Saabi märkidelt koorub lakk vm.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Ehk oskab keegi kuidagi seletada, miks Saabi märgilt (auto ju suht uus) koorub lakk ja osaliselt värv. Olen ka liikluses näinud märke, mis täiesti hõbedased. Mida siis nüüd teha.
Algselt postitas: aatom
Ehk oskab keegi kuidagi seletada, miks Saabi märgilt (auto ju suht uus) koorub lakk ja osaliselt värv. Olen ka liikluses näinud märke, mis täiesti hõbedased. Mida siis nüüd teha.
Osta VM'ist uus märk. maksab mingi umbes 200+ raha vist.
Iga ratas veab and then some!
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
No osta on muidugi võimalik, kuid siiski, kuidas on see juhtunud, et niivõrd kenal automargil, nagu Saab, selline prohmakas, veel enam, et see jääb ju ka riivama potensiaalse ostja silma ja liigitama Saab-i mitte-lux-keskklassi autoks.
Algselt postitas: aatom
No osta on muidugi võimalik, kuid siiski, kuidas on see juhtunud, et niivõrd kenal automargil, nagu Saab, selline prohmakas, veel enam, et see jääb ju ka riivama potensiaalse ostja silma ja liigitama Saab-i mitte-lux-keskklassi autoks.
oota ......mille üle tahad arutleda???
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
No mille üle arutleda, kui mõnel audil rõngakesed näiteks 4 kasutusaastal eest pudeneksid, siis kirjutaks nii mõnigi autoajakiri, et oi kui paha ja auto renomee e. atraktiivsus uute klientide ees kindlasti kahaneks. Kas mäletate, mis juhtus Mercedes-e A seeria autodega peale nn. põdratesti.
Ehk siis teab sellest keegi midagi rohkem a' kas hakati näiteks märke rootsi allhankija asemel kuskilt Hiinast tarnima vm.
Ehk siis teab sellest keegi midagi rohkem a' kas hakati näiteks märke rootsi allhankija asemel kuskilt Hiinast tarnima vm.
Algselt postitas: aatom
No mille üle arutleda, kui mõnel audil rõngakesed näiteks 4 kasutusaastal eest pudeneksid, siis kirjutaks nii mõnigi autoajakiri, et oi kui paha ja auto renomee e. atraktiivsus uute klientide ees kindlasti kahaneks. Kas mäletate, mis juhtus Mercedes-e A seeria autodega peale nn. põdratesti.
Ehk siis teab sellest keegi midagi rohkem a' kas hakati näiteks märke rootsi allhankija asemel kuskilt Hiinast tarnima vm.
aga tee kohe küsitlus kui kaua märgid vastu peavad. võib olla arutleks ka mõne roostes mutika üle?
No võib ka Mäkaiveri moodi...kui märgi kile juba lipendab (aga pole veel ära kadunud) siis ettevaatlikult (ja ikka väga ettevaatlikult :wise: ) kile ära tõmmata, puhastada kui saastane ja hõbedasele märgile õhuke kiht läbipaistvat silikooni ja kile tagasi. Pool päeva kuivab ja voilaa.
Päris ise leiutasin (mhh...selle jagratta) ja juba aasta on pagaasniku märk vapralt vastu pidanud.
Ega siis auto sõiduomadusi mingi märk mõjuta :thumb:.
Päris ise leiutasin (mhh...selle jagratta) ja juba aasta on pagaasniku märk vapralt vastu pidanud.
Ega siis auto sõiduomadusi mingi märk mõjuta :thumb:.
Kui märk oleks kvaliteetsem - siis oleks ta kallim - siis oleks ta palju populaarsem varaste seas kuna nõudlus varastatud märkide vastu oleks suurem.
Palju parem aeg ajalt kulunud märke oma kättega odavalt vahetada, kui kallit ja kvaliteetset märke ainult peale panna sest varas on juba seda kruvikeeraja abil pihta pani kriimustades kapottivärvi.
Palju parem aeg ajalt kulunud märke oma kättega odavalt vahetada, kui kallit ja kvaliteetset märke ainult peale panna sest varas on juba seda kruvikeeraja abil pihta pani kriimustades kapottivärvi.
Algselt postitas: Executive
Kui märk oleks kvaliteetsem - siis oleks ta kallim - siis oleks ta palju populaarsem varaste seas kuna nõudlus varastatud märkide vastu oleks suurem.
Palju parem aeg ajalt kulunud märke oma kättega odavalt vahetada, kui kallit ja kvaliteetset märke ainult peale panna sest varas on juba seda kruvikeeraja abil pihta pani kriimustades kapottivärvi.
Kas on ikka nii? :freak:
Kui märk oleks kvaliteetsem, siis poleks kellegil vaja teda vahetada - originaalmärk kestaks auto eluea lõpuni. Seega poleks va varganäol kellegile neid ärakangutatud märke ka müüa. :wise:
Kui neid märke varastatakse aga kollektsioneerimise eesmärgil, siis on kahjuks teine lugu. Siuksel juhul peaks nad olema nii odavad-viletsad, et neid keegi ei ihaldakski.:)
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 890
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Tegemist ju surnud ringiga...
Kui kaua kestab, siis järelikult kvaliteetne ja kena kamina kohale riputada (hirve, jaaguari ja hõbetähe kõrvale) ning hoolas "endine omanik" lippab poodi uue järgi
Kui ei kesta, siis järelikult odavkaup ja korralik omanik lippab iga paari aasta tagant ikkagi poodi uue järgi, ainsa erinevusega, et tema kapott on sellekohapealt terve...
Enda märgilt suutsin näpuga kogemata punase värvi maha tõmmata :freak: sinine jäi alles
Kui kaua kestab, siis järelikult kvaliteetne ja kena kamina kohale riputada (hirve, jaaguari ja hõbetähe kõrvale) ning hoolas "endine omanik" lippab poodi uue järgi
Kui ei kesta, siis järelikult odavkaup ja korralik omanik lippab iga paari aasta tagant ikkagi poodi uue järgi, ainsa erinevusega, et tema kapott on sellekohapealt terve...
Enda märgilt suutsin näpuga kogemata punase värvi maha tõmmata :freak: sinine jäi alles
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Algselt postitas: andres
Algselt postitas: aatom
No mille üle arutleda, kui mõnel audil rõngakesed näiteks 4 kasutusaastal eest pudeneksid, siis kirjutaks nii mõnigi autoajakiri, et oi kui paha ja auto renomee e. atraktiivsus uute klientide ees kindlasti kahaneks. Kas mäletate, mis juhtus Mercedes-e A seeria autodega peale nn. põdratesti.
Ehk siis teab sellest keegi midagi rohkem a' kas hakati näiteks märke rootsi allhankija asemel kuskilt Hiinast tarnima vm.
aga tee kohe küsitlus kui kaua märgid vastu peavad. võib olla arutleks ka mõne roostes mutika üle?
No krt, märki ja mutikat ju ei võrdle :fight: Kas võrdleksid ka Eesti lippu põrandaharjaga? See pole koht, kus autoomanik oma Mäkaiveri oskusi rakendama peaks..... mis lux-margist siis sel puhul jutt on? Ühel enesest lugupidaval automargil ei tohi sellist asja juhtuda, et embleem heast peast kooruma või mädanema hakkab.... nagu mingi Kiia oleks :wtf:
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
aga tee kohe küsitlus kui kaua märgid vastu peavad. võib olla arutleks ka mõne roostes mutika üle?
No krt, märki ja mutikat ju ei võrdle :fight: Kas võrdleksid ka Eesti lippu põrandaharjaga? See pole koht, kus autoomanik oma Mäkaiveri oskusi rakendama peaks..... mis lux-margist siis sel puhul jutt on? Ühel enesest lugupidaval automargil ei tohi sellist asja juhtuda, et embleem heast peast kooruma või mädanema hakkab.... nagu mingi Kiia oleks :wtf:
...mis kutsub Sind paugutama? jäta lipp rahule.
Märk on tõesti viletsasti tehtud, selle üle ei tasu isegi vaielda.
Aga mina isiklikult ei põe, Saab juba ise eraldub autodemassist oma välimusega ja mingi tilu-lilu siin midagi ei määra. Jätab täiesti külmaks, kas Audil on mingid rõngad/kolmnurgad ja Ferraril hobused või hoopis eeslid. Ausalt.
Ei olnud mu vanal klassikul ühtegi märki - enne sujuva üleminekuga (sini/valge) värvimist olid kõik märgid-kirjad ära võetud ja anti need autot ostes kaasa. Öeldi, et kui tahad pane uuesti külge. Ei pannud. Algul ei viitsinud ja hiljem tundus, et poleks nagu sobinudki. Mõtlesin, et las paelegi mõistatavad, mis autoga tegu. Niikuinii ei saanud juba puhtalt värvi pärast linnas märkamatuks jääda. Klassikuid oli siis veel suht vähe meil liikumas.
