Tere
Olen jõudnud Saabi perre ning oleks hunnik küsimusi oma saabi kohta, kuna antud mark on minu jaoks põhimõtteliselt uus asi.
Umbes täpselt 10 aastat sõitsin omegatega, vahele mõni üksik bemm. Pidin tegema upgreidi.
Anyway.
Sihuke punane lustikaarik. Pilt küll vähe udune. Jah Opeli veljed on all.
Mõni asi tekitab lisa halle karvu, mõni asi... lihtsalt tahaks teada.
Tegemist siis 2007a. 11 kuu 9-5 unikas. 1,9 diisel 110kw ls 374k
Varustuselt üsna vaene.
Udutled puuduvad. Lüliti sain, kas stange alla vaja lihtsalt udukaid ja juhtmeid või peab kuskilt mingi kaitsme ja relee ka panema?
Lähituled on jube kehvad.... halogeenid ka, isegi olen selle tegelikult rahul et halogeenid, xenonite anturitega tavaliselt jama, aga seda täis süsteemi enam ei retrofiti vist eriti lihtsalt sinna?
Keegi miskit uusi luupe on retrofittinud? Pean siis silmas halogeeni pesadega ikkagi.
Stanges on pesurid, vähemalt katted. Alt vaadates üks pesur vist ka isegi olemas, teisel konkreetselt voolik ripub... kas halogeenide puhul tavaline, või on miski vale stange ette saanud? Vett igastahes ei pritsi.
Käigukangi valgustus mõnikord põleb mõnikod mitte. Kas mingi levinud tüüpviga? Kusjuures winter nupp puudub... mitte et ma seda kasutaks, aga kummaline.
Roolinupud ei põle üldse.. on seal üldse valgustus?
Keegi turvavöö rihma on vahetanud? Omegal sai suht lihtsalt asi aetud.
Draivi peal ristmikul oodates on minu meelest jube vibra sees, R6 pealt tulles suht häiriv.
Käigukast käitub kummaliselt. Katki pole aga.... nö "käiguga pidurdades" kiirus alla 70ne lülitatakse mootor kastist lahti.
Võiks ju rohkem lubada käiguga pidurdada. Saaks ökomaks. Aga täitsa tühipöördeni kukub mootor.
Samas kiirusvahemikus olles muljudes edasi tagasi + ja - nuppe püsikal(sest mingi vänt ees ei suutnud kiirust hoida) iga kord kui lisasin, siis viskas turbiinist lahti ja pöörded ülesse, iga miinus lasi turbiini lahti ja pöörded kukkusid alla. Aga kuna tegemist ainult ühe nupuvajutusega ja kukkumine ainult 1km/h, siis nii kui soovitud kiirus saavutati lülitati turbiin jälle järgi, mis tekitas sõidu aeg sellise jerkimise effekti. Suht totter.
Üldse jube lihtsalt lülitab turbiini lahti. Väga tüütu. Keegi ehk kirjutab uusi tarkvarasid sinna vms.?
Edasi käib hästi, kahtlus et vist chipitud. MPPSiga peaks vist suutma maha lugeda? Keegi loetud faili üle saab vaadata? Mina ei tea sellest mootorist midagi.
Sellel vist peaks DPF ka olema? Kust ma tehase varustuse listi saaskin vaadata vms.? Igastahes mingi hetk viskas musta tagant ühe korra.
Külmast peast on jube uimane ka... Läksin külma mootoriga nö õuealalt tänava peale ja oleks peaaegu avarii teinud. Gaas põhjas ja venitas ilgelt kummi ja siis viimasel hetkel ärkas. Soojana on okei.
Kuskil mingi jahutusvedeliku leke. Auto ostsin siis paisupaak oli kuival. Panin mingi pool liitrit sisse ja tonniga pole veel taseme viga visanud.
Kuskilt käigukasti peal paistis jahutusvedeliku laik ka olema. Mingi tüüpiline koht, kust lekib?
