Saab 900i <klassik> 88', SoS
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 886
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Väike eelmise aasta kokkuvõte siis kah nüüd lõpuks:
~60-70% maanteel ja enamus täislastiga 5 reisijat+ umbselt pagasit
Distants: 12241 km
Üleüldised kulud:
Kokku: 27 311,67 kr
Keskmine: 2,23 kr/km
Sellest bensiin:
Liitrid: 1063,76
Kokku: 14 280,00 kr
Keskmine: 8,69 l/100km
Keskmine: 1,17 kr/km
Ikkagi odavam kui taksoga ja mugavam kui bussiga :)
~60-70% maanteel ja enamus täislastiga 5 reisijat+ umbselt pagasit
Distants: 12241 km
Üleüldised kulud:
Kokku: 27 311,67 kr
Keskmine: 2,23 kr/km
Sellest bensiin:
Liitrid: 1063,76
Kokku: 14 280,00 kr
Keskmine: 8,69 l/100km
Keskmine: 1,17 kr/km
Ikkagi odavam kui taksoga ja mugavam kui bussiga :)
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 886
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Kaua tulnud palju tulnud, ütleks selle lumekese kohta :love: aga nüüd oleks üks lõpuotsa tonnine ja pisuke tutikas 9-5 puudu, siis saaks juba generatsioonide koguks nimetada, kõik autud 10a. vahedega
Käima läheb perfektselt, aga käsipidur on jälle ära kadunud :wall: kõgu lõbu jääb saamata
Käima läheb perfektselt, aga käsipidur on jälle ära kadunud :wall: kõgu lõbu jääb saamata
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 886
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
jup, nagu "päris" autodel... kui oleks esiteljel siis ei pabistakse niiväga selle puudumise pärast...
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 886
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Et siis kevad tulekul ja niiväga ei tahaks enam kontsadel klõbistada, aga näe suvepapud puudu. Ma tean küll, et see on koht kust ei tasuks väga kokku hoida, aga näe pole see tudengielu just mitte kõige odavam lõbu :red:
Kui keegi tahaks mulle ilusa küsimise eest 2 kasutatud M+S rehvi anda (185/65/15) või pisut odavamalt komplekti suverehve, siis võiks rõõmustada ühte väikest SAABisti U2U abil
Tartu ja lähiümbrus oleks väga ilus asukoht...
:drive:
Remondivajadustega ei ole kullake talve jooksul üldse pirtsutanud ainult tühikäik on viimase paagitäiega kohati ebaühtlane olnud, aga see on äkki kehva kütuse viga
Kui keegi tahaks mulle ilusa küsimise eest 2 kasutatud M+S rehvi anda (185/65/15) või pisut odavamalt komplekti suverehve, siis võiks rõõmustada ühte väikest SAABisti U2U abil
Tartu ja lähiümbrus oleks väga ilus asukoht...
:drive:
Remondivajadustega ei ole kullake talve jooksul üldse pirtsutanud ainult tühikäik on viimase paagitäiega kohati ebaühtlane olnud, aga see on äkki kehva kütuse viga
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 886
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Vot nüüd läks natuke näpust ma teadsin, et enne katalüsaatorisse tulev ühenduskoht laseb natuke läbi ja pläriseb, üritasin siis miskit mõginat sinna panna, et ära täita. Isegi mõjus ja läks vaiksemaks, aga nüüd juhtus nii et foori tagant minnes käis järsku kaboom ja kat koos terve tagumise osaga eraldus :freak:
Ma nüüd loodan, et äkki oleks võimalik CO keevitusega seda veel kokku lappida ja ei pea uut hankima.
Kas kellelgi foorumlasel oleks sellist võimalust ja on nõus kompensatsiooni esitamisel ka antud toimingut sooritama või oskab soovitada kedagi/midagi?
Ma nüüd loodan, et äkki oleks võimalik CO keevitusega seda veel kokku lappida ja ei pea uut hankima.
Kas kellelgi foorumlasel oleks sellist võimalust ja on nõus kompensatsiooni esitamisel ka antud toimingut sooritama või oskab soovitada kedagi/midagi?