CC tonnisel virutati kapoti pealt pleekinud märk kohe ära. Ajad olid sellised, et marakrattide näpud liimised kõige peale, mis natukenegi läikis. Olin kindel, et kui kalli raha eest uue ostan siis sedagi ilu jätkub ainult päevaks. Otsustasin, et kulutan selle raha hoopis sõiduomadustele ehk siis varuosadele.
Ja nüüdki...võiks ju selle hõbedase plönni (kile pealt ää kadunud) seal kapoti peal uue vastu vahetada, aga näe, vanast harjumusest ostan ikka enne paar liitrit õli või aknapesuvedelikku :o
Aga mina isiklikult ei põe, Saab juba ise eraldub autodemassist oma välimusega ja mingi tilu-lilu siin midagi ei määra. Jätab täiesti külmaks, kas Audil on mingid rõngad/kolmnurgad ja Ferraril hobused või hoopis eeslid. Ausalt.
Ei olnud mu vanal klassikul ühtegi märki - enne sujuva üleminekuga (sini/valge) värvimist olid kõik märgid-kirjad ära võetud ja anti need autot ostes kaasa. Öeldi, et kui tahad pane uuesti külge. Ei pannud. Algul ei viitsinud ja hiljem tundus, et poleks nagu sobinudki. Mõtlesin, et las paelegi mõistatavad, mis autoga tegu. Niikuinii ei saanud juba puhtalt värvi pärast linnas märkamatuks jääda. Klassikuid oli siis veel suht vähe meil liikumas.
CC tonnisel virutati kapoti pealt pleekinud märk kohe ära. Ajad olid sellised, et marakrattide näpud liimised kõige peale, mis natukenegi läikis. Olin kindel, et kui kalli raha eest uue ostan siis sedagi ilu jätkub ainult päevaks. Otsustasin, et kulutan selle raha hoopis sõiduomadustele ehk siis varuosadele.
Ja nüüdki...võiks ju selle hõbedase plönni (kile pealt ää kadunud) seal kapoti peal uue vastu vahetada, aga näe, vanast harjumusest ostan ikka enne paar liitrit õli või aknapesuvedelikku :o
Algselt postitas: Executive
Kui märk oleks kvaliteetsem - siis oleks ta kallim - siis oleks ta palju populaarsem varaste seas kuna nõudlus varastatud märkide vastu oleks suurem.
Palju parem aeg ajalt kulunud märke oma kättega odavalt vahetada, kui kallit ja kvaliteetset märke ainult peale panna sest varas on juba seda kruvikeeraja abil pihta pani kriimustades kapottivärvi.
Huvitav palju teil neid märke varastatakse ??? Olen omanud/kasutanud 14 aasta jooksul ca 10 autot ja pole veel ühelgi märki varastatud. Kõige rohkem kartsin mersude (omanud kahte) pärast, kuid jäid ka nendel märgid alles. Pole ka kuulnud, et mõnel sõbral, tuttaval oleks sellist probleemi olnud.
Minu arust on märk ikkagi tähtis, see peaks kajastama kauba kvaliteeti. Oleks ju kentsakas mõelda, et las mersul kukub ringist täht välja, ehk siis varastataksegi vähem.
Kusjuures olen linna peal näinud mersusid, mille märgist on alles vaid kolm haru, ring on kuhugi "jalutama" läinud Nii et tegin Saabile liiga, isegi mersu kui lux-auto sünonüüm pole selles mõttes veatu. Samas EI SAA auto embleem olla koht tingimiseks.... auto hinnast moodustab isegi kallis märk suht tühise osa, aga kui autole on tehases pandus odav märk ja see lagunema hakkab, siis on see kõige sümboolsem näide kauba kvaliteedist.
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Jumal tänatud, lõpuk siis mõistlik arutlus ja eriti tänud Skybound-ile. Ka mina leian, et Saab on siiski kallis mark/auto ja märk on küll see viimane koht, mille pealt autotootja kokku hoiab.
Minu eelmisel autol jõuti märk 2 korda pihta panna (esimesel korral ostsin uue) ja hiljuti lahkus ka Saabi kapotilt korralik Saabi märk. Ju siis ka Saabiomanik ostab turult omale kulunud märgi asemele varastatud märgi :gun:
Mõtlen siin nüüd et kas osta uus märk või las jäädagi nii...
Mõtlen siin nüüd et kas osta uus märk või las jäädagi nii...