500 kanti peab see number ikka tulema, kui sakslaste mängumaale mängima minna:headbang: ja seda võiks näiteks 2.0 L twin turbost aretada, püüda nii võimsust kui ka ökonoomsust. Mis peaks Saabi moto olema;)Algselt postitas: suvekasAlgselt postitas: mart284
no 300 Hj on mõnel tehasest olemas![]()
Tegelikult ma pidasin silmas ikka KW ja see teeks juba mingi 400 HP
SPYKER OSTIS SAABI!!!
Algselt postitas: suvekas
...hakkab kasutama Saabi omi, ainult, et neid tuleks siis vist kõvasti edasi arendada, et sealt ikka oma 300+KW välja pigistada
Saab enda "päris oma" viimane mootor oli 2.0 liitrine, hiljem 2.3 liitrine R4, mida suht muutumatul kujul oli autode peal alates 84'dast aastast. (Ehk siis tonnisest kuni OG9-5'ni). Selle mootori eelmine versioon oli kasutusel klassikutel ja algselt pärit Triumphil.
Kõik muud mootorid on tulnud GM kaudu. Saabi "enda" mootoriaretus suretati välja lõplikult 2003 aastal, kui otsustati kasutada edaspidi ainult GM mootoreid. (Loomulikult GM otsus).
Samuti kõik tulevased Spyker-Saabid (mingi kindlate aastate jooksul on endiselt GM autod). GM-Spykeri müügileping sisaldab endas tingimusi, et Spyker müüb Saab Spyker aktsiaid GM ning samuti, et kasutab teatud perioodil Saab-Spyker autodel GM tehnikat. Läheb aastaid, enne kui jälle mõni ehtne, 100% GM free Saab Trollhättanist välja vurab.
Eks targemad parandavad mind

terv, teager
Mitte GM saab tuleb siis, kui tehakse uuem 9-3 või 9-5
praegused(ka tulevane 9-5) on ikka GMid

Esmalt, härrased, kas te tõesti kujutate ette mitmemiljonilist sportautot neljasilindrise turbomootoriga? Kas te olete näinud superautole kohast neljasilindrist pada kusagil?
Ja neid GMvabu saabe saame oodata vähemasti 4-5 aastat, 9-3 just tegi facelifti, uus 9-5 on tulekul, 9-4xga samamoodi. Nüüd spekuleerides, pigem tulevad esmalt mitte GM saabid siis 9-1 (mille üle on saabi juhtkond juba ammu ideetanud) ja /või Aero X, mis jääb ilmselt siinsete kw gurmaanide hinnapiirist kordades ülespoole.
Tõsisemalt rääkides, ma tahaks kohe päris ausalt teada, kui mitu UUE 300+ kw auto ostjat siin foorumis on, ma mõtlen mitte selliseid- oleks raha, siis ostan.. vaid neid kes näevad ja tellivad. Kardetavasti ei jää vähegi asise diiselmootoriga 9-4x hind ka alla 500 000 , kui uus 9-5 juba A6 hinnaklassi pannakse. Ehk jah, enamikule meist jäävad uued saabid siiski kaugesse tulevikku ja mina loodan, et spyker vahepeal pankrotti ei lähe.
Ja neid GMvabu saabe saame oodata vähemasti 4-5 aastat, 9-3 just tegi facelifti, uus 9-5 on tulekul, 9-4xga samamoodi. Nüüd spekuleerides, pigem tulevad esmalt mitte GM saabid siis 9-1 (mille üle on saabi juhtkond juba ammu ideetanud) ja /või Aero X, mis jääb ilmselt siinsete kw gurmaanide hinnapiirist kordades ülespoole.
Tõsisemalt rääkides, ma tahaks kohe päris ausalt teada, kui mitu UUE 300+ kw auto ostjat siin foorumis on, ma mõtlen mitte selliseid- oleks raha, siis ostan.. vaid neid kes näevad ja tellivad. Kardetavasti ei jää vähegi asise diiselmootoriga 9-4x hind ka alla 500 000 , kui uus 9-5 juba A6 hinnaklassi pannakse. Ehk jah, enamikule meist jäävad uued saabid siiski kaugesse tulevikku ja mina loodan, et spyker vahepeal pankrotti ei lähe.
Ma loodan, et Spyker viib Saab tagasi 80ndatesse, kus Saab oli mitte kallis, vaid kõigile kättesaadav "kiiksuga" auto. Nagu Saab 99, 90.
Juhul, kui jätkatakse teed "Saab automaailma Apple'ks", siis Saabi sihtgrupp ongi need inimesed, kes jaksavad osta enda ühe kuupalga eest MacBook Air'i ning raha jääb veel ülegi.
Mina näeksin tulevikku 9-1'l, mis sobiks kenasti Saab 99 järglaseks.
terv, teager
Juhul, kui jätkatakse teed "Saab automaailma Apple'ks", siis Saabi sihtgrupp ongi need inimesed, kes jaksavad osta enda ühe kuupalga eest MacBook Air'i ning raha jääb veel ülegi.
Mina näeksin tulevikku 9-1'l, mis sobiks kenasti Saab 99 järglaseks.
terv, teager
Näeme mis juhtub.. aga kõrgema keskklassi brändid on kõik üritanud oma pisiautodega välja tulla - MB´l A klass oli alguses väga nutuste müüginumbritega, BMW'l 1 seeria pole ka just rahvaautoks saanud, Audi A2 on vist üldse tootmisest maas.. Mini, mis on vaieldamatult populaarne on oma hinna poolest kallis.. Volvo C30 samamoodi.. Kahjuks on möödas ajad, millal tehti lihtsaid ja odavaid autosid.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ehh jah .. eufooria on maad võtnud..
tehing toimus ja kus nüüd läheb andmiseks..
Nüüd alles põhiline töö algab. Tegutseda tuleb targu, mitte lahmides. See on aastatepikkune protsess, et asjast asja saaks jälle. Kainet mõtlemist..