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Miski töökoda mis tegeleb summutite lappimisega asub Teguri tänavas, seal hoovipeal, keerad vene masinate juppe müüva poe juurest sisse(Ülo äri vms). Pildilt on see sissesõit kortermajast paremal pool:) korstna juurdes mehed vist pesitsesitki sildid ka väljas.
EDIT: Terguri autoaiast üle tee
EDIT: Terguri autoaiast üle tee
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 886
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Käisin ülevaatusel (E-tehno tartus) ja öeldi, et ei lasta läbi kuna on mootori- ja rooliõli leke. Ühesõnaga jamasti. Äkki keegi oskab nüüd aidata/juhendada kuidas antud probleemist mööda saada (likvideerida seda vist paraku ilma auto omahinda maksmata ei õnnestu).
Laseks ÜV ajaks roolivõimuõli kõik välja siis saaks rooliõli lekkest lahti aga mootori omast...?:(
Laseks ÜV ajaks roolivõimuõli kõik välja siis saaks rooliõli lekkest lahti aga mootori omast...?:(
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ei pruugi olla nii, et auto hinna juurde maksad. Kõigepealt pese korralikult puhtaks asi. Kõikvõimalik õlisodi ja pask maha. Siis ehk saad aru, kuskohast läbi jookseb. Peale pesu peaks värsked jäljed näha olema. Näiteks jagaja kaudu... Klapikambrikaane tihend võibolla. Mootori ja kasti vahelt on muidugi kõige sitem variant...
Kui roolivõimu tühjaks lased, siis pead rihma ka maha võtma, muidu keerad pumba pekki koheselt, vingub ka. Ja keerata on raske... Aga ju sul latt lekib, Kas nõksutab keeramisel ka?
Mul kunagi lasti ülevaatusel läbi küll, aga öeldi, et pese aegajalt mootorit, nagunii sa seda tilkumist kinni ei saa sel vanal rondil..:evil:
Kui roolivõimu tühjaks lased, siis pead rihma ka maha võtma, muidu keerad pumba pekki koheselt, vingub ka. Ja keerata on raske... Aga ju sul latt lekib, Kas nõksutab keeramisel ka?
Mul kunagi lasti ülevaatusel läbi küll, aga öeldi, et pese aegajalt mootorit, nagunii sa seda tilkumist kinni ei saa sel vanal rondil..:evil:
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 886
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Keeramisel ei nõksuta, mingi hetk oli vahepeal niimodi, et keeramisel mingi osa oli kergem ja siis raskem, ebaühtlane ühesõnaga, aga viimasel ajal pole täheldanud seda.
A ma olen aru saanud, et seda latileket ei õnnestugi efektiivselt ja püsivalt peatada?
Mul nii lahked ei oldud, võibolla mõnes teises punktis ollakse:freak:
A ma olen aru saanud, et seda latileket ei õnnestugi efektiivselt ja püsivalt peatada?
Mul nii lahked ei oldud, võibolla mõnes teises punktis ollakse:freak:
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 886
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Mootori õlisuse kohta ei öeldud midagi, probleem oli ikkagi olemasolevas lekkes. Pole enda kasutuses ühtegi estakaadi ka, et ise sorkida...
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 886
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Kirja pandi, et mootori- ja rooliõli leke. Käigukast ei tohiks lekkida.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 886
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Sai siis natuke puhastatud ja mäkerdatud seal auto all ning läksin kordusele. Küsiti, et mille tõttu siis korduv on, vastasin et õlileke oli ja siis öeldi "ainult?" ning vaadati sellise pilguga, et tõesti aint selle pärast?!? (kusjuures minu arust oli veel sama tüüp kah, kes mind läbi ei lasknud :S) Aga kästi kanalile ajada, käidi korra all, midagi pähe ei tilkunud ja oligi kõik ning anti ilusasti paber kätte, et korras.
