Saab 9-5 ARC 2,3t, 2002, mihkeltt
Uuel aastal uue hoo ja uute muredega
. Mureks nimelt kiirusehoidja. Kord nädalas ikka juhtub, et lülitad kiirusehoidja sisse (CRUISE tuli süttib), ja siis vajutad + klahvi, aga kiirust hoidma ei hakka. Auto taas käivitamisel on kõik jälle ok. Täna oli veel selline nali - sõitsin kiirusehoidjaga üle smuuli silla ja üle ühe nendest liitekohtadest, auto tegi väikse jõnksu ja kiirusehoidja lakkas kiirust hoidmast. Kas võib asi olla, et piduripedaal veidi värises ja piduri andur siis katkestas cruise control-i? midagi eluliselt tähtsat see nüüd küll ei ole, kuid väike selgus ei teeks halba.
vahepeal tehtud töödest ka siis - ees stabika vardad, küünlad, õlid ja kõik puksid - ette said veel powerflex uretaanid kõik pandud.
aijaa, üks asi veel - oskab keegi soovitada, kuidas saab confida autol ajju 205/55/R16 mõõtu rehvid - troostis viki proovis tech2-ega, see ei lubanud sellist mõõtu rehve confida, olgugi, et manual ütleb just sellise mõõdu sobivateks talverehvideks.
peace

vahepeal tehtud töödest ka siis - ees stabika vardad, küünlad, õlid ja kõik puksid - ette said veel powerflex uretaanid kõik pandud.
aijaa, üks asi veel - oskab keegi soovitada, kuidas saab confida autol ajju 205/55/R16 mõõtu rehvid - troostis viki proovis tech2-ega, see ei lubanud sellist mõõtu rehve confida, olgugi, et manual ütleb just sellise mõõdu sobivateks talverehvideks.
peace
Väga hästi peavad vastu v.a. kohtades kus ma ei lihvinud aluspinda piisavalt puhtaks (parkimisandurite ümber). Auto on üle elanud mitu survepesu, tallinna soolased teed, švammipesu jne.Algselt postitas: Rauno
Kuidas värvitud liistud vastu peavad?
Selline küsimus, et kuidas sa nad kere küljest kätte said - millega nad kinnituvad?
Stangede liistud on kinni ülal ja all äärtes olevate nagadega. Esmalt eemalda nurga liistud alustades välimisest otsast. Mina kasutasin mingit puitnuga, et mitte värvi kahjustada. Stangede liistudega ei pea väga ettevaatlik olema. Teine teema on aga uste liistudega. Mina suutsin liistu eemaldamisega eesmise kinnitusklambri ära lõhkuda. Protsess järgmine: liistu lahti kangutamisega alusta TAGANT otsast. Esiuste liistudel on vist 5 naga ja tagaustel 4 naga mis asuvad liistu keskel ja käivad ukse sees olevates avaustes asuvates kummipesades. ÄRA TÕMBA LIISTU KEREST KAUGEMALE KUI KINNITUSNAGA, SEE VÕIB ESIMESE KLAMBRI ÄRA LÕHKUDA. Kui need nagad on lahti kangutatud, siis liiguta liistu horisontaalselt auto tagaotsa suunas (ca 1cm), et liistu eesotsas paiknev T kujuline klamber oma pesast lahti päästa. That's basically it.
Ja veel kord tugev soovitus - enne värvimist kõik pinnad tugevalt ära lihvida, et ei jääks mingit märki seal paiknevast mustrist.
kas on võimalik, et kuuma ilmaga kapoti embleem liimist lahti sulab? täna panin tähele, et seda enam ei olnud. oli teine veel suht räbalas seisus nagunii, et pätt pidi lausloll olema, et seda maha kiskuma hakkaks. Seega võite pakkuda soodsalt korralikke embleeme kapotile.
hakkasin meisterdama siis sellist kapoti ornamenti:

hetkel niipalju vlamis (logo tekst on ca 4,5cm lai):
Hetke seis

hetkel niipalju vlamis (logo tekst on ca 4,5cm lai):
Hetke seis
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 948
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Kas sellise embleemiga saab ülevaatuselt ka läbi?
Et ei hakataks õiendama kõigi nende jalakäijate pärast, kes allajäädes selle tõttu rohkem vigastusi saavad. Muidugi ei ole antud märk miskit võrreldes volga hirvekesega, mis rebiks kõik ettejääjad kümneks erinevaks osaks.
Muidu iseenesest väga efektne lahendus värvitule märgile
Et ei hakataks õiendama kõigi nende jalakäijate pärast, kes allajäädes selle tõttu rohkem vigastusi saavad. Muidugi ei ole antud märk miskit võrreldes volga hirvekesega, mis rebiks kõik ettejääjad kümneks erinevaks osaks.

Muidu iseenesest väga efektne lahendus värvitule märgile
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa

see vertikaalne rõnga sees variant vist jääb ära. hakkasin eile riigi teatajat lugema ja seal suht karmid turvanõuded kerest välja ulatuvatele detailidele. mersul on nähtavasti vastav tüübikinnitus olemas, sestap võivad ka nemad kasutada ornamenti kapotil. pluss on see jalg mersudel paenduv kui ma õigesti mäletan. Peab siis vist mingi lapiku variandi peale mõtlema. Saen esmalt griffini ka välja ja siis otsustab, kumb (tekst või griffin) jääb lõpliku varianti kaunistama. P.S. - suur luup tuleb kasuks

to suur: Kuidas sain augud sisse... Põhilisteks tööriistadeks on vineerisaag, dremel koos üliväikeste teemant otsikutega ning 1mm puuriga ja mini viilid. Nied kombineerides on võimalik suht ükskõik mis kujundit välja saagida/lihvida. Esmalt puuriga auk ette, siis vineerisae tera august läbi ja saagima. Hiljem dremeli ja viilidega vaja veel viimane lihv anda.