Kas keegi sellele totrale pagasiluugilahendusele ravi teinud? No, krt teed uksed lukust lahti ja selleks, et pagassi lahti saada peab vajutama kas uksel või puldil seda krdi nuppu. Kuidas sihuke jura üldse kasutajatestis läbi sai???
Confort suunatuli... Heli järgi on seal digitaalne juhtimine. Kas on progremse teema? On seda üldse seal võimalik progreda või on tavaline relee ja tuleks VAGI comfort relee külge pookida?
MIngitel hetkedel on tunda läbi rooli, et miskit kolksub. Latt? Kuulda pole midagi ja sõidu aeg okei, aga just siis kui aeglustad ja kohe kiirendad väikesel kiirusel.
Mul muidu üks 05a 2.3 aero aianurgas varuosadeks. Selle latt sobib sinna?
Autol 1 võti. Kas hiina muuk ja eelmise vraki elektroonika/immo vms. saab kohandada minu autole või on see üldse mingi keerulisem teema?
Opelil sain küll kasutatud immokiipe ja elektronikat ümber kirjutada teistele autodele.
Kojamehemootoril on 0 positsioon startides segane. Tahad korraks kojamehi kasutada siis pead kangi nii kaua all hoidma, et ...sihuke 30 kraadi juba kojamehed tõusnud, muidu jäävad keset klaasi seisma. Seisma jääb õiges kohas. Mingi tüüphäda, mida saab lihtsalt parandada, või sobib hoopis 05 a aero mootor sinna.. muidugi ei tea, äkki sellel sama viga.
Vihmasensor... On mingi juhtmestiku valmidus juba olemas või.... oli üldse selline option? Retrofittimine on keeruline?
Tegelt liiga palju ei tahaks sinna panustada. Talve deily ja kaks projekti juba ees, pole kolmandat vaja
Kummagi peegli reguleerimine nupust ei toimi.
Lisaks otsin koeravõrku, pagasi katet ja keskmist peatuge.
Mis tarkvara elektriskeemide ja muu sellise jaoks kasutada? Win xp virtuaali ja OE tarkvara kuskilt piraadilahest?
Aerol vaja nkn mootor+abs teise kere peal käima saada, nii et seda läheks niiehknaa vaja.
Saab 9-5, Daily maasikas, Martink91
Viimati muutis Martink91, L Dets 24, 2022 18:25, muudetud 1 kord kokku.
Moded ehk tõstavad siis teema ümber....
Udukatel tihti vaja stange alust juhtmestiku. Roolilõtk tekib kuivasr liigendist, õige mäãre hetkel back orderis. (Viimati kasutasin toruteipi. Liigendit eemaldades märgi nuutide asend ära markeriga, ainult ühes asendis läheb kokku tagasi)
El skeemid otsi saab WIS, täitsa netist saadaval koos remondiõpetuste jne asjadega.
Vihmasensor vb võimalus panna universaalne kit, originaal on keeruline retrofittida.
Immo kiip on võtmel see nuppude osa, saab teist elektroonikat techiga progeda uue auto külge küll.
Jahutuse leke tihti tulemyyri küljes olev soojendus kolmik, vaata kas see märg.
Winter nupp manuaalse vahetusega kastidel puudub. Roolinuppudel valgustust pole.
Külmast peast uimane oli mul pekkis õhulugeja, asenduseks kõlbab ainult boschi tükk.
El skeemid otsi saab WIS, täitsa netist saadaval koos remondiõpetuste jne asjadega.
Vihmasensor vb võimalus panna universaalne kit, originaal on keeruline retrofittida.
Immo kiip on võtmel see nuppude osa, saab teist elektroonikat techiga progeda uue auto külge küll.
Jahutuse leke tihti tulemyyri küljes olev soojendus kolmik, vaata kas see märg.
Winter nupp manuaalse vahetusega kastidel puudub. Roolinuppudel valgustust pole.
Külmast peast uimane oli mul pekkis õhulugeja, asenduseks kõlbab ainult boschi tükk.