2012. aastaks kasumisse
http://www.ap3.ee/?PublicationId=368b11 ... d7f7b92cab
http://www.ap3.ee/?PublicationId=368b11 ... d7f7b92cab
Veereme lahedalt! www.vabajooks.ee
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Algselt postitas: teager
Juhul, kui jätkatakse teed "Saab automaailma Apple'ks", siis Saabi sihtgrupp ongi need inimesed, kes jaksavad osta enda ühe kuupalga eest MacBook Air'i ning raha jääb veel ülegi.
terv, teager
No palju maksab siis???:red:
Algselt postitas: romza
Uudised on tõesti head. Ise ootan huviga seda 9-4x versiooni, kuna 9-5 mudelisse kolm last ära mahutada turvatoolidega tagaistmele on paras nokitsemine.
Aga 9-7-sse mahuvad ära..

Aga kolm last ja suusad? Seda vist mitte enam.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 2005
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Algselt postitas: NO FEARAlgselt postitas: teager
Juhul, kui jätkatakse teed "Saab automaailma Apple'ks", siis Saabi sihtgrupp ongi need inimesed, kes jaksavad osta enda ühe kuupalga eest MacBook Air'i ning raha jääb veel ülegi.
terv, teager
No palju maksab siis???:red:
IM Arvutite hinnakiri on siin
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 948
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
WTF?!
Saab päästeti vene maffia kätte sattumast
Muidugi kui tõsi, siis võib seletada omajagu seda venitamist...
Saab päästeti vene maffia kätte sattumast
Muidugi kui tõsi, siis võib seletada omajagu seda venitamist...
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Algselt postitas: SoS
WTF?!
Saab päästeti vene maffia kätte sattumast
Muidugi kui tõsi, siis võib seletada omajagu seda venitamist...
Siin jutt otse algallikast. Kes rootsi keelt ei jaga, siis ingliskeelne tekst koos kommentaaridega siin
terv, teager
Et sellest siis see venimine läbirääkimistel, Ecclestone jt. olid järelikult ammu juba mängust väljas, mängiti Spykeri peale aga oli vaja Antonovi pesakond enne välja juurida. Nojah, sellele ahvile üritati ju vist mingi aeg tagasi atendaati Moskvas, aga oleme ausad, rahastajaks on Araabia fondid, kuhu need niidid lõpuks välja jõuavad, kes teab.