Saab 9-5, Daily maasikas, Martink91
Tegelt juba ammune probleem, aga võiks tegeleda.
Soojast peast kaob roolivõimendus ära.
Pump häält ei tee, mingeid kolinaid pole, õli vahetasin nii igaksjuhuks ära.
Sooja mootoriga kohapeal tuleb suht rängalt võimelda. Sõiduaeg ei saa midagi aru.
Soojast peast kaob roolivõimendus ära.
Pump häält ei tee, mingeid kolinaid pole, õli vahetasin nii igaksjuhuks ära.
Sooja mootoriga kohapeal tuleb suht rängalt võimelda. Sõiduaeg ei saa midagi aru.
Ilma roolivõimendita autol ongi seisval autol rool raske ,sõites keera või näpuga . Kas välistad ,et õlipaagis miskit pealevoolu ava ei sulge? Võimalik ,et pump on kulunud ja sooja õliga enam ei toimeta. Ja veel Haynesi manuaali järgi aetakse õhku välja seisva mootoriga ühest äärest teise keerates ,kui vaatad töötava mootoriga õlitaset ja mootori seisates tase tõuseb on õhk sees. Teades Sinu tegemisi ,siis eelmise lause välistaksin .Edu.
Saan harva sõita SAABIGA.
Autole on kellale tiksunud 400k. Viimasest rihmavahetusest on möödas 90k km. Kuidas sellega siis nüüd päris õigesti on? Rihm ise näeb okei välja. Autodatas vist oli 130k vahetusvälbaks, aga google räägib, et veepump võib enne alla anda... Õnneks komplekt ei maksa palju, aga sihuke tüüütu töö natukene, eriti selle veepumba tõttu.
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 893
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Minu INA veepump lekkis juba 3a ja 62kkm pealt, avastati plokikaanetihendi vahetuse käigus. Rihm ise oli visuaalselt ilus.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Kellegil seda rihma ajastuse komplekti on laenata?
Või saab täitsa ilma hakkama päris elus?
Või on mõistlik kuskile teenindusse saata siiski seda rihma vahetama, kui omal ajastus tööriistu pole?
Või saab täitsa ilma hakkama päris elus?
Või on mõistlik kuskile teenindusse saata siiski seda rihma vahetama, kui omal ajastus tööriistu pole?
Tuled tegin vahepeal korda. see, et klaasid tuhmid olid, oli üks asi, aga kuna tuled ei näidanud sisuliselt üldse midagi, siis arvasin, et reflektorid ka põlenud.
Uurisin nii kasutatud tulesid, kui ka uusi halogeen reflektoreid.
50€ tk kasutatud tule ees tundus palju ja halogeeni luubi komplekti eest küsis retrofitparts 400€
Kuna hind oli kirves ja kuidagi ei kippunud seda raha välja käima, siis mõtlesin, et mis siin ikka, teen vähemalt niipaljugi, et lihvin ja lakin tuled ära.
Lihvimine nagu ikka 180-320 kuivalt, edasi vesilihv 400-600-800-1000-1200. Peale läks cämeleoni tulede lakk. See siis spetsiaalne UV kaitsega 2 komponentne lakk. Infrapuna kuivatus.
Tulemus tuli nii hea, et täitsa nagu okei tuled, sisse ju ei näe, aga vist on reflektorid ka korras. Siin ka selgus, et vasak tuli näitas täiega maha ja paremal tulel oli kaugtule pirn kõveralt sisse topitud.
Kaks fotot ka tuledest enne lihvimist. Nüüd oli vaja ülevatusele minna.
Vahetasin välja kolmikkraani, Kusjuures, eelmine oli toprani oma ja raske oli välja lugeda, aga valuvormil vist oli 2016 aasta tempel.
Tulede pesurid sain ka korda. Mingil põhjusel oli lihtsalt kaitse läbi.
Aga kukkusin läbi.
Vigadesk üks šarniir.
juhiturvavöö on kulunud.... Tegelikult juba esteetilisuse poolest häiris see mind varemgi. Kust saab osta turvavöö linti, nagu jm toormaterjalina?
ja esimesed gabariidid ei põlenud.
Krt, isegi teadsin seda, aga lihtsalt unustasin korda teha.