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 918
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Varustuse listi saad konto tehes vaadata siit VINiga - https://saabparts.com/us/mysaabcar-onli ... n-decoder/
tööde jaoks on tehasejuhend siin - https://saabwisonline.com/
Tuledel on ilmselt reflektroid hukas ja aitab ainult taastamine või vahetus, sest korras 9-5 tuled näitavad ikka väga hästi.
Millegipärast on mälestus, et kastil saab Tech2'ga mootoripidurdust peale/maha progeda, praegu netist tarkust ei leidnud ja niipalju viitsimist ka ei ole, et end auto peal kontrollida. Aga võis vabalt mingi teise auto puhul eksisteerida selline võimalus.
Pagassiluugi osas sind ilmselt ei lohuta, aga enne facelifti oli olukord veel hullem, kus pärast iga sulgemist pidi uuesti nuppu vajutama minema.
Kojamehemootoril on ilmselt see kontaktketas sodi täis, võta lahti ja puhasta ära. Netis ja siinsamas foorumiski mitu õpetust. Vanema mudeli hoovastik sobib asenduseks peale küll.
Peeglinuppudel on lihtsalt kontakt "sodi täis", võta lahti ja puhasta ja/või mulju 258 korda ja siis hakkavad üldjuhul toimima,
tööde jaoks on tehasejuhend siin - https://saabwisonline.com/
Tuledel on ilmselt reflektroid hukas ja aitab ainult taastamine või vahetus, sest korras 9-5 tuled näitavad ikka väga hästi.
Millegipärast on mälestus, et kastil saab Tech2'ga mootoripidurdust peale/maha progeda, praegu netist tarkust ei leidnud ja niipalju viitsimist ka ei ole, et end auto peal kontrollida. Aga võis vabalt mingi teise auto puhul eksisteerida selline võimalus.
Pagassiluugi osas sind ilmselt ei lohuta, aga enne facelifti oli olukord veel hullem, kus pärast iga sulgemist pidi uuesti nuppu vajutama minema.
Kojamehemootoril on ilmselt see kontaktketas sodi täis, võta lahti ja puhasta ära. Netis ja siinsamas foorumiski mitu õpetust. Vanema mudeli hoovastik sobib asenduseks peale küll.
Peeglinuppudel on lihtsalt kontakt "sodi täis", võta lahti ja puhasta ja/või mulju 258 korda ja siis hakkavad üldjuhul toimima,
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Ei ole seda winter nuppu enam ka automaadil .Võid katsuda, kas ei loksu roolivarda latipoolne ots (on eraldi vahetatav). Dpf peab olema tehase poolt , kui sul passis Euro 4 ja mootor muidu korras ,siis saasted on ülevaatusel lubatud piires ka ilma dpf-ta ja on ülevaataja otsustada ,kas laseb läbi. See jahutusvedeliku kolmikklapp on ju ka automaat oomil ka r-6 korral olemas ja isegi samasugune. Rida kuus käib alati ühtlasemalt ,kui r-4 ja seda ehitusesest lähtuvalt. edu!
Saan harva sõita SAABIGA.
SAAB 9-5 l hakkas roolilatt ennem lekkima kui kolksuma. Kolksumine/vibratsioon sageli poolraami tagumiste pukside , käigukasti pukside kulumisest tingitud. Pakiruumi avamine ehk "omapärane" kuid tegelikult mitte köige halvem omadus - iga suller ei saa väärtkaupa kiiresti oma valdusesse kui ristmikul foori taga seisad. Pakiruum lukustub teatud kiirusel kui söitu alustad ja samuti toimima vist peaks TECH 2 ga saama seadistada ukselukud.
Kolmikklapi (kui see on) ja veepumba lekke pöhjuseks on sageli mittekvaliteetne jahutusvedelik (enamus söidukijuhid on sellised "koid" kes ei viitsi seda iga 2 a möödudes vahetada nagu pidurivedelikku ja käigukastiöli teatud läbisöidu järel , tulemuseks igasugu anomaaliad. Kahjuks ei tea kus 1.9TD mootoril termostaat asub kuid B2x5 mootoril lekib sageli ka "noname" termostaadi O tihend ja just sinna käigukasti peale. MY 2006 alates vist nn Winter rezhiimi ei olegi ja korralike talverehvide puhul vaja seda funktsiooni ei olegi (hiinapreservatiivid ei ole korralikud talverehvid). Neile käigukastidele vöib isegi olla mingi tarkvarauuendus kuid pole kuulnud , et keegi neid eraldi programmeeriks , küsida vöid Viking Motorsist kuid targem veenduda , et seal raha eest vaid "tinistamisega" ei tegeleta. SAAB ei ole halb keskklassi söiduauto kuid ca 380 kkm läbisöiduga /15 a kasutuseagaja ja teadmatu hooldus/remondiajalooga ei pruugi see enam ideaalses korras olla.
Kolmikklapi (kui see on) ja veepumba lekke pöhjuseks on sageli mittekvaliteetne jahutusvedelik (enamus söidukijuhid on sellised "koid" kes ei viitsi seda iga 2 a möödudes vahetada nagu pidurivedelikku ja käigukastiöli teatud läbisöidu järel , tulemuseks igasugu anomaaliad. Kahjuks ei tea kus 1.9TD mootoril termostaat asub kuid B2x5 mootoril lekib sageli ka "noname" termostaadi O tihend ja just sinna käigukasti peale. MY 2006 alates vist nn Winter rezhiimi ei olegi ja korralike talverehvide puhul vaja seda funktsiooni ei olegi (hiinapreservatiivid ei ole korralikud talverehvid). Neile käigukastidele vöib isegi olla mingi tarkvarauuendus kuid pole kuulnud , et keegi neid eraldi programmeeriks , küsida vöid Viking Motorsist kuid targem veenduda , et seal raha eest vaid "tinistamisega" ei tegeleta. SAAB ei ole halb keskklassi söiduauto kuid ca 380 kkm läbisöiduga /15 a kasutuseagaja ja teadmatu hooldus/remondiajalooga ei pruugi see enam ideaalses korras olla.
2 kummalist käitumist veel täheldanud.
1. mõnikord hommikul käima pannes on makk valinud täiesti suvalise uue jaama, mis ei ole mälus ega midagi. Kas mingi seting sisse lülitatud?
2. arusaamatul tingimustel läheb kaugtule indikaator lamp vahest 1-2 sekundiks jube heledaks, teeb seda sujuvalt seejuures. . Mis põhjustab või millal, on täiesti arusaamatu. Mõnikord ei juhtu seda päevi.
1. mõnikord hommikul käima pannes on makk valinud täiesti suvalise uue jaama, mis ei ole mälus ega midagi. Kas mingi seting sisse lülitatud?
2. arusaamatul tingimustel läheb kaugtule indikaator lamp vahest 1-2 sekundiks jube heledaks, teeb seda sujuvalt seejuures. . Mis põhjustab või millal, on täiesti arusaamatu. Mõnikord ei juhtu seda päevi.
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 918
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
See ilmselt ei lohuta, aga mul on ka mõlemad sümptomid.Martink91 kirjutas: ↑K Jaan 18, 2023 19:36 2 kummalist käitumist veel täheldanud.
1. mõnikord hommikul käima pannes on makk valinud täiesti suvalise uue jaama, mis ei ole mälus ega midagi. Kas mingi seting sisse lülitatud?
2. arusaamatul tingimustel läheb kaugtule indikaator lamp vahest 1-2 sekundiks jube heledaks, teeb seda sujuvalt seejuures. Mis põhjustab või millal, on täiesti arusaamatu. Mõnikord ei juhtu seda päevi.
