Saab 900i <klassik> 88', SoS
Sõitsin sul vist eile Tartus järel mõnisada meetrit oma rohelise klassikuga. Jube vahva - polnud oma autot üle kuu aja näinud ja läksin niisama tiirutama ja kohe sattusin saabneti numbrimärkidega klassiku taha.
Ja täna nägin sedasama saabi Decora lähedal parkimas..
Sedaankerega klassikuid ei ole palju, ilus masin sul :head:
e: btw, su skaibi kasutajanime vaadates tundub, et oleme ka nimekaimud =)
Ja täna nägin sedasama saabi Decora lähedal parkimas..
Sedaankerega klassikuid ei ole palju, ilus masin sul :head:
e: btw, su skaibi kasutajanime vaadates tundub, et oleme ka nimekaimud =)
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 893
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Kui sa mu sabas maxima juures sõitsid, siis panin tähele, kui kusagil mujal, siis ei pannud :P
Decora juures müün läpakaid ja pargin siis kui vihmase ilmaga pole tahtnud märjaks saada tööle minnes
Decora juures müün läpakaid ja pargin siis kui vihmase ilmaga pole tahtnud märjaks saada tööle minnes
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 893
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Lasin teha ülevaatuspunktis eelkontrolli, mis tuvastas, et vasak-alumine sarniir tuleb vahetada ja käspidur on nõrgavõitu. Lasin siis sarniiri ära vahetada ja reguleerisin käsipidurile ka vunki juurde ning nüüd siis ülevaatus järgmise aastani mureta.
Kolmapäeval peaksin ka klõbinaatorid alla saama, kisub juba jäiseks pisut.
Vaatan, et eelmise aasta novembriga olen ~15kkm ära vuristanud.
Kolmapäeval peaksin ka klõbinaatorid alla saama, kisub juba jäiseks pisut.
Vaatan, et eelmise aasta novembriga olen ~15kkm ära vuristanud.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Algselt postitas: tarmiit
näed siis!.....veel veits ja pool milli käes!:P
Aga ilus,kui asjad kõik jonksus on!
Mis numbrit me täna siit näeme!!
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 893
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Tasa ja targu tuleb neid numbreid kasvatada. Muidugi viisaastaku plaaniks oleks vaja tootlikkust 2x suurendada, aga no aastaks 2017 peaks ikka hakkama saama kui just külm vahepeal ära ei võta.
Eks saab siukestel aegadel tõepoolest pisut jalga keerutamas käidud.
Algselt postitas: yksheikki
Sa Tarbatus? Näen seda autot pea igal teisipäeval ja neljapäeval Sõbramaja juures.
Eks saab siukestel aegadel tõepoolest pisut jalga keerutamas käidud.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 893
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Süütelukk muutus üleöö "paksuks" :poke: keeramine on hästi raske/tihke ning käivitamisel pean võtit ise tagasi keerama, et starter vabastada? Kui liiga palju keeran tagasi, siis sureb jälle välja, nii et jama ühesõnaga. Oskab keegi hüva nõu anda, kuidas tagasi korda saada?
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 893
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Seega ilma kangiga lahti murdmata koduste vahenditega midagi ära ei tee?
Mingi vedelikuga loputada oleks mõtet?
Mingi vedelikuga loputada oleks mõtet?
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Peaksid ikka luku välja võtma, siis on näha kas saad koduste vahenditega avada seda. Õli ei soovita panna paljud lukud seda ei taha. Kahjuks pole saabi süütelukku lahti kakkunud, kuid levinumate markide lukusid sai küll kodus lahti harutada ja puhastada.
Viimati sai lukuga tegeletud paar aastat tagasi.
Aga tõenäoliselt tuleb kogu käigukangi kuliss lahti arutada.
Siis pääseb luku südamikule ja sellele tagurpidikäigu lukustus mehhanismile ligi.
Kui viimase puhastamine ei aita, saab ka südamiku kätte kui on käepärast piisavalt peenike torn millega peab tihvti (fikseerib süütelukku käigukangi kulissi korpuse sees) välja lööma.
Aga tõenäoliselt tuleb kogu käigukangi kuliss lahti arutada.
Siis pääseb luku südamikule ja sellele tagurpidikäigu lukustus mehhanismile ligi.
Kui viimase puhastamine ei aita, saab ka südamiku kätte kui on käepärast piisavalt peenike torn millega peab tihvti (fikseerib süütelukku käigukangi kulissi korpuse sees) välja lööma.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Nalja teete mehed või? mis hooba salongi ja tagasi mootoriruumi?? Eemaldad keskkonsooli (ees ja taga paar polti, kässar üles ja siis peaks ta ka ära tulema). Käigukangi keerate ära (see on paari poldiga kinni tõmmatud, kui peale vaatate saate aru) ja peale seda paar polti veel (võib olla pisut tricky, sest on mingite kiiksuga mutikatega, aga saab hakkama kui loovalt läheneda) ja saate süüteluku kätte, mingit muud keemiat pole vaja... Ahjaa, süüteluku juhtmed on ka vaja lahti võtta... aga see on üsna kerge asi...
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 893
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Olge nüüd, polnud mingit raketiteadust tarvis. Tuleb lasta asjal natuke lihtsalt omatahtmist saada/olla ja pärast töötab viisakalt edasi nagu poleks miskit juhtunudki :eureka:
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 893
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Aga sellegipoolest on ta nüüd järgmise saabifänni hoole all.
eks näis kas ta ka siia pajatama tuleb.
eks näis kas ta ka siia pajatama tuleb.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa