Tervist
Nimelt probleem selline et kompuutri näit ei lähe kokku tegeliku kütusekuluga.
Sõitsin 470km 4.käiguga (sest 5. ei püsi sees ) trassi peal ning selle tulemusena näitas mulle kompuuter 7,5l keskmiseks kuluks. Tankimisel aga selgus et sisse läks 52l et uuesti täis saada.
See teeb üle 11l sajale.
Oskab keegi öelda kust või millest selline anomaalia tekib ja kust hakata viga otsima?
Autoks on 9-5 3.0Tid
Kütusekulu anomaalia
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 893
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Tech2 saab anda korrektuurikoefitsendi kompuutrile, aga ma peast nüüd ei mäleta, kas nii suurt erinevust annab kompenseerida. Pigem tundub, et "kala" on ka kuskil mujal.
Enda masinatel olen ~+20% pannud ja nüüd on näit vastavuses tegelikkusega (v.a. kui on eriti palju käivitusi/lühikesi otsi/kohapeal soojenemist).
Enda masinatel olen ~+20% pannud ja nüüd on näit vastavuses tegelikkusega (v.a. kui on eriti palju käivitusi/lühikesi otsi/kohapeal soojenemist).
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Jah kompuutri nullisin enne mõlemat sõitu ära.
Rehvid on õiged all.
Lekke ma välistaksin sest olen paar korda jätnud parklas värske lume peale seisma ja hommikul on alus puhas.
Ja kuna 2 nädalat tagasi sai piduritorud vahetatud siis oleks mulle öeldud kui seal all oleks leke.
Oskab keegi neid võimalikke "kalasid" välja pakkuda?
Rehvid on õiged all.
Lekke ma välistaksin sest olen paar korda jätnud parklas värske lume peale seisma ja hommikul on alus puhas.
Ja kuna 2 nädalat tagasi sai piduritorud vahetatud siis oleks mulle öeldud kui seal all oleks leke.
Oskab keegi neid võimalikke "kalasid" välja pakkuda?
Ilmnes sellest et mul teine sama mootoriga masin mis hetkel seisab aga kohad kus käin on aastaid sama ja uuel masinal kukub kütuseseier kiiremini alla.
selle põhjal sai siis tehtud test kus panin paagi pilgeni täis ja siis 470 km hiljem uuesti pilgeni täis.
Pidurid peal ei ole, turbo on ka nagu ilusti taga kui gaasi anda.
selle põhjal sai siis tehtud test kus panin paagi pilgeni täis ja siis 470 km hiljem uuesti pilgeni täis.
Pidurid peal ei ole, turbo on ka nagu ilusti taga kui gaasi anda.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Mingit viga ei ole. 4k vs 5k. Pöörded on ju erinevad, kõrgem pööre, rohkem kütet. Väga üldistatult.. 1500rpm v6 teeb ca 75 "pauku" sek, 2000 juures on see 100... kolmandiku rohkem... kütust kukub selle paugu juures ikka suht sama palju ühtlase sõidu juures.
Puudub kahjuks teadmine, kuidas antud kompuuter neid kulusid arvestab, võibolla eeldab midagi, nt kindlat käiku mingi kiiruse juures. Ja kui sa siis vale käiguga lased, tehakse ka valearvestus...
Puudub kahjuks teadmine, kuidas antud kompuuter neid kulusid arvestab, võibolla eeldab midagi, nt kindlat käiku mingi kiiruse juures. Ja kui sa siis vale käiguga lased, tehakse ka valearvestus...
Cyber kirjutas: ↑L Jaan 27, 2024 12:40Mingit viga ei ole. 4k vs 5k. Pöörded on ju erinevad, kõrgem pööre, rohkem kütet. Väga üldistatult.. 1500rpm v6 teeb ca 75 "pauku" sek, 2000 juures on see 100... kolmandiku rohkem... kütust kukub selle paugu juures ikka suht sama palju ühtlase sõidu juures.
Puudub kahjuks teadmine, kuidas antud kompuuter neid kulusid arvestab, võibolla eeldab midagi, nt kindlat käiku mingi kiiruse juures. Ja kui sa siis vale käiguga lased, tehakse ka valearvestus...
Jah ma mõistan et 4.k võtabki rohkem aga kas just nii palju.
Sest tegelikult jah pöörded on küll 3k peal aga sõidan Lenska peal püsikaga mis peaks jällegi hoidma kütusekulu kokku.
Tahaks ise ka teada kuidas mismoodi see kütusekulu arvutamine kompuutril käib.
Bensiinimootoril kütusekulu SID arvestab pihusti lahtioleku impulsi pikkuse järgi , ehk sama ka diisli puhul. Kuid mootori körgematest pööretest söltub see "ülekulu". 5 käiguga ja 1800 - 2000 rpm on mootori pöörded maanteesöidul optimaalsed ja kütusekulu minimaalne.