1. Ma ise spekuleerin, et makk vahetab mingi hetk jaama tugevamale sagedusele (AF - alternative frequencies list), aga see kattub mõne mujal salvestatud jaama sagedusega ja siis käivitusel kusutabki tolle jaama infot ja uut sagedust??
2. Tonnisel oli mul sarnane viga kui kliimapump käivitus ~10-20min ja tekitas suure voolutarbimise taha, siis genekas kompenseeris üle ja pinge kasvaks korraks. Teistel tuledel väga ei avaldanud, aga just kaugtule indikaator tuhmus ja siis läks erksamalt põlema. Miks 9-5'l ka keset talve samamoodi tuli plingib, ei ole veel välja mõelnud.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Minul on 99% ajast ees Rock FM ja uus sagedus on kas viker või kuku või midagi sellist, ehk siis pole alati sama sagedus, mis peale läheb.
Olen nüüd täheldanud, et ka teised indikaator tuled lähevad mõnikord heledaks ja isegi maki taustavalgustus.
Mul on taustvalgus reostaadist miinimumi keeratud tegelikult.
Ükspäev käivitusel oli aku tuli ka ees, aga fm transmitter, mis näitab ka pinget oli 13,7v
Suretasin välja ja käivitasin uuesti ja viga rohkem polnud...
Kummaline.
Olen nüüd täheldanud, et ka teised indikaator tuled lähevad mõnikord heledaks ja isegi maki taustavalgustus.
Mul on taustvalgus reostaadist miinimumi keeratud tegelikult.
Ükspäev käivitusel oli aku tuli ka ees, aga fm transmitter, mis näitab ka pinget oli 13,7v
Suretasin välja ja käivitasin uuesti ja viga rohkem polnud...
Kummaline.
Autole on saanud vahepeal omandatud pagasikatte ja taha 1% toonklaasi.
20 000+ juba minul lisandunud ja remontinud pole veel mitte midagi. LS 392k.
A,ei valetan, rv õli vahetasin ära, aga sellegi poolest on ilmselt pump otsas omadega, kuna vahest on jube raske keerata kohapeal. Võimled nagu zilli sadulas.
Mootori õli 2x vahetanud.
Olen tegemistega jõudnud sinna, et tahaks talt ecu softi maha lugeda.
Juba ammu on kahtlus, et keegi on talle teinud jürisoo laadi "tuuningut"- gaasipedaali mappi näppinud ja ei muud.
Olemas on hiina koopia MPPS 16. Listis on mootor olemas, aga välja ei suuda lugeda. EDC16c39
Huvitav on veel see, et mpps ütleb, et enne lugemist peab võtme süütelukust eemaldama...Kuidas ta siis lugema peaks, kui ajul süüdet pole?
Lugeda suudab niipalju, et mingi 1 error on ajus ja selle ta enda meelest kustutab ära(igal lugemisel on see ikka alles), veel suudab lugeda vin ja muud asjad , aga kui hakata mappe lugema, siis on krõska.
BDM on ka olemas, aga niipalju kui netist lugenud, siis korrektse checksummi jaoks on tark ikkagi mppsi kasutada.
20 000+ juba minul lisandunud ja remontinud pole veel mitte midagi. LS 392k.
A,ei valetan, rv õli vahetasin ära, aga sellegi poolest on ilmselt pump otsas omadega, kuna vahest on jube raske keerata kohapeal. Võimled nagu zilli sadulas.
Mootori õli 2x vahetanud.
Olen tegemistega jõudnud sinna, et tahaks talt ecu softi maha lugeda.
Juba ammu on kahtlus, et keegi on talle teinud jürisoo laadi "tuuningut"- gaasipedaali mappi näppinud ja ei muud.
Olemas on hiina koopia MPPS 16. Listis on mootor olemas, aga välja ei suuda lugeda. EDC16c39
Huvitav on veel see, et mpps ütleb, et enne lugemist peab võtme süütelukust eemaldama...Kuidas ta siis lugema peaks, kui ajul süüdet pole?