A ja lõpuks vahetasin ka õhulugeja välja. Kahjuks sellega minu probleem, kus külmalt esimene "kiirendus" auto ei liigu, ei lahenenud.
Uurisin nii kasutatud tulesid, kui ka uusi halogeen reflektoreid.
50€ tk kasutatud tule ees tundus palju ja halogeeni luubi komplekti eest küsis retrofitparts 400€
Kuna hind oli kirves ja kuidagi ei kippunud seda raha välja käima, siis mõtlesin, et mis siin ikka, teen vähemalt niipaljugi, et lihvin ja lakin tuled ära.
Lihvimine nagu ikka 180-320 kuivalt, edasi vesilihv 400-600-800-1000-1200. Peale läks cämeleoni tulede lakk. See siis spetsiaalne UV kaitsega 2 komponentne lakk. Infrapuna kuivatus.
Tulemus tuli nii hea, et täitsa nagu okei tuled, sisse ju ei näe, aga vist on reflektorid ka korras. Siin ka selgus, et vasak tuli näitas täiega maha ja paremal tulel oli kaugtule pirn kõveralt sisse topitud.
Kaks fotot ka tuledest enne lihvimist. Nüüd oli vaja ülevatusele minna.
Vahetasin välja kolmikkraani, Kusjuures, eelmine oli toprani oma ja raske oli välja lugeda, aga valuvormil vist oli 2016 aasta tempel.
Tulede pesurid sain ka korda. Mingil põhjusel oli lihtsalt kaitse läbi.
Aga kukkusin läbi.
Vigadesk üks šarniir.
juhiturvavöö on kulunud.... Tegelikult juba esteetilisuse poolest häiris see mind varemgi. Kust saab osta turvavöö linti, nagu jm toormaterjalina?
ja esimesed gabariidid ei põlenud.
Krt, isegi teadsin seda, aga lihtsalt unustasin korda teha.
A ja lõpuks vahetasin ka õhulugeja välja. Kahjuks sellega minu probleem, kus külmalt esimene "kiirendus" auto ei liigu, ei lahenenud.
Võta romulast uued mis näevad paremad välja, kõige lihtsam. Turvavööde rihmade vahetamisel on vaja vastavaid sertifikaate et turvavöö õnnetuse korral ka päriselt edasi kaitseb (seepärast sellise teenuse pakkujaid ongi Euroopaski väga vähe), ei soovita küll ise seda teha.
Liiga tähtis detail vist turvavöö , et ise pölveotsas valmis sepistada. Ehk kusagilt e bay avarustest möni Briti saareriigi romula nn körvalistuja poolne vähekulunud kasutatud turvavöö saadaval. Ja kas on sel tähtsust mis värvi see 15+ a kasutusel olnud argipäevasöidukis on ( beezh,hall,must ). Vähemalt toimib nii nagu ette nähtud.
Tervitus. Ära sa ütle.Auto vanus ei ole minu arust siin küll nüüd määraja. Kui on ikka tume salong, siis hele turvavöö rikub üldpildi ära. Ülevaatuse ajaks on muidugi suva, mis värvi ta sul seal on, peaasi, et vastab nõuetele. Iseasi, kui tähtis visuaalne pilt kellelegi on.I-Vaari kirjutas: ↑P Nov 05, 2023 9:23Liiga tähtis detail vist turvavöö , et ise pölveotsas valmis sepistada. Ehk kusagilt e bay avarustest möni Briti saareriigi romula nn körvalistuja poolne vähekulunud kasutatud turvavöö saadaval. Ja kas on sel tähtsust mis värvi see 15+ a kasutusel olnud argipäevasöidukis on ( beezh,hall,must ). Vähemalt toimib nii nagu ette nähtud.
Sain lammarist väga korraliku parempoolse rihma ja tõstsin ringi.
Saabil tegin esimest korda ja mingi 20 minutit läks.
Kuna mul juhi istme nurk on super kaktki, siis küsiks, et kas istmeraamide ja polsterduse osas parem ja vasak iste on samasugused?
Paar plastikut ja põhja siinid ilmselt on ringi visatavad.
Kui jah, siis musta riidest istet otsin. Hetkel pilti pole.
Saabil tegin esimest korda ja mingi 20 minutit läks.
Kuna mul juhi istme nurk on super kaktki, siis küsiks, et kas istmeraamide ja polsterduse osas parem ja vasak iste on samasugused?
