9-5 aero 184kw, käigukasti probleem

Vasta
mortenx
Postitusi: 300
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#1

K Apr 13, 2022 19:44

Läks käigukasti ohutuli põlema ja D asendis läheb sisse 4 käik.
"2" asendisse pannes läheb 3käik sisse . lükates käigukangi "2"asendist D peale läheb väga järsult üle 4 käigule.

Mingi aeg sõites kaob ära käigukasti ohutuli ja kast töötab väga sujuvalt ja pole probleeme..

Millest võib selline asi tulla?
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1792
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#2

K Apr 13, 2022 20:36

Veakood tuleks kindlasti lugeda. Võimalik, et ajule vajalik sisendkiirus vms parameeter on vale ja põhjustab sellist anomaaliat.
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 737
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Viljandi/Tallinn/Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#3

N Apr 14, 2022 8:52

Üksasi, mida kindlasti ise ja kohe teha saaks on kontrollida käigukasti õlitaset.

Kood: Vali kõik

This is the procedure form the manual:

Automatic transmission
Check the fluid level as follows:
1 Stand the car on level ground and apply the parking brake. The automatic transmission fluid must be at normal running temperature, approximately 175°F (80°C). This can be achieved by driving the car for about 30 min on the open road.

2 With the engine idling, move the selector lever to D and wait for at least 15 seconds.
Next, move the selector lever to R and wait for 15 seconds again.
Finally, move the selector lever to P. Let the engine idle.

3 Wipe the dipstick clean with a lint-free cloth and put it back.

4 With the fluid at normal temperature, the level should be between the MAX and MIN marks on the dipstick. Top up, as necessary, with Saab 3309 automatic transmission fluid (mineral oil-based), adding it through the dipstick pipe. The distance between the MIN and MAX marks on the dipstick corresponds to a volume of approximately 0.4 qts (0.4 liter).

If the outside temperature is below 50°F (10°C), the fluid will not reach the specified temperature of 175°F (80°C). In this case, the correct fluid level may be 0.8 in (20 mm)
below the MAX mark.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97
mortenx
Postitusi: 300
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#4

P Apr 24, 2022 17:28

SoS kirjutas:
N Apr 14, 2022 8:52
Üksasi, mida kindlasti ise ja kohe teha saaks on kontrollida käigukasti õlitaset.

Kood: Vali kõik

This is the procedure form the manual:

Automatic transmission
Check the fluid level as follows:
1 Stand the car on level ground and apply the parking brake. The automatic transmission fluid must be at normal running temperature, approximately 175°F (80°C). This can be achieved by driving the car for about 30 min on the open road.

2 With the engine idling, move the selector lever to D and wait for at least 15 seconds.
Next, move the selector lever to R and wait for 15 seconds again.
Finally, move the selector lever to P. Let the engine idle.

3 Wipe the dipstick clean with a lint-free cloth and put it back.

4 With the fluid at normal temperature, the level should be between the MAX and MIN marks on the dipstick. Top up, as necessary, with Saab 3309 automatic transmission fluid (mineral oil-based), adding it through the dipstick pipe. The distance between the MIN and MAX marks on the dipstick corresponds to a volume of approximately 0.4 qts (0.4 liter).

If the outside temperature is below 50°F (10°C), the fluid will not reach the specified temperature of 175°F (80°C). In this case, the correct fluid level may be 0.8 in (20 mm)
below the MAX mark.
Valasin õli juurde , päev otsa töötas kast normaalselt ja siis jälle sama lugu, selline tunne nagu sisse läheks nagu ainult 2. ja 5. käik
torque
Speedy Gonzales
Postitusi: 185
Liitunud: T Nov 02, 2004 22:45
Asukoht:
Auto:

#5

P Apr 24, 2022 20:53

Tech2 vead lugeda, kindlasti näitab nende sümptomitega veakoodi, põhjuseid mitmeid.
Tech2 abi tartus (veakoodide lugemine ja remont) 56620138
mortenx
Postitusi: 300
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#6

N Mai 26, 2022 14:11

Vahetasin õli ära ja ikka sama seis.
Huvitav et külmalt töötab kast ilusti... nii umbes 5 kilomeetrit sõites ja siis käib mingi kolks ja jäävad ainult 2 ja 4 käik
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1792
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#7

N Mai 26, 2022 19:33

mortenx kirjutas:
N Mai 26, 2022 14:11
Vahetasin õli ära ja ikka sama seis.
Huvitav et külmalt töötab kast ilusti... nii umbes 5 kilomeetrit sõites ja siis käib mingi kolks ja jäävad ainult 2 ja 4 käik
Jama jah. Huvitav, kui diagnostikasse järgmised 45 päeva ei jõua, kas üldse midagi siis kolksub enam? Üks variant on liigelda ka 5km kaupa.
praktikant
Postitusi: 382
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-5 Griffin 1998
9-3 Arc 2006
NG 9-5 säästukas

#8

R Mai 27, 2022 11:52

lülituse ajam paigast ära?
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Vasta