , et pidin Viimsist garaazhiriiulilt kasutuskölbliku DP Rock Garagese viima. Siis sai SAABi sahisema.
'
Sul vöib öhulekke kohalt isegi öigus olla , sellise ikaldusega vöis ka mootor paukuda ja muid anomaaliaid lisaks tekitada. See SAAB millel kolb sulas sai ka mitmed mootoritöö juhtimise detalid "eilseks". Open SID kahjuks ei toimi korrektselt , Sebastianil ei olnud MY2006 -2010 le sobivat flexifuel(biopower) versiooni.
-
- Postitusi: 431
- Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
- Asukoht: Haapsalu
- Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.
No ikka võid aidata,aga laenaja poolelt ikka eriti siga käitumine.Enda auto puruks,remontida ei jõua,siis laenad sõbralt ja hakkad seda sõna otseses mõttes retsima.Loodan et rohkem seda viga ei korda.
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
Ivometsal on üldiselt öigus , eks teinekord mötlen kauem kui keegi autot kasutada "kerjab". Kutt veel oli veidi pettunud , et Halli Hirsch Performance SAAB 9-5 talle ei laenanud. Paraku aga Soome on juhtunud palju selliseid "ehitusmehi" kes tihti firmat vahetavad ja korralikku palka ei teeni. Mönedel inimestel on aga tahtmine lennata körgemalt kui tiivad kannavad. Eestis olles rendin sageli kaubikuid. Pole seni veel ühtegi ära löhkunud (ptuiptuiptui üle vasaku öla) aga ausaltöeldes on enamus üle 200 kkm läbinud rendisöidukitest ikka päris kehvas seisukorras.
-
- Postitusi: 200
- Liitunud: E Okt 17, 2011 23:06
- Asukoht: Pärnu
- Auto: Saab 9-5 Aero, BMW 540i, Mercedes E350 4Matic
Ma tean päris paljusid, kes on ka oma hästi hoitud (ka hobilaadset) autot sõbrale või halvemal juhul "heale tuttavale" laenanud ning lõpptulemuseks on auto mahakandmine.
Kui ma oma 4-liitrisele hobikale suvel ülevaatuse peale aastaid ehitamist peale sain ja sõbrale autot näitasin, küsis ka, et kas sõita ka saab, mille peale ütlesin, et kõrvalistmel pole probleemi. Seepeale aga kadus tal huvi proovisõidu vastu ära
I-Vaarile selline küsimus, et kas see Kalevipoeg kuidagi, mingitmoodigi ka selle vastu huvi tunneb, et auto korda saab? Ääretult häbematu käitumine muidugi ikkagi tema poolt.
Mis Phaetonisse puutub, siis kuuldavasti pole see kaugeltki mitte soodne auto ülal pidada.
Kui ma oma 4-liitrisele hobikale suvel ülevaatuse peale aastaid ehitamist peale sain ja sõbrale autot näitasin, küsis ka, et kas sõita ka saab, mille peale ütlesin, et kõrvalistmel pole probleemi. Seepeale aga kadus tal huvi proovisõidu vastu ära
I-Vaarile selline küsimus, et kas see Kalevipoeg kuidagi, mingitmoodigi ka selle vastu huvi tunneb, et auto korda saab? Ääretult häbematu käitumine muidugi ikkagi tema poolt.
Mis Phaetonisse puutub, siis kuuldavasti pole see kaugeltki mitte soodne auto ülal pidada.
Ei see "Kalevipoeg" enam huvi tunne kuidas tema löhutud auto liigubvöieiliigu. Kui mees Soome tööle end sebis siis polnud tak nn krediidiinfot ja minu poeg ja mina aitasime tal paljud elamiseks vajalikud lepingud sölmida , mobiilsidelepingu sai minu nimele. Peale seda kui auto tuksi keeras ei ole ta ka tel kuumakse maksnud. Et numbrit sulgeda pidin ise arved maksma. Elasid koos teiste Eesti meeste ja naistega mitmekesi ühes majas ja kordamööda maksid majaomanikule üüriarveid nii , et ülejäänud seltskond kandis raha ühe persooni arvelle ja see siis maksis majaomanikule. Kui viimati majaomanikku nägin Jöulupühade aeg siis oli too jopski ikkagi mingi suvekuu jooksul teistelt saadud ja oma osa kokku 1700 eur majaomanikule völgu. Läheb jah sellest purunenud turbo teemast nüüd veidi körvale kuid kurb on näha , et selliseid Jobu Kalevipoegasid ikka Soome ronib häbi Eesti rahvusele tegema. Ja ta ei ole ainus. Seal majas elas kuu vöi paar mingi köva "Organiseerija" kes Rootsist oli pögenenud ja avas akna nii , et välimine aknaraam minu SAABile mootorikatte peale kukkus ja mölki selle löi , mees kadus sealt majast 4 tuule poole minule midagi kompenseerimata. Ja veel pesitses seal majas 1 kuu Urmas Alendri poeg nagu ta ise väitis. Tean , et Urmas Alendril on tütar aga pojast ei ole kuulnud. Osa üürist maksis aga elektri ja veearve jättis teiste maksta. Igav igatahes minu elu Kalevala rahva seas ei ole.
Kuid SAAB veereb vaikselt edasi. Selle kuu jooksul pean tehnoülevaatuspunktis käima , eks siis näeb mis SAAB.
Kuid SAAB veereb vaikselt edasi. Selle kuu jooksul pean tehnoülevaatuspunktis käima , eks siis näeb mis SAAB.