Vahepeal sai uued tagumised pidurisadulad koos klotsidega külge poogitud ja koos sellega ette sõidetud siuke ümmargune numbrike
Aga tegelikult on talv on nunnu ja varsti saab ka juudijõulupuu tuppa tuua :headbang:
Vahepeal sai uued tagumised pidurisadulad koos klotsidega külge poogitud ja koos sellega ette sõidetud siuke ümmargune numbrike
Aga tegelikult on talv on nunnu ja varsti saab ka juudijõulupuu tuppa tuua :headbang:
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Algselt postitas: SoS
Sai siis natuke puhastatud ja mäkerdatud seal auto all ning läksin kordusele. Küsiti, et mille tõttu siis korduv on, vastasin et õlileke oli ja siis öeldi "ainult?" ning vaadati sellise pilguga, et tõesti aint selle pärast?!? (kusjuures minu arust oli veel sama tüüp kah, kes mind läbi ei lasknud :S)
No ilmselt tilkus ülevaatajale esimesel korral midagi suisa näkku ja toopärast läbi ei lasknudki, vaid pidas vajalikuks sind veitsa nöökida :P
Peaaegu nagu mõni noriv professor suulisel eksamil, kui ikka vaja/tahtmist, siis kukutab tudengi läbi (va üksikud erandid).
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 886
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Kui autost tuleb supakas välja tõsta selle jaoks, et koolist koju tulles kõik asjad ära mahuksid, siis pole mitte asju palju vaid auto väike... Sellega seoses ongi plaanis natuke suurem pereauto muretseda, aga kahte autot omada ei jõua. (Vihje klassiku otsijatele)
Ülal on pidanud end viisakalt ja praeguse "talve" kohta 10,75 linnas polegi vast väga palju.
Ülal on pidanud end viisakalt ja praeguse "talve" kohta 10,75 linnas polegi vast väga palju.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 886
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 886
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
aga vahepeal mõtles mu saabike, et prooviks selle hollivuudi elu ka ära. Käiski siis nädalakese koos filmisetskonnaga kondamas ja millalgi novembris peaks minagi nägema, mis nad salaja seal tegid :cool:
asjalikuma jutu poolt seda, et 359kkm pealt sai õli vahetatud ja suvekuumus on lae lahti sulatanud samuti on midagi kelladeploki tagant katki läinud, niiet kütuse ja temp. seierid püsivad nullis. Arvatavasti on viga vist selles kiles, mille peal rajad jooksevad, aga pole niipalju aega olnud, et oleks selle sealt tagant lahti lammutanud ja kontrollin kas on selles viga. Senikaua aga tuleb lihtsalt teiste näitude järgi sõita.
Kui juba hädaldamiseks läks, siis tuli välja, et vasakesimene vedru on ära murdunud ja ikka vägaväga kaua aega tagasi :freak: ilus oleks kui saaks millalgi ära vahetada need.
asjalikuma jutu poolt seda, et 359kkm pealt sai õli vahetatud ja suvekuumus on lae lahti sulatanud samuti on midagi kelladeploki tagant katki läinud, niiet kütuse ja temp. seierid püsivad nullis. Arvatavasti on viga vist selles kiles, mille peal rajad jooksevad, aga pole niipalju aega olnud, et oleks selle sealt tagant lahti lammutanud ja kontrollin kas on selles viga. Senikaua aga tuleb lihtsalt teiste näitude järgi sõita.
Kui juba hädaldamiseks läks, siis tuli välja, et vasakesimene vedru on ära murdunud ja ikka vägaväga kaua aega tagasi :freak: ilus oleks kui saaks millalgi ära vahetada need.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Algselt postitas: SoS
Kui juba hädaldamiseks läks, siis tuli välja, et vasakesimene vedru on ära murdunud ja ikka vägaväga kaua aega tagasi :freak: ilus oleks kui saaks millalgi ära vahetada need.
Kui tõmmitsad olemas (saab nt Tööriistamarketist Tallinnast Lasnamäelt) ja vedrud kah (ladu24.ee või autoosad.ee), siis edasine on täiesti ise tehtav ka õue peal. Igaks juhuks peaks rehkendama 3-4 tunniga, aga võib ka kiiremini hakkama saada. Tõmmitsate mahtumisega võib pisut probleeme tekkida.
Jõudu vahetamisel!
Täiendus: Vägagi kasulik on omada selleks operatsiooniks kaht tungrauda.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P