Lugeda suudab niipalju, et mingi 1 error on ajus ja selle ta enda meelest kustutab ära(igal lugemisel on see ikka alles), veel suudab lugeda vin ja muud asjad , aga kui hakata mappe lugema, siis on krõska.
BDM on ka olemas, aga niipalju kui netist lugenud, siis korrektse checksummi jaoks on tark ikkagi mppsi kasutada.
Viimati muutis Martink91, T Juul 04, 2023 18:17, muudetud 1 kord kokku.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14349
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Softivahetuseks kontakteeru kod. Sebastianiga siit foorumist. (Crossroad performance)
Seb paraku selle masina softiga aidata ei saa, diislite softe teeb kasutaja dpf-offCyber kirjutas: ↑T Juul 04, 2023 10:16 Softivahetuseks kontakteeru kod. Sebastianiga siit foorumist. (Crossroad performance)
memberlist.php?mode=viewprofile&u=3534
Tekkinud huvitav anomaalia.
Nimelt kütuseseier kord on nullis kord on täiesti maksimumis.
Kusjuures maksimumi jõudmiseks läks ühtlase seieri tõusuga täna mingi selline pool tunnikest. Peale seda viskab laksust ülesse ja alla.
Mis seda põhjustada võiks? Paagi andur ilmselt sellist nalja ei teeks.
Nimelt kütuseseier kord on nullis kord on täiesti maksimumis.
Kusjuures maksimumi jõudmiseks läks ühtlase seieri tõusuga täna mingi selline pool tunnikest. Peale seda viskab laksust ülesse ja alla.
Mis seda põhjustada võiks? Paagi andur ilmselt sellist nalja ei teeks.
Sai see jurakas sealt paagist eemaldatud.
Kui opeli ja bmw puhul mõtlesin, et on alles süsteemid paagis, siis see ületas igasugu normaalsuse.
Õlle kõrvale ei soovita seda asja teha, enne jääte täis ja kui käed kuldsed pole, ei soovita ka kaine peaga.
Süsteem ei mahu ühes tükkis paagist välja. Paagi sees tuleb pump ja korpus laiali tõmmata, samal ajal kõik kanged voolikud ja juhtmed jalus. Kokku sai... vist ei saanudki, kuidagi pressisin selle asja seal kokku nimodi, et kaas peale ja rohkem ei julgend näppida.
Kui opeli ja bmw puhul mõtlesin, et on alles süsteemid paagis, siis see ületas igasugu normaalsuse.
Õlle kõrvale ei soovita seda asja teha, enne jääte täis ja kui käed kuldsed pole, ei soovita ka kaine peaga.
Süsteem ei mahu ühes tükkis paagist välja. Paagi sees tuleb pump ja korpus laiali tõmmata, samal ajal kõik kanged voolikud ja juhtmed jalus. Kokku sai... vist ei saanudki, kuidagi pressisin selle asja seal kokku nimodi, et kaas peale ja rohkem ei julgend näppida.
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 918
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Tegelikult mahub see süsteema ühes tükis paagist väljas, lihtsalt kui regulaarselt seda ei tee, siis on vaja täiskuud, neljateeristi ja 23 korda juhendi järgi tõmmata+kallutada+keerata
https://saabwisonline.com/images/9600/i ... 34r266.jpg
Raise the fuel reservoir (including fuel level sensor) until its upper section is about 50 mm above the fuel tank. Then turn the reservoir clockwise about 80° and carefully remove the reservoir.
edit: ops, diislil on tõepoolest esmase asjana - 1. Remove Fuel tank. Siis ei pruugi auto peal olles tõesti välja tulla...
https://saabwisonline.com/images/9600/i ... 34r266.jpg
Raise the fuel reservoir (including fuel level sensor) until its upper section is about 50 mm above the fuel tank. Then turn the reservoir clockwise about 80° and carefully remove the reservoir.
edit: ops, diislil on tõepoolest esmase asjana - 1. Remove Fuel tank. Siis ei pruugi auto peal olles tõesti välja tulla...