Paar plastikut ja põhja siinid ilmselt on ringi visatavad.
Kui jah, siis musta riidest istet otsin. Hetkel pilti pole.
Raamid ehk esiistmetel samad kuid seljatoe nimmepiirkonna reguleerimine erineva külje pealt. Istme naha uuendamiseks pöördusin Viki poole. Ehk tal ka mingi kangas olemas. Loomulikult turvavöö pikkus parem ja vasempoolsel esiistmel sama , rullide käelisus vaid erinev. Ja kui turvavöö värvivalikust rääkida siis eur kogus määrab kas ostad uue algupärase , eritellimustöö vöi vahetad narmernava olemasoleva veidi parema kuid mitte " miljonit" maksva sobiva komplekti vastu.
Olen neid esiistme patju vahetanud nii 98a. ,kui ka2006a. omal ehk siis pp ja vp padjad on samad, . Kas seljatoes mitte turvapatja pole ,avarii korral avaneb valele poole. Seljatol saab katte eraldi vahetada ,kuid nupuaugud jäävad valele poole
Saan harva sõita SAABIGA.
Küsimus diagnostika seadme kohta.
Ostsin soovituse peale OBDLink SX seadme, seda siis selleks, et 2.3 turbo mootorile ligi pääseda ja immot progreda jne.
Kahjuks on seade aga universaalne, või vähemalt... kaasas olev tarkvara.
MIs tarkvara kasutada, et saaks lugeda kõiki teisi mooduleid?
Käisin eile piikidega jäärajal ja peale seda on mingi ABSi anomaalia.
Umbes 200m saab sõita, siis viskab kõik tuled põlema. Selle 200m sõidu sees ABS ragistab isegi õrnalt pidurdades.
Ostsin soovituse peale OBDLink SX seadme, seda siis selleks, et 2.3 turbo mootorile ligi pääseda ja immot progreda jne.
Kahjuks on seade aga universaalne, või vähemalt... kaasas olev tarkvara.
MIs tarkvara kasutada, et saaks lugeda kõiki teisi mooduleid?
Käisin eile piikidega jäärajal ja peale seda on mingi ABSi anomaalia.
Umbes 200m saab sõita, siis viskab kõik tuled põlema. Selle 200m sõidu sees ABS ragistab isegi õrnalt pidurdades.
Absi vööl pragu sees. Pakutakse eraldi pooltelje otsast ja vahetus üpris lihtne.Martink91 kirjutas: ↑P Jaan 21, 2024 16:53Küsimus diagnostika seadme kohta.
Ostsin soovituse peale OBDLink SX seadme, seda siis selleks, et 2.3 turbo mootorile ligi pääseda ja immot progreda jne.
Kahjuks on seade aga universaalne, või vähemalt... kaasas olev tarkvara.
MIs tarkvara kasutada, et saaks lugeda kõiki teisi mooduleid?
Käisin eile piikidega jäärajal ja peale seda on mingi ABSi anomaalia.
Umbes 200m saab sõita, siis viskab kõik tuled põlema. Selle 200m sõidu sees ABS ragistab isegi õrnalt pidurdades.
Profülaktika mõttes sai koheselt mõlemad esimesed ära vahetatud.
MIngid vemo toodang, tsingitud. 8€ tk. vms.
Vasakpoolne oligi siis mõraga. See kukkus võlli otsast ise maha.
Vahetus... 30 minutit vast läks. Kõige jubedam oli amordi käänmiku otsa tagasi saamine.
Aga istme poolest. Ma neid tuvapatju ülesse ei leidnudki sealt istmelt.
Aga siiski, kõrvalistuja istet otsiks fotol oleva mustriga.
MIngid vemo toodang, tsingitud. 8€ tk. vms.
Vasakpoolne oligi siis mõraga. See kukkus võlli otsast ise maha.
Vahetus... 30 minutit vast läks. Kõige jubedam oli amordi käänmiku otsa tagasi saamine.
Aga istme poolest. Ma neid tuvapatju ülesse ei leidnudki sealt istmelt.
Aga siiski, kõrvalistuja istet otsiks fotol oleva mustriga.
Täitsa suva kas raamiga või ilma. Pea asi, et kate terve oleks.