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Huvitav
Tegin oma 3.0 TiDil kaks korda seda jama kevadel. Ilge jebimine oli aga sain küll selle sealt kätte.
Tagasisaamine oli kõige hullem ( õigesti keermesse saamine oli seotud sellega et alumine kompot ei olnud õigesti paigas siis ei saanud kaant kinni keerata lõpuni)
Youtubes on õpetus ka https://www.youtube.com/watch?v=RCaKMBN ... oparts.com
Minu jebimise tegi toona eriti mõttetuks see et mul ei olegi seal pumpa. Põhjus miks lahti pidin katkuma oli see et auto suri välja ja enam käima ei läinud. Mingi hetk jõudsime uurimisega pihustiteni ja siis selgus et ei tule peale kütust. Filtri juures oli kõik korras. Siis sai otsustatud et äkki viga pumbas. Kus pump on , ilmselt paagis, sai siis see lahti katkutud ja oh üllatust : on paaginäiduki ujuk aga mida pole pumpa. Pumpa pole muide siiani leidnud Aga käima sain muide sellest ratta ventiilist õhu välja imemisega. Peale seda pole rohkem seda jama olnud.
Kas 3.0tidil mitte VP16 pump pole, mis omab mehhaanilist etteande pumpa, ehk siis nö imeb endale kütuse ette. 2.2 puhul vähemalt ei tohi neid autosid kütuse lõppedes käima tõmmata, kuna pump jääb kuivale ja pumba sees transistor kärssab maha(kütus jahutab).
Minul jäi kõige hullemalt ette see tagasiivoolu toru, Kui pumba korpus oli veel pm samas mõõdus, mis paagi ava, siis see kange plastikvoolik oli täpselt nii palju läbimõõdult suurem, et korpust kätte ei saanud ja tagasivoolu voolik oli veel jäigalt otsapidi korpuse põhja küljes. Käsi sinna sisse ka ei mahtunud, et oleks vooliku otsast lahti lasnud ja tegelikult ei oleks sell hetkel niikuinii teadnud, kuidas seda teha.
Minul jäi kõige hullemalt ette see tagasiivoolu toru, Kui pumba korpus oli veel pm samas mõõdus, mis paagi ava, siis see kange plastikvoolik oli täpselt nii palju läbimõõdult suurem, et korpust kätte ei saanud ja tagasivoolu voolik oli veel jäigalt otsapidi korpuse põhja küljes. Käsi sinna sisse ka ei mahtunud, et oleks vooliku otsast lahti lasnud ja tegelikult ei oleks sell hetkel niikuinii teadnud, kuidas seda teha.
Kopsik ja kogu krempel on neil kõigil suht sama, lihtsalt 2.2 ja 3.0 puhul pole seal kopsiku sees pumpa. Muidu see tagasivoolu toru on neil kõigil seal ees, õige nurga all tuleb välja, loogiline pole aga samas wis õpetuse järgi tehes on koguaeg väga lihtsalt välja tulnud.Martink91 kirjutas: ↑N Sept 14, 2023 20:30 Kas 3.0tidil mitte VP16 pump pole, mis omab mehhaanilist etteande pumpa, ehk siis nö imeb endale kütuse ette. 2.2 puhul vähemalt ei tohi neid autosid kütuse lõppedes käima tõmmata, kuna pump jääb kuivale ja pumba sees transistor kärssab maha(kütus jahutab).
Minul jäi kõige hullemalt ette see tagasiivoolu toru, Kui pumba korpus oli veel pm samas mõõdus, mis paagi ava, siis see kange plastikvoolik oli täpselt nii palju läbimõõdult suurem, et korpust kätte ei saanud ja tagasivoolu voolik oli veel jäigalt otsapidi korpuse põhja küljes. Käsi sinna sisse ka ei mahtunud, et oleks vooliku otsast lahti lasnud ja tegelikult ei oleks sell hetkel niikuinii teadnud, kuidas seda teha.